Adatok
L.J. Barna
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nem értem. Nem a reklámot, az egyszerű mint a szög, hanem azt, hogy kapcsolódik ez az egész a Raiffeisen kommunikációs stratégiájába. A debil család kalandjai után továbbra is úgy tűnik, nem tudja eldönteni a bank vezetése, milyen irányba is kellene vinni a cég reklámjait.…..
Őszintén szólva sosem voltam egy nagy Kiss rajongó, ezzel az egész bohócszerű arcfestéssel már akkor sem tudtam nagyon mit kezdeni, amikor még irtózatosan menő volt. Éppen ez ment most meg a szívrohamtól, mert ha egy kicsit is fontos lenne számomra a KISS, most szentségtörést…..
36 logó, 8 perc, 1 játékos! -valahogy így hangozna a TV2-es felvezetés ehhez az játékhoz, ha Vágó Pista egy új kvízjátékot kapna a feneke alá, amelyben logotípiai ismereteinket tenné próbára. A játék célja ugyanis az, hogy a rendelkezésünkre álló 8 perc vagy annál…..
Régóta megy a filózás azon, hogy kell-e közösségi média jelenlét a vállalatoknak vagy nem? Vannak ugye a haladó gondolkodásúak, akik szerint igen, meg vannak azok, akik leragadtak a régi, bejáratott rendszernél, és nem is akarnak kiszállni a jól megszokott, olajozottan működő…..
L.J. Barna
2009.09.09 23:28:11
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
kérem a következőt.:D