Adatok
murmi
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
És kérdezném mindenkitől: TÉNYLEG LÉTFONTOSSÁGÚ EGY KUTYA EGY ORVOSI RENDELŐBEN? Most komolyan!
Elmegy az ÁNTSZ a jó büdös francba!
Tisztel praxis blog olvasók!
2016.02.08. 18 óra 40 perc magassága: éppen nézzük a retekklubbon a híradót. 2 perc leforgása alatt két olyan nagy…..
murmi
2016.02.18 23:27:38
ez hulye
Tékozló Homár
Ha a szolgáltató felveheti a beszélgetést, én miért nem? / Frissült a Digi, a UPC és a Telekom válaszával
2016.02.03 10:13:34
Igazi kínzó kérdés. Utánajárunk.
Kedves Homár!
Lehet, hogy csak én izgultam túlzottan rá, mindenesetre számomra érdekes. Nem olyan rég hívott a Telenor, a telefonom pedig automatikusan minden hívást rögzít:
Telenoros hölgy: - Jó napot kívánok XY vagyok a Telenortól, szeretnénk tájékoztatni az…..
A "ki emlékszik a jelszavára!" kiszólások kicsit gyengítik Gábor mondanivalóját, de a túlbonyolított bürokrácia tényleg rémes. A NAV-értesítésről szóló NAV értesítés megvan? A diákhitelesek legalább tudnak arra gondolni minden egyes belépéskor, hogy a jövőt most írják.
Kedves Homár!
Csodálom,…..
murmi
2016.02.02 17:11:06
Gábor megpróbálta kideríteni, miért nem használható emberi logika szerint a Volánbusz internetes jegyrendelése, de nem sok sikerrel járt:
Szóval most én voltam a Naiv ügyfél, aki a Volánbusz online jegyvásárlási rendszerébőla) szerettem volna megtudni, honnan is megy busz…..
murmi
2014.02.04 15:32:49
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz