Adatok
biogirl
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tegnapelőtti vihar után egyszerűen túlment a vezér az állomáson. Okait nem tudni, de nyilván nem szándékos volt. Volt tájékoztatás? Tudott a vezér arról, mekkora vihar volt? Számtalan kérdés, amire remélem mielőbb hivatalos választ kapunk! Kedves Georgejr!Tegnapi kalandomat…..
biogirl
2009.08.06 23:08:17
@gcsabi: hidd el nem is gondoltam, hogy így működik.
még egyszer mondom, szerintem a kommunikáció volt a probléma és nem a vezető hibázott. ha tudta volna, hogy vihar volt - és azt gondolom ilyen esetben az a minimum, hogy tájékoztatják őket, mert nem egy kis csendes esőcske volt - akkor gondolom nem a szokásos, átlagos sebességgel ment volna az adott szakaszon, előbb kezd fékezni és talán nem szalad el a vonat ennyire...
még egyszer mondom, szerintem a kommunikáció volt a probléma és nem a vezető hibázott. ha tudta volna, hogy vihar volt - és azt gondolom ilyen esetben az a minimum, hogy tájékoztatják őket, mert nem egy kis csendes esőcske volt - akkor gondolom nem a szokásos, átlagos sebességgel ment volna az adott szakaszon, előbb kezd fékezni és talán nem szalad el a vonat ennyire...
biogirl
2009.08.06 23:49:02
@gcsabi: ha így van, akkor a helyzet rosszabb, az időjárásra se lehet fogni a bakit...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Reagálnék néhány dologra:
Teljesen mindegy, hogy vonatról, vagy autóról beszélünk, a vezető felelős az utasaiért, gondolom ez ebben az esetben is fennáll.
Bocs, de a nem kevés pénzemért, amit havonta kicsengetek nem akarok botladozni a pálya szélén, hanem próbálnám rendeltetésszerűen használni a járművet...
Ha egy idős nő bottal, vagy pl egy kismama babakocsival akart volna leszállni, ugyan mit csinált volna?! Valaki a hátára veszi és úgy viszi vissza a peronra?!
Ha valaki kitöri a bokáját, akkor mi történik?? Ráfogják ezt is az időre???
Este, totál sötétben a vonatból nem lehet megállapítani, hogy a peronon vagyunk, vagy túlszaladt-e a kocsi, főleg, ha tiszta pára az minden az esőtől, melegtől. A közvilágítás sem teljesen tökéletes arrafelé, és végig erdős rész van, az állomáson és a peronon túl is...
A fékezéssel, sebességgel kapcsolatban pedig csak finoman megjegyezném, hogy érdekes módon másnap reggel a vonat lépésben „kúszott” be az említett állomásra, érezhetően lassabban, mint ahogy szokott, úgyhogy ezek után kár vitatkozni a féktávról, sebességről, satöbbi...
És mint írtam, ebben az esetben nem a mozdonyvezető volt a hibás nyilván, mivel nem tudhatta, hogy vihar volt, de azért nem ártana kommunikálni... mindössze ennyit akartam kihozni az egészből.
L