Adatok
Бабаяга
0 bejegyzést írt és 1364 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2010 óta egyre több iskola fenntartása került az egyházakhoz önkormányzati kézből. Így az egyházi fenntartású intézményekbe járó diákok száma sokszorosára nőtt. Mégis egy friss hazai kutatás szerint egyre kevesebb fiatal vallja magát vallásosnak. ..
Szegedi Kattintós
A jövő elkezdődött: Imalánc és dicsőítő költemény Orbán Viktorért
2016.11.01 10:27:51
Épp itt az ideje, hogy az 1956-os forradalom leverésének 60. évfordulójához közelítve nemzetünk legszebb hagyományit felelevenítve ismét a személyi kultusz áldásait kezdjük habzsolni. Sándor Kingának a nemzetvezetőhöz írt költeménye csak bevezető volt ahhoz a felhíváshoz képest, melyet a…..
Бабаяга
2016.11.02 10:05:23
Azzal meg senki nem foglalkozott, hogy a plébános enyhén csúsztatott.
Az ima tulajdonosa Kühár Ede már rég nem ír imákat, soha nem élt Rómában:
www.magyarkurir.hu/hirek/elhunyt-kuhar-ferenc-ede-osb
Csodálkozom, hogy egyetlen újságíró sem nézett a dolog után, mert így még cikibb az egész hír.
Az ima tulajdonosa Kühár Ede már rég nem ír imákat, soha nem élt Rómában:
www.magyarkurir.hu/hirek/elhunyt-kuhar-ferenc-ede-osb
Csodálkozom, hogy egyetlen újságíró sem nézett a dolog után, mert így még cikibb az egész hír.
Бабаяга
2016.11.02 11:38:14
@Ballib cenzúrázók réme 18: Azok pedig akik beszállnak egy ilyen imakampányba szintén agyilag nullák.
a Vezírért pedig imádkozni kell: a gyógyulásáért, és a megtéréséért.
Az lenne az igazi csoda, ha tényleg végre keresztény politikusként vezetné az országot. Jelenleg annyi benne a kereszténység, mint mackósajtban a brummogás. Kezdjük ott, hogy eleve a ti liberális főgonoszotok egyike, a metodista Iványi keresztelte, csak később lett reformátussá. Egy református meg miként vezetheti Mária országát? Egy kicsit sok itt az ellentmondás, de ennek a belátásához is gondolkodni kellene.
a Vezírért pedig imádkozni kell: a gyógyulásáért, és a megtéréséért.
Az lenne az igazi csoda, ha tényleg végre keresztény politikusként vezetné az országot. Jelenleg annyi benne a kereszténység, mint mackósajtban a brummogás. Kezdjük ott, hogy eleve a ti liberális főgonoszotok egyike, a metodista Iványi keresztelte, csak később lett reformátussá. Egy református meg miként vezetheti Mária országát? Egy kicsit sok itt az ellentmondás, de ennek a belátásához is gondolkodni kellene.
Létezik a katolikus hívőknek egy furcsa altípusa. Sőt, megannyi hívő évekig kénytelen átélni ezt a szerepkört. Egyikük nem tartotta tovább magában tragikomikus tapasztalatait...
Néhány éve az internetes médiában egy pornóipari vállalkozó azzal keltett feltűnést, hogy számára látszólag teljesen ismeretlen nőket szólított le és vett rá arra, hogy vele análisan közösüljenek. Persze a folyamatot kellően dokumentálta is. A hírverésen jót nevettem,…..
Бабаяга
2014.08.22 11:50:06
@Baloldali érték: Az nem tűnt fel, hogy a fő ellenség a szerző szerint is jelen pillanatban a muszlim előrenyomulás?
Számomra felháborító, hogy a jobbikosok kereszttel a pártlogójukban hangosan istenítik a muszlimokat.
Számomra felháborító, hogy a jobbikosok kereszttel a pártlogójukban hangosan istenítik a muszlimokat.
Orbán és Semjén egyre nagyobb befolyást adnak az egyházaknak. Állami iskolákat adnak át és a megmaradó állami iskolákba is kötelezővé teszik a hit- és erkölcstan oktatást (közben drasztikusan beszűkítették az informatika-oktatást és a gondolkodásra nevelő…..
„Ami a telefon-kérdést illeti: Budapesten minden kalapszalon megszerzi a telefont, ott a telefonkönyv, el lehet olvasni, hogy minden egyéb, kisebb-nagyobb maszekok, isten tudja milyen cégér alatt, miféle emberek, de megszerzik. Ha munkásember, vagy egy kis funkcionárius kéri, mert…..
Бабаяга
2014.06.25 17:03:19
@polyvinyl: Ez így nem teljesen igaz, mert akire kíváncsiak voltak, és szeretett volna telefont, annak felszerelték, rögtön a poloskával együtt, a BM járta ki, hogy mihamarabb hallgatózhassanak. Ez nem urban legend, magam olvastam megfigyelési dossziékban.
Barátnőm szülei, akik orvosok voltak 10 év után kaptak telefont, a nyolcvanas évek elején Budapesten.
Barátnőm szülei, akik orvosok voltak 10 év után kaptak telefont, a nyolcvanas évek elején Budapesten.
Nagyapám temetésén a pap babrált egy keveset az imádságos könyvében, majd előhúzott egy hártyavékony géppapírt, és elégedetten bólintva belekezdett a búcsúztatóba ekképpen: Itt fekszik előttünk e testvérpár! A gyászoló gyülekezet döbbenten kereste, kit temetünk még,…..
Бабаяга
2014.06.06 11:02:57
@meszena: Tény, hogy van olyan egyházmegye, ahol a keresztszülői igazoláshoz nem kell más, mint a leendő keresztszülő keresztlevele (ami igazolja, hogy volt elsőáldozó, bérmálkozó) és egy igazolás arról, hogy fizet egyházadót. Szerintem ez egy marhaság, mivel ez még mindig nem igazolja azt, hogy az életem példájával segítem a leendő keresztgyermekemet a hitben.
Másrészt azonban minden klubban van tagdíj, ez általában mindenkinek természetes, hogy megfizeti. Az egyház is ilyen egyesület, ahol anyagi hozzájárulást kell fizetni. A katolikusoknál ez a nettó jövedelem 1%-a, de senki nem nyomoz az után, hogy mennyit keresel. Én mindig azt mondom, hogy havonta ennél többet szór el az ember marhaságokra.
Másrészt azonban minden klubban van tagdíj, ez általában mindenkinek természetes, hogy megfizeti. Az egyház is ilyen egyesület, ahol anyagi hozzájárulást kell fizetni. A katolikusoknál ez a nettó jövedelem 1%-a, de senki nem nyomoz az után, hogy mennyit keresel. Én mindig azt mondom, hogy havonta ennél többet szór el az ember marhaságokra.
városjáró blog
Bérletvásárláshoz igazolványt - avagy személyes adatrögzítés a BKK-nál
2014.05.08 00:00:00
Olvasom, hogy jövő héttől csak arcképes igazolvány bemutatásával és sorszámának rögzítése után lehet majd csak BKK bérletet vásárolni, hogy az árusító nénike/bácsika valamint a már bérletet is adó automaták a kiállítás pillanatában gépi úton kitölthessék a…..
Бабаяга
2014.05.08 10:43:52
Mária és József állnak Betlehemben, a jászol előtt.- De gyönyörű gyermekünk született József. Szerinted mi legyen a neve?- Szerintem nevezzük el Viktornak.- Jéééézus!- Hm, ez sem hangzik rosszul.
Ez a vicc jutott eszembe mikor a kerületi Fidesz faszbúkján megláttam, hogy…..
Бабаяга
2014.04.03 12:33:08
@Vitéz.László: Hihi a templomokban a plébániákon nem volt rezsicsökkentés, mivel azok sajna jogiszemélyhez tartoznak, akár egy cég. De tudod, aki teljesen narancs szemmel látja a világot, és nem veszi észre, hogy ezek ott fenn báránybőrbe bújt farkasok, azoknak mindegy mi a valóság.
Mellesleg ma már több olyan pappal is beszéltem, akik úgy gondolják, hogy bizony a fityisz veszélyesebb, mint a kommerek és szerintük bujtatott keresztényüldözés folyik. Látják, hogy ezek a szerencsétlen papok csak azért kellenek nekik, meg a nagy történelmi egyházak, hogy díszletek legyenek az ő szép operett előadásukhoz.
@tarackos: a miénk az elmúlt nyolc évben aggódott teljes erőbedobással. Állítólag most jól élnek a családok ezt hirdeti. Mi a keresztrefeszített Nagymao avatás óta nem tettük be oda a lábunkat.
Mellesleg ma már több olyan pappal is beszéltem, akik úgy gondolják, hogy bizony a fityisz veszélyesebb, mint a kommerek és szerintük bujtatott keresztényüldözés folyik. Látják, hogy ezek a szerencsétlen papok csak azért kellenek nekik, meg a nagy történelmi egyházak, hogy díszletek legyenek az ő szép operett előadásukhoz.
@tarackos: a miénk az elmúlt nyolc évben aggódott teljes erőbedobással. Állítólag most jól élnek a családok ezt hirdeti. Mi a keresztrefeszített Nagymao avatás óta nem tettük be oda a lábunkat.
Бабаяга
2014.04.03 12:36:16
@Hannibal ante portas: A katolikus papokat jól ki is közösítette a Vatikán. Az egyikük, Beresztóczy Horty alatt is minisztériumi tisztviselő volt. Kíváncsi lennék, hogy a most lelkes fityiszes papok közül kinek volt anno hatos kartonja.
Egyébként a magyar egyházban mindig voltak olyan karrieristák, akik évszázadok óta lelkesen udvaroltak a hatalomnak.
Egyébként a magyar egyházban mindig voltak olyan karrieristák, akik évszázadok óta lelkesen udvaroltak a hatalomnak.
Бабаяга
2014.04.03 13:15:48
@Hannibal ante portas: Aztán meg nem engedelmeskedett a pápának, csak az ÁEH-s, Ávo-s vezetőknek. Ő lett a leglelkesebb kommunista.
Másokat is megkínoztak, de ettől még nem lettek kommunisták, besúgók, mert Bersztóczy is lelkesen jelentett.
Másokat is megkínoztak, de ettől még nem lettek kommunisták, besúgók, mert Bersztóczy is lelkesen jelentett.
Remélem nem maradt ki senkinek a hír, hogy tegnap az emberi erőforrás minisztérium elment az emberi erőforrás kölcsönzőbe, és bejelentette kölcsönigényét.: Tessék nekem olyan embereket adni, akik készség szinten tudnak írni olvasni, rendelkeznek helyismerettel és még a platós…..
Бабаяга
2014.02.26 09:25:58
@a kormány embere: Már reménytelen esetek a gyerekeim: a mazochista férjem egyszer királyi híradót nézett, ahol valamelyik szektor államosítását magasztalták. Erre megkérdezte, hogy a tanárai szerint az államosítás az pfúj komcsi dolog, és olyat csak azok a gaz komcsik tettek. Mond apa, ezek a hatalmon most kommenisták? Ebből számomra az következik, hogy egy átlagos nyolcadikos is okosabb, mint a birka szavazó tömeg, akik még négy évig a nyakunkba ültetik ezt a tehetségtelen, amorális társaságot.
Április 15-ig jelentkezhetnek a középiskolás diákok arra a versenyre, amely "Az orosz kultúra aranykora" címet viseli. A versenykiírást személyesen Lezsák Sándor országgyűlési képviselő küldte ki az iskoláknak, a verseny kiírója a Tolsztoj Társaság a Magyar-Orosz…..
Бабаяга
2014.01.31 10:29:04
@Moin Moin: Ezekben a posztkommunista-műkeresztény kurzusokban mindenkinek a maga módján kell kereszténynek lenni. (Egyeseknek mondjuk pont Ovi a Jópásztor) Ezért is szimpatikus nekik egy kiátkozott ember, aki a saját eretnek tanait hirdeti. Egy valóban hívő rosszul van mint Putyintól, mint pedig magyar imitátorától.
Бабаяга
2014.01.31 10:42:54
@♔batyu♔: Ha neked nem tűnik fel, hogy ki az aki báránybőrbe bújt farkas, és ezért sokkal aljasabb, mint az, aki vállalja a múltját, ezért nem téveszti meg az embereket, akkor az a te bajod. Az, hogy Fletó szemét, nem teszi szentté a mi kis Putyinunkat.
Ha nem látod át, hogy mennyire a most épülő rendszer legalább annyira antidemokratikus, mint a kommunista éra volt, ha nem látod, hogy milyen önző gazdasági érdekek húzódnak az egész Putyin-Orbán megállapodás mögött, akkor az a te bajod. És ez nem azt jelenti, hogy fletó a király, mert szerintem a baloldalnak csak egy nagyobb hibája volt nála, és az Mesterházy.
Ha nem látod át, hogy mennyire a most épülő rendszer legalább annyira antidemokratikus, mint a kommunista éra volt, ha nem látod, hogy milyen önző gazdasági érdekek húzódnak az egész Putyin-Orbán megállapodás mögött, akkor az a te bajod. És ez nem azt jelenti, hogy fletó a király, mert szerintem a baloldalnak csak egy nagyobb hibája volt nála, és az Mesterházy.
Бабаяга
2014.01.31 11:15:31
@Larry Silverstein: Gazdasági értelemben kapitalisták, ami az ideológiát, a politikát illeti, abban maradtak a jó kis sztálini vonalon. Már I. Péter is átvett mindent, ami gazdaságilag jó volt számára Nyugatról, de belpolitikai, kormányzási módszereiben méltó elődje volt Sztálinnak.
Öröm a nemzetnek, boldogság A Pártnak, épül, szépül a hazánk, minden verítékezve hánykolódó honfitársunk megnyugodhat: vasúttól bringaútig mindent A Lajosék építenek, pluszbónusz a legjobb kezekbe került a termőföldek legjelentősebb hányada is. Pályázat nélkül,…..
Бабаяга
2013.10.10 14:47:17
@Cirbolya_sentinel Narancs himnusz -: De Putyintól is tanulhat még:
hu.euronews.com/2013/10/09/pszichiatrian-putyin-kritikusa/
A pasi nem tett mást, mint tüntetett Putyin ellen.
Bárnem szeretnék tippeket adni senkinek.
hu.euronews.com/2013/10/09/pszichiatrian-putyin-kritikusa/
A pasi nem tett mást, mint tüntetett Putyin ellen.
Bárnem szeretnék tippeket adni senkinek.
Бабаяга
2013.10.10 15:40:01
@Baldrick68: Az elvtársi időkhöz a mieink is szívesen nyúlnak vissza.
Hiába kommunista/KISZ-es kutyából nem lesz se konzervatív, se demokrata szalonna.
Hiába kommunista/KISZ-es kutyából nem lesz se konzervatív, se demokrata szalonna.
Бабаяга
2013.10.10 15:41:44
@hardw: Ezt eddig is tudtuk, a narancs komcsik. Ja, hogy ők a másik oldalra mutogatnak. Ezt is megszoktuk már.
Az alábbi levél beküldőjének édesanyja elégé sajátosan értelmezi a szülőtartás intézményét.
Kedves Zugugyved! En a kovetkezo probemaval forulnek Onhoz. jelenleg kulfoldon elek es terveztem volna hazakoltozni, de a kialakult esemenyek miatt elegge elkeseredetten irok Onnek,…..
Бабаяга
2013.08.29 19:54:59
@Heves: "amúgy milyen szülő az, aki képes felfalni a saját gyermekét, ha ő kerül bajba? és még van arca szülőtartásról papolni?"
Olyan, aki szívja magába az aktuális kormánypropagandát, hogy a nyugdíjasnak minden jár. Tudja, hogy a kedves gyermek többet keres, mint az ő nyugdíja, de hát az mihaszna azt nem érdemli meg, mert egyedül, csak ő, a szülő dolgozta végig az életét, és mindent előre megfizetett. Az, hogy ebből a gyermek eltartja a gyermekét, gyermekeit, vagy próbálja a családalapítás alapjait megteremteni, vagy egyszerűen csak azért gyűjtöget, hogy egy esetleges munkanélküliséget túléljen, az már nem fér bele a fejébe. Igen, vannak ilyen szülők, szerencsére az anyám ennél sokkal józanabb.
Olyan, aki szívja magába az aktuális kormánypropagandát, hogy a nyugdíjasnak minden jár. Tudja, hogy a kedves gyermek többet keres, mint az ő nyugdíja, de hát az mihaszna azt nem érdemli meg, mert egyedül, csak ő, a szülő dolgozta végig az életét, és mindent előre megfizetett. Az, hogy ebből a gyermek eltartja a gyermekét, gyermekeit, vagy próbálja a családalapítás alapjait megteremteni, vagy egyszerűen csak azért gyűjtöget, hogy egy esetleges munkanélküliséget túléljen, az már nem fér bele a fejébe. Igen, vannak ilyen szülők, szerencsére az anyám ennél sokkal józanabb.
Pusztaottlaka polgármestere helyben szinte az egyetlen munkaadó, továbbá országgyűlési képviselő és a dinnyeszövetség elnöke, aki elég erős ember ahhoz, hogy viccet csináljon a Gazdasági Versenyhivatalból meg az uniós versenyszabályozásból.
Fotó: innen.
Rövid…..
Бабаяга
2013.06.18 15:42:23
@Dövan: Nemcsak azért. Ez például szerintem elég érdekes: kuruc.info/r/20/113712/
A dolog egy kicsivel magasabb iq-s feldolgozást is megérne.
A dolog egy kicsivel magasabb iq-s feldolgozást is megérne.
Pártunk és kormányunk szemmel láthatóan küzd önmagával. No, meg az ötlettelenséggel, hogy miféle ráolvasással kéne láthatatlanná tenni a közvélemény szeme elé hordott trafikmutyis szarhegyet. Szóval hogy kellene valami, ami úgy vonzaná a tekinteteket, mintha Orbán egy…..
A sajtóhírek szerint Ferenc pápa határozottan föllépett egy egykori bíborossal szemben, aki nem megengedhető módon közeledett paptársaihoz. Jézus Natália nővér látomásaiban azt mondta, végtelenül szomorú papjai alkalmatlansága miatt. Mégis akkor mit gondoljunk…..
Бабаяга
2013.05.16 20:45:07
@_zulu_: "Christian Pfeiffer kriminológus szerint az elkövetők 0,1%-a tartozott a katolikus egyház munkatársainak körébe. ... Az USA-ban egy kormányjelentés szerint 2008-ban a pedofil ügyekbe bonyolódott papok aránya az összes elkövető 0.003 %-a volt. A protestáns Christiau Science Monitor megjelentetett egy tanulmányt, mely szerint az amerikai protestáns egyházak sokkal nagyobb mértékben voltak érintettek a pedofíliában." (XVI. Benedek: A Világ Világossága 46-47.)
Бабаяга
2013.05.16 20:54:54
@Katekéta: Az nem szabálytalanság, az büntetendő cselekmény, amiért az adott esetben laicizálhatják is az illetőt, tehát nem lesz tovább még diakónus se. Ha eltévelyedés lenne, akkor nem kerülne egyházi bíróság elé. Egy diakónus (legalább 23 éves, de inkább 24) felnőtt, tudta a diakónus szentelésnél, hogy mit vállal, azt is tudta, hogy ha megszegi, akkor annak milyen következményei vannak, azaz tudta, hogy bűncselekményt követ el.
A valódi pedofil ügyeket meg Benedek mind maga elé vonta, tehát akkor csak előkészíti az ügyet az egyházmegye, de Rómában szabják ki a büntetést. A skót bíboros felett meg eleve csak Róma ítélkezhet. Most született meg az ítélet.
A valódi pedofil ügyeket meg Benedek mind maga elé vonta, tehát akkor csak előkészíti az ügyet az egyházmegye, de Rómában szabják ki a büntetést. A skót bíboros felett meg eleve csak Róma ítélkezhet. Most született meg az ítélet.
Egyszervolt ország kormánya egyre beljebb trappol a morális ingoványba. Lassan már a látszatra sem figyel senki, lóghat a lóláb ahová akar. Itt a választás a nyakukon wazze, a szétlopott dohánybizniszt ügyesen újra kell osztani, aztán meg láthatatlanná, vizsgálhatatlanná is kell…..
Egy párt holdudvara összeült a trafikpályázatok bírálata előtt. Birtokunkba került a megdöbbentő felvétel. A második részt itt találják. Mozgóképünket nagy méretben és hangerővel méltóztassék megtekinteni.
..
Бабаяга
2013.04.28 14:40:36
Húsvéthétfőn a Vatikán bejelentette, hogy Ferenc pápa a város alatti nekropoliszba megy, hogy Szent Péter sírja előtt imádkozzék. Az első pápának is nevezett apostol sírja a Vatikán alatti temetővárosban található, amit kétezer év után épp a XX. században sikerült…..
Бабаяга
2013.04.02 16:03:39
@Mikrobi: Egyetértek azzal a kiegészítéssel, hogy az érvényesség is jogi kérdés sok esetben. Például sz akadályok érvénytelenné teszik a szentség (egyházi rend, házasság) felvételét. Jogi kérdés az is, hogy a betegek kenetének érvényes kiszolgáltatója csak pap.
Бабаяга
2013.04.02 16:28:05
@Katekéta: "Persze hátráltatja a dolgot, hogy a 35 éves korhatár alatt ugyanúgy cölebsz életmódot követel meg az egyház"
Milyen cölibátust követel az egyház?
Állandó diakónus az lehet, aki 35 éves, legalább öt éve nős és a felesége írásban beleegyezett abba, hogy a férje diakónus legyen. Tehát az esküvőig van kötelezve az illető a cölebsz életre, úgy, mint bárki más a házasságkötés előtt.
Tényleg igaza van Mikrobinak. Ha ezt a "tudást" adod át hittanórákon, az elég nagy gáz.
Milyen cölibátust követel az egyház?
Állandó diakónus az lehet, aki 35 éves, legalább öt éve nős és a felesége írásban beleegyezett abba, hogy a férje diakónus legyen. Tehát az esküvőig van kötelezve az illető a cölebsz életre, úgy, mint bárki más a házasságkötés előtt.
Tényleg igaza van Mikrobinak. Ha ezt a "tudást" adod át hittanórákon, az elég nagy gáz.
Бабаяга
2013.04.02 17:27:40
@Katekéta: Ez most kizárólag a magánvéleményem: a paphiányt se a nős diakónusok, se a cölibátus eltörlése nem oldaná meg. Az ősegyház gyakorlata szerint "viri probati"-kat szenteltek pappá. Körülnézve a templomainkban nagyon kevés a kipróbált családapa. Azok közül se mindenki vállalná a papságot, az egyháznak való életre szóló elköteleződést.
A paphiány, a papok kiugrásának ugyanaz az oka, ami a rengeteg érvénytelen házasságnak, válásnak, a házasságkötések csökkenésének. Az elköteleződésre való képtelenség. Ennek az oka nem pusztán társadalmi, hanem az, hogy a szülők se erre nevelik a gyermekeiket.
@Blogin: Nem tudom, hogy az orosz boszorkányok milyen gyakran folytattak teológiai vitákat, az általam ismert népmesékben mindenesetre nem nagyon. Ellenben a történelem folyamán nem egy embert boszorkányoztak le azért, mert hűségesen akarta védelmezni az egyház tanítását. Szent dolgokkal pedig nem illik felületesen foglalkozni, főleg, ha a cél a hit védelme. Hogyan lehet védelmezni azt, amit csak futólag ismerünk? Ha számomra annyira fontos valami, hogy nyilvánosan védem, akkor minden erőmmel igyekszem megismerni. Én nem írok apologetikai szösszeneteket, nem verem a mellem, hogy milyen nagyon hívő vagyok, de ha valaki hanyagul bánik az egyházzal, Krisztus Misztikus Testével, az számomra sértő.
Vagy csak azért ekézel, mert kellemetlen szembesülni azzal, hogy nem ismered a saját egyházad tanítását, aztán idejön egy orosz nevű kommentelő és kiigazít?
A paphiány, a papok kiugrásának ugyanaz az oka, ami a rengeteg érvénytelen házasságnak, válásnak, a házasságkötések csökkenésének. Az elköteleződésre való képtelenség. Ennek az oka nem pusztán társadalmi, hanem az, hogy a szülők se erre nevelik a gyermekeiket.
@Blogin: Nem tudom, hogy az orosz boszorkányok milyen gyakran folytattak teológiai vitákat, az általam ismert népmesékben mindenesetre nem nagyon. Ellenben a történelem folyamán nem egy embert boszorkányoztak le azért, mert hűségesen akarta védelmezni az egyház tanítását. Szent dolgokkal pedig nem illik felületesen foglalkozni, főleg, ha a cél a hit védelme. Hogyan lehet védelmezni azt, amit csak futólag ismerünk? Ha számomra annyira fontos valami, hogy nyilvánosan védem, akkor minden erőmmel igyekszem megismerni. Én nem írok apologetikai szösszeneteket, nem verem a mellem, hogy milyen nagyon hívő vagyok, de ha valaki hanyagul bánik az egyházzal, Krisztus Misztikus Testével, az számomra sértő.
Vagy csak azért ekézel, mert kellemetlen szembesülni azzal, hogy nem ismered a saját egyházad tanítását, aztán idejön egy orosz nevű kommentelő és kiigazít?
"Demokratikus jogállamban nem létezhet korlátlan hatalom, ennek megfelelően az alkotmánymódosító hatalom sem lehet korlátlan – fogalmazott Stumpf István alkotmánybíró - az Alkotmánybíróság azzal szembesült, hogy az Országgyűlés kétharmados többsége túllépett…..
Бабаяга
2013.03.23 17:10:51
@Felebarát: Nem. Mondtam is neki, hogy legközelebb a lakásmaffiának adja el ezzel a tempóval a lakást. Bár, ezek se sokkal jobbak, mint a lakásmaffia.
Бабаяга
2013.03.23 17:14:07
@gavar csaba: Szóval megválasztottál valakit, akinek szimpatikus volt a logója, aztán az a te nevedben bármit csinálhat, akkor is követed, mert hiszen törvényt hozott. Elég furcsa elképzelésed van a népképviseletről. Ha pasi vagy, akkor nagy papucs lehetsz, ha nő, akkor ideális feleség.
Бабаяга
2013.03.23 17:24:35
@félázsiai 2llkedő: Pedig milyen szép lenne, ha aláírást gyűjtene, törvényt módosítana, hogy pedig már többet nincs gravitáció, lehet ugrálni a turulról. Azt a sok hívő meg kipróbálná.
Lássuk csak, hogy értékelné a hóhelyzetet a Fidesz ellenzékben: "A kormány nem gondoskodott a magyar emberek biztonságáról, holott a meteorológia napok óta jelezte a betörő sarkvidéki hideg, nagy mennyiségű hó és viharos szél együttes hatásaként előálló…..
Бабаяга
2013.03.15 16:55:33
@béla a görög: Vagy legközelebb felküldik a repülőket, hogy elkergessék a felhőket, mint a szovjetek tették anno a nagy komcsi ünnepek alkalmából. Ja, hogy nekünk nincs annyi repülőnk?
A feleségem kapott egy SMS-t a Belügyminisztériumtól ezzel a szöveggel: Segítünk! Ne hagyja el a gépjárművét! Ha elfogy az üzemanyaga, üljön át egy másik autóba! Belügyminisztérium
Nos, az asszonyka jelenleg – teljes szerető pereputtyunkkal – a jólfűtött, barátságos…..
Бабаяга
2013.03.15 15:18:33
Két telefonom van. Az egyik céges. Arra jött sms. Rögtön úgy gondoltuk, hogy a cég kedves az államnak, arra küldtek, a másik csak sima előfizetés a családnak, arra nem.
@dzsugasvili: "De azért kedves dolog, és jobb, mint a semmi."
Ha tegnap a 41-es karambol után küldik, hogy el se induljunk, akkor rendben van. Így már felesleges dolog. A cellainformációk alapján kellett volna kiküldeni. Akkor is eljut olyanokhoz, akik nincsenek bajban, de akkor legalább hasznosabb.
@dzsugasvili: "De azért kedves dolog, és jobb, mint a semmi."
Ha tegnap a 41-es karambol után küldik, hogy el se induljunk, akkor rendben van. Így már felesleges dolog. A cellainformációk alapján kellett volna kiküldeni. Akkor is eljut olyanokhoz, akik nincsenek bajban, de akkor legalább hasznosabb.
Fénylő Csillagunk tegnap leminősített magát a Nemzet Favágója szintig, bár az esze sajnos még ehhez a szakmához is hiányzik. Mert ahogy azt a fakitermelők első számú ökölszabálya mondja, ha azt hallod DŐL A FA!! - akkor ugorj baszod. De nem felfelé, elfelé. Mert a pattogással…..
Бабаяга
2013.03.12 10:37:03
@Bakter: Biztos eligazítás van, meg központi hergelés, hogy csípőből menjen a savazós duma.
Бабаяга
2013.03.12 10:38:58
@épészmérnök: Nincs az annyi, hiszen elég sokan vannak, azok, akik mélyszegénységben élnek, maradjanak ők is.
Egyébként nem küldeném őket, ebből sokan menni fognak 2014 után, ha megumbuldálják maguknak a választásokat.
Egyébként nem küldeném őket, ebből sokan menni fognak 2014 után, ha megumbuldálják maguknak a választásokat.
Бабаяга
2013.03.12 20:25:15
Egy kis olvasnivaló mindenkinek:
www.magyardiplo.hu/kezdolap/1097-az-orban-rezsim-politikai-teologiaja
zseniálisan szedi le a keresztvizet népünk vezérlő csillagáról
www.magyardiplo.hu/kezdolap/1097-az-orban-rezsim-politikai-teologiaja
zseniálisan szedi le a keresztvizet népünk vezérlő csillagáról
Szeretettel küldjük ezt a kis rajzot Rogán Antalnak a kommunizmus áldozatainak emléknapja alkalmából:
..
Бабаяга
2013.02.26 14:23:00
@krj: Igen, de ezt a droidok nem fogják fel. De minden pont a tiéd!
Ami nem sikerült sokáig senkinek, azt a Jobbik és csatolt mindenféle ifjúsági részei megoldották egy nap alatt. A pártkötődésű ELTE BTK HÖK előbb Garbai Ádám vamzerkedésével kínálta föl magát turhatáblának, árulkodását ráadásul Mezey Barna rektor a "súlyának…..
Бабаяга
2013.02.20 11:48:00
@bella _ciao: Hittant bárki taníthat szerintük, de erkölcstant csak tökéletes ember. Miért nem várnak el hasonlókat a hittantanároktól? (Én vagy 10 olyan személyt ismerek, aki elvált és hittant tanít. A protestánsok meg eleve elfogadják a válást.) Egyenlő pályán egyenlő esélyek vagy mi van?
Бабаяга
2013.02.20 11:52:55
@nedudki74: Az odáig rendben, hogy pont ők teszik kötelezővé a dolgot, bár szerintem ők se tudják, hogy miről is van szó. Mivel komcsik, így hittanra nem jártak soha, az erkölcsről meg szó se essék.
A hittanra még nem tudni, hogy miből és mennyi pénz lesz. (Lehet, hogy egy-két száz forintos órabért kap a tanár a hittanért. Másrészt nagyvárosban, ahol sok iskola tartozik egy templomhoz senki nem tudja majd megszervezni, hogy a különféle iskolák órarendjeit úgy szervezzék össze, hogy oda egy felkészült pedagógus menjen.) Ez is egy olyan tipikus fityiszes sikertörténet, aminek csak a törvényhozók tudnak örülni.
A hittanra még nem tudni, hogy miből és mennyi pénz lesz. (Lehet, hogy egy-két száz forintos órabért kap a tanár a hittanért. Másrészt nagyvárosban, ahol sok iskola tartozik egy templomhoz senki nem tudja majd megszervezni, hogy a különféle iskolák órarendjeit úgy szervezzék össze, hogy oda egy felkészült pedagógus menjen.) Ez is egy olyan tipikus fityiszes sikertörténet, aminek csak a törvényhozók tudnak örülni.
Бабаяга
2013.02.20 12:10:07
@bella _ciao: Civilek, mint a CÖF. Mi hiába alakítanánk mondjuk óvodás szülök egyesületét, senki nem figyelne ránk.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ami pedig a kötelező hittant illeti: én azt látom, hogy rengeteg a hitoktatók között a neofita, megélhetési katekéta, főleg vidéken. Lehet, hogy van diplomájuk, de metodikailag sehol sincsenek, meg teológiailag sem. Hittan címén szórakoznak a gyerekekkel, vagy mindenféle memoriterrel nyaggatják őket. Sokan azért sem lehetnek hitelesek, mert családi állapotuk a szamáriai asszonyra hasonlít. Az egyházi iskolákban tanítók sem élnek példamutató keresztény életet, így szegény gyerek kettős-hármas nevelésben részesül.
Az egyházak felkészületlenül vágtak bele ebbe a történetbe, nem vetettek számot, hogy mit tudnak felvállalni úgy, hogy valóban megvalósuljon a keresztény nevelés esélye.