Adatok
dakodakodako
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Illat: pörkölt malátás
Hab: világoos drapp, masszív
Szín: bórdós-sötétbarna
Újra Pennyből vásárolt sör a blogon. A Van Pur gyár termékei sok kellemetlenséget okoztak már eddig számomra, most végre ebből törlesztettek egy kicsit. Persze gondolom nem nekem szánták, inkább a német piac lebeghetett…..
A CLK. M271-el.
Szóval az úgy volt, hogy lassan két éve volt egy frontális ütközésem, ahol a modern, passzív és aktív biztonsági rendszerek mentették meg az életemet. Ezután kicsit átértékelődtek bennem a dolgok, az autók biztonságával kapcsolatban. Nem mellesleg racionalizálni is kellett volna a…..
dakodakodako
2018.07.09 21:30:14
@dakodakodako: Üdv újra, gondoltam postolok egyet a fejleményekről hátha másnak is hasznos lehet :)
Német Merci blogok átnyálazása után én is szétszedtem az ECU t majd légtömegmérő tisztítóval kipucoltam ,egy kevés olaj összejött a fedél alatt ami felkúszott a kábelkötegen ,nem volt hálisten vészes mennyiség de így nyugodtabb vagyok hogy kitakarítottam , majd újra ragasztottam a fedelet fekete poliuretán ragasztóval , szinte semmi nyoma nem maradt a beavatkozásnak. Legtöbb fórumon az a vélemény hogy nem teszt kárt az ECU ban a beszivárgott olaj , nekem akkor is borzolta a kedélyemet és inkább a szétszedés mellett döntöttem.
A két lambda szonda közül a hátsóval kezdtem, annak volt igen látványosan olajos a csatlakozója,(az elsőnek minimálisan) kicseréltem gyári Bosch-ra, az egyes szondának csak újra pucoltam a csatiját de az második körben már por száraz volt , ugyanúgy mint a cserélt 2-es szondának a csatija.
Azóta 600 km-t ment az autó hibakód mentesen KOPP KOPP :) Remélem így is marad. Viszont bízva abban hogy nézegeted még a blogot lenne feléd egy kérdésem: a következő projectem a kompressor olajának cseréje, ti milyen olajat használtatok bele? A gyári mercedes olajat ? Vagy van valami elérhetőbb árban fekvő és hatékony alternatíva? Köszi előre is Üdv ;)
Német Merci blogok átnyálazása után én is szétszedtem az ECU t majd légtömegmérő tisztítóval kipucoltam ,egy kevés olaj összejött a fedél alatt ami felkúszott a kábelkötegen ,nem volt hálisten vészes mennyiség de így nyugodtabb vagyok hogy kitakarítottam , majd újra ragasztottam a fedelet fekete poliuretán ragasztóval , szinte semmi nyoma nem maradt a beavatkozásnak. Legtöbb fórumon az a vélemény hogy nem teszt kárt az ECU ban a beszivárgott olaj , nekem akkor is borzolta a kedélyemet és inkább a szétszedés mellett döntöttem.
A két lambda szonda közül a hátsóval kezdtem, annak volt igen látványosan olajos a csatlakozója,(az elsőnek minimálisan) kicseréltem gyári Bosch-ra, az egyes szondának csak újra pucoltam a csatiját de az második körben már por száraz volt , ugyanúgy mint a cserélt 2-es szondának a csatija.
Azóta 600 km-t ment az autó hibakód mentesen KOPP KOPP :) Remélem így is marad. Viszont bízva abban hogy nézegeted még a blogot lenne feléd egy kérdésem: a következő projectem a kompressor olajának cseréje, ti milyen olajat használtatok bele? A gyári mercedes olajat ? Vagy van valami elérhetőbb árban fekvő és hatékony alternatíva? Köszi előre is Üdv ;)
dakodakodako
2018.08.12 17:36:29
Beszélek egy kicsit a Kompresszoros benzinesekről egy kicsit, mert nagyon jó kis hibákat tudnak produkálni. Nem kell részletezni, miről van itt szó, úgy is mindenki tudja milyen egy ilyen motor. A lényege, hogy turbó helyett kompresszorral sűrítik a levegőt. Az a jó ezekben a…..
dakodakodako
2018.06.20 19:24:50
@Mitters: Célszerű kompresszió méréssel kezdeni, a korai m271 motorok kipufogó szelepe hajlamos lekokszolódni, a hengerfej is tud kàrosodni az tud ilyen cifra hibàkat okozni. A légszűrőhàz és a kompresszor alatti karter csövek legyenek épek az is fura hibàkat produkàl ha valamelyik cső szakadt. A 3.ik sarkalatos pontjuk a vezermű tengely àllító màgnesekből szivàrog az olaj bele a kàbelkötegbe (!! Ez a beszaràs kategória ) roncsolhatja az olaj a lambda szondakat, legtomegmerot feljuthat az Ecu ig de ott furcsa mód jellemzoen nem tesz kart , a check engine random felvillanhat még nem kerülnek fel az Ölstopp kàbelek ( német fórumokon sok infot találni ) es a csatlakozok nincsenek kipucolva fektisztitoval vagy kontakt tisztitoval. A lambda szondakat nyirja ki a legkonnyebben a leszivargo olaj. Nem vagyok szerelő csak én is körbajàrtam màr ezt az m271 motor projectet. Ha találsz ehhez a motorhoz hozzá értő szerelőt jól becsüld meg ( van ilyen!! ) ha olyan helyre viszed ahol csak tippmixelnek a gatyàd ràmehet. Üdv.
dakodakodako
2018.06.20 19:42:31
@dakodakodako: ui.: A vezérmű làncot is ellenőrizni kell( szeret megnyúlni,a totalcaron fent a cikk róla) vezérmű kerekek fogainak àllapota stb stb.
...az a kaposvári Madár utca. Főhősünk azonban megpróbálkozik vele.Scheerti küldte be, mintegy a téli gumi és a hólánc fontosságát hangsúlyozandó. Láthatóan nem ő az első áldozat, ennek ellenére a hólánc nem került elő. A hátra csúszáskor féken állással pedig mindent…..
dakodakodako
2010.01.08 20:47:22
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Jelenleg 289 ft a Pennyben a Schwarz, őszies punnyadós estékre ár érték arányban szerintem verhetetlen. Akciózták is 259 ft ért annyiért meg szinte ajándék.