Adatok
!ndex
0 bejegyzést írt és 30 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Gábor és a többesszámból ítélve párja nekivágott az éjszakának, hogy gumist találjanak, aki gyorsan és szakszerűen lecseréli autójukon a gumikat télire, mivel lassan már időszerűvé válik a dolog és ők is előrelátóbbak annál, mint hogy az első hónál órákig álljanak…..
Most már tényleg nagyon el akarja indítani a Tv2 tulajdonosa a Tv3-at, tárgyalnak a kábelszövetségekkel és a legnagyobb cégekkel, és közben rendezték a márkanév használati jogait is. A Tv3 felvásárlása óta ugyanis a jogok a Tv2-nél vannak, amik most átkerültek a tulajdonos…..
Érdekes postot kaptam. Csütörtökön Solymár és Óbuda között síntörés volt. Hiányzott egy 30 centis darab. A MÁV-Start, (MTI/Index) közlése szerint a pótlóbuszok fél hét előtt érkeztek meg, és azonnal munkába álltak. Olvasónk szerint kb 1,5-2 órával az eset után…..
!ndex
2009.10.18 19:50:53
@Ákibard!:
Igen, ebben igazad van, de hogy mehetett át 30 centis "hézagon" a vonat úgy hogy nem siklik ki? Ha befelé nem siklott ki akkor kifelé miért nem indították el, szép lassan, ezek szerint nem volt akkora a baj???
Egyébként ez a "te megteheted hogy kocsival jársz" dolog nem olyan nagy durranás pár havi fizudból már meg tudsz venni egy használtat (én is 20 éves kocsival járok) az üzemanyagköltség olcsóbb mint a MÁV és BKV bérletek összege, időben reggel ugyanannyi idő alatt lehet beérni, este viszont lényegesen hamarabb otthon vagyok. Majd ha versenyképes ára lesz a tömegközlekedésnek, és betartják a menetrendet, kulturáltan lehet utazni akkor visszatérek a BKV-ra, amíg kocsival olcsóbb, és gyorsabb (és melegebb van) addig nekem ez már nem alternativa
Igen, ebben igazad van, de hogy mehetett át 30 centis "hézagon" a vonat úgy hogy nem siklik ki? Ha befelé nem siklott ki akkor kifelé miért nem indították el, szép lassan, ezek szerint nem volt akkora a baj???
Egyébként ez a "te megteheted hogy kocsival jársz" dolog nem olyan nagy durranás pár havi fizudból már meg tudsz venni egy használtat (én is 20 éves kocsival járok) az üzemanyagköltség olcsóbb mint a MÁV és BKV bérletek összege, időben reggel ugyanannyi idő alatt lehet beérni, este viszont lényegesen hamarabb otthon vagyok. Majd ha versenyképes ára lesz a tömegközlekedésnek, és betartják a menetrendet, kulturáltan lehet utazni akkor visszatérek a BKV-ra, amíg kocsival olcsóbb, és gyorsabb (és melegebb van) addig nekem ez már nem alternativa
Viki a Cinema City Aréna büféjében dolgozik és olvasta, hogy milyen sokan panaszkodnak a mozira és a kollégáira, tegnap este viszont olyan élményük volt, amilyennel még sosem találkoztak: tahó, verekedős vendégek őrjöngtek és fenyegetőztek egy zacskó pattogatott kukorica miatt.…..
A lenti levél írója szerint a Porsche Buda tizennyolcszoros áron akarta megjavítani azt, amiről később kiderült, hogy el sem romlott. Ráadásnak az ingyenes átvizsgálás, plusz a kamu hiba megállapítása sem került kevésbe. Történt, hogy a skoda fabia típusú autóm (amit azelőtt…..
Zoltán hosszasan hergeli magát, amiért még tovább terjeszkednek a budapesti fizetős parkolási zónák, ki tudja, mi lesz, ha bevezetik a dugódíjat is... Nem is szaporítom a szót, esti olvasmánynak bőven elég ez így is! Megdöbbenéssel értesültem Budapest legújabb parkolási…..
!ndex
2009.10.13 09:58:29
@SickBoy:
Szlovákiában pl alkotmányellenesnek nyilvánították a parkolódíjakat, érdekes ott a mai napig nem sarcolják a népet... Az egy összefogó, tökös társaság a magyarokat meg lehet az orránál fogva vezetni. :(
Szlovákiában pl alkotmányellenesnek nyilvánították a parkolódíjakat, érdekes ott a mai napig nem sarcolják a népet... Az egy összefogó, tökös társaság a magyarokat meg lehet az orránál fogva vezetni. :(
!ndex
2009.10.13 17:48:26
@pakesz:
De javasoltam alternativákat is csak nem jelent meg. Pl: BKV-ZÓNÁSBÉRLET.
Hungária körúton belüli terület a budai körúttal együtt lenne a BELVÁROSI ZÓNA.
Ehhez vennél lakóhelyed / környéked zónás bérletét (pl lényegében lenne Óbudai, Újpesti-Újpalotai, Rákosszentmihály/Cinkotai, Rákoscsaba-Rákoskeresztúri; Kőbánya; Peslőrinc-Pestimre -Pesterzsébeti; Csepel-Pesterzsébeti; Budafok-Tétényi; Újbudai, Hegyvidéki zónás bérlet. Ezzel lényegében nem kéne 10 ezerért megvenni a bérletet hanem kb 5 ezerbe kerülne, és jó alternatíva lenne a gépkocsi helyett. Miért vennél bérletet Csepelre vagy Újpestre ha te csak Budafok + Belvárosi zónát használod? Ebben rejlik az olcsósága...
Ha meg zónán kívül utaznál akkor
IDŐALAPÚ JEGY kellene, 15, 30, 60, 90 perces, ahol a
15 perc - 90
30 - 180
60 - 300
90 - 400 Ft-ba kerül, ne mondd nekem hogy nem szállnának át a BKVra.
De amíg én hétvégén asszonnyal + 1 gyerekkel ki akarok menni villamossal a Városligetbe a Zuglói Kassai tértől, és ezért 2 km-es szakaszért 1800 Ft-t (oda vissza 2600-Ft-t kér el a BKV akkor már inkább Taxival megyek, vagy kocsival kb 200 Ft-ból megjárom)
De javasoltam alternativákat is csak nem jelent meg. Pl: BKV-ZÓNÁSBÉRLET.
Hungária körúton belüli terület a budai körúttal együtt lenne a BELVÁROSI ZÓNA.
Ehhez vennél lakóhelyed / környéked zónás bérletét (pl lényegében lenne Óbudai, Újpesti-Újpalotai, Rákosszentmihály/Cinkotai, Rákoscsaba-Rákoskeresztúri; Kőbánya; Peslőrinc-Pestimre -Pesterzsébeti; Csepel-Pesterzsébeti; Budafok-Tétényi; Újbudai, Hegyvidéki zónás bérlet. Ezzel lényegében nem kéne 10 ezerért megvenni a bérletet hanem kb 5 ezerbe kerülne, és jó alternatíva lenne a gépkocsi helyett. Miért vennél bérletet Csepelre vagy Újpestre ha te csak Budafok + Belvárosi zónát használod? Ebben rejlik az olcsósága...
Ha meg zónán kívül utaznál akkor
IDŐALAPÚ JEGY kellene, 15, 30, 60, 90 perces, ahol a
15 perc - 90
30 - 180
60 - 300
90 - 400 Ft-ba kerül, ne mondd nekem hogy nem szállnának át a BKVra.
De amíg én hétvégén asszonnyal + 1 gyerekkel ki akarok menni villamossal a Városligetbe a Zuglói Kassai tértől, és ezért 2 km-es szakaszért 1800 Ft-t (oda vissza 2600-Ft-t kér el a BKV akkor már inkább Taxival megyek, vagy kocsival kb 200 Ft-ból megjárom)
Amikor Richelieu ír, azt sosem ússzuk meg egy perc olvasással. Most a Margit híd budai lábának környékén alkalmazott rakpart átalakítási munkálatokat vette célkeresztbe, mert ugyan még nem adták át a forgalomnak azt a részt, amit kifogásol, de úgy gondolja, hogy okosabban is…..
Nem akarok demagógabbnak látszani a szükségesnél, de abban talán az olvasók túlnyomó többsége egyetért, hogy egy önkormányzat kertvárosi övezetben csak és kizárólag amiatt jelölhet ki fizetős parkolási övezetet, hogy valaki ebből pénzt lophasson.
A II. kerületi…..
MÁV-figyelő
Egybillió forint! Antal Dániel a MÁV adósságáról és a járatritkításról
2009.09.29 12:10:00
Az egybillió forintot is meghaladja a MÁV-csoport teljes adóssága, a vállalat eredményei folyamatosan romlanak, miközben rengeteg vezető rengeteg pénzt keres a vállalatnál - mondta a Hírszerzőnek Antal Dániel. A megszüntetett Vasúti Hivatal vezetőjét a tervezett kormányzati…..
!ndex
2009.09.29 19:45:36
@BKV figyelő: Herendi tányért legalább kaptál? :)
A kormány hazai és uniós forrásból 900 millió forinttal támogatja a főváros közösségi kerékpáros közlekedési rendszerét, azaz a "fregolibiciklik" kialakítását, jelentette be Molnár Csaba kancelláriaminiszter budapesti Gödör Klubnál tartott sajtótájékoztatón. A…..
!ndex
2009.09.22 16:01:45
@totyogo: Elektromos hajtású bringák megoldanák ezt a dolgot is. Nem lehet egy kis aksit belerakni, amit a dokkolóhelyen feltölt az automata? Így pl ha öltönyben mennél, nem kéne tekerni csak húzod neki a gázkart, és akkor nem is izzadnál meg. Mindenre van megoldás, csak akarni kell...
A fFélórás használat helyett én 1 órásat javasolnék és kiterjeszteném a körvasútsoron belüli területre is, nyilván ott ritkábban kell létesíteni ilyen tárolókat.
A fFélórás használat helyett én 1 órásat javasolnék és kiterjeszteném a körvasútsoron belüli területre is, nyilván ott ritkábban kell létesíteni ilyen tárolókat.
!ndex
2009.09.22 16:12:02
@Pattantyu:
Miért nem nevezik ki mondjuk a lánchíd DÉLI járdáját gyalog + kerékpárútnak, 10km/h-s korlátozással... szerintem ez sem veszélyesebb mint a Batthyány tér - Döbrentei téri bringaútszakasz, ott is kerülgeted a lényegesen több turistát.
Legalább most a rakparti villamosfelújítással megoldhatták volna azt hogy az egész villamospályát kb 2 méterrel eltolják, a házak felé, így megszünt volna az út és a sín közötti gazos terület, de lett volna külön kerékpárút ill gyalogút.
Másik alternativa az lett volna, hogy a Bem rakparti parkolást megszüntetik a Lánchíd - Batthyány tér között a parkló autók helyén megy a forgalmi sáv, a villamos sín meg a szélső sáv helyére került volna, így is nyertünk volna 2-2,5 métert a leválasztott kerékpárútért.
Egy bringás enyhén lejtős rámpa (lejtő) megépítése az alsórakpartra a Batthyány térnél a forgalmi sávokat eltolni a Duna felé kb 1 méterre (hely meg van rá) a mostani alsórakparti parkolók helyén menne a bringaút a Batthyány Lánchíd között, a lánchídnál kb szintben fel lehet tekerni a villamosalagút melletti alagútba, így a legveszélyesebb szakaszon megoldódna a balesetveszély kizárása.
Miért nem nevezik ki mondjuk a lánchíd DÉLI járdáját gyalog + kerékpárútnak, 10km/h-s korlátozással... szerintem ez sem veszélyesebb mint a Batthyány tér - Döbrentei téri bringaútszakasz, ott is kerülgeted a lényegesen több turistát.
Legalább most a rakparti villamosfelújítással megoldhatták volna azt hogy az egész villamospályát kb 2 méterrel eltolják, a házak felé, így megszünt volna az út és a sín közötti gazos terület, de lett volna külön kerékpárút ill gyalogút.
Másik alternativa az lett volna, hogy a Bem rakparti parkolást megszüntetik a Lánchíd - Batthyány tér között a parkló autók helyén megy a forgalmi sáv, a villamos sín meg a szélső sáv helyére került volna, így is nyertünk volna 2-2,5 métert a leválasztott kerékpárútért.
Egy bringás enyhén lejtős rámpa (lejtő) megépítése az alsórakpartra a Batthyány térnél a forgalmi sávokat eltolni a Duna felé kb 1 méterre (hely meg van rá) a mostani alsórakparti parkolók helyén menne a bringaút a Batthyány Lánchíd között, a lánchídnál kb szintben fel lehet tekerni a villamosalagút melletti alagútba, így a legveszélyesebb szakaszon megoldódna a balesetveszély kizárása.
Olvasónk életét boldoggá tette a MÁV amikor egy szép, felújított, bicikli szállítására is alkalmas vonatot állított forgalomba azon a vonalon, ahol minden nap közlekedik. Öröme nem tartott sokáig, a vonatot megfordították, megváltozott a biciklis kocsi helye, és megtelt…..
!ndex
2009.09.22 13:19:45
A mai naptól nem közlekednek a Nyírvidéki kisvasút szerelvényei Herminatanya - Balsa illetve Dombrád állomások között. Az "ideiglenes" szüneteltetés decemberig tart, amikor életbe lép az új menetrend, amely valószínűleg már nem számol ezzel a vasútvonallal: Kedves…..
!ndex
2009.09.17 18:04:06
@Comandante en Jefe:
És ha elfogy a vasút akkor mit adunk el? Talán kevesebbet kéne lopni odafönn.. Én nem 30 MÁV vezetőt fizetni 2-3 milliós havi fizetéssel
És ha elfogy a vasút akkor mit adunk el? Talán kevesebbet kéne lopni odafönn.. Én nem 30 MÁV vezetőt fizetni 2-3 milliós havi fizetéssel
Helyjegyes témában két panasz születik a legsűrűbben. Az egyik, amikor egy ülőhelyre több jegyet is eladnak, a másik –ami lent is olvasható-, hogy félig üres vonatra már nem adnak el jegyet, így az utasok csak jóval drágábban, a kalauztól tudnak jegyet venni, amit késés…..
Nekem kifejezetten tetszik olvasónk képe, melyet a Kónya megállóhely táblájáról készített még a nyáron. Jól bemutatja, hogy alkatrész és eszközhiány esetén is lehet dolgozni:Kedves MÁV-figyelő!Nyáron utaztam a MÁV egy vonatával, és egy nagyon érdekes megállóhelyre lettem…..
!ndex
2009.09.15 12:58:39
@Adani: Kár hogy az "elkövetők" nem tudnak olvasni.
Remélem már nem lesz sokáig így ebben a liberális mocsokban ahol élünk, bízom benne jönnek majd a kemény árpádsávos legények és úgy megfingatják az ilyen táblatolvaj, fémgyűjtőket hogy elmegy a kedvük ezektől. Miért nem lehet lesittelni őket, elvégre a közlekedést veszélyezteti nemde?
Érdekes szlovákiában (aki szintén EU tag) gatyába tudták rázni a színes-fémtolvajokat. Nálunk meg csak jogaik vannak szegínyromákoknak. SZÉGYEN.
Remélem már nem lesz sokáig így ebben a liberális mocsokban ahol élünk, bízom benne jönnek majd a kemény árpádsávos legények és úgy megfingatják az ilyen táblatolvaj, fémgyűjtőket hogy elmegy a kedvük ezektől. Miért nem lehet lesittelni őket, elvégre a közlekedést veszélyezteti nemde?
Érdekes szlovákiában (aki szintén EU tag) gatyába tudták rázni a színes-fémtolvajokat. Nálunk meg csak jogaik vannak szegínyromákoknak. SZÉGYEN.
Olvasónk és bátyja Mosonmagyaróvárra szeretett volna utazni, de a vonat nem állt meg az állomáson, csak a határnál. Előresétáltak a mozdonyvezetőhöz, aki flegmán azt kérdezte, „miért nem húzták meg a vészféket”. Az utas nem tudta, hogy már a vonatot is nekik kell…..
Nem a nyertes pályázati tervnek megfelelően újítja fel a főváros a Margit hidat, így megszegte a támogatási szerződést. A jelenleg érvényes tervezetben ugyanis csak a híd északi oldalán található egy kétirányú kerékpárút. A déli oldali kerékpársáv csak a támogatásra…..
Nincs azaz utas, akiben ne menne fel a pumpa, ha egy összefirkált új vonattal találkozik. Sajnos mióta a Flirt-ek több vonalon járnak egyre sűrűbb a rongálás. Nincs olyan Flirt, aminek a WC-jéből ne hiányozna a kapaszkodó, a szappantartó, vagy ne lenne összekarcolva valamelyik…..
A Margit híd felújításával nem számíthatnak sok jóra a budapesti biciklisek, az eddig véglegesnek hitt tervek mégse voltak véglegesek. A főváros és a civilek között hosszas egyeztetés folyt a híd felújításának tervezésekor, hogy hogyan is oldják meg a korlátozott…..
Nincs is annál kellemetlenebb, mikor felszállunk egy vonatra, megfogjuk a kapaszkodót vagy a kilincset és az évezredes kosztól ragad a kezünk. Ki tudja mitől, hányan, és kik fogták már meg előttünk ezeket, így semmihez nem merünk hozzányúlni, míg meg nem mostuk a kezünket. Ennél…..
!ndex
2009.08.12 14:38:54
@Adani: 2 óra alatt lenn van az autópályán Balatonon, a vonat meg 3vagy 4 óra is van, ha nincs torlódás, baleset, vezetékszakadás stb stb. Csomagot meg be kell tenni alulra.
Örülök, hogy a sok panasz mellett egyre több pozitív sztorit küldtök. Nem csak ide, a BKV-figyelőre is. Olvasónk 33 százalékos jegyet kért, helyette 50 százalékosat kapott, de nem volt mellé diákja. A kalauz szerencsére nem büntette meg, tanácsot adott neki, hogyan úszhatja meg a…..
!ndex
2009.08.12 14:36:17
@rickyramirez:
Jaj Istenem már..az államtól megkapja a MÁV a különbözetet, és hidd el nekem az utasok 90% valamilyen kedvezménnyel utazik, a többi lúzer meg megérdemli ha kocsi helyett vonatozik.
Jaj Istenem már..az államtól megkapja a MÁV a különbözetet, és hidd el nekem az utasok 90% valamilyen kedvezménnyel utazik, a többi lúzer meg megérdemli ha kocsi helyett vonatozik.
Olvasónknak fontos találkozója volt Pesten, de a biciklit nem tehette fel a nemzetközi vonatra, csak a következőre. Kért egy jegyet, de többet fizetett érte (kártyával) mert rossz jegyet kért. A pénztáros szájhúzás nélkül kicserélte a jegyet, annak ellenére, hogy az utas volt a…..
!ndex
2009.08.12 14:14:47
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Olcsók a márkásabb gumiai is, igaz nem egyből cserélnek, hanem időpontot kell kérni így 2-5 nap alatt megy is a dolog, mert valami külső raktárból hozzák be, de ennyit talán megér az ár és a szakszerűség. A neten online is megrendelheted, vissszahívnak és már mehetsz is másnap: www.automax.hu/