Adatok
traktortrakcio
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A Mazda MX-5 1.8 Emotion Soft-top 20th Anniversary 6 446 900 forintba kerül, amiért sok erősebb, praktikusabb újautót lehet venni. De egyet sem, amely pőre élményben ennyit és így ad. És mivel már a húsz éves, 110 lóerős 1.6-os is tudja ezt, így nem gond használtan venni…..
traktortrakcio
2010.07.30 20:18:39
@HAJRÁ MAGYAROK:
Értem.
A szociológus, agresszió-kutató felvetésemet, utóbbi hozzászólásod tükrében, magam is kínosnak vélem. Ezek mindegyikéhez, többek között, feltétel a nagykorúság, ill. a cselekvőképesség.
Kiemelt figyelemmmel kísérem majd minden hozzászólásod, melyben információt, vagy akár csak egy-egy utalást osztasz meg velünk a SAJÁT autóddal kapcsolatban.
Hidd el, kivárom... Míg lesz.
Értem.
A szociológus, agresszió-kutató felvetésemet, utóbbi hozzászólásod tükrében, magam is kínosnak vélem. Ezek mindegyikéhez, többek között, feltétel a nagykorúság, ill. a cselekvőképesség.
Kiemelt figyelemmmel kísérem majd minden hozzászólásod, melyben információt, vagy akár csak egy-egy utalást osztasz meg velünk a SAJÁT autóddal kapcsolatban.
Hidd el, kivárom... Míg lesz.
traktortrakcio
2010.07.30 22:37:54
@HAJRÁ MAGYAROK:
"Szeretnél te akkora tapasztalatot ami nekem van autók terén. Ha 5 életed lenne akkor se vezethetnél anyifélét amennyit én. Nem véletlen kötöttem ki a BMW-nél. Próbáltam mindent a japánoktól át a franciákig még a szar olaszokat is. Ennek tükrében bátran merem állítani, hogy a BMW a legjobb minden téren. Egy BMW olyan mint a viharos tenger, erős és nem ismer kegyelmet, egy japán autó meg mint egy koszos pocsolya amibe belehugyoztak a kóbormacskák. Mindkettő víz, de micsoda különbség.. "
Nem, nem szeretnék se akkorát, se olyat.
Irigyellek. A kétségekhez való viszonyod példaértékű. Bizonyos szubkultúrában legalábbis.
Örültem.
"Szeretnél te akkora tapasztalatot ami nekem van autók terén. Ha 5 életed lenne akkor se vezethetnél anyifélét amennyit én. Nem véletlen kötöttem ki a BMW-nél. Próbáltam mindent a japánoktól át a franciákig még a szar olaszokat is. Ennek tükrében bátran merem állítani, hogy a BMW a legjobb minden téren. Egy BMW olyan mint a viharos tenger, erős és nem ismer kegyelmet, egy japán autó meg mint egy koszos pocsolya amibe belehugyoztak a kóbormacskák. Mindkettő víz, de micsoda különbség.. "
Nem, nem szeretnék se akkorát, se olyat.
Irigyellek. A kétségekhez való viszonyod példaértékű. Bizonyos szubkultúrában legalábbis.
Örültem.

Hogy milyen jármű hozza ki belőlem a legellenszenvesebb köcsögöt? Na, vajon mi? Vélemények az azonos című írásunkról...
traktortrakcio
2010.07.21 15:35:38
@HAJRÁ MAGYAROK: "Én mindenkit büntetek a BMW-mmel, legjobban az 1.0 suzukikat szeretem, mindig azt hiszik hogy legyorsulhatnak a lámpánál, de ha odalépek a bimmernek, csak a gumifüstöt szívhatja a sok csóringer. 3 liter alatt nem autó az autó."
Neked. Honda S2000; Cooper S; Lancer EVO; Impreza STI; Focus RS, hogy csak néhány megfontolandó példát említsek.
Bár Te mindenkit büntetsz, tudom. A BMW-ddel. :-)
Neked. Honda S2000; Cooper S; Lancer EVO; Impreza STI; Focus RS, hogy csak néhány megfontolandó példát említsek.
Bár Te mindenkit büntetsz, tudom. A BMW-ddel. :-)
traktortrakcio
2010.07.21 15:38:19
@Don ZOZI: Respect. Irigylésre méltó dolog a gonosz memória. :-)

Rövidebb, merevebb, erősebb, gyorsabb: már a 350Z is nagy kedvencünk volt, de a 370Z még jobbnak ígérkezik. Sokkal jobbnak. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"S2000 lol, eszi az olajat és 9ezerig kell pörgetni, hogy elinduljon. Hány féle extrát lehet hozzá rendelni? Egy BMW Z4-hez 185 féle belső tér összeállítást lehet kérni, ezen felül több ezer színből lehet választani, ha erre van igényed. Ezt hívják prémiumnak. Ezen kívül a német technika jóval megbízhatóbb, mint ezek a koppintások."
5800-ig kell pörgetni, hogy elinduljon.
Aztán 9000-ig lehet. Az olajat véletlenül sem eszi. Igaz, 7500 km-es csereperiódus, és nem Tesco gazdaságos olaj.
A többire nem reagálnék, mert szubjektív. Remélem, Te szociológus vagy, esetleg agresszió-kutató. Mert akkor értem.