Adatok
DNSoft
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szívesen venném ha az alábbi levélhez hasonlóan más típusú E85 elektronikával kapcsolatban is küldenétek tapasztalatot. A központi befecskendezéses első generációs Swift egyébként is érdekes eset ugyanis nem „peak and hold” rendszerű az injektor vezérlése.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én BioEtun tesztpilóta vagyok, ugyanis nálam nem sikerült elsőre szinte semmi. Alább leírom miért szívtam én... (Swift 1.3)
Rángatás, nem egyenletes alapjárat...
Aki hasonlóképpen járt, vagy ilyen problémája van a kocsival annak szól az alábbi hiba jelenség.
Hibajelenség: gyorsításkor rángat, fogyasztás 9L...
AC pumpa OK
Párologtató elektronika OK
Injektor idő OK
BioEtun injektor idő OK
(majdnem) minden OK!
Elmentem a szakszervízbe... mérjük már meg az injektor nyomást (gyárilag 1.6 - 2.1 között kellene lenni). És itt ki is derült a prücök: 1.1 az enyém. Kevés, de nem is kicsit.... sőt gázadásra még az is csökkent!
Hála Istennek a szervízbe volt 1-2 bontott komplett "fej" és kiműtöttünk egy másikat. Gyujtás... 2 bár, indítózás.... 1.6.... és gázadásra még nő is... (ez normális) szóval egy alap problémát sikerült megtalálni a kocsin. Mint említettem, a kocsi benzinnel hibátlan volt, és az E85, csak felhívta a figyelmemet egy problémára, amit eddig kikompenzált a komputer...
Most már (hogy gyári értékeket mutat a kocsi) lehet beállítani az ETUN-t.
Konklúzió: Akinek hasonló (rángatás gázadáskor) problémája van, az nézesse meg az üzemanyag nyomását. AC pumpa teszt: elszorítod a visszafolyó ágat egy fogóval, és ekkor fel kell menni a nyomásnak 3 bar fölé...