Adatok
csiro
0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Minek is? Csak rablás, pénzkidobás, semmi értelme blablabla, a téligumi-ellenesek n+1 számú érvet tudnak felhozni ellene, lelkük rajta. De azért álljunk meg egy pillanatra és nézzük meg ezt az alig négynapos videót egyenesen az Újvilágból. Seattle nem egy mediterrán…..
csiro
2012.01.20 10:19:11
@mufflinca: Jártam sokáig nyári gumival télen, mivel sehogysem akaródzott nekem sem bedőlni a marketingnek, tudván azt, hogy régen sem volt téli gumi, csak gumi volt, amilyent éppen lehetett kapni. De sajnos el kell fogadnunk, hogy a kétféle szezon abroncsot - valószínűleg marketing okokból - létrehozták. Persze bele lehetne menni, hogy ez jó vagy rossz (pl. környezetterhelés...), de tény. A nyári gumi - saját tapasztalatom szerint - elég szar télen (vagy én nem tudok vezetni...). Ezért - nem bedőlve a marketingnek - fordítottam a dolgon, és télivel járok nyáron is. Azóta boldog vagyok, persze nem emiatt :-)
csiro
2012.01.20 11:31:45
@biohazard: Azt nem értem - ha igazat adok neked - hogy miért hagy jól látható nyomot a téli abroncs a hóban, ha teli kell lennie hóval? A mintában levő hó ragad le egy fordulat után? Ha ezt elmagyaráznád nekem sokat tanulhatnék tőled... Amúgy szerencsésnek tartom magam, és Kanadához semmi közöm.
Családi okokból viszonylag gyakran utazunk Romániába, egészen pontosan annak Partium nevű szegletébe, Szatmárnémetibe. Előrebocsátom, a napi érintkezés szintjén nekem az égvilágon semmilyen gondom nem volt a románokkal, soha nem büntettek meg, nem szívattak, egyáltalán, rendőr…..
A világ legjobb ajánlatát vázolom az olvasónak: másfél millió forintnyi euróért itt-ott javítandó, negyvennyolc éves Mercedes, Domsjőből. Zsííííír, igaz?..
... Fillérbaszás kontra маленький (málenkíj) élvezet Nem röhög! Teljesen komoly a helyzet. Kocsira van szükség, de nincs pénz? Valami kell mindenképpen, de a fél milla az már álomhatár? Ismerős ugye ?! Megpróbálunk segíteni! Következzen hát egy ízig-vérig…..
220 ezer forintot kaptam a 93-as, gazdasági totálkárossá vált Marutimért. Nekem nem tűnt soknak, de Csikós Zsolt azt kiabálta, hogy autónepper vagyok, mert az ütközés előtt max 60-at adott volna érte. Ehhez nem értek, de az biztos, hogy nekem sokat ért. Azt mondják, a vidéki…..
csiro
2009.11.28 11:59:42
@no_holy_shit:
200-ért nem lehet működő autót kapni? Nézz körül, mennyi olyan autó van még amely nem éri el ezt az értéket, és még napi használatban van. Igaz, ha 98-nál fiatalabbat keresünk, akkor azzal csak a gond lesz. Öregebb autó viszont nem egyenlő egyértelműen a szívással. Nézd meg ezt: totalcar.hu/tesztek/unogolfd/
A Golf az enyém, azóta egy év alatt 20eKm-t futott, hibamentesen, öt literes fogyasztással, mindig üzemképes állapotban, részben öldutakon, utánfutóval. Persze nem szép, nem új, és nem százakárhány lóerő, és igen, sajnáló vagy lenéző pillantások kísérnek, ha beszállok, de ez mondjuk a legkevésbé érdekel. Viszont nem kell szervízbe vinnem, ha kiégett egy fényszóróizzó, mert egyszerű, mint egy faék. Bármilyen kis műhely vagy akár csak autóhoz valamit is értő ember meg tudja javítani ha kell. De nem nagyon kell, ugyanis nincs nagyon bent semmi, ami elromolhat.
@Kati
Szerintem nem kellene tartani az idősebb autóktól, de ezt Csikós Zsolti biztos mondta már neked, én csak megerősíteni tudom.
200-ért nem lehet működő autót kapni? Nézz körül, mennyi olyan autó van még amely nem éri el ezt az értéket, és még napi használatban van. Igaz, ha 98-nál fiatalabbat keresünk, akkor azzal csak a gond lesz. Öregebb autó viszont nem egyenlő egyértelműen a szívással. Nézd meg ezt: totalcar.hu/tesztek/unogolfd/
A Golf az enyém, azóta egy év alatt 20eKm-t futott, hibamentesen, öt literes fogyasztással, mindig üzemképes állapotban, részben öldutakon, utánfutóval. Persze nem szép, nem új, és nem százakárhány lóerő, és igen, sajnáló vagy lenéző pillantások kísérnek, ha beszállok, de ez mondjuk a legkevésbé érdekel. Viszont nem kell szervízbe vinnem, ha kiégett egy fényszóróizzó, mert egyszerű, mint egy faék. Bármilyen kis műhely vagy akár csak autóhoz valamit is értő ember meg tudja javítani ha kell. De nem nagyon kell, ugyanis nincs nagyon bent semmi, ami elromolhat.
@Kati
Szerintem nem kellene tartani az idősebb autóktól, de ezt Csikós Zsolti biztos mondta már neked, én csak megerősíteni tudom.
csiro
2009.11.28 18:28:03
@no_holy_shit:
Igen, az is cserés volt, mert olcsón jutottam hozzá egy garnitúrához. Nem mondom, hogy nem kellett rákölteni, mert 70eft-ot ráköltöttem, amikor megvettem csak a javításra és a küszöbök, sárvédőívek cseréje is aktuális lesz jövőre. Ennyi idős autóra költeni kell az biztos, de ha valami egyszer jól meg van csinálva, azzal egy ideig nem lesz gond.
Igen, az is cserés volt, mert olcsón jutottam hozzá egy garnitúrához. Nem mondom, hogy nem kellett rákölteni, mert 70eft-ot ráköltöttem, amikor megvettem csak a javításra és a küszöbök, sárvédőívek cseréje is aktuális lesz jövőre. Ennyi idős autóra költeni kell az biztos, de ha valami egyszer jól meg van csinálva, azzal egy ideig nem lesz gond.
1993-at írtunk, 23 éves voltam. Dolgoztam már ekkor pár éve. Egy örökségből és félretett pénzemből sikerült vennem egy Suzuki Swift 1.3 GC típusú autót. Azért döntöttem emellett mert mindenki dicsérte, olcsó volt, fürge modern. 880.000 Ft-ot fizettem érte. Fess fiatalember…..
csiro
2009.08.27 19:57:57
@Anál Delon:
A hangnem nem megfelelő... mindegy, tégeg minősít.
A szemlélettel van baj. minek felgyorsulni, minek akarnak egyesek (a többség) azonnal, most mindejárt újat, jobbat, szebbet. Mert megérdemli? A fenét, hogy érdelemné meg, amikor semmit nem tett még érte, a rongyrázás van, villantás a szomszéd/barátok/csajok előtt. Nekem nem kell vakarni a fejem, hogy mit adjak el, mert az enyém, minden ami körülvesz, azt adok el, amit akarok. És inkább bérbe adok, mint béreljek, ez a különbség kettőnk között, mert abból a pénzből amit a banknak adtam volna vagy a tulajnak a lakásért bérleti díjra, abból inkább tőkét csináltam. Persze lehett itt kérdezni, hogy adj tippet csak nagy vonalakban, íme itt a tipp, lehet követni, nem két év volt, és egy szakadt 1.3D Unoval kezdtem, de nem nagyon érdekelt - és most sem érdekel - mit gondolnak arról, hogy miben és milyen ídős autóban ülök. Paraszt szemlélet? Vállalom, de nekem akkor is ez a normális gondolkodás.
A hangnem nem megfelelő... mindegy, tégeg minősít.
A szemlélettel van baj. minek felgyorsulni, minek akarnak egyesek (a többség) azonnal, most mindejárt újat, jobbat, szebbet. Mert megérdemli? A fenét, hogy érdelemné meg, amikor semmit nem tett még érte, a rongyrázás van, villantás a szomszéd/barátok/csajok előtt. Nekem nem kell vakarni a fejem, hogy mit adjak el, mert az enyém, minden ami körülvesz, azt adok el, amit akarok. És inkább bérbe adok, mint béreljek, ez a különbség kettőnk között, mert abból a pénzből amit a banknak adtam volna vagy a tulajnak a lakásért bérleti díjra, abból inkább tőkét csináltam. Persze lehett itt kérdezni, hogy adj tippet csak nagy vonalakban, íme itt a tipp, lehet követni, nem két év volt, és egy szakadt 1.3D Unoval kezdtem, de nem nagyon érdekelt - és most sem érdekel - mit gondolnak arról, hogy miben és milyen ídős autóban ülök. Paraszt szemlélet? Vállalom, de nekem akkor is ez a normális gondolkodás.
Házi flottám legékesebb büszkesége a zöld állólámpás Merci, amelyről utoljára hónapokkal ezelőtt írtam. Szégyellem magam, már be is írtam az intőt. Életem első (a mostani elmeállapotom szerint) tisztességes restaurálása volt ez az autó. Azaz nem volt, hanem még nagyon is…..
csiro
2009.08.27 19:19:28
@Csikós Zsolt:
Szia Zsolti! A méhviaszt miben oldod fel? Mert viaszom van (saját termés) de gondolom valahogy meg kell puhítani, hogy fel tudd vinni a bőrre (műbőrre).
Szia Zsolti! A méhviaszt miben oldod fel? Mert viaszom van (saját termés) de gondolom valahogy meg kell puhítani, hogy fel tudd vinni a bőrre (műbőrre).
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Meg lehet próbálkozni ebben az esetben a keréknyomás csökkentésével, hogy az abroncs lazább legyen, nagyobb mozgást engedve a lamelláknak, miáltal nagyobb eséllyel "mozogja ki magából" a lamellák közé szorult havat.