Adatok
Roscos
0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Na nézzük: a fehér sarokban Outlook 2003, a fekete sarokban a 2007-es változata. Ugyanaz a hírlevél, ugyanaz a szám, ugyanaz a kód, de mégsem ugyanazt látjuk, érhető, mivel a 2007-es alatt más motor van.
1. Az első két link: az online elérhető verzió és a megbízható küldő…..
Roscos
2007.05.31 14:21:03
Ugyan, Nebojsa... hogyne lenne könnyű! :-) Csak 4-5 év gyakorlat, adatvédelmi ismeretek (nem árt, ha az elektronikus ker. trv-en kívül még a 2-3 másik, adatvédelmi kérdéseket érintő törvényt is ismerjük), egy kis informatikai tudás különösen webes témában, alapvető marketing és kissé mélyre hatóbb direkt marketing ismeretek, teljes körű online marketing ismeretek és természetesen egy e-Marketer kurzus sem árt hozzá. Mi ezen olyan bonyolult?! :-))))

Mai nappal betelt a pohár. Elkezdjük összegyűjteni a különböző adatvédelmi hivatkozásokat kis commentel ellátva, hogy miért hibás. Sajnos tengernyi, ismétlem tengernyi rossz adatvédelmi hivatkozás van a levelek végén és nagyobbnál nagyobb hibát követnek el a cégek, miközben…..
B2B online marketing blog
Hivatalos állásfoglalás az engedélykérő levelek ügyében
2007.04.04 12:36:00

Sok kérdés, válasz, tévhit kering a szakmában az engedélykérő levelekkel kapcsolatban! Hogyan és ki kereshető meg email útján azon címek közül, amikhez nincsen semmilyen hozzájárulás! Olvastam már olyan határozott állítást is, hogy ezeket "free to use"! Mi az…..
Roscos
2007.05.22 10:27:43

Quaero projektMegszellőztették, vártuk, ideje elfelejteni! Máris megbukott a Google-verő európai kereső..
Roscos
2007.04.18 12:52:18
Roscos
2007.04.21 12:45:29

Az alábbi levelet a mai postával kaptam:
Feladó: erwinvandermobil@gmail.com
Dátum: 2007.04.12. 14:43
Címzett: m.magyar@dashofer.hu
Szia,
Kipróbáltam ezt a lehetőséget. Ingyenes saját webáruház, és még reklámoznak is bannerekkel, hírlevelekkel ha akarom. www.dimpark.hu
A…..

Helyes és dicséretes, ha a szcientológia elleni küzdelembe minél több médium kapcsolódik be. A harcot azonban hátráltatja, ha közben fölöslegesen hazudunk. A szcientológusok beépültek a politikába, mondja a Célpont riportere, miután kitértek arra, hogy ez a gyanús szekta még a…..
B2B online marketing blog
Változik az évszám, változzon a hírlevél is! De miért?
2006.12.21 12:53:00

Lassan ismét vége egy évnek, és kezdődik a következő. Ez mindig magában foglalja a megújulást, az új dolgok kezdetét, a változtatást. Nincs ez másként a hírlevelekkel sem, legalábbis nem szabad, hogy másként legyen (bár hozzáteszem, adott esetben ez a „ritus” fél…..
Roscos
2006.12.21 22:17:32
B2B online marketing blog
Vélemények mindennapokról, hírkommentárok, kritikák, és meglátjuk még mire jut erőnk
2006.12.20 07:47:00

Tisztázzuk elsőnek: ez a blog egy team blogja, akik a Verlag Dashöfer Kft. alkalmazásában dolgoznak! Cégünk, 1999. óta foglalkozik online marketinggel. Azóta reklámozunk, mailingezünk, hírlevelezünk folyamatosan, és halmoztunk fel (az adatbázisunkkal párhuzamosan) nem kevés…..

Egy ismerősöm tette fel az alábbi ravasz kérdést:
Vajon jogszerű-e a vírusmarketing a hazai interneten?
Az egyszerű kérdésre nem tudok egyértelmű választ adni. Miért is?
Egyrészt, mint kiderült,
van olyan álláspont, miszerint a valódi feladót kell nézni, akinek érdekében…..

Igértem, visszatérek a Google.hu körüli dolgokra, Természetesen írtam a Hírek Médiának, de mint az várható volt, a hivatalos sajtóközleményen kívül mást sem most, sem a jövőben nem fognak mondani. Azért azt idemásolom:
A Hírek Média átadta a google.hu domaintA Google…..
Roscos
2006.07.13 11:07:12

Naív voltam, tudom én. Megint egy kereskedelmi tévé online oldalát szerettem volna használni. Az RTL Klub esetében már pórul jártam, és most a TV2 oldala is megtréfált.
Emlékszik még valaki a Koridor.hu-ra? Igen, a TV2 online tartalomszolgáltatása volt! Úgy tűnik, teljesen…..

Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor. A mostani első helyezett közel 28 százalékos CTR-t ért el!
Hirdetés:
Útvonal…..

Sikertörténet kicsiben: egy kedves ismerősöm egyszemélyes könyvkiadójának az e-mail adatbázisát egy bő év alatt 700 tag fölé bővítettük, mindenféle kampány és befektetett egyéb nagy összegek nélkül. Persze volt egy kis ösztönzés, de ez csak a weblapon, és nem is giga…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz