Adatok
Lovrek Krisztian
0 bejegyzést írt és 147 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az elmúlt két év a signaure, azaz egy művész nevét magán viselő erősítők bűvkörében zajlott a Marshallnál. Oké, közben 50 évesek lettek, így azt megünnepelték egy 1w ampokból álló szériával, de a világ a YJM100 Malmsteen, az AFD100 Slash és a JVM410HJS Satriani fejeket…..
Lovrek Krisztian
2020.10.10 20:00:20
Vettem egyet. Meglepően kurva jó cucc. Nagy ládára kirakva még jobb, de a beépített 1x12-n is teljesen élvezhető.
Kiadó:InsideOut Music
Honlapok:www.dreamtheater.netfacebook.com/dreamtheater
A Dream Theater legutóbbi, enyhén szólva is megosztó produktuma és az általa kiváltott komment-, vélemény-, és indulat-cunami után alighanem jó adag félsszel kellene nekiállnom ennek a recenziónak. Pedig semmi ilyesmi…..
Lovrek Krisztian
2019.02.25 11:16:34
Kiadó:Sony/Legacy
Honlapok:www.satriani.comfacebook.com/joesatriani
Ejh...!!! Ez már tényleg csak becsületből! A legutóbbi, 15. Satriani megjelenéskor – én, hülye! – azt találtam írni, hogy róla bizony "írni kell, írni illik és írni fogok, ha belegebedek is". Hát íme! ... Az a fránya…..
Lovrek Krisztian
2018.01.14 17:01:16
@saszi11: Az egyetlen skippelés nélkül hallgatható lemeze az Extremist volt. A Surfing-Flying-Time Machine-en sok az erős dal, de néhány töltelék is akad. A többin meg már több a töltelék, mint a sláger. Az utóbbi 17 évben meg lemezenként akad 2-3 jó dal, a többi felejtő.
Kiadó:Kubicki Entertainment
Honlap:facebook.com/bicioleo
Még nekem is nehezen hihető, hogy Fabrizio Leo, vagy ahogy ismerősei és rajongói általában emlegetik, Bicio, eddigi összes szólólemezéről jelent meg itt, oldalunkon kritika: Túrisas, Jack Rose (alias: Mádi N.), majd én gondoltuk úgy, hogy…..
Rég olvastunk ilyen szomorú levelet. Persze az is rémes, ha egy könyves csomag benyomódik, és ultragáz, ha egy nagyértékű bútor vagy elektronikai eszköz érkezik sérülten, de, ha mindez egy hangszerrel történik, az nem zenészként is fáj. Krisztiánt ráadásul többször is…..
Lovrek Krisztian
2016.11.03 14:01:27
@CID..: Zenész vagyok, csak a hangszerek érdekelnek, semmi más.
Lovrek Krisztian
2016.11.03 14:09:50
@JunkieeeBoy: Ugyan már, ez mekkora baromság már megint? :) A futár se megnevezve nincs, se nem beazonosítható (én sem tudom, hogy ki ő), és rágalmazás sem történt, mert nem állítottam, hogy ő törte volna össze a csomagokat.
Lovrek Krisztian
2016.11.03 14:34:27
@JunkieeeBoy: Bocs a kérdésért, de szövegértés mennyire megy? Érdekes, hogy osztod az észt, mikor kizárt, hogy halvány fogalmad lenne arról, amiről ÉN beszélek. Igazából csak baromságokat hordasz össze, de azt aztán kegyetlen szorgalmasan csinálod...
A több ezres csomagszámoddal borítékolhatóan nem egyedi dolgokat szerzel be saját felhasználásra, hanem tucattermékeket eladásra, amik bármikor pótolhatóak, vagyis egyikért sem kár! Ha csak nem valami rém gazdag mániákus gyűjtő vagy, de akkor viszont tudnod kéne, hogy mit jelent a gyűjtői szenvedély és nem rugóznál olcsójános módon folyton az 5-9 ezer Ft-os visszaküldési díjon, amit visszafizet neked a PayPal...Mivel mindenki magából indul ki, neked biztos ez a legfontosabb, hát engem meg egyáltalán nem ez érdekel, mert nem erről szól a történet!
Ez a Kínából duma is igen beszédes: onnan max filléres szarokat szoktam venni, pl. kiegészítő GoPro kamerához, pendrive és társai, amit akkor is pont leszarok, ha épp sose jön meg, mert jelentéktelen nulla tömeggyártott vackok egytől-egyig!
Azt meg pláne nem vágom, hogy honnan szedted ezt a 100%-os kártérítés baromságot?? Én sehol nem beszéltem ilyenről. A hangszer egyáltalán nem használhatatlanságig sérült, csak némi értékcsökkenés következett be rajta, így azt várnám, hogy a tokon felül legalább azt részben megtéríti a cég, ha már ő okozta, de az összetört tok aztán tényleg az a minimum kéne legyen, amiről egyáltalán vitát se kéne nyitni...És az összetört szart nyilván nem akarom megtartani sem, felőlem vihetnék, ahova csak gondolják, nálam csak a helyet foglalja...
Na, mindegy, szerintem teljesen felesleges folytatni a kommentelést úgy en bloc, ugyanis eredetileg sem helyzetmegoldási javaslatok begyűjtése végett osztottam meg a történetem az oldallal - tekintve, hogy az nem létezik, amíg a cégek jogi szabályozása olyan, amilyen...
Azon viszont sürgősen változtatni kéne, és talán az ilyen történetek is hozzájárulnak ahhoz, hogy egyes cégek előbb-utóbb elkezdjenek valós felelősséget vállalni a tetteikért és ne mindig másra, meg a maguk által írt szabályzásaikra mutogatva bújjanak ki az alól. Ennyi lenne a lényeg.
Köszöntem a figyelmet, további jó értetlenkedést mindazoknak, akik ezt szeretik, én léptem innen!
A több ezres csomagszámoddal borítékolhatóan nem egyedi dolgokat szerzel be saját felhasználásra, hanem tucattermékeket eladásra, amik bármikor pótolhatóak, vagyis egyikért sem kár! Ha csak nem valami rém gazdag mániákus gyűjtő vagy, de akkor viszont tudnod kéne, hogy mit jelent a gyűjtői szenvedély és nem rugóznál olcsójános módon folyton az 5-9 ezer Ft-os visszaküldési díjon, amit visszafizet neked a PayPal...Mivel mindenki magából indul ki, neked biztos ez a legfontosabb, hát engem meg egyáltalán nem ez érdekel, mert nem erről szól a történet!
Ez a Kínából duma is igen beszédes: onnan max filléres szarokat szoktam venni, pl. kiegészítő GoPro kamerához, pendrive és társai, amit akkor is pont leszarok, ha épp sose jön meg, mert jelentéktelen nulla tömeggyártott vackok egytől-egyig!
Azt meg pláne nem vágom, hogy honnan szedted ezt a 100%-os kártérítés baromságot?? Én sehol nem beszéltem ilyenről. A hangszer egyáltalán nem használhatatlanságig sérült, csak némi értékcsökkenés következett be rajta, így azt várnám, hogy a tokon felül legalább azt részben megtéríti a cég, ha már ő okozta, de az összetört tok aztán tényleg az a minimum kéne legyen, amiről egyáltalán vitát se kéne nyitni...És az összetört szart nyilván nem akarom megtartani sem, felőlem vihetnék, ahova csak gondolják, nálam csak a helyet foglalja...
Na, mindegy, szerintem teljesen felesleges folytatni a kommentelést úgy en bloc, ugyanis eredetileg sem helyzetmegoldási javaslatok begyűjtése végett osztottam meg a történetem az oldallal - tekintve, hogy az nem létezik, amíg a cégek jogi szabályozása olyan, amilyen...
Azon viszont sürgősen változtatni kéne, és talán az ilyen történetek is hozzájárulnak ahhoz, hogy egyes cégek előbb-utóbb elkezdjenek valós felelősséget vállalni a tetteikért és ne mindig másra, meg a maguk által írt szabályzásaikra mutogatva bújjanak ki az alól. Ennyi lenne a lényeg.
Köszöntem a figyelmet, további jó értetlenkedést mindazoknak, akik ezt szeretik, én léptem innen!
Lángoló Gitárok
Hét év szünet után visszatér az Emil RuleZ! - Exkluzív premier új dalokkal
2012.07.11 10:00:00
Hét év után új lemezzel jelentkezik az Emil RuleZ!, amelyről először a Lángoló Gitárokon lehet meghallgatni három dalt is. A Gyere Át! című album a 2005-ös zanga!zanga után az ötödik stúdiólemeze lesz a magát továbbra is csak hobbizenekarként definiáló együttesnek. Az Emil…..
Lovrek Krisztian
2012.07.12 12:49:19
@Emil.RuleZ!: "Egyszerűen nem értem, hogy mi vezet fikaokádásra embereket"
Irigység, frusztráltság, düh, elfojtott agresszió, stb-stb.
Nincs rosszabb annál, mint mikor a hülyeség szorgalommal párosul. Ennek megvalósulására kiváló példa, amikor - többnyire - funkcionális analfabéta, névtelen és arctalan senkik az interneten kommentelnek. (Hivatalosan az ország mintegy harmada esik a "funkcionális analfabéta" kategóriába, vagyis az emberek egyharmada képtelen (helyesen) értelmezni azt, amit olvas, ami elképesztő arány...
És ezeknek az embereknek szavazati joguk van....)
Szomorú dolog ez, ugyanakkor egy remek korkép a jelenlegi társadalom azon szeletéről, akinek úgy hiányzik a szürke, egyhangú életéből valami, amin felháborodhat, amin virtuális formában kiélheti a valós életben elszenvedett sérelmeit, frusztrációit, mint egy falat kenyér...
Mindezt persze a totális anonimitás sötétjébe burkolózva, sem arcot, sem nevet, sem pedig esetleges mögöttes tudást nem vállalva. Érvek soha sehol - szóval csak a szokásos.
Én úgy tartom, hogy addig minden rendben van, amíg ezek az emberek a mi interjúink, klipjeink, zenéink alatt írogatnak, és nem nekünk "kell" az övéik alatt fröcsögni...:-)
A romboláshoz nem kell semmi, se tehetség, se tudás, az építéshez (alkotáshoz) viszont annál inkább!
Na ez az, amit a trollok nem tudnak, és ez baromi szar érzés lehet! :-)
Irigység, frusztráltság, düh, elfojtott agresszió, stb-stb.
Nincs rosszabb annál, mint mikor a hülyeség szorgalommal párosul. Ennek megvalósulására kiváló példa, amikor - többnyire - funkcionális analfabéta, névtelen és arctalan senkik az interneten kommentelnek. (Hivatalosan az ország mintegy harmada esik a "funkcionális analfabéta" kategóriába, vagyis az emberek egyharmada képtelen (helyesen) értelmezni azt, amit olvas, ami elképesztő arány...
És ezeknek az embereknek szavazati joguk van....)
Szomorú dolog ez, ugyanakkor egy remek korkép a jelenlegi társadalom azon szeletéről, akinek úgy hiányzik a szürke, egyhangú életéből valami, amin felháborodhat, amin virtuális formában kiélheti a valós életben elszenvedett sérelmeit, frusztrációit, mint egy falat kenyér...
Mindezt persze a totális anonimitás sötétjébe burkolózva, sem arcot, sem nevet, sem pedig esetleges mögöttes tudást nem vállalva. Érvek soha sehol - szóval csak a szokásos.
Én úgy tartom, hogy addig minden rendben van, amíg ezek az emberek a mi interjúink, klipjeink, zenéink alatt írogatnak, és nem nekünk "kell" az övéik alatt fröcsögni...:-)
A romboláshoz nem kell semmi, se tehetség, se tudás, az építéshez (alkotáshoz) viszont annál inkább!
Na ez az, amit a trollok nem tudnak, és ez baromi szar érzés lehet! :-)
Lovrek Krisztian
2012.07.12 13:31:01
@Emil.RuleZ!: "De hogyhogy nem jönnek rá, hogy sokkal jobban fogják érezni magukat másképp?"
Ennek több oka is lehet:
1. Még nem próbálták, és így nem is tudják, hogy minden ember az, amit a gondolataival megteremt. Ha valaki állandóan negatív, akkor semmiben nem fogja észrevenni a jót, a pozitív lehetőséget, és így csak a szar fog rá (vissza)ömleni folyamatosan, amitől még frusztráltabb és elkeseredettebb lesz, aminek egyenese következménye, hogy még inkább hányni fogja az epét, és az ördögi kör bezárul(t).
2. Annyire egyszerűek (ostoba, sötét), hogy lehetetlen hatni az elméjükre értelmes szavakkal (nem érheted el a "kapcsolót"), mert csak a faék szintű dolgokból értenek, jelesül "kurvaaaanyááád", két nagy saller és társaik....
Úgy is mondhatnám, hogy egyes esetekben "sárkány ellen sárkányfű" a megoldás, mert a szép szavak bizonyos emberekre egyszerűen nem hatnak, ők csak akkor értik meg mit akarsz, ha lesüllyedsz a szintjükre, és a saját "nyelvükön" beszélsz hozzájuk. - Ez viszont sajnos magában hordozza annak a veszélyét, hogy leereszkedve az embert pont olyan primitívnek nézik a kívülállók, mint akikkel kardozni próbál, úgyhogy ennek a harcnak nem sok értelme van. Sok száz troll-t lenyomtam már az életem során, de úgyis mindig jönnek újabbak, úgyhogy ez voltaképpen nem más, mint szélmalomharc. Felesleges idő és energia pazarlás, amitől könnyen áteshet az ember a ló túloldalára, és akarata ellenére is beránthatja a sok negatív szarság.
A zenésznek zenélni, alkotni kell, a trollok meg hadd trollkodjanak, máshoz úgysem értenek! :-)
Ennek több oka is lehet:
1. Még nem próbálták, és így nem is tudják, hogy minden ember az, amit a gondolataival megteremt. Ha valaki állandóan negatív, akkor semmiben nem fogja észrevenni a jót, a pozitív lehetőséget, és így csak a szar fog rá (vissza)ömleni folyamatosan, amitől még frusztráltabb és elkeseredettebb lesz, aminek egyenese következménye, hogy még inkább hányni fogja az epét, és az ördögi kör bezárul(t).
2. Annyire egyszerűek (ostoba, sötét), hogy lehetetlen hatni az elméjükre értelmes szavakkal (nem érheted el a "kapcsolót"), mert csak a faék szintű dolgokból értenek, jelesül "kurvaaaanyááád", két nagy saller és társaik....
Úgy is mondhatnám, hogy egyes esetekben "sárkány ellen sárkányfű" a megoldás, mert a szép szavak bizonyos emberekre egyszerűen nem hatnak, ők csak akkor értik meg mit akarsz, ha lesüllyedsz a szintjükre, és a saját "nyelvükön" beszélsz hozzájuk. - Ez viszont sajnos magában hordozza annak a veszélyét, hogy leereszkedve az embert pont olyan primitívnek nézik a kívülállók, mint akikkel kardozni próbál, úgyhogy ennek a harcnak nem sok értelme van. Sok száz troll-t lenyomtam már az életem során, de úgyis mindig jönnek újabbak, úgyhogy ez voltaképpen nem más, mint szélmalomharc. Felesleges idő és energia pazarlás, amitől könnyen áteshet az ember a ló túloldalára, és akarata ellenére is beránthatja a sok negatív szarság.
A zenésznek zenélni, alkotni kell, a trollok meg hadd trollkodjanak, máshoz úgysem értenek! :-)
Szakáts Tiborral, a Hard Rock Magazin főszerkesztőjével nemrégiben elkezdtünk egy beszélgetést a Rockinfom hasábjain. Mondom, elkezdtünk, mert akkor és ott, a hely szűke miatt nem volt lehetősége bővebben megválaszolni a kérdéseimet. A válasza illetve a véleménye fontos,…..
Lovrek Krisztian
2012.02.28 14:44:28
Hímer "Paya" Bertalan készített velem egy interjút nemrégiben, amelyben én sem rejtettem véka alá a véleményem bizonyos magyar zenei életet érintő kérdésekkel kapcsolatban. Az interjú linkje: www.magyarzenesz.hu/index5.php?subaction=showfull&id=1327484241&archive=&start_from=&ucat=3&
Részlet az interjúból:
"Decemberben a Hammerworld mellékleteként kijött a zenekarod első CD-je, ezzel párhuzamosan egy videóklip is terítékre került. Kívülálló azt gondolná, sínen vagytok, csak zenélni kell és a pénzt beszedni… Hogy is néz ez ki belülről?
Bárcsak így lenne! (nevet) A szomorú valóság azonban az, hogy ebben az ingyen letöltögetős világban a zenésznél rosszabb helyzetben már senki nincs a show bizniszben...Miközben a roadtól a technikusokig mindenki csak pénzért dolgozik, addig a feltörekvő rockzenész nem hogy pénzt nem keres, de saját zsebből kell fizetnie mindent! A lemezfelvétel költségeit, aztán a kiadásét is, promócióét, és minden egyebet is, pl. videóklipet, ami régen, amikor még volt lemezeladás, a kiadók dolga volt. De ezen felül persze gondoskodnia kell a hangszereiről, és a megfelelő hangszeres képzettségről is, hogy a kegyetlen próbatermi díjakról ne is beszéljek, ami így együttesen már biztos, hogy legalább 8 számjegyű összeg, egy lakás ára, tehát ebben semmi üzlet nincs, csak ráfizetés! Aztán erre jön, hogy ha megvan a lemez, akkor koncertezni kéne, de az előzenekaroskodás szintén pénzbe kerül, ráadásul nem is kevésbe! Egy másodvonalbeli zenekar előtt játszani 20-50 ezer Ft-ba kerül bulinként, ahol nyomhatsz 30-40 percet negyedháznak se... Ha turnéra akarsz menni valakivel, az már több százezer Ft, és abban még az utazás, kaja-pia stb. nincs benne. Most futjuk ezeket a köröket, és szomorúan látom, hogy azok a csapatok is pofátlan összegeket kérnek, akiket anno az akkori nagyok köztudottan ingyen vittek magukkal...Úgy látszik sokan elfelejtették, hogy honnan jöttek, és hogy segítség nélkül ők sem jutottak volna oda, ahol most tartanak... A rock/metál színtéren a 10 évnél fiatalabb bandák közül senki nem tud megélni a zenélésből, és ez tragikus...A 10-20 éve létező zenekaroknál van kb. 5 banda, de ott is csak egy-egy tag keres annyit, hogy mellette ne kelljen a civil szférában gürcölnie... Lemezeladások nincsenek, így jogdíjak se, a mai generáció tehát rendesen ráfázott...Mindebből remekül látszik, hogy manapság ezt csak szerelemből lehet csinálni, semmi másból!
De akkor te miért csinálod?
Erre a kérdésre a kedvenc idézetemmel válaszolnék, amely Kassák Lajostól származik: “A művészetnek nem célja van, hanem oka.” Lehetne boncolgatni, de ebben a mondatban azt hiszem minden benne van..."
Részlet az interjúból:
"Decemberben a Hammerworld mellékleteként kijött a zenekarod első CD-je, ezzel párhuzamosan egy videóklip is terítékre került. Kívülálló azt gondolná, sínen vagytok, csak zenélni kell és a pénzt beszedni… Hogy is néz ez ki belülről?
Bárcsak így lenne! (nevet) A szomorú valóság azonban az, hogy ebben az ingyen letöltögetős világban a zenésznél rosszabb helyzetben már senki nincs a show bizniszben...Miközben a roadtól a technikusokig mindenki csak pénzért dolgozik, addig a feltörekvő rockzenész nem hogy pénzt nem keres, de saját zsebből kell fizetnie mindent! A lemezfelvétel költségeit, aztán a kiadásét is, promócióét, és minden egyebet is, pl. videóklipet, ami régen, amikor még volt lemezeladás, a kiadók dolga volt. De ezen felül persze gondoskodnia kell a hangszereiről, és a megfelelő hangszeres képzettségről is, hogy a kegyetlen próbatermi díjakról ne is beszéljek, ami így együttesen már biztos, hogy legalább 8 számjegyű összeg, egy lakás ára, tehát ebben semmi üzlet nincs, csak ráfizetés! Aztán erre jön, hogy ha megvan a lemez, akkor koncertezni kéne, de az előzenekaroskodás szintén pénzbe kerül, ráadásul nem is kevésbe! Egy másodvonalbeli zenekar előtt játszani 20-50 ezer Ft-ba kerül bulinként, ahol nyomhatsz 30-40 percet negyedháznak se... Ha turnéra akarsz menni valakivel, az már több százezer Ft, és abban még az utazás, kaja-pia stb. nincs benne. Most futjuk ezeket a köröket, és szomorúan látom, hogy azok a csapatok is pofátlan összegeket kérnek, akiket anno az akkori nagyok köztudottan ingyen vittek magukkal...Úgy látszik sokan elfelejtették, hogy honnan jöttek, és hogy segítség nélkül ők sem jutottak volna oda, ahol most tartanak... A rock/metál színtéren a 10 évnél fiatalabb bandák közül senki nem tud megélni a zenélésből, és ez tragikus...A 10-20 éve létező zenekaroknál van kb. 5 banda, de ott is csak egy-egy tag keres annyit, hogy mellette ne kelljen a civil szférában gürcölnie... Lemezeladások nincsenek, így jogdíjak se, a mai generáció tehát rendesen ráfázott...Mindebből remekül látszik, hogy manapság ezt csak szerelemből lehet csinálni, semmi másból!
De akkor te miért csinálod?
Erre a kérdésre a kedvenc idézetemmel válaszolnék, amely Kassák Lajostól származik: “A művészetnek nem célja van, hanem oka.” Lehetne boncolgatni, de ebben a mondatban azt hiszem minden benne van..."
A Hangfoglalás kiállítás utolsó napján lezajlott az audioZóNA magazin által meghírdetett Marshall Gitárverseny döntője. A végső megmérettetésen hat fiatal gitáros vett részt, öten a zsűri pontszámai alapján, egy fő pedig a közönségszavazatok alapján kapott…..
Lovrek Krisztian
2011.10.07 12:39:02
Lovrek Krisztian
2011.10.08 14:35:12
Lovrek Krisztián az új gitáros generáció egyik legtehetségesebb képviselője, aki a nemzetközi Guitar Idol versenyben eddig a legjobbak közé küzdötte fel magát, a Hammer Gitárhős vetélkedőjén a 2. helyen végzett, a Marshall Gitárversenyt pedig éppen most nyerte meg, így…..
Lovrek Krisztian
2011.10.07 12:38:19
..
Lovrek Krisztian
2011.09.14 22:18:05
Szóval és tettel! Ígéretemhez híven itt találjátok a Marshall Gitárverseny 2011 döntőjében választható backingeket, melyeket a zsűri tagjai készítettek. Most három kíséretet teszek elérhetővé, lehet lesz még a napokban. De lehet, hogy nem. Tehát: Backing 1 Backing 2…..
Folytatódik a Top 10-es rovatunk. Jövő héten kerül a hazai mozikba a Green Lantern Ryan Reynolds főszereplésével. A kritikák és a nézők véleménye egyaránt lesújtó volt a DC szuperhőséről készült filmről és épp ezért gondoltam összeszedem az igazán rossz szuperhős…..
Marshall Gitárverseny 2011VersenykiírásA Marshall név az elmúlt 49 évben egybeforrt az elektromos gitárral és a rockzenével. A Marshall erősítők hangja meghatározta az elmúlt 49 év gitárhangját. Hangja olyan művészek keze alatt kelt életre világszerte, mint Jimi Hendrix, Eric…..
Lovrek Krisztian
2011.06.23 10:40:22
Lovrek Krisztian
2011.06.23 15:11:11
Bréking. David Coverdale és Doug Aldrich zenekara az új lemez kapcsán beugrik egy halászlére. Júli 13. Pecsa. (forrás: hammerworld.hu)Addig is egy új dal a Forevermore albumról. ..
Lovrek Krisztian
2011.03.09 15:45:33
Holtan találtak spanyolországi hotelszobájában minden idők egyik legismertebb gitárhősére Garry Moore-ra. :(A gitáros Nirvánában hajtja ki a Marshallt, de minden zeneszeretőnek és gitárosnak rettentően fáj a hiánya. Biztos figyel a vibrátótokra, szóval gyakoroljatok!Ma mi is…..
Helyi idő szerint vasárnap reggel, a spanyolországi Costa del Sol régió egyik luxusszállodájának szobájában holtan találták Gary Moore gitárost. A halálhírt Adam Parsons, a Thin Lizzy menedzsere erősítette meg a BBC-nek. Egyelőre nem tudni mi okozta az 58 éves legendás zenész…..
Lovrek Krisztian
2011.02.07 10:54:34
@harmincas:
Sok közöd nincs a gitárhoz, ha ilyen ostoba kijelentésre ragadtatod magad..
Ha már technika, pont hogy Gilmournak és Knopflernek nincs, Moore (ejtsd: Móór és nem Múúúr, ahogy minden remek hunglish értő szokta mondani tévesen..) rendesen el tudta engedni a kezét, ha akarta..
Sok közöd nincs a gitárhoz, ha ilyen ostoba kijelentésre ragadtatod magad..
Ha már technika, pont hogy Gilmournak és Knopflernek nincs, Moore (ejtsd: Móór és nem Múúúr, ahogy minden remek hunglish értő szokta mondani tévesen..) rendesen el tudta engedni a kezét, ha akarta..
A DC Comics univerzum gótikus New York mutációjának, Gotham City-nek rettenthetetlen "robinhúdja", Batman a denevérember 70 évvel ezelőtt indult először rendet tenni a városban csodálatos képességekkel felruházott autójával, a Batmobillal, ami az elmúlt hét…..
Lovrek Krisztian
2011.02.02 13:42:49
Íme egy újabb lelkes olvasónk, Lovrek Krisztián legújabb videója, melyet egy VOX Jamvox készülék segítségével készített. Még mielőtt megjegyezné valaki, hogy azon volt a kamera, nem, a hangot rögzítette vele. Ügyes.A beállítások:Amp/Cabinet: US Modern fej/US V30 4x12Pedálok:…..
Lovrek Krisztian
2011.01.27 09:54:07
@HiZ: :-) Sose' vót baja..:-)
Lovrek Krisztian
2011.01.27 10:01:13
@HiZ: Amúgy ezt csak azért írtam, mert Tamás anno egy ilyen hasonlattal élt vmelyik verseny kapcsán, hogy én vagyok a Hummer, aki beparkol a sok Suzuki közé, és a Metal Hammerről beugrott ez a sztori..:-))
Lovrek Krisztian
2011.02.01 09:15:59
@petrot: :-))) Én piszok meg még a nevezés kezdetét se vártam meg..:-)))
A sokat kritizált, de tagadhatatlanul kivételes helyzetben lévő Chris George további két videója a Malmsteen fejről. A másodikban a Marshall fő fejlesztőjével Santiago Alvarezzel beszélget.Kommentelni ér. ;)..
Lovrek Krisztian
2011.01.24 21:27:15
@-Andy-: "Krisztián, valószínűleg ő sem nézné meg a te videóidat,"
Honnan tudod? Lehet, hogy szeret sírni..:-))
Honnan tudod? Lehet, hogy szeret sírni..:-))
Lovrek Krisztian
2011.01.24 21:28:17
@petrot:
Detto Tomikám, detto! És még azt is bebizonyította, hogy nyelveket sem kell tudni normálisan! :-))
Detto Tomikám, detto! És még azt is bebizonyította, hogy nyelveket sem kell tudni normálisan! :-))
Lovrek Krisztian
2011.01.24 21:29:17
@bereczsanyi-mindenamigitar:
"Az igazán nagy az lenne, ha Chris George elolvasna néhány véleményt a videóiról"
Nem, az igazán nagy az lenne, ha mondjuk megtanulna gitározni..:-))
"Az igazán nagy az lenne, ha Chris George elolvasna néhány véleményt a videóiról"
Nem, az igazán nagy az lenne, ha mondjuk megtanulna gitározni..:-))
A csigaevők vittek kamerát, Chris George pedig a legjobb állás birtokosaként megmutatja a vadi új Malmsteen fej alaptulajdonságait. ..
Lovrek Krisztian
2011.01.18 09:12:42
Kedves Olvasó!
Ezen iromány megszületésének az oka kettős: részben vitaindító, bár remélem, hogy "vita" helyett inkább párbeszéd kezdődik el a jó ügy érdekében.
Másrészt pedig jóindulatúlag (komolyan) határoztam el, hogy igyekszem a lehető legtöbb olyan…..
A Snow Leopard Serverhez készült Mac OS X 10.6.5 update annyira rosszul sikerült, hogy az Apple egyszerűen visszavonta az elérhetőséget a weboldaláról, és a Software Update-en keresztül sem elérhető már a cucc. A felhasználók inkompatibilitási problémák tömegével rohamozták meg…..
Lovrek Krisztian
2010.11.16 13:22:13
@maszterszpiker: Hát akkor ez a világ vicce..eleve nem értem miért nem találok olyan funkciót, ahol el lehetne távolítani akármelyik frissítést, amit az ember szeretne..windowsnál ez alap volt..itt akkor miért nem???? Most komolyan rakjam újra az egész gépet? Ez a Time Machine is minek, de tényleg?
Ahogy a pletykák említették, tegnap megjelent a Snow Leopard legfrisebb verziója, aminek feature-listájában egy büdös mukk sem hangzik el az AirPrintről, vagyis az iPhone, iPad és iPod touch, valamint a hálózatban található nyomtatók közti kapcsolatot létesítő szolgáltatásról.…..
Újabb torrentrazzia volt, 2 szervert foglalt le a rendőrség a ProArt feljelentése nyomán. A ProArt többek között Ákos új albumára hivatkozott, aminek torrentfájlja elérhető volt a szerveren. A magyar torrentszervereken a magyar zene és/vagy Ákos tiltólistára került. Tegyük…..
Lovrek Krisztian
2010.10.27 00:23:05
@Kicsit Karcos: Köszi az infókat, holnap alaposan átnézem őket!
Akinek pedig tetszett a muzsikánk, az itt tudja "lájkolni" a Facebook oldalunkat. ( itt gyakorlatilag minden történésről naprakész információkat közlünk )
www.facebook.com/pages/Lovreck/105511286172674
Mindenkinek köszönet a támogatásért, hálásak vagyunk!
Akinek pedig tetszett a muzsikánk, az itt tudja "lájkolni" a Facebook oldalunkat. ( itt gyakorlatilag minden történésről naprakész információkat közlünk )
www.facebook.com/pages/Lovreck/105511286172674
Mindenkinek köszönet a támogatásért, hálásak vagyunk!
Lovrek Krisztian
2010.10.27 11:40:55
@Lájon L. Ricsi:
"De ennek a letöltésekhez és a torrentezéshez semmi köze"
Pedig pont, hogy ahhoz van köze, ha nem is közvetlenül! Meghallgattam már néhány Artisjus előadást a témában személyesen is ( érdeklődőknek ajánlom a zenészbázis.hu -n a kutakodást, vannak fent videók ) és az adathordozókra kirótt általánydíjból próbálják meg valamelyest kompenzálni azt az óriási bevételkiesést, amit az ingyenes letöltések okoznak. Te is azt mondod, hogy letöltesz, ingyen!
Nos, akkor te a pendrive-val és DVD-vel kompenzálsz egy kicsit ( mivel több, mint valószínű, jóval nagyobb értékű jogvédett tartalmat töltesz le ingyen, mint amennyit az adathordozók által befizetnél )
A felháborodás valahol persze jogos, de értsétek meg, hogy amíg az ingyen letöltés megy, addig csak ez az út marad a jogvédő szervezeteknek!
Most épp azon dolgoznak, hogy egy nagyon minimális általányt vessenek ki a műsorszolgáltatókra, akik jelenleg nulla, azaz nulla Ft jogdíjat fizetnek, viszont a reklámjaikban meg azt látod, hogy internetezz, tölts le korlátlanul zenét, ha előfizetsz, zenelejátszós mobilt kapsz, stb-stb!
Tehát a UPC, T-Home, mobil, online és társaik minden az előfizetők által befizetett profitot lenyelnek, abból semmi sem jut azoknak, akiknek a termékei miatt a népek előfizetnek!
Ez az összeg egyébként még a teljes bevételeik 1%-át sem érné el, a szolgáltatók mégsem akarnak engedni, mert ez náluk prestige kérdés, azt gondolják ugyanis, hogy hogy most engednek, akkor a követelések nőni fognak.
Az egész rendszer úgy rossz, ahogy van, és ebben gyakorlatilag mindenki hibás, a kiadók, a jogvédők, a szolgáltatócégek, és a fogyasztók is.
Érdemi konszenzusra viszont szinte senki sem hajlandó! Az igazi baj viszont az, hogy a többség bármiféle valós tájékozottság nélkül puffogtatja a hülye frázisait, ahelyett, hogy inkább utánanézne, hogy miről is beszél. Akkor talán átlátná egy kicsit a helyzetet, és könnyebben jutnánk egyről a kettőre..
"De ennek a letöltésekhez és a torrentezéshez semmi köze"
Pedig pont, hogy ahhoz van köze, ha nem is közvetlenül! Meghallgattam már néhány Artisjus előadást a témában személyesen is ( érdeklődőknek ajánlom a zenészbázis.hu -n a kutakodást, vannak fent videók ) és az adathordozókra kirótt általánydíjból próbálják meg valamelyest kompenzálni azt az óriási bevételkiesést, amit az ingyenes letöltések okoznak. Te is azt mondod, hogy letöltesz, ingyen!
Nos, akkor te a pendrive-val és DVD-vel kompenzálsz egy kicsit ( mivel több, mint valószínű, jóval nagyobb értékű jogvédett tartalmat töltesz le ingyen, mint amennyit az adathordozók által befizetnél )
A felháborodás valahol persze jogos, de értsétek meg, hogy amíg az ingyen letöltés megy, addig csak ez az út marad a jogvédő szervezeteknek!
Most épp azon dolgoznak, hogy egy nagyon minimális általányt vessenek ki a műsorszolgáltatókra, akik jelenleg nulla, azaz nulla Ft jogdíjat fizetnek, viszont a reklámjaikban meg azt látod, hogy internetezz, tölts le korlátlanul zenét, ha előfizetsz, zenelejátszós mobilt kapsz, stb-stb!
Tehát a UPC, T-Home, mobil, online és társaik minden az előfizetők által befizetett profitot lenyelnek, abból semmi sem jut azoknak, akiknek a termékei miatt a népek előfizetnek!
Ez az összeg egyébként még a teljes bevételeik 1%-át sem érné el, a szolgáltatók mégsem akarnak engedni, mert ez náluk prestige kérdés, azt gondolják ugyanis, hogy hogy most engednek, akkor a követelések nőni fognak.
Az egész rendszer úgy rossz, ahogy van, és ebben gyakorlatilag mindenki hibás, a kiadók, a jogvédők, a szolgáltatócégek, és a fogyasztók is.
Érdemi konszenzusra viszont szinte senki sem hajlandó! Az igazi baj viszont az, hogy a többség bármiféle valós tájékozottság nélkül puffogtatja a hülye frázisait, ahelyett, hogy inkább utánanézne, hogy miről is beszél. Akkor talán átlátná egy kicsit a helyzetet, és könnyebben jutnánk egyről a kettőre..
Lovrek Krisztian
2010.10.27 13:37:27
@Eyesis: A kollektív bűnösség elve persze, hogy nem jó, de mondom, ezt a jelenlegi helyzet okozta kényszer szülte.
Szellemi terméket egy fizikai termékkel teljesen felesleges hasonlítgatni, mert nem egy kategória. Egy művészeti alkotás értékét nehéz meghatározni, főleg, ha zenéről van szó, ami máshogy működik, mint mondjuk egy szobor, vagy festmény, ahhoz mérni pedig, hogy hány -mondjuk- asztalt ér az adott mű, még nagyobb botorság.
Vegyük mondjuk a fizetős szoftverek esetét, ahol ugyancsak egyszer kell megírni a programot, és azt alkalmasint akár x millió ember fogja kifizetni. Mondjuk megveszel egy Windows op rendszert 40 ezer Ft-ért, és egy gépre telepítheted.
Gondolod, hogy a termék kifejlesztése csak 40 ezer Ft-ba került? Örülnél, ha x millió dollárt kéne fizetned érte? Naná, hogy nem!
Vagy honnan tudod, hogy azon hány ember hány évig dolgozott, annak az embertömegnek hány évnyi tanulmánya, tapasztalata, szaktudása van benne?
Sehonnan! A költségeket próbálják mindig úgy elosztani, hogy azok lehetőleg az eladások során megtérüljenek. Nyilván ennek megfelelő mértékben fektetnek az adott dologba.
Ha tudod, hogy csak 100 vevőd lesz a cuccodra, nem fogsz bele milliókat ölni, mert belebuksz, ha viszont már ismert a neved és tudod, hogy akár sok millióan megveszik majd, akkor akár sok milliót beleölsz, hogy az a lehető legjobb legyen!
A zenészeknél ugyanez van. Egy átlagos zenekar hangszerparkja több millió Ft-ba kerül, egy lemez rögzítése szintén!
Ez utóbbit korábban a kiadók fizették, ma már a zenésszel fizettetik meg, aki viszont nem keres pénzt a tevékenységével, mert nincsenek se jogdíjak, se lemezeladásból származó royality.
Amikor kezdőként létrehozol egy szellemi terméket, akkor csak remélni tudod, hogy a produktumod sikeres lesz, és sokan megveszik majd, de erre be nem futott cégek, zenészek számára semmi biztosíték nincs! Azonban az eddigi rendszer értelmében bizonyos közületek, mondjuk a zenénél maradva lemezcégek vállalták a kockázatot, ha láttak benne(d) fantáziát, mert megtehették.
Mert tudták, hogy ha be is bukik a dolog, és senki nem veszi majd, a már befutott és sikeres előadók eladásainak profitjából fedezni tudják a bukta okozta hiányt, és nem kell bezárni a boltot.
Ma viszont ott tartunk, hogy mivel a rengeteg ingyen letöltés miatt nem fogynak a gyári lemezek, és a kiadóknak gyakorlatilag nincs bevételük, így nincs is miből bevállalni a kockázatot, r-go nem tudnak támogatni senki újat, muszáj nekik a régiekre támaszkodni.
Ez viszont oda vezet, hogy szépen meghal a zene, mert nem lesznek zenészek, akik ezzel tudnak foglalkozni, és nem mellesleg hallgathatod a sok évtizedes dalokat örökké!
Az egész egy rendszer, nem érdemes máshogy vizsgálni, mint egyben!
Még egyszer mondom, nem állítom, hogy a mostani rendszer jó, mert nem az! A világ valóban megváltozott, és tudni kellett volna vele változni, amit a kiadók nem tettek meg, mert nem kapcsoltak időben, de mondom, ennek mi zenészek isszuk meg a levét leginkább!
Ezért kellene konszenzus. De amikor már egy komplett generáció felnőtt úgy, hogy nem tudja mit jelent fizetni egy lemezért, akkor elég nehéz bármit is tenni, azt gondolom... Ezért nem helyeslem, ha valaki élteti az ingyen letöltést!
Abban persze tök igazad van, hogy a zene valahol luxuscikk, amikor az embereknek kenyérre és hiteltörlesztésre megy minden pénze, ezért is vergődik most ez a szakma talán leginkább. De hát erről megint nem a szerencsétlen zenészek tehetnek.. A zene pedig kell, minden embernek szüksége van rá, nincs élet nélküle, soha nem is volt!
A piac mindenütt óriási, és a verseny is az, továbbá a közönség figyelme ma már millió felé oszlik, hiszen az internetnek köszönhetően nagyon sokan célirányosan keresnek, tehát egy csomó minden elkerülheti a figyelmüket, amit egyébként esetleg meg is szerethetnének.
Ezért is nincsenek ma már akkora zenei trendek pl., mert nem néhány médium irányítja a teljes közízlést -persze bizonyos rétegeket még mindig - de akik már aktív netezők, azok sok esetben megtalálják, amit keresnek, nem kell hozzá TV, rádió, újság, így rájuk ezek nem is igazán hatnak.
Ez persze tök jó dolog!
Szellemi terméket egy fizikai termékkel teljesen felesleges hasonlítgatni, mert nem egy kategória. Egy művészeti alkotás értékét nehéz meghatározni, főleg, ha zenéről van szó, ami máshogy működik, mint mondjuk egy szobor, vagy festmény, ahhoz mérni pedig, hogy hány -mondjuk- asztalt ér az adott mű, még nagyobb botorság.
Vegyük mondjuk a fizetős szoftverek esetét, ahol ugyancsak egyszer kell megírni a programot, és azt alkalmasint akár x millió ember fogja kifizetni. Mondjuk megveszel egy Windows op rendszert 40 ezer Ft-ért, és egy gépre telepítheted.
Gondolod, hogy a termék kifejlesztése csak 40 ezer Ft-ba került? Örülnél, ha x millió dollárt kéne fizetned érte? Naná, hogy nem!
Vagy honnan tudod, hogy azon hány ember hány évig dolgozott, annak az embertömegnek hány évnyi tanulmánya, tapasztalata, szaktudása van benne?
Sehonnan! A költségeket próbálják mindig úgy elosztani, hogy azok lehetőleg az eladások során megtérüljenek. Nyilván ennek megfelelő mértékben fektetnek az adott dologba.
Ha tudod, hogy csak 100 vevőd lesz a cuccodra, nem fogsz bele milliókat ölni, mert belebuksz, ha viszont már ismert a neved és tudod, hogy akár sok millióan megveszik majd, akkor akár sok milliót beleölsz, hogy az a lehető legjobb legyen!
A zenészeknél ugyanez van. Egy átlagos zenekar hangszerparkja több millió Ft-ba kerül, egy lemez rögzítése szintén!
Ez utóbbit korábban a kiadók fizették, ma már a zenésszel fizettetik meg, aki viszont nem keres pénzt a tevékenységével, mert nincsenek se jogdíjak, se lemezeladásból származó royality.
Amikor kezdőként létrehozol egy szellemi terméket, akkor csak remélni tudod, hogy a produktumod sikeres lesz, és sokan megveszik majd, de erre be nem futott cégek, zenészek számára semmi biztosíték nincs! Azonban az eddigi rendszer értelmében bizonyos közületek, mondjuk a zenénél maradva lemezcégek vállalták a kockázatot, ha láttak benne(d) fantáziát, mert megtehették.
Mert tudták, hogy ha be is bukik a dolog, és senki nem veszi majd, a már befutott és sikeres előadók eladásainak profitjából fedezni tudják a bukta okozta hiányt, és nem kell bezárni a boltot.
Ma viszont ott tartunk, hogy mivel a rengeteg ingyen letöltés miatt nem fogynak a gyári lemezek, és a kiadóknak gyakorlatilag nincs bevételük, így nincs is miből bevállalni a kockázatot, r-go nem tudnak támogatni senki újat, muszáj nekik a régiekre támaszkodni.
Ez viszont oda vezet, hogy szépen meghal a zene, mert nem lesznek zenészek, akik ezzel tudnak foglalkozni, és nem mellesleg hallgathatod a sok évtizedes dalokat örökké!
Az egész egy rendszer, nem érdemes máshogy vizsgálni, mint egyben!
Még egyszer mondom, nem állítom, hogy a mostani rendszer jó, mert nem az! A világ valóban megváltozott, és tudni kellett volna vele változni, amit a kiadók nem tettek meg, mert nem kapcsoltak időben, de mondom, ennek mi zenészek isszuk meg a levét leginkább!
Ezért kellene konszenzus. De amikor már egy komplett generáció felnőtt úgy, hogy nem tudja mit jelent fizetni egy lemezért, akkor elég nehéz bármit is tenni, azt gondolom... Ezért nem helyeslem, ha valaki élteti az ingyen letöltést!
Abban persze tök igazad van, hogy a zene valahol luxuscikk, amikor az embereknek kenyérre és hiteltörlesztésre megy minden pénze, ezért is vergődik most ez a szakma talán leginkább. De hát erről megint nem a szerencsétlen zenészek tehetnek.. A zene pedig kell, minden embernek szüksége van rá, nincs élet nélküle, soha nem is volt!
A piac mindenütt óriási, és a verseny is az, továbbá a közönség figyelme ma már millió felé oszlik, hiszen az internetnek köszönhetően nagyon sokan célirányosan keresnek, tehát egy csomó minden elkerülheti a figyelmüket, amit egyébként esetleg meg is szerethetnének.
Ezért is nincsenek ma már akkora zenei trendek pl., mert nem néhány médium irányítja a teljes közízlést -persze bizonyos rétegeket még mindig - de akik már aktív netezők, azok sok esetben megtalálják, amit keresnek, nem kell hozzá TV, rádió, újság, így rájuk ezek nem is igazán hatnak.
Ez persze tök jó dolog!
Igazság szerint én csak egyet vártam az új böngészőtől: hogy az url-sáv értelmesebb legyen, és a Chrome-hoz vagy a Firefoxhoz hasonlóan megértse, ha nem webcímet, hanem csak valami hülyeséget pötyögök be.Ezt nem sikerült.Felmerült ugyanakkor néhány kompatibilitási probléma.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz