Adatok
Norcsó
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tükörbe nézek öreg az ördögöt látom, tudod, hogy átlépek az összes határon. – mondta tizenkét évvel ezelőtt Ganxsta Zolee és lám: itt az ördög, a visszapillantóban. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Mit nem tud még a használtautó-kereskedelemről, a fontoskodó, kisstílű márkaszervizesekről és a bepróbálkozó ügyfelekről?Mai cikkünk blogposztja...
Ez nem autó, ez egy atomtöltetű, fenyegetően pulzáló, ezerlövetű bálnapénisz a saját, méret után csináltatott, szatén alsógatyánkban. Vélemények az azonos című írásunkról...
Érdekes és tanulságos hét volt, amit a Clio RS-sel töltöttem. Alkalmi utasaimnak, illetve azoknak, akik a hátulra szorultak inkább kínszenvedés, hiszen 185 centiméter felett - fejtér ide vagy oda - egy-egy durváb bukkanón bizony koppant a fejük. Bevallom, átkoztam az ország rossz…..
Norcsó
2009.09.22 21:43:40
@4GL: Köszönöm, és igyekszem! :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szerintem ennél a Corsa-nál a fő cél az volt, hogy a szaksajtó-által favorizált Clio Sport-ot megszorongassa, v.meg is verje bizonyos szituációkban, mivel ez egy jó marketing, és akkor könnyebben eladható.
A Nürburgring Edition nem lett sokkal erősebb, mint az alap OPC (pedig könnyedén lehetett volna), viszont a futóműve-fékje-diffije felnőtt a feladathoz.
A Renault Sport-nál mindig úgy csinálták az autókat, hogy a futómű legyen gyorsabb a motornál, most az Opel-nél is erre figyeltek oda még jobban.
Az, hogy melyik autó szép, vagy szebb?
Szerencsére mindenkinek más.
Viszont én azt tudom, hogy az általam évek óta folyamatosan használt Renault Sport modellek jók, ami számomra azt jelentik, hogy SOHA nem hibásodtak meg, SOHA nem ettek sokat, viszont mindig mosolyt csaltak az arcomra.
És gyorsak.
Ez már bizonyíték.
Az én naaagy, képzeletbeli garázsomba viszont egy ilyen Corsa-nak is simán lenne helye...:-)
üdv