Adatok
Electroman
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az alábbi történet tanulsága leginkább az, hogy olyan hűtőt kell venni, ami nem romlik el, mert ha már a baj megtörtént, akkor szinte teljesen hiába kapálózunk. Azért a 30 napon túli kínlódás a maga nemében elismerésre méltó, akinek volt már rosszabb, küldje el…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Villogás alatt mit értesz? Szóval minden gyorsan vibrál vagycsak gyors ütemben egy- két LED. Mert ha minden gyorsan vibrál akkor elektronika hibás, ha csak gyors ütemben akkor az hibakód és nem feltétlenül panelhibás.
A másik szervíz annyiban van "monopol" helyzetben mert ők a hivatalos szervízpartner, és meg van a megfeleő technikai háttér egy esetleges szoftver frissítéshez és a teljes alkatrész eléréshez. Legalábbis abban a szarvízben ahol én dolgozok ez így működik. Az viszont télleg felháborító ahogy a szervíz diszpécsere beszélt. Nálunk ilyen nem fordul elő. De nem lehet minden szervíz ügyfélorientált.
A rozsdásodáshoz annyit fűznék hozzá hogy az olasz és a magyar mosási szokások eltérőek. Így a gépeik nem szeretik a páradús helységeket. Tapasztalatok szerint még rá is játszanak az ügyfelek azzal, hogy zuhyanytálca vagy kád mellé teszik a gépet.
Még annyit az Indesitről (In TheShit :) ) hogy azért az árért sajnos sokkal többet nem lehet tőlük elvárni, bár elég gyakran hallok olyat, hogy már 5-6-7 éve megy a gép és még szerelő nem látta.