Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tittipecci

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Bűnronda és nem ez a baj 2012.08.09 08:17:01
Lassan kékbe borul a város anélkül, hogy az itt lakó pár millió ember véleményét kikérték volna. Az ocsmány buszok után jöhetnek a ronda taxik is. Mai cikkünk blogposztja...
tittipecci 2012.08.09 11:34:49
@eßemfaßom meg áll:
Hát igen; a fővárosban talán ez egy természetes reakció, de szegeden ez nem így működik, amit jól mutat, hogy a városlakók (én is közéjük tartozom) magukénak tekintik a döntést és senki sem hőzöng azon, hogy a kiválasztott napsárga vmiféle meghekkelt szavazógép eredménye.

Ezzel ellentétben lám, a fővárosiakra erőltetett nyomi kék milyen indulatokat vált ki.

Akik azt írják, hogy a színválasztással nem kell törődni, mert úgyis mindegy, velük nem értek egyet.
Ha ugyanis úgysem plusz költségről beszélünk, akkor éppen a polgárok megkérdezésével lehet az egész történetet közelebb hozni hozzájuk (ingyen), amitől sokkal jobban magukénak éreznék és nem lenne hőzöngés.
(kivéve persze, ha mindent leszóló trollokról van szó, nekik alapból úgysem jó semmi)
tittipecci 2012.08.09 12:32:47
@eßemfaßom meg áll:
Hidd el, megértettem, hogy kitartasz amellett, hogy szerinted Szegeden igenis ámították és becsapták az embereket a színválasztás lehetőségével, miközben a háttérben már előre el volt az döntve - de nem értek vele egyet.
A villamos beszerzés kapcsán a szín kiválasztásán kívül másba is bevonták a lakosságot, hogy az eredmény minél jobb legyen. Így pl a gyártás megkezdése előtt a szállító lengyel cég elhozott és kiállított egy prototipust Szeged főterére, amit az utazóközönség véleményezett, s a végleges kivitelen ezeket figyelembe vették. Tudom, ez Budapesten a hihetetlen kategóriába tartozik, a "Demszki hernyók" beszerzésénél sem volt jellemző.

De tudod mit: még ha esetleg úgy is volt, ahogy állítod, akkor is ügyesebben kezelte a városvezetés, mert a szegediek boldogok az eredménnyel. Nem úgy, mint a fővárosiak.

Hogy valójában nem is hőzöng senki? Azért szemmel láthatóen egyre többeknek szúrja a szemét ez a dolog, az indextől függetlenül is sok ismerősömtől hallottam már, hogy fel vannak háborodva az eljárás miatt. Messze túlmutat ez már az indexen..
Nincs mit szépíteni ezen: ezt megint elszúrták.
tittipecci 2012.08.09 16:15:30
@ommm:
Nem ismerem ezeknek a buszoknak a motor folyadékfeltöltési adatait, de 20l olaj az azt jelenti, hogy min. 3x lecserélődik naponta (!) az olaj. Ezt utántölteni is őrület. Létezik ez?
– Figyelj, óránként hetvenet eszik a Merci, meg kéne emelni a keretet. – Ötmillió elég lesz? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belsőség Unom a Formula-1-et 2009.07.28 16:30:00
Ha egy ex-F1-es pilóta, akit ismernek, tisztelnek és tudják róla, pontosan ért mindent, ami a pályán és a pálya körül zajlik, szóval ha egy ilyen ember megy oda hozzájuk, akkor arra számítanak, hogy értelmes kérdést tesz fel nekik, és megpróbálnak normálisan válaszolni, már…..
tittipecci 2009.07.30 09:19:14
Nagyon hasonló érzéseim vannak ezzel a sporttal, mint a cikk írójának; lesüllyedt a mérsékelt dögunalom szintjére.
A magyar kommentátorok és a közvetítés szakmaiságán már évekkel ezelőtt jót mulattunk, amikor mellétettük a hasonló nevű ámde német csatornán Kai Ebel, Christian Donner, Nikki Lauda és Heiko Wasser produkcióját és azon tűnődtünk, nem lenne egyszerűbb inkább a német RTL adását feliratozva közvetíteni. Az már szinte végképp nem érdemel említést, hogy a műsorhoz kapcsolódó játékban nálunk egy raklap cukros lötty vs. ott egy pl Ford Focus ST a motiváció.
A jelenlegi körülmények között sajnos semmi remény nem látszik arra, hogy ebben a sportban a MotoGP-hez akárcsak hasonlatos izgalmak kössenek le bennünket, marad az uncsi körözgetés, az idióta "vajh hány körre elég a benya" számolgatás és a "Gyulám"-ozás.

Azokkal a kommentezőkkel egyébként nem értek egyet, akik azon értetlenkednek, hogy miért ír valaki arról, ami nem érdekli: itt pont arról van szó, hogy valami megváltozott, ami eddig nagyon is sokakat érdekelt. A fikázásnak pedig bizony van helye: egyelőre az előfizetők mi vagyunk és tudatos fogyasztóként hangot kell adni annak, ha nem vagyunk megelégedve a pénzükért kapott szolgáltatás minőségével. És az sem árt, ha az RTL tudja, miért csökken a nézettsége a műsornak és emiatt miért nincs már hónapok óta normális autós támogatója a közvetítésnek.