Adatok
Krisu75
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Zokogó politikusok, könnyeikkel küszködő, rohanó vállalkozók: végre rendet vág a trükközők sorában az új jogszabály?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Krisu75
2012.04.12 12:58:18
@Gixef: Én is normálisan közlekedem, levezettem már vagy 500000km-t kb. 18 év alatt.Meggyőződéssel mondom,hogy a legtöbb és legdurvább balesetveszélyes helyzeteket nem a dinamikusabban vezetők okozták nekem az úton, hanem azok akik figyelmetlenek, vagy pl. nem veszik fel a közlekedés ritmusát és a belső sávban akadályozzák a haladást, vagy akik a kevés gyakorlat miatt a körülöttük lévő járművek sebességét alulbecsülik, vagy a távolságokat túlbecsülik.Hiába tartják be a maximális sebességhatárt az ilyen autósok,az előbb felsoroltak szerintem sokkal veszélyesebbek a közlekedésbiztonságra.
-Jó reggelt mindenkinek!
-Jó reggelt.
-Na még egyszer, hangosabban, JÓ REGGELT!
-Jó reggelt!
-Na, ez már alakul, hát szép jó reggelt kívánok mindenkinek! Most már elárulhatjuk, hogy miért vagytok itt a Vajdahunyad várában egy ilyen álmos, pénteki reggelen. Én Lutscher Peti vagyok…..
Krisu75
2010.10.01 23:02:24
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Arról nem is beszélve, hogy a "közlekedésbiztonságiak" abszolút nem követik technikai fejlődést.2012-ben gyakorlatilag még mindig olyan sebességgel közlekedünk, mint 30-40 éve. Ezalatt viszont látványosan korszerűbb és biztonságosabb autók kerültek az utakra, sokkal jobb útviszonyok vannak, információs táblák,gps támogatás, stb. Ezen miért nem gondolkodik el senki, hogy legalább az autópályákon engedjenek már meg végre 160km/h-s maximális sebességet.Miért nem a németektől veszünk példát?Ott nem azokat cseszegetik leginkább akik dinamikusan autóznak az Autobahn-on, hanem azokat mazsolákat akik a belső sávban feltartják balesetveszélyesen és indokolatlanul a forgalmat.
Felháborító ez a döntés, nyilvánvalóan csak a toldott-foldott költségvetési bevételek, sarcok újabb opciója.Legalább ne kamuznának állandóan a közlekedésbiztonsággal.
Nem elég, hogy giga jövedékiadót fizetünk az üzemanyagokba, mindenféle bőrt lehúznak az autósokból, most már az utolsó lehetőséget is elveszik tőlünk, hogy ne az államnak keressem a pénzt, ha időnként elnézem a sebeségkorlátozást.
Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e olyan honatya aki végre azért száll síkra, hogy a műszaki fejlődéssel párhuzamosan a közlekedés dinamizmusán is fejlesszenek már valamit.