Adatok
mikolas
0 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mikolas
2013.12.18 13:31:22
Ha még nem volt, érdemes feleleveníteni: totalcar.hu/magazin/technika/kovetesitav/1/
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mikolas
2013.12.11 16:34:22
@Schütii: nem érted a poént. Ott a ":)" a végén. Amúgy meg a "hangjelzést adhatsz" mióta nem egyenlő a "dudálhatsz"-al? :)
mikolas
2013.12.11 16:52:23
@Schütii: ha elég nagy a fütyülőd... :D :D
mikolas
2013.12.11 16:59:03
@Schütii: erre mondják, hogy kis ember nagy bottal, akarom mondani autóval jár? :)
A World Series by Renault-versenysorozatot nem kell bemutatni a műértő közönségnek. Az, hogy a néhai spanyol Formula Renault-bajnokság utódjából időközben egy igazi Forma-1-es sztárnevelde lett, már csak a befektetett munka, pénz és a kőkemény bajnokság hírének köszönhető.…..
mikolas
2013.09.08 10:56:50
Ha nem ismerjük a szabályokat, jelek helyett használjunk szöveget? Legyen Magyarország Amerika?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mikolas
2013.08.28 09:15:09
@Hurrá Torpedó: Lehet, hogy kísérleti jelleggel tették ki, hátha többen "megtanulják" vagy újra emlékeznek rá, hogy a busz feliratra nem csak a busz, hanem aki - szabályosan - a buszsávban van, az is elindulhat.
Volt régebben egy cikk, hogy a Megyeri hídra vezető körforgónál raktak ki egy magyarázó táblát, amin a cipzár elvet próbálják "magyarázni". Kíváncsi lennék, hogy azzal kapcsolatban mi a tapasztalat, ért-e valamit.
Volt régebben egy cikk, hogy a Megyeri hídra vezető körforgónál raktak ki egy magyarázó táblát, amin a cipzár elvet próbálják "magyarázni". Kíváncsi lennék, hogy azzal kapcsolatban mi a tapasztalat, ért-e valamit.
„De mi van ha esik, akkor hogy robogózzak?” – ugye önök is hallották már a kérdést gyanútlan laikusoktól. Magyarázhatunk vízhatlan ruháról, meg Tucanókról, de akkor is van valami kifogás. Ez után csak azt kell mondani, vegyél esőköpenyt, cukit, pöttyöset.
Naná,…..
mikolas
2013.02.19 12:28:43
Már én is rendszeresen olvasom Csikós reggeli hírlevelét. Mivel, ha jól értem, Kati alól lassan kirohad az autó, Zsolt megint vadászgat a hirdetési oldalakon és barátian megosztja velem a zsákmányt. Rutinos ember lévén, mindig kerül valami érdekes az asztalra, a reggeli kávém…..
Sokan és sokszor vitáztak már arról, hogy szabad-e gyereket motoron szállítani. A törvény megengedni, amennyiben eléri a lábtartót, sőt, léteznek fixen felszerelhető motoros gyerekülések is.
A japánban készült videó megnézése után mi is elbizonytalanodtunk – rossz nézni,…..
- Bandi bácsi, mi ez a kis piros autó ezeken a régi képeken?
- Mutasd csak! Ja, az egy XR2-es.
- Mit jelent az, hogy XR2-es?
- Na, ez az, amit senki se tud, Lacika. A Ford, tudod, az a nagy amerikai autógyár, ami majdnem tönkre ment az évezred első nagy válságában, először a…..
mikolas
2013.01.10 09:40:55
@Schütii: hogy helyes-e a "rágyújt", olvasd el ezt:
magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/petofi/beford.htm
:)
magyar-irodalom.elte.hu/sulinet/igyjo/setup/portrek/petofi/beford.htm
:)
mikolas
2013.01.10 10:00:39
@Schütii: a Petőfi idézés ötletes! ;)
Csak az előzmény miatt válaszoltam a hsz.-edre, nem neked "rovom fel" a rágyújt-meggyújt problémát. :) Lehetne keresgélni más "tudományos" írást is, ahol használják a rágyújt kifejezést.
Ami inkább sérti az ember fülét, hogy a be- igekötőt használják szinte minden igéhez. "Berendel", "bevállal" stb.
Csak az előzmény miatt válaszoltam a hsz.-edre, nem neked "rovom fel" a rágyújt-meggyújt problémát. :) Lehetne keresgélni más "tudományos" írást is, ahol használják a rágyújt kifejezést.
Ami inkább sérti az ember fülét, hogy a be- igekötőt használják szinte minden igéhez. "Berendel", "bevállal" stb.
mikolas
2013.01.10 10:08:42
@Ronald: a másik "klasszikus" lehetne Sub Bass Monster 4 üteme: szív, sűrít, lenn tart, kipufog. Ja, nem is, mert gyújt a lenn tart helyett. De a refrén utolsó sorában meg gyújtással kezdődik a munkaütem. Vagy ilyesmi. :)
Ehhez nem szívesen fűznénk hozzá semmit, meg ugye, nem is nagyon lehet.
A kép forrása: blog.deathspraycustom.com..
mikolas
2013.01.05 16:42:21
Akinek van pénze benzinre, az már simán adhat egy kis aprót, nem? Hát nem. Az autók között semmi keresnivalójuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
mikolas
2013.01.02 09:18:40
@kovi1970: "Szerinted miért fizetjük a sünöket?"
Ott és akkor szerintem vajmi kevés esélye lenne, hogy épp akad egy röndér. Ha meg megkarcolta a kocsi oldalát és/vagy leverte a tükröt, mit tudsz tenni? Simán elfut, aztán ott van alsó hangon egy 50e Ft-os kár. Ha még fel is jelenti, közel 0 az esélye, hogy előkerül a károkozó...
Ott és akkor szerintem vajmi kevés esélye lenne, hogy épp akad egy röndér. Ha meg megkarcolta a kocsi oldalát és/vagy leverte a tükröt, mit tudsz tenni? Simán elfut, aztán ott van alsó hangon egy 50e Ft-os kár. Ha még fel is jelenti, közel 0 az esélye, hogy előkerül a károkozó...
mikolas
2013.01.02 09:35:22
@kovi1970: Abban egyetértünk, hogy egy bejelentéssel javulHAT a helyzet. De az általános tapasztalat sajnos az, hogy egy szimpla bejelentést egyből "iktatnak" is (azaz irány a szemetes), a feljelentéssel kell kezdeni valamit, de arra meg ld. Napkutya hsz.-ét (tcomment.blog.hu/2013/01/02/hogyan_tuntessuk_el_a_koldusokat/fullcommentlist/1#c18677906), nem lesz sok eredménye.
De ne legyünk pesszimisták, remélhetőleg változni fog a helyzet.
De ne legyünk pesszimisták, remélhetőleg változni fog a helyzet.
mikolas
2013.01.02 10:23:02
@Vittore.: "vissza tudom vinni az 5 méterre lévő tárolóba én is a bevásárlókocsit, ezért nem adom a 100-ast."
Pont emiatt szedik le egyre több helyen a kocsikról a "zárat", hogy a hómlesszek ne hiénáskodjanak a 100-asért.
Pont emiatt szedik le egyre több helyen a kocsikról a "zárat", hogy a hómlesszek ne hiénáskodjanak a 100-asért.
Egyáltalán nem érdekelt kétütemű, 50 köbcentis, tizenéves Yamaha Vino robogóm fogyasztása. Vagy legalábbis annál jobban nem, hogy nincsen rajta benzinszintjelző, ezért jó tudni, nagyjából hol járok. A tankba nézegetős módszer a Vinónál nem működik, mert még az utolsó két…..
mikolas
2012.07.12 13:22:11
A piros sokak szerint a zöld egy árnyalata. Kétféle gyökér van: az egyik nem veszi észre a piros lámpát, a másik meg leszarja. Itt nem csak azokról a vagány robogósokról, biciklisekről, autósokról beszélek, akik nem várják meg, amíg zöld lesz, és elindulnak előbb, mert úgy…..
Állandó a vita, bemelegíteni álló helyzetben vagy elindulni? Mi a jobb a motornak és mi a jobb a környezetnek? És a pénztárcánknak? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
mikolas
2012.02.16 16:19:43
@Schütii: A percentként több százezret forduló turbinalapát, meg a keletkező, nagyjából 1000 °C-os (de van az több is) hőmérséklet miatt. Ha az üzemmeleg állapotot nem fokozatosan éri el, akkor gyorsan keresztet lehet vetni a turbóra.
Ugyanez érvényes a folyamatos autópályás menetekre is: ha egyből leállítják a motort, és nincs ideje visszahűlni a turbónak, ugyanolyan káros, mint ha hidegen üvegelnék.
Ugyanez érvényes a folyamatos autópályás menetekre is: ha egyből leállítják a motort, és nincs ideje visszahűlni a turbónak, ugyanolyan káros, mint ha hidegen üvegelnék.
mikolas
2012.02.16 18:27:56
@Shadowbull: Én még a "régi iskola" szerint tudom - ezek szerint.
Kíváncsiságból kérdezem, hogy a mai "downsize" kis kávédaráló turbós benzineseknél (vagy épp a biturbós nagy ccm-s motoroknál) miért nem kell ezzel foglalkozni? Jobb gyártási technológia? "Bolondbiztos elektronika", ami pl. nem engedi leállítani a motort azelőtt, hogy a turbó elérne egy bizonyos hőmérsékletet?
Ugyanez persze érdekel a dízelekre vonatkozóan is.
Kíváncsiságból kérdezem, hogy a mai "downsize" kis kávédaráló turbós benzineseknél (vagy épp a biturbós nagy ccm-s motoroknál) miért nem kell ezzel foglalkozni? Jobb gyártási technológia? "Bolondbiztos elektronika", ami pl. nem engedi leállítani a motort azelőtt, hogy a turbó elérne egy bizonyos hőmérsékletet?
Ugyanez persze érdekel a dízelekre vonatkozóan is.
mikolas
2012.02.19 12:35:48
@dhzsiga: az a 20-30e inkább 200-300e lesz.
Most, ahogy ezeket a sorokat pötyögöm, döbbenek rá, hogy milyen régen nem jelentkeztünk már a Shitgun-projekttel. December 18-án volt az utolsó poszt. Igaz, ünnepek, új év, a munka ellepett minket, azóta csak kétszer voltunk kinn a Sabc műveknél, ami nem sok. Ellenben olyan szintű…..
Három kilóért lehet jó gépet venni? Erre a régi kérdésre kerestem a választ, a saját szemszögemből. Mindenki tudja, hogy februárban kell motort vásárolni, mielőtt megjön a jó idő. Nekem is mondták, de nem hittem el - le is csúsztam a nagy üzletről, csak hogy a végén…..
Havi 10 000 forintos parkolási díjról, megduplázott behajtási díjról álmodik a Levegő Munkacsoport. Vélemények az azonos című írásunkról...
Azaz ló és lovasa. Találó kifejezés, ráadásul japánul még a sóskaleves is úgy hangzik, mint valami nagyon veszélyes fegyveres mozgalom, az pedig, hogy ló és lovasa egyszerűen nem lehet rossz. Ahogy az MX-5 sem az, bármennyire is szeretik nyelvükre venni a lóerőmániások, itt…..
mikolas
2010.12.11 11:54:20
Megtaláltam az egyik standon a legstílusosabb elvihető ajándéktárgyat is. El kellett hoznom, annyira szép. Imbuszcsavaros keret, kipattintható zárfedél - két dimenzióban rányomtatva. Öntapadós.
A feladványhoz tartozó autó képeiért kattintson, és galéria nyílik!
Mivel én nem…..
mikolas
2010.03.20 14:13:16
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz