Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gabor66

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az alábbi levél igazi kincs, Tamás írta egy szekszárdi biciklibelsőről, és az egyik leghangulatosabb írás, amit 2010-ben kaptunk. Jöjjön tehát a csodás panasz, amit kizárólag a lendületes stílusa miatt rakunk be, hiszen a konkrét ügyről elég hézagos információkat közöl:…..
Az "Ősz pechvogelje" címre eséllyel pályázhat Zsuzsa, aki egy lidérces esti teszkózós konzumroham végeredményeként hivatalosan tolvajnak lett minősítve egy olyan ügyben, amiben a világért sem döntőbíróskodnánk, de amiről annyi minimálisan elmondható, hogy nem…..
Gabor66 2009.11.24 08:45:14
@Libelle: A Tesco eljárása helytelen.
A cél az, hogy a problémát megoldjuk, azaz az áru ki legyen fizetve
Tehát a biztonsági őr amikor észrevette a ki nem fizetett árut, szólni kellett volna, az árut kifizették volna, mindenki jól jár, időben, pénzben. Meggyőződésem, hogy aki szándékosan felejtette a kosárban a terméket, legközelebb akkor sem fogja, ha nem alázzák meg nyilvánosan.
A cél NEM a vásárló megalázása, hanem az áru kifizettetése kell hogy legyen.
Érdekes téma, mert a tapasztalatok, azt mutatják, hogy nem elhanyagolható azon vásárlók száma, akik személyesen kívánják átvenni az online vásárolt terméket.Ez miért jó nekünk? Talán használhatnánk bizalomépítésre. Amennyiben vásárló tudja, mit szeretne és kevés ideje…..