Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Roscos

0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Quaero projektMegszellőztették, vártuk, ideje elfelejteni! Máris megbukott a Google-verő európai kereső..
Az alábbi levelet a mai postával kaptam: Feladó: erwinvandermobil@gmail.com Dátum: 2007.04.12. 14:43 Címzett: m.magyar@dashofer.hu Szia,   Kipróbáltam ezt a lehetőséget. Ingyenes saját webáruház, és még reklámoznak is bannerekkel, hírlevelekkel ha akarom. www.dimpark.hu A…..
w Hörrtévé 2007.04.06 22:17:00
Helyes és dicséretes, ha a szcientológia elleni küzdelembe minél több médium kapcsolódik be. A harcot azonban hátráltatja, ha közben fölöslegesen hazudunk. A szcientológusok beépültek a politikába, mondja a Célpont riportere, miután kitértek arra, hogy ez a gyanús szekta még a…..
Egy ismerősöm tette fel az alábbi ravasz kérdést: Vajon jogszerű-e a vírusmarketing a hazai interneten? Az egyszerű kérdésre nem tudok egyértelmű választ adni. Miért is? Egyrészt, mint kiderült, van olyan álláspont, miszerint a valódi feladót kell nézni, akinek érdekében…..
Roscos 2006.07.20 17:21:02
Most, hogy Sztahahov javította az e-mail marketinges taget, megláttam ezt a bejegyzést és meg mondom őszintén nagyon örülök neki, mert ebben szereztem "némi jártasságot", ami lehet, hogy segíthet konszenzusra jutni. (igaz, nem vagyok jogász, "csak" marketinges :-)

Az Eker. tv. 13/A. § nem találom, pedig 3-4 forrást is megnéztem. A 13 § arról szól, hogy mit és hogyan kell közölni a sértettel, ha már a jogsértés bekövetkezett. Meg tudnád adni a pontos hivatkozást, mert nekem is új az idézeted, de nagyon kíváncsi lennék réá! Előre is köszi!

A vírus marketingről:
Ez ügyben külön konzultáción voltam az adatvédelmi hivatalban és a következő megegyezés született:
A vírus marketing engedélyezett, ha - és ez a lényeg - a cég csak biztosítja a lehetőséget, de nem teszi kötelezővé. Ha kötelezővé teszi a regisztrációnál, akkor az nem jogszerű, hiszen jogsértő tevékenységre kéri a cég a regisztrálót: publikálja egy másik személy személyes adatát annak beleegyezése nélkül. (persze, itt is lehet játszani, de ha szó szerint vesszük a törvényt, akkor egyértelmű, hogy ez nem legális így). Ha opcionális, ergo a regisztráció után továbbküldhet i az ajánlatot ismerőseinek, akkor oké, de itt is van pár kötelezettsége a cégnek: fel kell tünteni, ki az ajánló, mikor tette az ajánlást, kinek, és tájékoztatni kell a fogadó személyt arról, hogy egyszer kap csak ilyen levelet. Na, és itt a következő csavar: mi van, ha az e-mail címét 2 személy is felhasználja ajánlásra és 2 ajánlást kap? Erre született az a konszenzus, hogy az akció ideje alatt, de max. 6 hónapig le kell tárolni az e-mail címet és a cégnek gondoskodnia kell arról, hogy figyelje, küldött-e már ajánlást a rendszerén keresztül az illető címre. De mindezeket ki kell írni a vírus marketinget alkalmazó weboldalra, azaz a teljes körű tájékoztatást biztosítani kell!!!
Naív voltam, tudom én. Megint egy kereskedelmi tévé online oldalát szerettem volna használni. Az RTL Klub esetében már pórul jártam, és most a TV2 oldala is megtréfált. Emlékszik még valaki a Koridor.hu-ra? Igen, a TV2 online tartalomszolgáltatása volt! Úgy tűnik, teljesen…..
Sikertörténet kicsiben: egy kedves ismerősöm egyszemélyes könyvkiadójának az e-mail adatbázisát egy bő év alatt 700 tag fölé bővítettük, mindenféle kampány és befektetett egyéb nagy összegek nélkül. Persze volt egy kis ösztönzés, de ez csak a weblapon, és nem is giga…..
Roscos 2006.07.12 23:22:48
Nos, ahogy írtam is, magunk csináltuk a kampányokat, ergo kicsi másképpen nézett ki az egész. A cikk próbálja lefedni az egész folyamatot és mivel a tökéletességre törekszik, keverednek az egyes pontokban a házon belül végzett, illetve a félig vagy teljesen külsős céggel végeztetett munkafolyamatok.
Inkább azt írom le, nálunk hogyan nézett ki, úgy, hogy minden házon belül ment:
- reklámterv alapján meghatározott termék kiválasztása, a termék megismerése
- kb. 1-2 órás ötletelés, ha volt a termék promóciójának apropója, akkor azon, ha nem, akkor a termék erősségeire hegyezve
- kreatív megalkotása (1-2 nap), ezzel párhuzamosan ment a célcsoport kiválasztás és leválogatás, és a landing page beállítása
- felprogramozás kiküldőbe (ennek időigénye függött a késleltetéstől, split run-os volt, vagy sem, szegmentálás stb.)
- teszt és go! Aztán sűrű frissítés a real-time staton :-)
- kiértékelés és stat készítése
Nyilván más a szitu, ha külsős cég végzi, illetve kell a fent leírtakhoz már egy bejáratott, profi gárda. De nagyon kevés olyan partnerem és ismerősőm van, aki elégedett a külsős cégek által végzett email marketinggel. Ott ugye "dömpingben" mennek a hírlevelek, arról nem beszélve, hogy szeretnek túlzóan nagy feneket keríteni ennek, pláne, ha látják az ügyfél szemében a "rá vagyok kattanva de nem tudom mi ez" érzést. Ha a cég maga kezeli, lehet, hogy vért izzad vele, de minden apró dologra odafigyel a mérésnél, ami igazán fontos az utóértékeléshez. Bocs, nem akarom bántani ezeket a cégeket, tudom, milyen kemény egy profi rendszer felépítése, én is fejlesztettem desktop e-mail marketing szoftvert, de ez az én tapasztalatom.
De fenntartom azt, hogy kezdőknek kötelező darab a cikk! (Mi is így kezdtük, kinyomtattuk az ilyen okosságokat, csak akkor még angolul voltak és felakasztottuk a falra :-)