Adatok
instrument@t (törölt)
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A biciklis nem fog kerülni, nem fogja tolni: a biciklis az arra megy, amerre a legrövidebb.
Vélemények az azonos című írásunkról...
instrument@t (törölt)
2009.08.19 17:11:21
@Mk412:
Úgy tűnik ez a legnagyobb probléma. A mozgósítás. Pedig itt, ebben a sajtóorgánumban ugyanúgy meg van a lehetőség egy összetrombitálásra, mint a CM-nek.
Én is, mint sokan mások, kaptam egy hírlevelet és mentem emelgetni.
De egy autós nem szívesen száll ki az autójából -McDrive, uyge pl. - így csak befelé vagy hangosan káromkodik.
Pedig el tudnám képzelni, hogy mind a két "kaszt" ugyanúgy járhatóbb utakért, élhetőbb városért tüntetne.
De kezdetnek az sem rossz, ha néha otthon hagyjuk az autót.
Még az is lehet Robi, hogy ezt a Te ismertségeddel, népszerűségeddel meg tudnád tenni!
Úgy tűnik ez a legnagyobb probléma. A mozgósítás. Pedig itt, ebben a sajtóorgánumban ugyanúgy meg van a lehetőség egy összetrombitálásra, mint a CM-nek.
Én is, mint sokan mások, kaptam egy hírlevelet és mentem emelgetni.
De egy autós nem szívesen száll ki az autójából -McDrive, uyge pl. - így csak befelé vagy hangosan káromkodik.
Pedig el tudnám képzelni, hogy mind a két "kaszt" ugyanúgy járhatóbb utakért, élhetőbb városért tüntetne.
De kezdetnek az sem rossz, ha néha otthon hagyjuk az autót.
Még az is lehet Robi, hogy ezt a Te ismertségeddel, népszerűségeddel meg tudnád tenni!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Amikor ezt a várost építették még csak lovaskocsik közlekedtek az utakon, azok sem ilyen nagy számmal. Alapból nem alkalmas ilyen forgalom levezetésére, mint napjainkban.
Nem vagyok annyira radikális, hogy a londoni példát kívánjam megvalósíttatni de, ha mégis megtörténne akkor biztos, hogy a kedves gépjárművezetők is ott tolongnának a Hősök terén, meg ki tudja hol, az autóikat lóbálni! Mert lehet, hogy ez hasznosabb, mint az M0-on a dugóban anyázni!
Mindenkinek a magánügye, hogy melyik közlekedési formát kedveli leginkább, én a kerékpározásban találtam meg "a lelki békémet". Ez a belső béke persze sok bosszúsággal is jár a városban közlekedve, de a mozgás és haladás ilyen fokú harmóniája csak ebben a sportban adatik meg!
Vezetek sokat városban, közlekedek BKV-n, mindnek megvan az előnye, hátránya!
Személy szerint a közösségi közlekedést részesíteném előnyben és hamár ennyit fizettetnek velünk az adónkból, egy kicsit még hozzá is dobhatnának, nem bánom, de a helyi lakosoknak legyen ingyenes! Biztos vagyok benne, hogy Winkler úr is megtalálná a maga örömét egy több ezer Nm-es nyomatékú buszon utazásban. Ahogy a Combinon is visított, mint az 5 éves unokaöcsém, amikor először felszállt rá!
Regélhetnék járhatatlan, eltünedező kerékpárutakról, amik az út két oldalán felváltva cikáznak. Útépítések után újra fel nem festett, vagy megszűntett sávokról. Nem ez a lényeg! Mindenki tartsa be a szabályokat és azzal a bizonyos kővel csak az, de tényleg csak az dobálózzon...
Addig is nyáron bukósisak, 3M matricák, dinamós világítás, sárhányók.
Télen BKV, ahol büdös van, meleg is van.
Városon kivül autó.
Jó utat!
Laci