Adatok
davkri
0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A hatszoros sebességtúllépésért, pláne, ha ez centikre a járókelőktől történik, elég durván büntetik – százezer forintok repülnek, no meg a jogsi is ugrik jó időre. Csak ott nem, ahol ezt nagyjából legálisan lehet művelni. Például a balatonföldvári mólón. Mai…..
Bár úgy tűnik, hogy a hadipiar mélységi felderítői leginkább lézersugarak, önjáró robotok és a hiperugrás fejlesztésével vannak elfoglalva - de most egészen elrugaszkodtak a valóság talajáról: a repülő Humvee képe kissé groteszkre sikeredett. A hadsereg harcrakész és…..
davkri
2010.09.02 19:30:32
..
Bácsi, a zebránál tessék megállni! Ugye, nem olyan nehéz dolog ez. Ellenben még se sikerül ezt sokaknak betartani. A gyalogost viszonylag egyszerű felismerni: a járdára nézve veritkálisan helyezkedik el, valamint nincs gépjármű körülötte. Még ha így se ismerős, nézzünk bele…..
davkri
2009.02.05 19:22:11
@aachi2: Oke oke . Értem én az írást .
De
1 , papír szerint nem teheti a lábát a zebrára míg az nem biztonságos
2, egy gázolásnál senki de senki nem fogja bebizonyítani utólag hogy de pedig ez vagy az tőrtént .
Csakhát ha mindenképpen innen akarod nézni , felmerül a kérdés :
Győzzük meg a gyalogost ,hogy körülnézés nélkül vesse magát a zebrára - mert elsősége van- vagy hívjuk fel a figyelmét -mint ahogy a jelenlegi kresz teszi is - csak ha biztonságos akkor mehet ?
Mert a TE gondolatod szerint ugrania kéne ...
De
1 , papír szerint nem teheti a lábát a zebrára míg az nem biztonságos
2, egy gázolásnál senki de senki nem fogja bebizonyítani utólag hogy de pedig ez vagy az tőrtént .
Csakhát ha mindenképpen innen akarod nézni , felmerül a kérdés :
Győzzük meg a gyalogost ,hogy körülnézés nélkül vesse magát a zebrára - mert elsősége van- vagy hívjuk fel a figyelmét -mint ahogy a jelenlegi kresz teszi is - csak ha biztonságos akkor mehet ?
Mert a TE gondolatod szerint ugrania kéne ...
davkri
2009.02.05 19:34:10
@Rocko-: Igen ezt a videót már láttam . Ez a gyakorlat .
A nulla balesetes közlekedés szerintem csak álom . Jó lenne , de soha nem fogunk odáig jutni . Valójában talán 1 pict nagyobb tolerancia kéne mindkét oldalon . (Persze ez hülyeség mert ugye a kocsiban is emberek ülnek akik útban a kocsijukhoz gyalogosok ) Arról nem is beszélve , hogy a Gyalogos végülis az életével játszik minden alakalommal amikor az úttestre lép .
A nulla gázolást esetleg akkor tudnám elképzelni ha szintben eltérően kereszteznék egymás ... ez viszont örült sok pénz , és még akkor is lesz olyan aki a kocsik közt cikkázna , mert az rövideb,gyorsabb ...
A nulla balesetes közlekedés szerintem csak álom . Jó lenne , de soha nem fogunk odáig jutni . Valójában talán 1 pict nagyobb tolerancia kéne mindkét oldalon . (Persze ez hülyeség mert ugye a kocsiban is emberek ülnek akik útban a kocsijukhoz gyalogosok ) Arról nem is beszélve , hogy a Gyalogos végülis az életével játszik minden alakalommal amikor az úttestre lép .
A nulla gázolást esetleg akkor tudnám elképzelni ha szintben eltérően kereszteznék egymás ... ez viszont örült sok pénz , és még akkor is lesz olyan aki a kocsik közt cikkázna , mert az rövideb,gyorsabb ...
davkri
2009.02.05 19:56:26
@aachi2: Na várj . Most csak az elvről .
Szerintem a Kresz egy olyan szabály rendszer ami az alapoktól építkezik . A gyalogosok közlekedését a 21.par. taglalja . Ha már lelépet lesznek jogai ami megjelenik az általad is jelzett 43.par-ban.
Szerintem 1 picit kezdünk elbeszélni egymás mellett . Még mielőtt bárki számára én lennék az anyagyilkos tipikus példája , azért tisztázzuk , nem célom senkit eltenni láb alól . És nem is lázítok rá senkit .
Csak hát leírva nem igazán az van ami a médiából csöpög . Nekem ez a gondom .
Az igazán szomorú az ,hogy a gyalogos aki a szenvedő fél mindenképpen , mindenfelé arra bátorítják ,hogy "a zebrán elsőbbsége van , neked ez jár , indulj" .... És sokan nem is mérlegelnek ... aztán a kocsi alatt végzik .
Ennek nem kéne így lennie .
Szerintem a Kresz egy olyan szabály rendszer ami az alapoktól építkezik . A gyalogosok közlekedését a 21.par. taglalja . Ha már lelépet lesznek jogai ami megjelenik az általad is jelzett 43.par-ban.
Szerintem 1 picit kezdünk elbeszélni egymás mellett . Még mielőtt bárki számára én lennék az anyagyilkos tipikus példája , azért tisztázzuk , nem célom senkit eltenni láb alól . És nem is lázítok rá senkit .
Csak hát leírva nem igazán az van ami a médiából csöpög . Nekem ez a gondom .
Az igazán szomorú az ,hogy a gyalogos aki a szenvedő fél mindenképpen , mindenfelé arra bátorítják ,hogy "a zebrán elsőbbsége van , neked ez jár , indulj" .... És sokan nem is mérlegelnek ... aztán a kocsi alatt végzik .
Ennek nem kéne így lennie .
Miért ítélnek el halálos közúti baleset okozásáért, ha az áldozat ma is élne, ha bekötötte volna magát? Két éve Toller László és hivatali sofőrje Budapestről Pécs felé tartottak. A 61-es úton, Dombóvár közelében egy szabálytalanul előző autóval való…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A butaságnak nincs határa .