Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Italian beauty

0 bejegyzést írt és 36 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem lehetne mégis megoldani valahogy? Kérem... Szóltam elhalóan az autóbérlős kiosk teljhatalmú úrnőjéhez, de a szigorú indiai asszonyság elutasítása bárdként sújtott le rám. Este kilenckor, a sivatag közepén, hatvan kilométerre a dubaji szállásomtól más sem hiányzott,…..
labdabiztos Irány Rió! - 15.rész 2013.10.12 01:09:44
Szervusz kedves Naplóm! Itt vagyunk Hollandiában, célunk nem kisebb, mint hogy narancslevet facsarjunk a helyi szerethetetlen válogatottból. A játékuk annyira savanyú, hogy lehet, hogy citromlé lesz. Ha sikerült, akkor ismét egy lépéssel közelebb kerülünk ahhoz, hogy a jövő nyáron…..
Elsőre a 2014-es Electra Glide Ultra Classic nem sokban különbözik a 2013-astól, pedig sok ponton változtattak rajta Az utóbbi évek legnagyobb fejlesztéseit mutatták be pénteken a Harley-Davidson Budapestnél. Sokan voltak kíváncsiak a nagy durranásra, a vízhűtéses klasszikus…..
Köztudott, hogy újabban buzulásig rajongok a közúti motorversenyekért, legfőképp az Isle of Man TT-ért. Ennek örömére Árpád többször is megkínált az elmúlt hetekben, legújabb felfedezettje, a finn Juha Kallio videójával. Róla mindössze annyi információnk van, hogy a finn…..
A feleségem környezettudatos életet él, szelektíven gyűjti a hulladékot, rendesen elzárja a csapot és nem égeti feleslegesen a villanyt. Gyermekeinket is ennek szellemében neveli. Én vásároltam egy kettőötvenes, kétütemű, olajat s benzint vedelő, majd kiokádó…..
Az amerikai Icon ismert furcsa, de szerethető motorjairól: a ruhagyártó időről időre készít egy-egy gépet, amelyek kiváló marketingeszközök, hogy a márkanevet a köztudatban tartsák. A két legújabb mondhatni egy kaptafára készült, de csak a stílus egyezik – a végeredmény…..
Csalódni azok csalódnak, akik nem gondolkodnak előre. Ön ne várjon csodát és szeretni fogja a 301-est. Üdvözöljük a PSA fapados-fedélzetén! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Méregdrága, modern technológiát szinte kötelezően illik ócsárolni. De vajon tényleg vacak, vagy csak szimplán elérhetetlen? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Italian beauty 2012.09.07 08:09:02
Nem érdekel a klubélet, falkában motorozni sem szeretek. Nem vagyok tipikus BMW-tulajdonos, jobban kedvelem a rigásokat. Soha nem ragasztanék mindenféle hágókon kapható matricákat a csomagtartóra. Nem kell, hogy tudják, pontosan milyen tapasztalt motoros vagyok. Nem érdekel, milyen…..
Nem kell a rizsa, a kéthengeres dög magáért beszél. Marco Artizzu alig nyúlt hozzá a Ducati Supersport 600-hoz, mégis teljesen új motor lett a végeredmény. Brit versenyzöld tank, fekete elemek, bütykös gumik – a fordulékonyságából biztos vesztett az olasz desmó, de nyert valami…..
Italian beauty 2012.08.02 07:17:25
CFMOTO V3 A világ legcsúnyább choppersport robogóját küldte át nekem Árpád, de szerintem nem is néz ki rosszul, csak elsőre nem értettem, hogy rádiós vagy vezetékes távirányító van-e hozzá. V5 A kínainak néha fura dolgokat gyártanak, és itt most nem csak a gagyira gondolok.…..
A bukócső és a kartervédő leszerelése zsibbasztó művelet, mert néhány csavar a tank alatt van Ha jól számolom, már nyolc éve okom lett volna írni az emberről, aki miatt mégsem utáltam meg a motorozással járó állandó szerelést és szereltetést, a…..
Italian beauty 2011.11.03 08:17:57
15 év motorozás után úgy gondoltam megértem egy BMW- re, mindig is a szívem csücske volt az 12oo-as GS. Aztán sok spórlás után sikerült vennem egy használtat, 45ooo km volt benne.
Nagy volt az öröm, azt tudtam , hogy javítani kell ,mert nem indult.3 napi kínlódás után indult, bezinpumpa volt a probléma, végül csak egy csavarhúzónyéllel kellett rácsapni ,mert meg volt szorulva, utána egyból indult.CSak nem volt fék, az ABS gondot okozott, próbáltam légteleníteni , megint napokig nézegettem, olvasgattam mi lehet a gond, mert folyton zúgott az ABS egység. Sajnos sok fórumon azt írták ennél a 2oo5-ös évjáratnál ez a típus elromlik cserélni kell , nem javítható. Szóval megnéztem az árát 17oo eur, használtan sem volt 5oo-nál olcsóbb, így úgy döntöttem, ha más motoron jó volt a szervó nélküli fék itt is jó lesz is megoldottam szervó nélkül egy szezon erejéig , hogy tudjak motorozni. Nem ment sebességmérő , de kontaktspray-el orvosoltam.Aztán el kezdtem használni, kezdett összeállni a gép , néha néha még okozott meglepetéseket. Kifogyott a benzin és újra nem indult, a végén már nem tudtam mit tenni , levettem a szálakat az akkuról, majd vissza aztán egyből indult, máig sem értem miért.
Ukrajnában, Jaltában elszállt a kardánhajtás hátsó szimeringje és az olaj folyt , de hazáig kibírta, igaz a motor fél fele tiszta olaj volt.Aztán az ABS-t sikerült orvosolni egy BMW szervíznél , csak olaj kellett bele, az előző tulaj kellett volna pótolja , de nem tette, házilag meg nem megy a feltöltés.Lett ABS, de nem lehetett kikapcsolni, sebaj legalább van, mondtam.
Ekkor már árultam , de nem azért mert javítani kellet, hanem azért mert a boxer-t nem szerettem az L2-es olasz után. Összeségében motorikusan semmi gond nem volt, olaj sem fogyott, de a többi elektronikus kütyü nem igazán bírta nekem, végül a kardánhajtás másik szimeringje is feladta a váltó felőli is.
Eladtam, nem buktam rajta, a saját fejfájást leszámítva, ritka kényelmes gép az biztos, terepre nem való hiába mondják , az eleje olyan nehéz , hogy puha talajon vége, makadámon elmegy , nem gond, de egy kicsi géppel ami nem terepes is sokkal könnyebb mozogni terepen mint egy ekkora jószággal egy átlagos méretü pilótának.Ennyi volt, az ára egyharmadából vettem egy lebecsült olasz gépet, előtte is az volt amivel 13 országot jártam be és sehol se hagyott ott és mindig bíztam benne.Aki venni akar boxert annak előtte ki kell próbálni hosszasan ,mert azt szeretni kell, lehet , hogy nem jön majd be és akkor van a baj.
Üdv,
Valahol Stájerországban gyorsan el kellett hagynunk az autópályát, mert szakadni kezdett az eső - öltözni, öltözni! Most már értem én ezt a csávót, Atlaszt. Aki így tartja a vállán Földet, tudják, egy mondabeli mandró, állítólag nagyon erős, még a Toldi Miklósnál is…..