Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Nyomkarima

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az európai uniós követelményekkel összhangban változik a magyar vasúti szabályozás. A kiemelt célok között szerepel - a nemzetközi vasúti személyszállítás liberalizációja mellett -, a nemzetközi és belföldi utasjogok érvényesülésének hatékonyabb biztosítása, az utasok…..
Nyomkarima 2009.08.14 21:57:23
@Ákibard!: ebben az esetben, ez a mozdonyvezető hibája lehetett( nem mozdonyvezető hanem, személyszállítási elegytovábbító).Egyébként az utastájékoztatás GPS rendszerrel működik.
Csak egy villámposzt a hazautamról: Várom Kelenföldön a martonvásári vonatot, bemondják, hogy 40 percet késik. Nincs probléma, közvetlenül utána jön a székesfehérvári. Az is 40 percet késik. Még mindig nincs gond, mert jön a Dombóvári ’05-kor. Öt perc késéssel begurul,…..
Olvasónknak fontos találkozója volt Pesten, de a biciklit nem tehette fel a nemzetközi vonatra, csak a következőre. Kért egy jegyet, de többet fizetett érte (kártyával) mert rossz jegyet kért. A pénztáros szájhúzás nélkül kicserélte a jegyet, annak ellenére, hogy az utas volt a…..
Nyomkarima 2009.08.12 20:29:29
@Ákibard!: Jogos. Viszont megkérdeztem asszonyt (Ő "az" volt), belföldön (is) viszonylatra adnak jegyet. Az utas közli melyik vonatra, ha az eltér a mezei vonattípustól, és ez alapján a pénztáros dönti el adhat-e kerékpárjegyet vagy sem. Pl.: EC, IC-re nem, hacsak nincs rajta kerékpár szállító.
Nyomkarima 2009.08.12 20:36:48
@kovácske: Ha nincs kerékpárszállító, akkor ,úgy tudom, a vonat első és utolsó peronján 2-2 db. bringa szállítható. Persze itt volt kerékpárszállító csakhát...
(ilyenkor érdemes a mozdonyvezető felé integetni ha nincs lehetőség a kerékpárszállítóra bejutni, biztos fog reagálni)
Nyomkarima 2009.08.12 21:06:53
@Ákibard!: bocs, a gépire gondoltam én is.