Adatok
Sipy
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A motor számtalan szempontból biztonságosabb, mint az autó, de ezt anyánk sosem hinné el nekünk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az is hibát követ el, aki megszokásból közlekedik, hiszen bármikor módosulhat a forgalmi rend, akár egy építkezés miatt is, vagy épp megfordíthatnak egyirányú utcákat. Ha meg valaki nem ismeri a környéket, ahol autót vezet, ott különösen szükség van a fokozott figyelemre és…..
A KRESZ-módosításról szóló előző cikkünk kapcsán jelentkezett a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium sajtóreferense, Arzt Gergely, és felajánlotta segítségét a felmerülő kérdések megválaszolásában.Köszönettel éltünk a lehetőséggel, íme a KHEM…..
Sipy
2010.01.06 22:07:49
@Yaesu: Na ja, be lehetne vezetni, de akkor a B kategória esetén is tessék levizsgázni motorvezetésből. Sok ökör még kerékpározni sem tud, és úgy ülne fel egy olyan eszközre ami akár 120-130 km/h sebességre képes. Persze trikóban, és rövid gatyában, hogyha elesik ne maradjon belőle semmi.
Az új KRESZ nyomatékosítja, hogy a kerékpárosoknak kötelező a bicikliutakat és biciklisávokat használni. Pedig a régi alapján is büntettek már a rendőrök bringást az Andrássyn, mert az úttesten közlekedett. A bringásügyvéd szerint ebben az esetben, egy gázoló autós is…..
Sipy
2010.01.04 00:54:16
@antibringa: Az autóval nem csak az a baj, hogy szennyezi a környezetet, hanem az is, hogy rohadt sok helyet foglal. Általában egy ember ül egy kocsiban, amit vegyünk 2 x 5 m-esnek azaz 10 m2. Ugyanez kerékpár, robogó, motor esetében 1 x max. 2,5 m azaz 2,5 m2. Tehát négyszer annyi fér el belőlük adott területen. Ami a szűkös belvárosban szerintem nem mindegy.
A másik, ha mindenki autóba ülne (BKV-zó, motoros, kerékpáros), mert csak így lehet valaki, akkor nem tudom mekkora lenne a dugó, de biztosan nagyobb.
A másik, ha mindenki autóba ülne (BKV-zó, motoros, kerékpáros), mert csak így lehet valaki, akkor nem tudom mekkora lenne a dugó, de biztosan nagyobb.
Sipy
2010.01.04 01:07:41
@mqqq: Ezzel teljes mértékben egyet tudok érteni, de sajnos nálunk a létező P+R parkolókat is plázásítják, a 20-25 éve még világszínvonalú (gyorsan ide írom, hogy nem a járművekre értem) tömegközlekedési hálózatot pedig sikeresen tönkretesszük (ezt lehet, hogy múlt időben kellett volna írnom).
Vasárnap az Emberibb Parkolásért Mozgalom és a Közlekedési Dolgozók Országos Egyesülete csapata autókkal tüntetett a kerékpárutak ellen. Az aktivisták elfoglalták a Kiskörúton nemrég kialakított bicikliutat, és a parkolósáv visszaállítását követelték a városvezetéstől.…..
Sipy
2009.12.15 00:59:42
@mizrolist: Igazad van eléggé bent van mind a kettő már, de ott van/lesz a metró végállomása, ezért sokan odáig szeretnének bemenni kocsival. Csak egy érdekesség, a Stadionok állomáson azért van 4 vágány mert eredetileg odáig akarták bevinni a gödöllői HÉV-et és rögtön, ugyanarról a peron másik feléről lehetett volna tovább utazni, mennyivel ésszerűbb lett volna. Ekkor valóban lehetett volna Mátyásföldön a P+R és pillanatok alatt be lehetett volna jutni a belvárosba.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Motorozás igen is veszélyes üzem, viszont olyan élményt nyújt amit mással még nem éltem át. Ha gyerekem lesz igen komolyan végiggondolom, hogy eladom a vasat, de addig is igyekszem felelősséggel használni jobb csuklómat.
Egy jó tanács: hiába anyuci rám álma a motorozás, attól, hogy tiltja a gyerek meg fogja találni az alkalmat, hogy kipróbálja milyen motoron ülni. Inkább vegye tudomásul, és próbálja mérsékelni a kockázatokat (vezetéstechnikai tanfolyamra befizetés, megfelelő motoros ruházat, az aszfalt előtt némi crossmotoros előélet - ez sajnos nekem is hiányzik, de nagyon).