Adatok
qwertasd
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A lenti sztori főszereplője egy kulturáltan átszórakozott éjszaka utána kórházban köt ki, ahol ellátják, majd hazaindul. A városban tombol a sztrájk, de a metró szerencsére jár, ám a biztonsági őr nem engedi felszállni, szerinte ilyen állapotban csak a felszíni közlekedést…..
A KVARNER IC-n előbb nem ment a légkondi, majd a szakik egy totál selejtes takarítatlan kocsira cserélték le, ahol se világítás, se klíma, se klotyó nem volt. Megaszánalmas.... És ezért fizess pótdíjat, mivel ez plusz, komfort szolgáltatás, már ha van... …..
qwertasd
2009.08.05 23:03:38
@rickyramirez:
Köszi az észrevételt, ám én nem rúgtam én bele senkibe sem. Igyekeztem részletesen és visszafogottan leírni a történteket.
Nekem is furcsa volt, hogy a jegykezelő nem tudott megfelelően tájékoztatni, ahogy írtam is. Ha a "furcsa" alatt azt érted, hogy kitaláltam, hát felőlem hidd azt. :)
"És végül itt van a meg nem vásárolt pótjegy esete is."
"És végül...", nagyvonalú ugrás, egyszerűsítése a dolognak. Nem csak (ill. főleg nem) az én meg nem vásárolt pótjegyemről volt szó.
Én is elismertem, hogy hibáztam, mikor nem ellenőriztem a vásárlásomat. Az internetes vásárlásnál az általam vélelmezett hiba miért ad okot a panaszra? Mondok egy példát. Ha teszem azt a pénztáros nem megfelelő jegyet ad neked, vagy rosszul ad vissza, akkor ő nem hibázott? Csakis te hibázol, ha nem veszed észre, mert nem ellenőrzöd azt, mert feltételezed, hogy jól végzi a munkáját? Mondhatod, hogy magamra vessek, de alapvetően akkor sem én, ill. nem csak én hibáztam, mégha az én érdekem is, és ha nem teszem, az én bajom. De írtam, elismertem, hogy figyelmetlen voltam, és egyszer sem reklamáltam az internetes jegyvásárlás miatt. Pedig úgy gondolom, rendeltetésszerűen és helyesen használtam a weboldalt.
Egyébként történetesen senior szoftverfejlesztő vagyok, úgy gondolom, minimum jeleznie kellett volna az alkalmazásnak, hogy időközben valami miatt mégsem úgy ment a pótjegy foglalása, ahogy kellett volna, hiba történt. Talán szoftverhiba történt, és a bejelentésem kapcsán észreveszik.
Azt is elismertem, hogy jogosnak tartom az 1800HUF-ot, sőt, neki adtam igazat.
Annak ellenére, hogy történetesen járhattam volna én is úgy, hogy nem kapok pótjegyet a pénztárnál sem, amit még mindig nem értek, és nem is hinném el, ha nem tapasztalom, vagy ha csak 1-2 ember panaszkodott volna erre.
Köszi az észrevételt, ám én nem rúgtam én bele senkibe sem. Igyekeztem részletesen és visszafogottan leírni a történteket.
Nekem is furcsa volt, hogy a jegykezelő nem tudott megfelelően tájékoztatni, ahogy írtam is. Ha a "furcsa" alatt azt érted, hogy kitaláltam, hát felőlem hidd azt. :)
"És végül itt van a meg nem vásárolt pótjegy esete is."
"És végül...", nagyvonalú ugrás, egyszerűsítése a dolognak. Nem csak (ill. főleg nem) az én meg nem vásárolt pótjegyemről volt szó.
Én is elismertem, hogy hibáztam, mikor nem ellenőriztem a vásárlásomat. Az internetes vásárlásnál az általam vélelmezett hiba miért ad okot a panaszra? Mondok egy példát. Ha teszem azt a pénztáros nem megfelelő jegyet ad neked, vagy rosszul ad vissza, akkor ő nem hibázott? Csakis te hibázol, ha nem veszed észre, mert nem ellenőrzöd azt, mert feltételezed, hogy jól végzi a munkáját? Mondhatod, hogy magamra vessek, de alapvetően akkor sem én, ill. nem csak én hibáztam, mégha az én érdekem is, és ha nem teszem, az én bajom. De írtam, elismertem, hogy figyelmetlen voltam, és egyszer sem reklamáltam az internetes jegyvásárlás miatt. Pedig úgy gondolom, rendeltetésszerűen és helyesen használtam a weboldalt.
Egyébként történetesen senior szoftverfejlesztő vagyok, úgy gondolom, minimum jeleznie kellett volna az alkalmazásnak, hogy időközben valami miatt mégsem úgy ment a pótjegy foglalása, ahogy kellett volna, hiba történt. Talán szoftverhiba történt, és a bejelentésem kapcsán észreveszik.
Azt is elismertem, hogy jogosnak tartom az 1800HUF-ot, sőt, neki adtam igazat.
Annak ellenére, hogy történetesen járhattam volna én is úgy, hogy nem kapok pótjegyet a pénztárnál sem, amit még mindig nem értek, és nem is hinném el, ha nem tapasztalom, vagy ha csak 1-2 ember panaszkodott volna erre.
qwertasd
2009.08.06 12:40:45
@rickyramirez:
csűröd csavarod, de tényleg nem érted, hogy ha egy weboldalt rendeltetészerűen használok, mégis hibás lesz az eredmény, az panaszra ad okot? Függetlenül attól, hogy én ellenőriztem-e a végeredményt, és megszívtam-e vagy sem.
"másrészt pedig hogy valakinek nem adtak a jegypénztárban jegyet, ezzel kapcsolatban nem neked kell reklamálni."
Elnézést, legközelebb majd megkérdezlek előtte, mit hogyan kell. Másrészről nem azt mondtam hogy reklamáltam, mint ahogyan nem is tettem, hanem hogy panaszra ad okot, és kiváncsi vagyok a valódi okára.
"Valószínű, hogy a pótjegyekre is van megállapítva maximális darabszám, és az elfogyhatott (hogy ezt miért nem mondták, ha nem mondták, nem tudhatom)."
Nem tudom az okát, mivel nem én jártam így, azokat az infókat adtam át, amik eljutottak hozzám. Elég sok szabad hely volt, mi is ketten utaztunk egy kabinban.
Hagyjuk, én kiszálltam, a legjobbakat.
csűröd csavarod, de tényleg nem érted, hogy ha egy weboldalt rendeltetészerűen használok, mégis hibás lesz az eredmény, az panaszra ad okot? Függetlenül attól, hogy én ellenőriztem-e a végeredményt, és megszívtam-e vagy sem.
"másrészt pedig hogy valakinek nem adtak a jegypénztárban jegyet, ezzel kapcsolatban nem neked kell reklamálni."
Elnézést, legközelebb majd megkérdezlek előtte, mit hogyan kell. Másrészről nem azt mondtam hogy reklamáltam, mint ahogyan nem is tettem, hanem hogy panaszra ad okot, és kiváncsi vagyok a valódi okára.
"Valószínű, hogy a pótjegyekre is van megállapítva maximális darabszám, és az elfogyhatott (hogy ezt miért nem mondták, ha nem mondták, nem tudhatom)."
Nem tudom az okát, mivel nem én jártam így, azokat az infókat adtam át, amik eljutottak hozzám. Elég sok szabad hely volt, mi is ketten utaztunk egy kabinban.
Hagyjuk, én kiszálltam, a legjobbakat.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A biztonsági viselkedésében nincs semmi meglepő, a felszíni közlekedésben, pl. buszon nem nagyon van biztonsági őr, a söfőrt általában nem érdekli, hogy ki száll fel a buszra, ezért ajánlotta ezt, magyarul nem a BKV szabályait akarta maradéktalanul betartani és védeni a munkaadója és az utasok érdekeit, hanem védeni a saját kis seggét, hogy az "ő területén" ne legyen semmi gond.