Adatok
Bcdc
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sziasztok,A cím ismét "koppintás", felhő-tanulmányról van szó, azaz egy középmagas gomolyos szerkezetű felhőréteg valósághű megvalósításáról van szó. Kicsit elállítgattam a fénybeállításokat (ennek hatására van egy a nagy "beégés"), valamint…..
Sziasztok,Közben alkottam néhány képet, míg távol voltam eme blogtól, de nem töltöttem ide fel őket, mert sose tűntek kész munkának. Ezen azonban már nem változtattam egy ideje:Dhreina 1680*1050, minőség pedig elég magas volt, így a render ideje meghaladta a 60 órát is. PS…..
A mai képen néhány homokdűnét láthattok, melyek közt egy arcot vélhettek felfedezni...
A következő kép egy nagyon jó példa arra, hogy mennyire befolyásolja a neveltetésünk a látásunkat. A következő képet egy rakás embernek megmutatták, a világ külömböző részéről. A kérdés a következő: Mi van a nő feje fölött?Néhány afriakai azt mondaná, hogy a nő egy…..
Üdv all,Új kép, méghozzá a kanyonnak egy újított, de nem teljes minőséggel futtatott új nézőpontos rendere (még mindig Terragen 2). A víznél kicsit hullámosabbat akartam, ez annyira sikerült, hogy 5 óra fölé ugrott a render time, és a víz renderelésénél a memória annyira le…..
Sziasztok ismét,A Planetside végre közzétette az ingyenes verzióját a Terragen 2 Technology Preview-nek (TP5)! Ezzel rengeteg újítás és optimalizálás, valamint hibajavítás válik végre ingyen is elérhetővé (a fizetős 200 dollár körül jár). Ilyen például az átlátszó víz,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nézem a felhős képet - ami hiteles és remek - de elgondolkoztam ezeken a progikon.. 12 óra render?!? Az eredmény pedig 'pár' felhő.
Most nem a te munkádat ócsárolom természetesen, hanem ezeket a progikat. Ahogy egy picit hitelesebb képet szeretnék (elmosott árnyékok, elmosott tükrözödés, objektumok ahol összeérnek ott ugye nem olyan mint az objektum többi részén, a való világban a fal sosem tökéletesen egyenes, a fal élei sem tökéletesek, kell rá némi kosz hogy hiteles legyen hisz tökéletesen tiszta falak sincsenek, stb.) abban a pillanatban ezek a progik szétesnek és a rendertime a sokszorosára nő. A sokszoros pedig itt nem 1-2x hanem inkább 10-15x időt takar az alapbeállításokhoz képest.
Nézem vue oldalán a nap képeit (tehát amit a legjobbak készitettek feltételezhetően megfelelő hardverháttérrel) és nem hitelesek, egyáltalán nem. Persze van pár hatásos ötlet, de maga a kép, azon az objektumok abszolút felismerhetőek hogy render, túl tökéletes, túl tiszta és nem hiszem hogy egy profi felhasználó ezt ne látná. Csak ha ennél hitelesebb képet szeretne akkor jön a képbe a többszörösére emelkedő rendertime. Ez pedig úgy tünik mindenkinek sok.
Amikor még Amd 450 procin, 128mb memóriával nyomultunk Bryce progin akkor úgy képzeltük hogy amilyen mértékben fejlödik a pc hardver pár év múlva hihetetlen minőségű képeket tudunk csinálni (mozgóképet már nem is merem emliteni). Most itt vannak ezek a hardverek, 4x3Ghz, 4Gb memória, hihetetlen teljesítményű vga és gyakorlatilag arra jó hogy egy egyenest húzzunk a térben. Ha ennél mélyebre ásnánk már szembesülünk vele hogy az több millió poligon és 1,5 év rendertime.