Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kakos

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
P. baromi kitartó és alapos, jó előre megérdeklődött mindent, aztán mégis pofára esett a Cetelem jóvoltából. Az Extreme Digitalnak és a banknak írt sirámaira csak a ED válaszolt, így velük próbált meg dűlőre jutni, de talán a bank is megerőltethette volna magát, végülis…..
kakos 2010.06.29 09:26:08
Kedves P.

Ha lett volna a banktól bónusz leveled, akkor egyszerűbb lett volna minden. Ha állításod igaz, akkor kaptál ilyen levelet a banktól, szerintem. Ezt a Cetelem HitelNet rendszere minden egyes hitelrögzítés kezdetén megkérdezi a hitelt rögzítő (nem bankos) eladótól. Hiányosan beküldött hitel dosszié esetén a bank felszólítja az eladót, a hiánypótlásra. Ha ez záros határidőn belül nem történik meg, akkor nem fizet az eladónak. Ergo Te ingyen kaptál készüléket. Ezt megelőzendő nem szokás belevágni egy hiányos dokumentumokkal érkező ügyfél hitelrögzítésébe. A bankok csak akkor szoktak könnyítést adni, ha aktív ügyfelük vagy (oda érkezik a fizetésed) ez a Cetelemnél nem lehetséges, vagy a korábbi hitelhez képest SEMMILYEN változás nem történt Nálad. Tehát szerezz bónuszlevelet a Cetelemtől és egyszerűbb lesz a hitelfelvételed. Egyébként az írásban beadott panasz esetén 30 napon belül kötelesek válaszolni. Ennek elmaradása esetén fordulhatsz az NFH-hoz és a bank esetén a PSZÁF-hez is. Bár a hitelfelvételedet ez nem befolyásolja. Legfeljebb negatív módon, hiszen a bank nem köteles a kérelmed elutasítását megindokolni. Ezért csak óvatosan, ha a jövőben szeretnél tőlük hitelt.
Én egyébként nem vagyok se ED se Cetelem alkalmazott, csak szoktam Cetelemes hiteleket rögzíteni. A telefon tényleg segíthetett volna, de ebben a helyzetben szerintem sem várható el. Most már értem, hogy mitől vált bonyolultá május végén a bank elérése. Nekem sem mindig ment könnyen, hát még a hitelek bírálása.