Adatok
Bruschi
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
1874 kilométeren tervezi megszüntetni a vasúti közlekedést a decemberben esedékes menetrendváltáskor az Antali Károly közlekedési kormánybiztos vezette csapat. A mellékvonalak nagyobbik felén állnának le a vonatok. Olyan városok maradnának teljesen vasút nélkül, mint Baja,…..
Bruschi
2009.08.26 20:23:22
Sajnos sokan mindenben csak a saját érdeküket nézik, és ha ő nem érintett, akkor támad, de ha érintett, akkor a közösség érdekét emlegeti. Én is fizetek adót, nem is keveset, és soha nem akartam megszüntettetni a 4-es villamost. Való igaz, hogy a munkahelyek megszűnésével arányosan csökkent a teljesárú jeggyel utazó réteg. Szinta csak kedvezményes jegyet adnak el a munknélküléséggel sújtott, elöregedett térségekben. Tapasztalatból, konkrét adatok birtokában állítom, hogy ezek a bevételek fedezik a kalauz, és a mozdonyvezető fizetését. A pálya, és a járműpark felújítására úgysem költ a MÁV évek óta. Nem fedezik viszont a MÁV székház bizniszét, közbeszerzési bizniszét, milliós vezetői fizetéseit, irodai vízfej jövedelmét. A már bezárt mellékvonalak semmilyen megtakarítást nem eredményeztek. Egy konkrét vonal vonattal: 30,2 km, autóbusszal:66 km (forrás:útvonalterv.hu). Ez nem csak a menetidőben, hanem a jegy árában is meg fog jelenni, mivel km-re adják! Émlékszem az ominózus miniszteri mondatra: "Ennyi pénzért Mercédesz luxusbuszok járhatnak..." Hát nem járnak, csak lepukkant Ikarus-ok, fűtés nélkül, zsúfoltan. 17 óra, és 22 óra közt nincsen busz, a 22 órás csak a vonal feléig közlekedik, tehát aki nem indul haza 17 órakor, az gyalogol.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz