Adatok
G3rY89
5 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
... és én sem szeretném. Régóta nem szeretném. Mióta az autó árának kb. kétszeresét már ráköltöttem, azóta nagyon nem szeretném. Hirtelen nem tudok rosszabbat elképzelni, mint a motorból gejzírszerűen feltörő vízgőz látványa a visszapillantó tükörben, nagyjából 150-200 km-re otthonról. Sok dolgot…..
...hol és mikor kezdődött az elmebaj? Miért pont MGF? Normális vagyok-e, hogy ezt vettem napi használatra?Volt egy szinte már hibátlan 2000-es 1.4-es Renault Cliom. Már az elején leszögezném, hogy ép ésszel kocsit még soha nem vettem és ha eddig nem tettem, ezután sem. Ha magamnak veszek, nem értek…..
G3rY89
2017.06.08 07:25:36
@János Metz: Az sem túl kellemes. Járóképes maradt az autó vagy trailer?
O-MG
Összehasonlító teszt: 2000 MGF 1.8 MPi vs. 1999 MGF 1.8 VVC 75TH Anniversary Edition
2017.05.22 09:56:05
Az MG az MGF-fel megásta a saját sírját, beütöttte az utolsó koporsószöget,vagy ha úgy jobban tetszik nekifutásból rúgta magát tökön, páros lábbal. Az MGB sikere után 15 évvel döntött úgy a gyártó, hogy ismét piacra lép egy roadsterrel. Ezalatt a 15 év tetszhalál alatt az MG nem igazán tervezett…..
G3rY89
2017.06.07 17:46:14
@János Metz: Ugye, hogy annyira nem is fáj? :)
G3rY89
2017.06.07 17:53:18
@János Metz: ide nem, viszont bejelölhetsz facebookon és ott küldhetsz, esetleg segíthetek is, ha tudok. Kudó Gergely
Ahogy azt már egy korábbi posztban említettem augusztusban (egészen pontosan 3-án, tehát a mai naptól már csak 56 nap múlva :)) indulok Avonmouth-ból Budapestre. Tavaly volt az első ilyen kalandom. Soha az életben nem vezettem még annyit, mint akkor. A körülményeket nem részletezném, de úgy adódott,…..
Bevezetésnek egy kis típustörténelem: Az MG az MGA típust 1955 és 1962 között gyártotta és az akkori MG TF-et váltotta le. Közel 101 ezer autó készült, mára ennek a töredéke maradt csak meg. Kétféle motorral kínálták: a gyártás elején 1489 ccm-es, soros négyhengeressel, amely 68, majd később 72…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Pedig sajnos lehet meg kell barátkozni a gondolattal, hogy hengerfej-tömítést kell cserélni. Ritkább esetekben ugyan, de előfordulhat még, hogy kiegyenlítő tartály sapkája tömítetlenedik el vagy légbuborék van a vízrendszerben. Ezekben a légtelenítés nem automatikus, hanem van 3 légtelenítő csavar az autóban. ( mgf.ultimatemg.com/group2/common_problems/hgf_pages/coolant_bleed_procedure.htm )
Van egy, kifejezetten a típussal foglalkozó szerelő Érden. Kérlek, csatlakozz Facebook csoportunkhoz (MG MGF/TF Club Hungary) és további segytséget tudunk nyújtani :) .