Adatok
anemo
0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sziasztok!Nem vagyok 100%-ig biztos benne, hogy jó helyen kopogtatok, de gondoltam itt talán választ kapok a kérdésemre.Mint naponta vonatozó utas szoktam olvasni a blogot, hogy ki mint járt a vasúttal. Nekem abból a szempontból eddig szerencsém volt, hogy nem találkoztam kő bunkó…..
Új MÁV blog
Káposztásmegyeren lopják a fát? - Nem csak a MÁV éjjel kettőkor vágatja az ágakat...
2010.03.08 10:14:00
A MÁV-nál ismét zseniálisat alkottak. A kivezényelték a kollégákat egy kis testmozgásra. Hajnali fél kettőkor. A gond ezzel csak annyi volt, hogy motoros fűrésszel vágták a töltés mellett a fákat, és a nevezett töltés a káposztásmegyei lakóteleppel szemben van. Komolyan nincs…..
Az "Oltassak vagy ne oltassak?" kérdést gondolom ti is feltettétek magatoknak párszor az elmúlt hetekben. Én végül arra jutottam, beadatom magamnak az újinfluenza elleni védőoltást, biztos ami biztos alapon. El is mentem ma a háziorvosomhoz, akinek mondtam mit akarok, majd…..
anemo
2009.11.17 19:23:53
Olvasónk teljesen kiakadt a kalauz flegmaságán és azon, hogy a pénzéért milyen silány szolgáltatást kap. Tényleg kiakasztó, ha a késés után érdeklődő kalauz flegma, majd még nekiáll az utassal szemtelenkedni...Tisztelt Ügyfélszolgálat ! Felháborító ami jelenleg a…..
anemo
2009.10.24 11:44:18
@Modigliani: 5 perc 180 km-en.. emiatt ne dőljön össze a világ. Egyedül az rj tartja be a menetrendjét mindig, csatlakozásra nem vár sehol, mindenhol elsőbbséggel rendelkezik..
Megaszánalmas. Késik a vezér, ezért késik a vonat is. Előfordulhat ilyen eset. Nincs ilyenkor egy másik vezér, aki elvinné a vonatot? Nem kell ide sztrájk, hogy felboruljon a menetrend és nem kell semmi különleges helyzet. Elég az emberi butaság. De az utasok viselkedése se semmi.…..
Tarifális mizériára hívta fel a figyelmet olvasónk. A Budapest-Székesfehérvár utat két irányban lehet megtenni. Apró különbség, de a jegyvétel szempontjából fontos. Az egyik 2 kilométerrel hosszabb, mint a másik. Ezzel nem is lenne gond, ha minden esetben egyértelműen jeleznék…..
anemo
2009.10.13 23:39:26
@Ákibard!: Olvastam, nem szitkozódtam, de ettől függetlenül a jegy elméletileg nem érvényes, gyakorlatilag elfogadják. A barátnőm egész családja vasutas, nagyon szeretem a vasutat, csak ez a rendszer így tényleg értelmetlen.
Legalábbis az Elvira szerint. Olvasónk vonatot keresett Budatétény és Székesfehérvár útvonalra, de az internetes menetrend szerint visszafelé nincs vonat:..
A lenti levél megválaszolását rátok bízom. Biztos vannak sokan, akikben hasonló kérdés felmerül, jó ha van egy hely ahol az ilyen kérdésekre választ kaphatnak az utasok: Kedves MÁV-figyelő! Egy kérdésem volna a Budapest-bérletek MÁV-on való használatához. Múlt…..
anemo
2009.10.02 12:38:13
@Zsolty: én is gondolkodtam már, hogy pl a kanizsai gyorsokon ha továbbmegyek akkor vennék két jegyet.. elvileg megb*sz a kaller..
Nem egy panasz jelent már meg az „új típusú” sorompók hibáiról, amik vagy csak félig nyílnak fel, vagy felnyitott állapotban is vörösen villog, vagy egyáltalán nem csinál semmit. Olvasónk két ilyen sorompóval is találkozott tegnap. A meghibásodott berendezések miatt…..
anemo
2009.09.26 16:22:11
@Ákibard!:
6 perces zavaridőzítés
zavarjelzés - 3 perces piroshosszabbítás
sötét jelzők - 90 mp sorompó hidraulika
6 perces zavaridőzítés
zavarjelzés - 3 perces piroshosszabbítás
sötét jelzők - 90 mp sorompó hidraulika
anemo
2009.09.26 16:27:17
anemo
2009.09.26 23:03:06
@rockersrac: én sem tudok a konstrukciójukról semmit, csak olvastam, hogy "a sorompó hajtóművek hidraulikája 90 másodperc alatt lassan felnyitja a csapórudakat." azt tudom, hogy ilyenkor kézileg is függőlegesbe lehet rakni, reteszelni.
Olvasónk hiába várta a vonatot 1 és fél órán át Érd alsón az nem jött, pedig korábbi vonathoz ment ki az állomásra, nehogy elkéssen a munkából. Felhívta a MÁV Direktet, ahol azt a tájékoztatást kapta, hogy a vonatok nem késnek. Tovább várt majd rádöbbent, hogy az…..
anemo
2009.09.23 22:05:28
@Villámhetes: pontosan, a késések okát kábelvágásnak hívják. Ennyi.
Sosem felejtem el első egyedül utazásaim egyikét, amikor a Délibe mentem, és Kelenföld után már az előtérben utaztam, ahonnan majdnem kiestem. Kedves utastársam elfelejtette maga után becsukni az ajtót, ami a menetszél miatt kinyílt, majd a váltónál úgy megdőlt a kocsi, hogy…..
anemo
2009.09.08 20:14:41
Olvasónk az Elvirán kinézett magának egy vonatot mellyel Budapestről Siófokra szeretett volna utazni átszállás nélkül. A pénztárnál derült ki, hogy a vonat a nyári menetrendben volt csak benne, már nem közlekedik, de az adatbázisban benne maradt. Vajon 2-3 hét miért nem volt…..
anemo
2009.09.07 18:20:55
@Ákibard!: A 30a vonal téli menetrendje a múlt héten frissült. Budatétény mh. miatt jó lett volna időben módosítani, mert kiderült, hogy pl. a 4513 és a 4544 24613, illetve 24644 lett. De ettől függetlenül az egész menetrend nem tartható a pályaépítési munkák lassújelei miatt.
Kedves MÁV-figyelő!MÁV ügyben felhívnám a figyelmed egy érdekes oldalra, ahol sok érdekes dologra bukkanhat az ember „majdnem katasztrófák”-ról a MÁV berkeiben. Hátha érdekes lesz az olvasóknak…Egy kis kedvcsináló:„…2009. augusztus 23-án 21 óra 18…..
anemo
2009.09.06 01:23:07
@Ákibard!: egyértelmű, hogy a ledes fényjelzők sokkal jobbak. Az élettartamuk mellett jelentősen erősebb a fényerősségük is a normál izzóhoz képest.
A két izzó egymás mögött helyezkedik el az optikában. A domino a forgalmi irodában visszajelzi a kiégett izzót (tudtommal villogó pirossal, illetve a talpfénnyel).
A két izzó egymás mögött helyezkedik el az optikában. A domino a forgalmi irodában visszajelzi a kiégett izzót (tudtommal villogó pirossal, illetve a talpfénnyel).
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Miután készek a megállóhelyek, az elérhető legnagyobb facsemetéket ültetik le a szigetperonokra.
@Biscione: Agárd megállóhely el is készült volna időben, ha az Önkormányzat megadja rá az engedélyt.
Valószínűleg amint készen lesznek az aluljárók, megnyitják az új épületeket (amik ismét csak az Önkormányzat miatt néznek ki ugyanúgy, mint előtte).
ui: amúgy fürdőn ott a felüljáró, ami ugyancsak elbontásra kerül.