Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szogyenyi

310 bejegyzést írt és 188 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Augusztusban megint nyári üzemmód volt, ezért az esedékes Checkpoint Nowban nem volt hónap témája (azt viszont már most látom, hogy a szeptemberiben lesz. Azért így is elpofáztunk majdnem három órát. (Aki nem tudná még: a Now az a podcast-spinoffunk, amiben mindig összefoglaljuk az előző hónap…..
A 2020-as XIII Remake bizony nem lopta be magát a játékosok szívébe és ezért az "elismerésért" a fejlesztők elég keményen meg is dolgoztak. Nem elég, hogy a megjelent verzió tele volt különféle hibákkal és nyomokban is alig emlékeztetett a Ubisoft 2002-es klasszikuséra, sokan az újragondolt…..
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
  A System Shock egy rendkívül kedves játék a szívemnek, melyet kora és korlátai ellenére is élvezettel játszottam végig több alkalommal is. Hiszem, hogy ezzel nem vagyok egyedül, hiszen a Nightdive gondozásában készülő remake is szép összeget kalapozott össze magénak már a Kickstarter kampány…..
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
Sziasztok. Jó ideje nagy itten a csend, úgy gondoltam ideje lenne frissíteni némi információval ezt az oldalt. Feltételezem nem nehéz kitalálni, hogy az utóbbi időkben elég inaktív vagyok és habár a munka attól függetlenül folyik, hogy nincs szófosásom, koránt sem abban a tempóban haladok, amit azt…..
Bízom benne, hogy az öreg motorosok közül senkinek sem kell bemutatni a Postal 2-t, bár szerintem aligha van olyan ember kis hazánkban, aki játékos létére ne találkozott volna ezzel a címmel. Tény, hogy egyikünk sem azért szerette, mert olyan jó lett volna, de az a szintű szabadság és elborult…..
Habár a Wolfenstein rajongók nincsenek túlzottan elkényeztetve az elmúlt 5 évben, ezalatt az idő alatt bőven van lehetőségünk visszatérni a régi klasszikusokhoz, esetleg felturbózni azokat valamilyen formában. Nos, a realRTCW mod pontosan ezt hivatott megtenni, mely nem csak grafikailag, hanem…..
Miközben vettünk fel más adásokat is, letudtunk egy kötelező kört: a Checkpoint Retrográd idei adását, vagyis szokásos éves visszatekintésünket arról, hogy mivel is játszottunk 10, 20, 30, és 40 éve. Meg 50. Sőt, 60. Akarom mondani, 70. Szokás szerint rövid piaci helyzetelemzés után menthetetlenül…..
Sziasztok! Jó ideje nem jelentkeztem sem helyzetfrissítéssel, sem magyarítás beharangozóval, aminek jó oka van, de ezekről most nem kívánok részletesebben beszélni. Hogy kicsit megtörjem a csendet, szeretnék némi információval szolgálni a következő magyarításom állapotáról, mely egy, a szívemhez…..
IDDQD Checkpoint 8x06: Eidos 2022.07.21 12:16:01
Folytatjuk egykori nagy kiadókról szóló sorozatunkat, az Ocean és a U.S. Gold után egy újabb brit csoda, az Eidos Interactive került terítékre. Szőrmentén már sokszor érintettük ezt a céget, de idén egy érdekes aktualitás is adódott: a Square egy csomó régi eidosos brandet eladott az Embracernek.…..
A Gamer365 oszlopos tagjával, Klárival már volt néhány adásunk, most ötödször jött vendégnek hozzánk, hogy jó szokása szerint egyik kedvenc stúdiójáról valljon. Mégpedig az Arkane-ről, ami ritka peches csapat ahhoz képest, hogy milyen színvonalú cuccokat állít elő. (Bár lehet, hogy Grath ezzel…..
Most sokan biztosan vakargatjátok a képzeletbeli csipát a szemetek alól, hogy 'Várjunk már, hát ennek már nem csináltak régen Magyarítást?' A válasz pedig igen is és nem is. Megjelenése óta több féle magyarítás is készült mind GTA3-hoz és a Vice City-hez is, de emlékeim szerint (amelyben utólag…..
A mag A Shadow Man számomra egy olyan játék volt, amitől nem tudtam, mit is kellene várjak, de a kezdeti nehézségek árán is minél tovább nyüstöltem, annál inkább magával ragadott a világa. Egy kiváló Metroidvania játék volt a maga módján bár vitathatatlan, hogy nem öregedett túl jól főleg ami az…..
SZOGYENYI FORDÍTÁSAI Elmaradások 2021.09.27 19:11:38
Ha meg kellene neveznem egy dolgot, amiről híres vagyok, az nem a pontosságom lenne. Jó sok mindennel el vagyok maradva május óta, amelyek az igazat megvallva csak felszínesen nevezhetőek hírértékűnek, de mivel közöm van hozzájuk, úgy érzem talán illő lenne beszámolni róluk. Vegyük is hát végig…..
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
szogyenyi 2021.08.31 16:29:24
Sziasztok! Mivel nem túl sürven jelentkezek efféle bejegyzésekkel, azt hiszem most éppen itt az ideje, hogy kinyögjek egy-két szót arról, mit is forralok éppen a boszorkánykonyhámban. Szokásos módon megint elkéstem a nagy bejelentéssel, de ez tőlem már megszokott dolog. Szóval aki ismeri a Mad Max…..
Sziasztok! 2010 májusa egy nagyon izgalmas időszak volt az árkád versenyjátékok szerelmeseinek. Szinte majdnem egy napon jelent meg a Disney/Black Rock gondozásában készült Split/Second, illetve az Activision égisze alatt munkálkodó Bizarre Creations, Blur nevezetű, erősen a Mario Kart-ra hajazó…..
IDDQD Checkpoint Mini #147: SiN 2021.02.19 23:44:21
Üdv minden régijáték-rajongónak, megint itt van 2in1 rovatunk, a Checkpoint Mini, ami cikk és podcast is, attól függően, ki hogyan fogyasztja. Szokás szerint a lejátszó után egy cikkecske is jön a játékról azok kedvéért, akiknek a podcastes formátum annyira nem jön be, de pár bekezdést bármikor…..
szogyenyi 2021.02.22 22:35:12
@manson karcsi: Te miről beszélsz ember? :D
Sziasztok. Viszonylag ritkán jelentkezem ezzel a rovattal, bár ez annak is betudható, hogy az utóbbi években nem igazán volt saját projektem. A New Vegas sok időmet elvitte, na! Egy hasonló bejegyzést anno már írtam a Kane & Lynch: Dead Men esetében, amit itt el is lehet olvasni és most úgy…..
Sziasztok. Egy hosszú ideje tervezgetett projekt végére kerül pont végre valahára a mai nappal. Megannyi ígéret és halogatás után végre sikerült odáig jutnom, hogy aktívabban tudjak foglalkozni a 2011-es rablószimulátor első részének magyarításával. Természetesen a munka már bőven ezelőtt kezdetét…..
Sziasztok! Kezdjük az új évet egy régóta halogatott, parkolópályán pihentetett projekttel. Régóta ígérgetem már, hogy belekezdek a PAYDAY első részének magyarításába és bármennyire is szerettem volna megcsinálni, sajnos mindig más élvezett prioritást és erre már nem jutott időm. Viszont ezt az…..
Igaz 4 évnyi munkába tellett, de végre ezt is betoltuk a célba. A közel ~12 év során, melyet a hobbi fordító scene-ben töltöttem ez volt a legambíciózusabb projekt, amin eddig dolgoztam. Büszkeséggel tölt el, hogy végül sikerült befejeznünk és valahol kicsit hiányozni is fog, hogy már nem kell…..
Jó reggelt mindenkinek ezen a derűs, hideg, kilátástalan napon. Régen volt már helyzetjelentés itt a blogon (bár annál sűrvebben szokott lenni a The Gamers Facebook csoportjában) ezért úgy gondoltam ideje egy kis életjelet adnom magamról. Gyanítom mindenkit a hosszan tartó Fallout: New Vegas…..