Regisztráció Blogot indítok
Adatok
istván123

0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Eredeti ütemterv szerint 2012 és 2017 közt le kellene állítani az egyes és a négyes blokkot, ezeknél jelenleg 20 éves üzemidő hosszabbításról döntöttünk, ez azt jelenti, hogy 2032 és 2037 közt kellene leállítani a blokkokat.” - mondta Süli János a Paksi Atomerőmű…..
istván123 2010.02.15 10:30:30
Hali mindenki!

Honnan vesztek ennyi blődséget? Xenonmérgezés meg átrakás alatti robbanás csernobilban, megszaladt paksi reaktor?

Pakson az elkoszolódott kazettákat mosták egy franci tervezésű és gyártású mosótartályban. a tartály egy alulról nyitott cső, aminek a teteje nyitható. A mosás végeztével a mosótartály tetejét nem tudták egyből nyitni, ezért a benne levő víz elpárolgott és a tartály alján kinyomta a vizet, így a kazetták teteje gőzbe került, aminek nem olyan jó a hűtőképessége, ezért azok túlhevültek. Amikor kinyitották a mosótartályt, akkor befolyt a gőz helyére a hideg hűtővíz és a felhevült kazetták ezért deformálódtak. Nem történ semmi olyan amitől kétfejű disznók születnének vagy bármi baj lett volna.

Csernobil: Egy biztonságfokozó kísérletet akartak csinálni a turbina-gép oldalon (nem a reaktort akarták baszogatni) nem volt szó üzem közbeni átrakásról a kísérlet alatt, a xenonmérgezésnek semmi köze nem volt hozzá. (NÉZD MEG AZ NGC-n A VÉGZETES MÁSODPERCEK-et).
Halom biztonsági rendszert bénítottak a kísérlet elvégezhetősége érdekében, éjszakára maradt a kísérlet, és akik a profik voltak, azok hazamentek aludni és a normál személyzetre (akik ráadásul még kezdők, tapasztalatlanok voltak) hagyták a próbák elvégzését. egy közönséges durranógáz robbanás történt (hidrogén+oxigén GYK.) csak nagyon rossz helyen.

Emberek tájékozódni mielőtt világá kürtölitek melyen buták vagytok!!!

Maradok tisztelettel: Én
autózz! Traffipax márpedig kell! 2009.08.09 12:29:00
Nevada korábban sokáig dolgozott baleseti helyszínelőként és sokmindent látott, amit valószínűleg egyikünk sem nagyon szeretne nap mint nap nézegetni. Érthető, hogy azon háborodott fel, hogy a halálos baleseteket okozó gyorshajtók helyett a kommentelők többsége a sebességmérő…..
istván123 2009.08.09 23:42:55
V8:
56. § (1) A vezető köteles a járművet - lehetőleg olyan helyen, ahol a forgalmat nem akadályozza - haladéktalanul megállítani, ha a jármű olyan hibáját észleli, amely balesethez vezethet, különösen ha elromlott a jármű

a) kormányszerkezete,

b) üzemi fékberendezése,

c) összes féklámpája,

d) irányjelző berendezése, kivéve ha kézzel megfelelő irányjelzés adható,

e) bal oldali első vagy hátsó helyzetjelző lámpája, kivéve, ha a jármű kivilágítása nem szükséges vagy az elromlott lámpa a távolsági fényszórót és a hátsó helyzetjelző ködlámpát kivéve más lámpával helyettesíthető.

(2) Az (1) bekezdésben említett hiba elhárításáig a járművel - a (3) bekezdésben említett esetet kivéve - közlekedni nem szabad.

(3) A közlekedés biztonságát közvetlenül nem veszélyeztető műszaki hiba esetében a járművel - fokozott óvatossággal, lehetőleg kis forgalmú úton és időszakban - a legközelebbi olyan helyig szabad közlekedni, ahol a hiba elhárítható. Ha az ilyen műszaki hiba autópályán vagy autóúton következik be, arról a legközelebbi lehajtásra szolgáló úton, illetőleg útkereszteződésben le kell térni.

Ergó: Nem az összes féklámpa égett ki, hanem csak 1 darab. Nincs irányjelződ, de tudsz integetni. A bal oldali első vagy hátsó helyzetjelző nem jó, hiába tudod pótolni más módon "távolsági fényszóró és a hátsó helyzetjelző ködlámpa".
Ne csak nézz, láss is! Hiába tudod a betűket egymás után elmondani, az még nem biztos, hogy olvasás.
Maradok további tisztelettel István
istván123 2009.08.09 23:51:00
@V8:
Nem a megállásról beszélek, hanem autópályáról lehajtásról, 56/(3) eset.
Én sem! Bármilyen hihetetlen!
"Nem az összes féklámpa égett ki, hanem csak 1 darab. Nincs irányjelződ, de tudsz integetni. A bal oldali első vagy hátsó helyzetjelző nem jó, hiába tudod pótolni más módon "távolsági fényszóró és a hátsó helyzetjelző ködlámpa"." ezek (csak egy kis példa) a közlekedés biztonságát közvetlenül nem veszélyeztető műszaki hibák.