Adatok
Gabor66
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az alábbi levél igazi kincs, Tamás írta egy szekszárdi biciklibelsőről, és az egyik leghangulatosabb írás, amit 2010-ben kaptunk. Jöjjön tehát a csodás panasz, amit kizárólag a lendületes stílusa miatt rakunk be, hiszen a konkrét ügyről elég hézagos információkat közöl:…..
Gabor66
2010.05.06 18:29:05
Attól, mert nem tud helyesen írni, a hibás terméket még ki kell cserélni! A törvény előtt az írástudatlanok is egyenlőek, hogy ne legyen az ország a csalok kányóánya!
Az "Ősz pechvogelje" címre eséllyel pályázhat Zsuzsa, aki egy lidérces esti teszkózós konzumroham végeredményeként hivatalosan tolvajnak lett minősítve egy olyan ügyben, amiben a világért sem döntőbíróskodnánk, de amiről annyi minimálisan elmondható, hogy nem…..
Gabor66
2009.11.24 08:45:14
@Libelle: A Tesco eljárása helytelen.
A cél az, hogy a problémát megoldjuk, azaz az áru ki legyen fizetve
Tehát a biztonsági őr amikor észrevette a ki nem fizetett árut, szólni kellett volna, az árut kifizették volna, mindenki jól jár, időben, pénzben. Meggyőződésem, hogy aki szándékosan felejtette a kosárban a terméket, legközelebb akkor sem fogja, ha nem alázzák meg nyilvánosan.
A cél NEM a vásárló megalázása, hanem az áru kifizettetése kell hogy legyen.
A cél az, hogy a problémát megoldjuk, azaz az áru ki legyen fizetve
Tehát a biztonsági őr amikor észrevette a ki nem fizetett árut, szólni kellett volna, az árut kifizették volna, mindenki jól jár, időben, pénzben. Meggyőződésem, hogy aki szándékosan felejtette a kosárban a terméket, legközelebb akkor sem fogja, ha nem alázzák meg nyilvánosan.
A cél NEM a vásárló megalázása, hanem az áru kifizettetése kell hogy legyen.
Érdekes téma, mert a tapasztalatok, azt mutatják, hogy nem elhanyagolható azon vásárlók száma, akik személyesen kívánják átvenni az online vásárolt terméket.Ez miért jó nekünk? Talán használhatnánk bizalomépítésre. Amennyiben vásárló tudja, mit szeretne és kevés ideje…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz