Adatok
noncapisco (törölt)
0 bejegyzést írt és 47 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kis túlzással miatta jöttünk ki: az Opel Astra 2010 legfontosabb autós újdonsága lesz, különösen Magyarországon. Az Insignia sikerei és az első üléspróba után nem kell nagy jóstehetség ahhoz, hogy fényes jövőt vizionáljunk neki. Carl-Peter Forster, a GM Europe vezére a…..
Ma délelőtti posztunk ugyan nem túl terjedelmes, mégis valós problémára hívja fel Ferenc a figyelmet. Gyalogos átkelőhelyeknél már megszoktuk, hogy sok helyen van a lámpa oszlopán egy gomb, amivel jelezhetjük, hogy szeretnénk átmenni a túloldalra belátható időn belül. Van ennek…..
noncapisco (törölt)
2009.09.08 12:51:41
@Forest:
"Megállás helyét jelző vonal"
Mond ez valamit...mert a RESZ-ben ez IS benne van...és ilyen van a lámpák előtt felfestve.
"Megállás helyét jelző vonal"
Mond ez valamit...mert a RESZ-ben ez IS benne van...és ilyen van a lámpák előtt felfestve.
noncapisco (törölt)
2009.09.08 12:53:44
@Bozdurgán:
Vegyél egy olyan műanyag lencsét a szélvédőre ami erre van kitalálva....és megoldódik a 2 métered.
Vegyél egy olyan műanyag lencsét a szélvédőre ami erre van kitalálva....és megoldódik a 2 métered.
noncapisco (törölt)
2009.09.08 14:09:08
@Bozdurgán:
Nem vazze!
Nem kell vinni a paragrafust és lapozni.
AZT TUDNI KELL!
Legalábbis, annak, akinek jogsija van
és nem libárért vette....
Nem vazze!
Nem kell vinni a paragrafust és lapozni.
AZT TUDNI KELL!
Legalábbis, annak, akinek jogsija van
és nem libárért vette....
Nem az a baj, ha valaki jobbról előz. Szabálytalan, de nem vagyok én rendőr. A gond akkor van, ha ezt úgy teszik, hogy tudják: a végén le kell majd szorítani a belső sávban autózót. Vélemények az azonos című írásunkról...
noncapisco (törölt)
2009.09.02 11:42:24
@KaPé:
... és mikor is van párhuzamos közlekedés az autópáláyn ?!
Alapban SOHA!!!!!
Alapban Jobbra tarts!
van az autóplályán...
A kivétel az az egy eset:
Amikor a jobbra eső sáv TELÍTŐDIK
és oda a megkezdett előzésből már biztonságosan visszatérni nem lehet.
Ekkor lép életbe az elhaladás esete a jobbról előzés helyett.
Szóval az akit JOBBRÓL meglhet előzni az egy igazi bunkó paraszt, mert nem tartott jobbra, pedig volt rá helye...
Aki az ilyet jobbról előzi az a másik tahó, mert szabálytalan...
De ez még olyankor jobb híján megtehető, amikor a belsőben bennmaradú hígagyú nem hajlandó jobbra kimmeni, pedig van annyi hely, hogy jobbról meg is lehet előzni...
Tehát az igazi főbunkó az autópályán mindig az aki nem tart jobbra...hanem a belsőben marad helyette...
... és mikor is van párhuzamos közlekedés az autópáláyn ?!
Alapban SOHA!!!!!
Alapban Jobbra tarts!
van az autóplályán...
A kivétel az az egy eset:
Amikor a jobbra eső sáv TELÍTŐDIK
és oda a megkezdett előzésből már biztonságosan visszatérni nem lehet.
Ekkor lép életbe az elhaladás esete a jobbról előzés helyett.
Szóval az akit JOBBRÓL meglhet előzni az egy igazi bunkó paraszt, mert nem tartott jobbra, pedig volt rá helye...
Aki az ilyet jobbról előzi az a másik tahó, mert szabálytalan...
De ez még olyankor jobb híján megtehető, amikor a belsőben bennmaradú hígagyú nem hajlandó jobbra kimmeni, pedig van annyi hely, hogy jobbról meg is lehet előzni...
Tehát az igazi főbunkó az autópályán mindig az aki nem tart jobbra...hanem a belsőben marad helyette...
noncapisco (törölt)
2009.09.02 12:12:59
@esef:
Elvileg igen!
A másik szabalytalansága n emjogosít Téged is szabáyltalanságra...
A helyes eljárás, hogy
- mögé állsz
- dudálsz rá, estleg villogsz is
- megvárod amíg kimegy.
HA nem megy ki, mert sötét bunkó paraszt, akkor érdekes lesz a helyzet...
A dudálás ugyanis lakott területen kívül a KRESZ szerint az előzési szándék jelzésére használandó jelzés !!!!
A villogás pedig a figyelem felhívásra használható jelzés szintén a kRESZ szerint...
Namost azzal a húgygyúval aki sem villogásra sem dudára nem hajlandpó jobbra tartani ...azzal mi a teendő ez a nagy kérdés.
Szabályosan ugyanis nem lehet megoldani a problémát...marad a mögötte maradás vagy a szabálytalan jobbról előzés...
Alapvetően "Jobbra tarts!" -ról elfeledkező barom tehát az akinek a seggébe a sünt kéne felküldeni.
A Jobbra tarts! elvárható, ha már annyi hely van jobbról, hogy ott meg lehet előzni a bennt maradó majmot!
Azaz 100 méter körüli vayg több hely...
(két jelző oszlop az út mellet)
Elvileg igen!
A másik szabalytalansága n emjogosít Téged is szabáyltalanságra...
A helyes eljárás, hogy
- mögé állsz
- dudálsz rá, estleg villogsz is
- megvárod amíg kimegy.
HA nem megy ki, mert sötét bunkó paraszt, akkor érdekes lesz a helyzet...
A dudálás ugyanis lakott területen kívül a KRESZ szerint az előzési szándék jelzésére használandó jelzés !!!!
A villogás pedig a figyelem felhívásra használható jelzés szintén a kRESZ szerint...
Namost azzal a húgygyúval aki sem villogásra sem dudára nem hajlandpó jobbra tartani ...azzal mi a teendő ez a nagy kérdés.
Szabályosan ugyanis nem lehet megoldani a problémát...marad a mögötte maradás vagy a szabálytalan jobbról előzés...
Alapvetően "Jobbra tarts!" -ról elfeledkező barom tehát az akinek a seggébe a sünt kéne felküldeni.
A Jobbra tarts! elvárható, ha már annyi hely van jobbról, hogy ott meg lehet előzni a bennt maradó majmot!
Azaz 100 méter körüli vayg több hely...
(két jelző oszlop az út mellet)
1993-at írtunk, 23 éves voltam. Dolgoztam már ekkor pár éve. Egy örökségből és félretett pénzemből sikerült vennem egy Suzuki Swift 1.3 GC típusú autót. Azért döntöttem emellett mert mindenki dicsérte, olcsó volt, fürge modern. 880.000 Ft-ot fizettem érte. Fess fiatalember…..
noncapisco (törölt)
2009.08.27 22:59:30
@igazi hős:
Számold át az évekekl ezelőtti Ft-t a mai Ft-ra.
Mert 7 éve pl. az akkori 1 Ft az ma.. jó 50 fillérrel azonos.
Szóval korrigált ez előző évek számait a MAI Ft-ra...
...és meglsez az a havi 100 ezer siman!
Számold át az évekekl ezelőtti Ft-t a mai Ft-ra.
Mert 7 éve pl. az akkori 1 Ft az ma.. jó 50 fillérrel azonos.
Szóval korrigált ez előző évek számait a MAI Ft-ra...
...és meglsez az a havi 100 ezer siman!
Egy újabb közös képviselős sztorit kapott a Zugügyvéd. Ezúttal a társasház biztosítás ügyintézése körüli jogi huzavona történetét meséli el az időnként erősebb hangvételű levél.Szia Zugügyvéd!Levelemet az "A közös képviselő fűtésrendszere" nevű…..
noncapisco (törölt)
2009.08.26 20:25:00
@Strici:
Nem kell elmondani!!!!
Minden lakónak van PÉLDÁNYA a társasházi szerződésből...tehát tudhatja mindenki mi is az övé éppen.
Nem kell elmondani!!!!
Minden lakónak van PÉLDÁNYA a társasházi szerződésből...tehát tudhatja mindenki mi is az övé éppen.
noncapisco (törölt)
2009.08.26 20:31:09
@Strici:
A közös képviselet arra való, hogy:
KÜLSŐ személyekkel/szervezetkkel azaz a nem tulajokkal) szemben EGYETLEN FELHATLAMOZOTT a NEVÜKBEN ELJÁRÓKÉNT jelenjen meg és ne kelljen a külső személyeknek mindig egyenként az összes tulajjal tárgyalni...ezért KÖZÖS az a képviselő.
A felhatalmazást a tulajok gyűlése adja meg neki és csak a felhatalmazás szerint járhat el...a tulajok nevében.
Az elszámoltatását/ellenőrzésést szintén a tulajok gyűlése végzi.
Szóval a közös képviselő dolga, hogy egymaga nyilatkozzon/intézkedjen az összes tulaj nevében!
A közös képviselet arra való, hogy:
KÜLSŐ személyekkel/szervezetkkel azaz a nem tulajokkal) szemben EGYETLEN FELHATLAMOZOTT a NEVÜKBEN ELJÁRÓKÉNT jelenjen meg és ne kelljen a külső személyeknek mindig egyenként az összes tulajjal tárgyalni...ezért KÖZÖS az a képviselő.
A felhatalmazást a tulajok gyűlése adja meg neki és csak a felhatalmazás szerint járhat el...a tulajok nevében.
Az elszámoltatását/ellenőrzésést szintén a tulajok gyűlése végzi.
Szóval a közös képviselő dolga, hogy egymaga nyilatkozzon/intézkedjen az összes tulaj nevében!
noncapisco (törölt)
2009.08.26 22:17:08
@Strici:
Jól mondod... a beszedése NEM faladata az átadása viszont igen.
Vagyis azt a lakók ÁTADJÁK NEKI (és nem beszedi tőlük), majd továbbítja ...
Jól mondod... a beszedése NEM faladata az átadása viszont igen.
Vagyis azt a lakók ÁTADJÁK NEKI (és nem beszedi tőlük), majd továbbítja ...
Egészen sok olvasói levelet kaptunk különféle kérdésekkel a blog indulását követően, aminek őszintén nagyon örülünk. Főleg, hogy nagyon jó témákat vetettetek fel, amikre persze sort is fogunk keríteni. Egy apró kis levél egészen fogós kérdéssel érkezett, amire (szégyen…..
noncapisco (törölt)
2009.08.24 23:24:04
Unatkoztam kicsit....ezt találtam...
www.nol.hu/archivum/archiv-414066
Azt hiszem ez a cikk rendbe is teszi a
magyar-svájci-kinai probléma kört.
Figyelmesen olvasva és kicsit gondolkodva is a mondatok rejtett értelmén, megérthető a rendszer.
Tehát (szerintem)...
Adott egy magyar cég, aki évek óta ismeri/kutatja az itthoni vevők ízlését és igényét. Aztán azt kiismerve, jó érzékkel kiszolgája a piacot a saját erejéből felépített és a piacra bevezetett már jól ismert márkaneveivel ...MERION, CARDY, ASTRON.
Ritka az ilyen sok éves és költséges folyamatot végig vinni képes hazai vállalkozás!...tisztelet jár érte.
A cikk (és a honlap) alapján a "tervező team" időnként átnézi a távol-keleti gyártók kínálatát, válogat belőle és a megfelelő márkázássalal ellátva importálja az órákat...
Azokat az órákat, amiket, ott a távol-keleten is a svájcban készült óragyártó gépekkel készítenek.
A minőségük ezért nyilván azonos, más márkák, azonos kategóriájú óráival, hiszen ugyanazon a gyártósoron készülnek ezek az órák is...
A hazai termék ezekben a márkákban, tehát szerintem pont a lényeg, vagyis
leginkább a három FONTOS terület müködtetése, kézbentartása:
- a márka/image építés, és a forgalmazás
- a minőség biztosítás és a
- szerviz háttér, vevőszolgálat működtetés
A konkrét gyártás pedig a giga márkákhoz hasonlóan leginkább az arra szakosodott távol-keleti cégek dolga.
Azt hiszem ez így teljesen rendben van!
Valóban magyar márka...
Valóban sok svájci/japán márkával azonos termék/minőség...
(mármint nyilván azokéval, akikkel közös gépsoron gyártatnak)
Szerintem megérdemlik, hogy a blogíró is belássa nem volt köröltekintő és alaposabb utána járás nélkül, elhamarkodva kötött bele, gunyoros hangon az ASTRON-ba...
www.nol.hu/archivum/archiv-414066
Azt hiszem ez a cikk rendbe is teszi a
magyar-svájci-kinai probléma kört.
Figyelmesen olvasva és kicsit gondolkodva is a mondatok rejtett értelmén, megérthető a rendszer.
Tehát (szerintem)...
Adott egy magyar cég, aki évek óta ismeri/kutatja az itthoni vevők ízlését és igényét. Aztán azt kiismerve, jó érzékkel kiszolgája a piacot a saját erejéből felépített és a piacra bevezetett már jól ismert márkaneveivel ...MERION, CARDY, ASTRON.
Ritka az ilyen sok éves és költséges folyamatot végig vinni képes hazai vállalkozás!...tisztelet jár érte.
A cikk (és a honlap) alapján a "tervező team" időnként átnézi a távol-keleti gyártók kínálatát, válogat belőle és a megfelelő márkázássalal ellátva importálja az órákat...
Azokat az órákat, amiket, ott a távol-keleten is a svájcban készült óragyártó gépekkel készítenek.
A minőségük ezért nyilván azonos, más márkák, azonos kategóriájú óráival, hiszen ugyanazon a gyártósoron készülnek ezek az órák is...
A hazai termék ezekben a márkákban, tehát szerintem pont a lényeg, vagyis
leginkább a három FONTOS terület müködtetése, kézbentartása:
- a márka/image építés, és a forgalmazás
- a minőség biztosítás és a
- szerviz háttér, vevőszolgálat működtetés
A konkrét gyártás pedig a giga márkákhoz hasonlóan leginkább az arra szakosodott távol-keleti cégek dolga.
Azt hiszem ez így teljesen rendben van!
Valóban magyar márka...
Valóban sok svájci/japán márkával azonos termék/minőség...
(mármint nyilván azokéval, akikkel közös gépsoron gyártatnak)
Szerintem megérdemlik, hogy a blogíró is belássa nem volt köröltekintő és alaposabb utána járás nélkül, elhamarkodva kötött bele, gunyoros hangon az ASTRON-ba...
noncapisco (törölt)
2009.08.26 12:25:16
@Sundance-:
"cég brand / image építése viszont mókás"
A mármint az erre használt szöveg/módszer/metodika...?
Ha igen ebben egyet értünk.
Valóban inkább kínos az a fajta fennhéjázás és köntörfalzás.
A márka imaget szerintem is sokkal inkább rontja, mint javítja...
Amúgy az olcsó órát jobban megéri hamisítani szerintem.
Könnyebben, több fogy belőle a százalékos árrése pedig tán még nagyobb is. A vevője meg kevésbé igényes...
"cég brand / image építése viszont mókás"
A mármint az erre használt szöveg/módszer/metodika...?
Ha igen ebben egyet értünk.
Valóban inkább kínos az a fajta fennhéjázás és köntörfalzás.
A márka imaget szerintem is sokkal inkább rontja, mint javítja...
Amúgy az olcsó órát jobban megéri hamisítani szerintem.
Könnyebben, több fogy belőle a százalékos árrése pedig tán még nagyobb is. A vevője meg kevésbé igényes...
Dánielnek cégének 13 millió forintért sikerült vásárolnialízingelnie egy olyan BMW 520D-t, ami egy hónapon belül motorhibával örvendeztette meg. Igenám, de a Mondial Biztosító operátora rosszul pötyögte be az alvázszámot, ezért nem találták a rendszerben, azaz szerintük…..
noncapisco (törölt)
2009.08.24 21:31:28
A közutakon bárhol történhetnek halálos balesetek, csak balszerencse kérdése. Vannak azonban olyan helyek, ahol minden szükséges körülmény adott ahhoz, hogy a tragédia gyorsan és biztosan összejöjjön. A rengeteg hely közül egy példa Budáról: a III. kerületi Szépvölgyi út…..
noncapisco (törölt)
2009.08.22 20:17:23
@s.o.v.i.e.t:
Az elsőbbség NEM abszolút jog!!!!
Csak a HIRTELEN fék/kormányzásra kényszerítés a tiltott....
Tehát... ha kellő távolságban eléd kanyarodik és emiatt Neked lassítani, netán megállni kell ..
Az rendben van!!!!
Bizony kimehet eléd és aztán 10-el cammoghat előtted , ha ezt megtudta tenni, anélkül, hogy ezzel hirtelen (értsd veszélyes mértékű) fékezésre/kikerülésre kényszerített volna...ez van!
BIzony az elsőbbség nem feltétlenül biztos dolog...
Az elsőbbség NEM abszolút jog!!!!
Csak a HIRTELEN fék/kormányzásra kényszerítés a tiltott....
Tehát... ha kellő távolságban eléd kanyarodik és emiatt Neked lassítani, netán megállni kell ..
Az rendben van!!!!
Bizony kimehet eléd és aztán 10-el cammoghat előtted , ha ezt megtudta tenni, anélkül, hogy ezzel hirtelen (értsd veszélyes mértékű) fékezésre/kikerülésre kényszerített volna...ez van!
BIzony az elsőbbség nem feltétlenül biztos dolog...
noncapisco (törölt)
2009.08.23 11:16:29
@cso zsi:
Bizony az a baj, hogy nem tudatosítjuk:
az elsőbbség nem jelent mindig
automatikusan lassítás/megállás nélküli tovább haladást!!!!!
Elsőbbségünk csak akkor van, ha
az ütközést MÁR CSAK erőteljes fékezéssel és/vagy kormányzással tudnánk elkerülni.
Ha MÉG modunk van kissebb lassítással (akár megállásig!!!) elkormányzással elkerülni az ütközést
akkor nincs szó elsőbbségi helyzetről...
...ez még csak forgalmi heylzetből adodó akadályozottság.
Azaz nem lehet úgy VAKON átzúgni egy kereszteződésen védetként sem, hogy NEM KÉSZÜLÜNK FEL egy esetleges kisebb fékre (akár megállásig is)...
Bizony az a baj, hogy nem tudatosítjuk:
az elsőbbség nem jelent mindig
automatikusan lassítás/megállás nélküli tovább haladást!!!!!
Elsőbbségünk csak akkor van, ha
az ütközést MÁR CSAK erőteljes fékezéssel és/vagy kormányzással tudnánk elkerülni.
Ha MÉG modunk van kissebb lassítással (akár megállásig!!!) elkormányzással elkerülni az ütközést
akkor nincs szó elsőbbségi helyzetről...
...ez még csak forgalmi heylzetből adodó akadályozottság.
Azaz nem lehet úgy VAKON átzúgni egy kereszteződésen védetként sem, hogy NEM KÉSZÜLÜNK FEL egy esetleges kisebb fékre (akár megállásig is)...
noncapisco (törölt)
2009.08.23 19:07:30
@cso zsi:
Akkor tűnődj ezen...a KRESZ-ből idézem:
--------------
b) Elsőbbség: továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben.
Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett
nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének HIRTELEN!!! megváltoztatására.
---------------
Tehát nem hirtelen módon akár megállásra is kényszeríthetem.....nem igaz ?
Akkor tűnődj ezen...a KRESZ-ből idézem:
--------------
b) Elsőbbség: továbbhaladási jog a közlekedés más résztvevőjével szemben.
Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett
nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének HIRTELEN!!! megváltoztatására.
---------------
Tehát nem hirtelen módon akár megállásra is kényszeríthetem.....nem igaz ?
Tegnap a Munkahelyi terrorban azt írtam az egyik hozzászólásomban, hogy az ügynöki munkánál is van lejjebb.Günter Wallraff (akkor még nyugat)német újságíró a 80-as években - mikor már túl volt a portugál jobboldal puccsterveinek és a Springer-sajtó mocskos hírcsinálásának…..
noncapisco (törölt)
2009.08.23 14:17:22
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
egymásnak feszülést.
Bármelyik helyett 10X jobb vétel egy
HONDA Civic 1,8 Sport
A új astra-t meg majd meglátjuk...