Regisztráció Blogot indítok
Adatok
le professionnel

0 bejegyzést írt és 76 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
 Megint itt az ideje, hogy vegyek valami vackot kétszázért. Épp ki se hevertük a Subarus bukót - ott 800 ezerbe került az autó eladása - amit egyébként az új tulajdonos totálkárra tört azóta. Ő köszöni jól van. Így néz ki, tessék, ha ilyet akarnak csinálni, a sztrádán…..
le professionnel 2009.10.19 16:49:05
@tónik: ehhehe :)
Kevés jobb, előremutatóbb autó létezik ma a Priusnál, mindenki imádja, akinek esze van. A szívvel bírók többsége is általában szereti. Nem adócsaló-hibrid, nem ímmel-ámmal hibrid, mint az Insight, ez a real job, a Hibridnirvána 2009-ben. De, ámbátor, és mindazonáltal a Toyota…..
le professionnel 2009.10.02 14:03:14
@Csikós Zsolt: Zsolti, nem tudom miért neked címezte ezt az ocsmányságot puruttya, de ha ez akart valamit jelenteni (az irányodba), csak szólj, segítünk, megoldjuk az ügyet. Sok az üres homokozó...
le professionnel 2009.10.02 14:33:25
le professionnel 2009.10.02 14:45:52
@Csikós Zsolt: Bocs, de elszakadt a cérna.
Autófília Megettük a jövőnket! 2009.09.29 10:00:00
Ezt a fájdalmas kijelentést egy autófinanszírozásra szakosodott bank alkalmazottjától hallottam. A kijelentés ráadásul nem most hangzott el, hanem már pár évvel ezelőtt. A helyzetet reálisan látó szakemberek már akkor tudták, hogy válság nélkül is hamarosan reformra lesz…..
le professionnel 2009.09.29 16:02:35
@sandrew: Ezt a témát már régóta feszegetik, és érdekes. Szerintem az a baj, hogy olyan, mint magyar már nem létezik, mi egy nagyszerű keveréktársadalom vagyunk. De van erre egy szakavatottabb válasz is:

"A magyar az egyetlen olyan nép, amelynek Európában nincs se faj- se nyelvrokona, s amely így a legmagányosabb ezen a földrészen. Ez a kivételes magányosság talán megmagyarázza létezésének különleges intenzitását. A nemzet reménytelen magányossága növeszti nagyra a tehetségüket, az érvényesülni akarásukat és a hisztériájukat. Magyarnak lenni kollektív neurózis."

Arthur Koestler, a magyarokról.
le professionnel 2009.09.29 16:03:49
@torma99: Teljes mértékben egyetértek.
le professionnel 2009.09.29 16:37:35
@The Good Boy: sajnos igazad van, de engem érdekelne a bank neve :)
Kedves barátunktól kaptuk az alábbi e-mailt, illetve levelezést, alcíme akár lehetne a Kis magyar történet is, annyira jellemző példája a gerinctelen átverésnek.Olvassák csak:Nézzétek meg amíg fent van mindkettő...Ezt az autót néztem meg:A legnagyobb gáz az volt, hogy a váltót…..
le professionnel 2009.09.27 18:57:54
@Krisi: Dehogynem. Ott, ahol minden márka minden autója 5-ből 4-es. :D Csordaszellem, vagyis az emberek ennyire elfogultak saját autójuk iránt. Ez butaság. Vagyis tipikus emberi tulajdonság. De tudatlanság is, hiszen 100-ból 99 embernek nincs rálátása a többi autóra, így nem is alkothatna velős véleményt. Egyre jó a népítélet. A nagy valószínűséggel bekövetkező típushibák kigyűjtésére. Másra nem.
le professionnel 2009.09.27 19:19:51
@esef: háát, az új tényleg egy szörnyeteg, olyan csúnya, mintha odaszartak volna egyet az útra. De a váltója, motorja jó, nagyon jó
le professionnel 2009.09.27 19:21:18
@mizie: Pedig az általad felsoroltakból messze a Focus a legjobb. A futóműve pedig kategória első. A hangolása díjnyertes. Senki sem érti miért. :)
Tulajdonképpen hiányozni fog Verebes István, ahogy két tuja mögül szuszogva kérdez valamit, hogy aztán meg is válaszolja. Vagy Lakat T Károly, ahogy gyöngyöző homlokkal szerelmet vall Szekeres Imrének egy irdatlan méretű plazmatévé árnyékában. A Napkelte a rendszerváltás…..
le professionnel 2009.09.25 18:40:54
@nyomasek_bobo: Mit gondolsz, miért most távolították el, és miért nem 2010-ben?! :D Hát persze, egy kis pénz megy visszafelé is, sejthető
Nem kertelek, nem írok hosszadalmas, szájbarágós bevezetőt, hanem belecsapok a lecsóba: mi a francot keres Bernie Ecclestone fejszobra a Hungaroring bejáratánál? Mi a fészkes fenével érdemelte ki ez a menedzser, hogy még életében olyan emlékműve legyen, mint a legnagyobb, legendás…..
Belsőség Astra la vista 2009.09.16 18:29:00
Kis túlzással miatta jöttünk ki: az Opel Astra 2010 legfontosabb autós újdonsága lesz, különösen Magyarországon. Az Insignia sikerei és az első üléspróba után nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy fényes jövőt vizionáljunk neki. Carl-Peter Forster, a GM Europe vezére a…..
le professionnel 2009.09.17 16:50:22
@Érdekes: Ne is szóljál egy szót se :) mert nem áll jól. Ha konszernem lenne milliárdos lennék hihi
le professionnel 2009.09.17 16:52:36
@newname: Bocs, tényéeg nem vagyok szakértője a faékekenek - de nem is szeretnék az elnni, az Opel vonalnál számomra minden vonal érdekesebb és minőségibb. :)
le professionnel 2009.09.17 23:30:00
@newname: Nem szakértek, csak drága fosok az opelek, egyébként tök jók :D
Nem vezettem, de jobb is mindenkinek, elvégre ez a buszhajó olyan jármű, amihez D-s jogsira és hajóskapitányi papírra is szükség van. Maga a termék pedig 80 millió forint. És akkor az emberéletekben esetlegesen keletkező kárt nem is említettük. Iveco hajtáslánc egy katamarán…..
le professionnel 2009.09.15 00:52:41
@STi-2009: A japán ár/érták aránnyál senki nem tud versenyezni. Egy szeretettel viseltetett-, gondozott- és jó japán autóhoz 200.000km alatt nem kell hozzányúlni. És ált utána is csak a kopó cuccokhoz. Aztán 300.000km-nél jön az atomcsapásszerű széthullás :).
le professionnel 2009.09.15 00:55:44
@STi-2009: Ez a baj, pl Párizsban a belvárosi emeletes túristabuszokat a franciák is használják, mert nem horror a beugrója. Ismét csak a magyaros megalománia (Combino, mittomén 4 csuklós busz és társai, tehát legyen a miénk a legnagyobb, a leghosszabb, a legdrágább). Ez vmi ált kisebbségi érzés lehet LOL
A lezárt Margit hídon eddig is azt javasolták, hogy a biciklisek szálljanak le és tolják a kerékpárokat, mert a taxik, a villamosok és buszok között veszélyes az úttesten kerékpározni, de az amúgy is keskenyebb járdán a gyalogosok között szintén nincs elég hely biciklivel…..
le professionnel 2009.09.15 00:39:32
@cso zsi: a bicikli, mindi is bicikli volt, nem bicigli, habár kiejtve g-nek hangzik a K. Vidéken gyönyörű szépen működik a beszélt nyelv írottá konvertálás elve, ami alpjaiban hibás. A hőmérséklet sem hőmérséglet :D
Megéri az árát? Mikorra végre Münchausen báróként, saját hajunknál fogva kihúztuk magunkat maró kétségeink mocsarából ismét elindulunk a lejtőn. És sosincs vége. Véleményük mai cikkünkről...
le professionnel 2009.09.08 23:58:23
@TH:

"bocs mindenkitől a nyelvészkedésért, de a hülyeségre muszáj reagálni."

Már bocsika öreg, de szerintem meg te vagy a ... :)

Az igazándiból egy nem létező szó. Lehet, hogy suttyóéknál (RetekKlub/TV2) helyénvaló, de attól még nemlétező.

Mondd már meg nekem kedves barátom, hogy fizikailag hogyan lehet gátat szabni. Tényleg érdekelne. :D
Szóval ilyen szó sincs, csak a mesékben. Egy-két pongyolán fogalmazó így mondja/írja, de attól még nem létezik.
Határt vet, húúh, ez egyre keményebb.

Az, hogy te mit találsz a neten nem mérvadó, a google főleg nem, de a híradó bemondója is sokszor tök helytelenül fogalmaz. Ez miatt/az miatt sem létezik, max a népieseknél, de kulturált ember ilyet sem ejt ki a száján, leszámítva egy-két gyenge képességű ügyvédet és politikust.

Ha csendben maradtál volna, bölcs lettél volna.
le professionnel 2009.09.09 00:31:10
@TH: Szarok a hülye blogjaidra és a többire. Kétlem, hogy Vörösmarty azt írta volna, hogy gátat szab, vagy határt vet. Ha mégis, akkor hibázott az öreg, mert akkor mindkét cselekmény elvesztette volna a jelentését.

"A "gátat szab"-ra főleg XX. század második feléből adott találatokat a www.nytud.hu/hhc/ oldal, mindenesetre azt is használják jó páran"

Ez mit bizonyít? Semmit. Vagyis egy dolgot mindenképpen: bomlik a nyelvhelyesség.

"Szerinted mikor nevezhetünk egy szót létezőnek? Te hogyan definiálnád létezés fogalmát? Én nem mondtam, hogy helyénvaló lenne."

"Igazándiból", na barátom, ez aztán a nyelvi fejlődés. Attól még, hogy valami agyhalott megélhetési médiás egyszer "nyelvbotlott" és ezt sikeresen átvette az össze többi sorozatnéző agyhalott, attól még ez a szó nem létezik. És a világon semmi értelme sincs. Funkcionálisan sem stimmel, stilisztikailag meg végképp nem - és egyébként is, debilen hangzik. Úgyhogy ki kell irtani a beszélt nyelvből, méghozzá asap.

"A különböző nyelvjárásokat/nyelvváltozatokat beszélő embert nem kulturált embernek nevezni teljes abszurdum."

Ezmiatt azmiatt nem létezik. De gondolom neked minden létezik, amit egy-két beszédhibás proli kiejt a száján, pusztán lustaságból, mivel alkalmatlan arra, hogy megtanuljon helyesen megnyilvánulni.
Belsőség Jó napot! Arany van? 2009.09.03 15:55:00
- Mennyi kéne? - Hát, egy Ferrarira való. Nincs új a nap alatt, a krómozás, polírozás, aranyozás, platinázás, karbonozás és minden -zás már úgy hozzánőtt a drága és exkluzív autókhoz, mint Magdi anyus a Barátok közt-höz, nélkülük már szinte nincs is élet negyvenmillió…..
le professionnel 2009.09.04 00:14:03
@Il mio nome è Nessuno:

"Baromság, te még a büdös életben nem" (...)

Már bocs, hogy beleszólok az emelkedett vitátokba, de azért igen érdekes az érvrendszered, mint ahogyan a fentebb említett mondatod bizonyítja. Figyellek már egy ideje, és ha valaki bármi olyat mer neked írni, ami valamilyen okból neked nincs ínyedre ehhez az igen elegáns stílushoz nyúlsz.

A kis pénisznél már csak a nagy száj rosszabb, ha meg a kettő párosul, akkor már tényleg nagy gáz van.

Kezdem azt hinni. hogy belsős emberke vagy, aki arra utazik, hogy minél több ember beírkáljon, ezzel növelve a klikk számot.
peace :)
bodoky Mi jövünk, ők mennek 2009.08.28 02:01:00
A kormányzati hatalom közeledtét ünnepelte a Fidesz a Polgárok Házában. A  régi harcostársak hűségesküt tettek Orbánnak, és elvárásokat is megfogalmaztak számára. >>> Az eredeti verziót itt lehet olvasni >>> Ez jelent meg belőle az…..
Belsőség Húsz év trágyadombja 2009.08.28 07:00:00
Akárhogy is nézzük, a szerkesztőségben én kezdtem legkorábban az autótesztelést, pontosan húsz éve. Bizony furcsa látni, hogy azoknak az autóknak a többsége, amiknek pezsgős-puccos-sokcsillagos szállodás bemutatóján ott voltam egykor, mára csoffadt ócskasággá degradálódott.…..
le professionnel 2009.08.28 13:43:42
le professionnel 2009.08.28 14:58:30
@MintaMókus: Nem is gondoltam :). Baj itt sose volt :).

"de az pl. rendben van, ha egy közlekedésmérnök autósújságír szerintem"

Azért ez egy kicsit fájt - nagyon. :) Akkor már inkább gépészmérnök és ehhez hasonló finomságok. De az újságírás akkor is egy külön szakma, habár manapság sok a megélhetési kutyaütő - "forza" index/stop/sportgeza/hirextra és trs :)
le professionnel 2009.08.28 15:26:39
@MintaMókus: "És úgy tűnik igény sincs a jó minőségű újságírásra." Ezen tényleg érdemes elgondolkodni.

Ez a legnagyobb mai igazság. És sajnos másra se nagyon. Talán belátható időn belül változik a helyzet Mo.-n.
Walter de'Silva nem egy elveszett ember Nem olcsó, de tagadhatatlan, hogy az új Volkswagen Polo jól sikerült, megnyerő külsejű, logikusan felszerelt, a kisautók nyűgjét-baját hírből sem ismeri, ráadásul vezetni sem rossz. Nehéz fogást találni rajta, felhasznált anyagaival,…..
le professionnel 2009.08.27 22:56:20
@Il mio nome è Nessuno: A Polo egy aránylag olcsó kisautó volt anno. Most csináltak belőle egy agyonextrázott, prémium minőségűvé marketingelt alsó közepest. Mindezt nem is kevés pénzért. Minőségre pedig semmivel sem jobb, mint egy japán gép. Aki kiad egy ilyen "kisautóért" 4-5 milliót, az meg is érdemli.
Belsőség Ha szívatnak a tótok 2009.08.25 21:29:00
Nem nagy titok, hogy amikor nemrégiben egyedül vertem sátrat Budapesten, családom Pozsonyban maradt. Ideiglenes megoldásként a hétvégi utazás mellett döntöttünk, hol én megyek oda, hol ők jönnek ide. Nincs is ezzel nagy gond, hiszen a Pozsony–Budapest távolság elenyésző,…..
le professionnel 2009.08.27 22:45:18
@snowman: Azért még jó, hogy ennél kicsit bonyolultabb a világ. Tudod, vagy te, aki ezt mondja, meg van, aki azt, hogy azonnal mindent vissza, meg vagyok én, aki azt, hogy ész, tudás, politika, megfontolt erő, példamutatás, és egészséges patriotizmus. A határok leomlottak, de nem szűntek meg.
le professionnel 2009.08.27 22:48:04
@Dr. Eher: Akár igazad, van, akár nincs, ezzel a stílussal soha nem érsz el semmit.
Belsőség Anyádba parkojjá' 2009.08.26 06:55:00
  Ha van az életben olyan pillanat, amikor az ember a föld alá süllyedne mások helyett szégyenében, ez az volt nekem. Legközelebb maradok a falumban. Vélemények az azonos című írásunkról...
le professionnel 2009.08.27 22:40:30
@don39: Mindenkinél van legalább egy erősebb ember a világon. Tudtam én, hogy plasztikai sebésznek kellett volna mennem.
Belsőség Villany. Autó. Teknika. 2009.08.27 21:15:00
Az idei év slágere a hibridek mellett a villanyautó, ami majd jól megmenti a Földet, és boldogan élünk, míg meg nem halunk. A Totalcar hallván az idők szavát időt, pénzt és energiát nem kímélve mindent megtett azért, hogy elsőként tárhassa az Olvasók elé minden villanyautók…..
le professionnel 2009.08.27 22:33:38