Adatok
borzlány
3 bejegyzést írt és 1361 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mindannyian mások vagyunk. Sokunkat a változatosság gyönyörködtet, ám van, akit a szent monotonitás éltet. Hitem szerint mindkét út legitim. A bajok csupán akkor kezdődnek, amikor erkölcsi magaslatra helyezzük valamely álláspontot, s ettől a másik automatikusan az immorális szektorba…..
borzlány
2019.10.02 09:24:57
@G. Nagy László: lehet hogy van ilyen, és ez működhet évtizedekig. Kérem, jelentkezzen, akinek sikerült!
Az én véleményem az, hogy ezt nem lehet tartósan csinálni, mert előbb-utóbb valami borul. Max úgy, hogy 5-10 évente van vmi rövidke mellékkapcsolat.
Persze ez abszolút lelki alkat kérdése, én tudom magamról, hogy túl lelkis vagyok az ilyesmihez. Vannak, akik nem zavartatják magukat, csapjunk bele, egyszer élünk stb.
Másrészt (lehet a rossz tapasztalataim mondatják ezt velem), de az életnek egyszerűen nem lehet mindig a napos oldalán lenni. A szar dolgok jönnek, és stabil hátországgal jóval könnyebb megbirkózni velük. Egy nyitott kapcsolat/poligámia erre szerintem nem alkalmas.
Az én véleményem az, hogy ezt nem lehet tartósan csinálni, mert előbb-utóbb valami borul. Max úgy, hogy 5-10 évente van vmi rövidke mellékkapcsolat.
Persze ez abszolút lelki alkat kérdése, én tudom magamról, hogy túl lelkis vagyok az ilyesmihez. Vannak, akik nem zavartatják magukat, csapjunk bele, egyszer élünk stb.
Másrészt (lehet a rossz tapasztalataim mondatják ezt velem), de az életnek egyszerűen nem lehet mindig a napos oldalán lenni. A szar dolgok jönnek, és stabil hátországgal jóval könnyebb megbirkózni velük. Egy nyitott kapcsolat/poligámia erre szerintem nem alkalmas.
Annyian annyi féle érvet sorakoztatnak fel amellett, miért nem szeretnének gyereket.
Mint sokan másokat, engem is borzasztóan bosszantanak az elviselhetetlen gyerekek. Nyilván lehet ezeket a szülőkre kenni, de végső soron a gyerek az, aki bosszant. A legújabb trend, hogy mindent engedjünk meg a…..
borzlány
2019.09.16 10:04:50
@_Wasp_: de irigyellek :) tényleg minél többen vagyunk, annál jobb. Sajnos nekünk csak kettő van, elveszítettünk négyet, de azért még nem adtuk fel :)
Sztem hogy vki vállal-e gyereket vagy nem, totálisan magánügy, de a hajam tépem az ehhez az íráshoz hasonló önigazolásokon meg magyarázgatásokon. "A gyerek drága" -> lófaszt. "A mai gyerekek önző kis görcsök" -> hát csináld te jobban, majd utána kritizálhatsz másokat. Külön gyönyörű, hogy a poszter a gyerekek önzőségét meg anyagiasságát kárhoztatja, majd leírja, hogy a saját kényelme miatt nem vállal utódot. Amihez minden joga megvan, de előtte azért nem decens rácsodálkozni a verebekre, hogy nagyfejűek :)
Sztem hogy vki vállal-e gyereket vagy nem, totálisan magánügy, de a hajam tépem az ehhez az íráshoz hasonló önigazolásokon meg magyarázgatásokon. "A gyerek drága" -> lófaszt. "A mai gyerekek önző kis görcsök" -> hát csináld te jobban, majd utána kritizálhatsz másokat. Külön gyönyörű, hogy a poszter a gyerekek önzőségét meg anyagiasságát kárhoztatja, majd leírja, hogy a saját kényelme miatt nem vállal utódot. Amihez minden joga megvan, de előtte azért nem decens rácsodálkozni a verebekre, hogy nagyfejűek :)
Világvégés, különös barátságos, angyalos és démonos.
Egyszer, régen két lény együtt nézte, ahogy az első emberpár elűzetik a Paradicsomból. Az egyik Crowley, a démon, aki kígyó alakjában az almák felé terelte Évát. A másik Azirafael angyal, aki még a lángoló kardját is Ádámnak adta, hogy…..
„Nekem nem mindig van kedvem az orális szexhez, erre kitalálta, hogy biztos azért, mert undorodom tőle” – És ez csak egyetlen dolog ebben a bonyolult kapcsolatban. A barátnő jobban érzi magát a korabeliek társaságában, és gyakran beszél olyan pasikról, akik vele egyidősek, viszont Levélírónk teljes…..
„Annyi előjele volt, hogy a közösségin egyetlen darab közös fotónkat sem rakta ki, csak egy egófal volt az egész profilja” – Posztolónk most már úgy gondol a történtekre, jobb is, hogy megszabadult a csávótól, mert így időben derült ki, milyen ember is ő. Inkább most, mint később, amikor már esetleg…..
borzlány
2019.07.12 16:20:53
@Rita Vrataski: ne is mondd. A múltkor innen tudtam meg, hogy amikor csupasz seggel összeházasodtunk, papírt kellett volna írni arról, hogy örökre lemondok a gyerekeimről és a férjem által minden megkeresett forintról, hogy tizenév múlva ne egy blogról tudjam meg, hogy aranyások! Az ember soha nem lehet elég óvatos, mindig a korszellem ütőerén kell tartani az ujjunkat, különben megtörténik a legrosszabb: néhány ismeretlen pszichopata elítél. Tragikus!
borzlány
2019.07.12 16:44:34
@Daenerys Targaryen: sztem összekeversz dolgokat. Vannak helyzetek, ahol a nő várja hogy a férfi majd megoldja (jellemzően a baja van a kocsinak, vagy elromlott vmi a házban szituk). Más helyzeteket a nő veszi magától értetődően kezébe (gyerekeknél felmerül vmi, szülinapot kell szervezni, háztartási dolgok stb, kinél mi). Most akkor miért lesz az egyik domináns, ha megoszlanak az ilyen helyzetek?
borzlány
2019.07.12 17:18:58
@Dolus directus: öhm oké. Szóval minden férfi egyforma, minden nő egyforma, minden nő ugyanarra vágyik és pontosan ugyanattól lesz boldog.
Ahogy mindenkinek a kedvenc kajája a paprikás csirke, és senki se szereti a spenótot.
Tudod vannak felnőtt emberek, akik nem igénylik a dominanciát egyik irányba se, de ezt nyilván nem érted, mert szerinted mindenki egyforma lásd fent.
Ahogy mindenkinek a kedvenc kajája a paprikás csirke, és senki se szereti a spenótot.
Tudod vannak felnőtt emberek, akik nem igénylik a dominanciát egyik irányba se, de ezt nyilván nem érted, mert szerinted mindenki egyforma lásd fent.
A feminizmus a mai napig dübörög a fejlett országokban, és ami elérhető volt vele, azt már elérték a mozgalom képviselői, így már nem igazán van miért harcolni. Ezzel szemben, Levélírónk szerint, a férfiakat nem nagyon támogatja semmilyen mozgalom.
Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik…..
borzlány
2019.07.11 11:45:56
@Sally and Billy: most teljesen függetlenül a konkrétumoktól amik itt elhangzanak, szerintem nagyon érdekes úgy általánosságban belegondolni, hogy tulképp mennyire is vagyunk nyitottak vitában és mennyire akarunk azok lenni. Az a kívánatos, ha valaki meginghatatlan a véleményében, vagy ha nem? Ami az egyik oldalról nézve szilárd vélemény/hiedelemrendszer, a másik oldalról begyöpösödöttség, korlátoltság, vakság. És ami az egyik oldalról érvekre való nyitottság és rugalmasság, a másik oldalról állhatatlanság és köpönyegforgatás.
Vagy maradjunk abban, hogy a vélemény igazából tényleg olyan, mint a segglyuk, azzal a különbséggel, hogy arról ritkán szoktak vitatkozni, emerről meg kb mindig, viszont általában teljesen hiábavalóan.
Vagy maradjunk abban, hogy a vélemény igazából tényleg olyan, mint a segglyuk, azzal a különbséggel, hogy arról ritkán szoktak vitatkozni, emerről meg kb mindig, viszont általában teljesen hiábavalóan.
borzlány
2019.07.11 11:51:02
@Dolus directus: a gondolatmeneteddel egy probléma van: az "elit" is pont ugyanolyan mint bármely más emberi lény, ugyanazokkal a gyengeségekkel és korlátoltságokkal. Vagyis pont annyira széttartóak és kevéssé tudatosak, mint bárki más, tehát annak az esélye, hogy a mindenkori elit összefog és tudatosan szervezi a társadalmat, nagyon csekély.
Ez a bajom általában a konteókkal is. Túlzott optimizmus azt feltételezni, hogy bármely nagyhatalmú embercsoport tökéletesen egyetért az elérendő célokban és a hozzá vezető útban, és ezt képes konkrét lépésekre lebontani majd megvalósítani. Életszerűtlen.
Ez a bajom általában a konteókkal is. Túlzott optimizmus azt feltételezni, hogy bármely nagyhatalmú embercsoport tökéletesen egyetért az elérendő célokban és a hozzá vezető útban, és ezt képes konkrét lépésekre lebontani majd megvalósítani. Életszerűtlen.
borzlány
2019.07.11 12:02:54
@Sally and Billy: sose értettem ezt a nickhalmozást, nem lehet túl jó véleménye magáról annak, aki egy személyben akar sok lúd lenni és disznót győzni :)
„Nem buta, inkább a szorgalma nem túl erős. Van, hogy akkor is megrendel egy felesleges dolgot, amikor pénzszűkében van, amiről azt se tudja, kell-e komolyan” - Posztolónk egy romantikus estét töltött a volt pasijával, majd rá is bólintott az újrakezdésre, ám a régi problémák szépen lassan újra…..
Egy se veled, se nélküled kapcsolatot mi mással lehetne feldobni, ha korábban már minden be lett vetve, mint olyan kis titkokkal, amik érdekesebbé, rejtélyesebbé teszik az illetőt. Posztolónk barátnője heti szinten szállítja a múltjában rejlő újdonságokat, ám a pasit nem is az zavarja, hány férfivel…..
borzlány
2019.07.08 07:56:15
Dani barátnőjének eddig nem volt baja a heti egy kanbulival, de most már van. Egyik haverja szerint sok nőnél ez egy pánikreakció, olyanoknál, akik a teljes kisajátításban hisznek, és ha azt látják, hogy a legkisebb kapu is nyitva marad, rögtön lépnek, mert bármikor kisurranhat…..
borzlány
2019.07.04 19:28:27
@Béci_ma_ne_lécci: ja hogy azt szeretnéd, hogy sárga irigységi eperohamban fuldokoljunk? Világért se rontanám el a szórakozásodat.
Sztem a lelkileg jobb állapot a lezárás és elengedés, nem a lábtörlővé változás és a garantáltan romboló állapotba való visszafarolás, de ezen nem fogunk összeveszni.
Sztem a lelkileg jobb állapot a lezárás és elengedés, nem a lábtörlővé változás és a garantáltan romboló állapotba való visszafarolás, de ezen nem fogunk összeveszni.
borzlány
2019.07.04 19:39:28
@Béci_ma_ne_lécci: nem jó neki, de jobb lesz idővel. Úgy meg garantáltan csak sokkal szarabb lenne.
Lehet, hogy furcsa számodra, de némelyek szeretik, ha a tükörképük nem köpi őket szembe. Nem tudom, hogy ő ilyen-e, döntenie neki kell.
Lehet, hogy furcsa számodra, de némelyek szeretik, ha a tükörképük nem köpi őket szembe. Nem tudom, hogy ő ilyen-e, döntenie neki kell.
borzlány
2019.07.04 19:51:34
@Béci_ma_ne_lécci: persze, a kamasz gyereke semmiképpen nem az apjára fog haragudni, amiért az félrekefélt az egész házassága alatt. Hanem az anyjára, aki ezt nem tűrte. Oké :D
@Captain Admin: vegyed már be a nyugtatódat, ecsém. Nem áll jól a habzó száj, elhomályosítja a szép szemedet.
@Captain Admin: vegyed már be a nyugtatódat, ecsém. Nem áll jól a habzó száj, elhomályosítja a szép szemedet.
„Egyik nap még szeretett és éreztette, hogy minden rendben, másnap pedig már megszűnt létezni a számomra” - A csaj pont a legrosszabb krízishelyzetben képes előhozakodni azzal, hogy az előző párja bezzeg éttermi szinten főzött. Ma megtudhatod, mivel vigasztalta pasiját egy…..
borzlány
2019.07.02 09:42:56
@nOniCk: baromi szomorú világban élnénk, ha ez így menne (hogy csak 70 felett támogatják egymást a felek). Sztem egy normál kapcsolatban meg családban alap, hogy az ember segít a másiknak ahol tud, ha a gondjában konkrétan nagyon nem tud, akkor is meghallgatja, tanácsot ad, seggberugdalja ha szükséges, keresi a kedvét hogy addig is jobban érezze magát stb.
borzlány
2019.07.02 11:14:17
@nOniCk: azért egy "családi gyász" helyzeten nagyon nincs mit megoldani, ott az érzelmi támogatás kell és fontos is, aki ezt nem képes a másiknak megadni, az sekélyes és párkapcsolatra alkalmatlan egyed.
borzlány
2019.07.02 16:30:28
@Daenerys Targaryen: végülis, abban tényleg jó vagyok, bár én nem ezt a szót használnám rá, hahaha.
„Mindig nyitva előtte a Facebook, így neki könnyű bármikor lőni egy üzenetet, nekem meg olyan a munkám, hogy folyton úton vagyok” – Ennek a kapcsolatnak könnyen vége lehetett volna korábban, ha a barátnőben nincs annyit türelem, és a pasiban annyi hajlandóság, hogy leüljenek…..
borzlány
2019.07.01 12:24:41
@Captain Admin: szóval a 2.0-ás gondolkodás nem más, mint a közismert viccben a "van akváriumod? akkor buzi vagy" logika. Nincs több kérdésem.
borzlány
2019.07.01 12:35:20
@Captain Admin: most mit reagáljak érdemben a hülyeségeidre? Hogy azt írod, van a fehér meg a fekete és kész? Egy ilyen egybitesnek mit hadováljak a szivárvány színeiről? Látszik, hogy fogalmad nincs az emberi kapcsolatokról, szerelmes meg pláne nem voltál az életben, innentől minden vagy a témában, csak komolyan vehető beszélgetőpartner nem.
borzlány
2019.07.01 12:43:05
@Captain Admin: egyikbe se kényszerítettem, innentől kezdve értelmezhetetlen az összes feltételezésed a témában.
„Nem volt minden úgy, mint a mesében. Mindkettőnknek dolgozni kellett a sikerért és a szerelmünkért” – Talán ha Levélírónk az első próbálkozásra felengedi magához a pasit, most mindaz nincs, ami végül is megvalósult. Hepiendes történet.
Ha esetleg nem tudtad: a…..
borzlány
2019.06.28 22:24:15
@God Harald: ja bocs, elfelejtettem hol vagyok. Lánygyermek esetén a vastag bukszájú férj ad okot a megelégedettségre, ugye? Csak össze ne keverjék.
borzlány
2019.06.30 12:20:04
@exilis: igen ez a forgatókönyv sajnos elég gyakori. És ékes példája annak, hogy a kapcsolatért nemcsak az elején kell tenni, hanem később is, és a saját hobbi kergetése és a másik telibeszarása ennek eléggé ellene hat.
És ja, szomorú tény, hogy sok nőnek a gyerekekről szól csak az élete, aztán eléggé változó, hogy ez mennyire saját igény, mennyire társadalmi elvárás és mennyire kényszerpálya abban az értelmben, hogy sok apa pattintja magáról a gyerekekkel illetve a család életének szervezésével kapcsolatos teendőket. Az apáknak ebben jellemzően van választásuk, az anyáknak meg nem igazán és vkinek csinálnia kell. (Nyilván elég sok kivétel van)
Szal ja. Ha saját életet akarsz, azért is tenni kell, ha kapcsolatot, dettó.
És ja, szomorú tény, hogy sok nőnek a gyerekekről szól csak az élete, aztán eléggé változó, hogy ez mennyire saját igény, mennyire társadalmi elvárás és mennyire kényszerpálya abban az értelmben, hogy sok apa pattintja magáról a gyerekekkel illetve a család életének szervezésével kapcsolatos teendőket. Az apáknak ebben jellemzően van választásuk, az anyáknak meg nem igazán és vkinek csinálnia kell. (Nyilván elég sok kivétel van)
Szal ja. Ha saját életet akarsz, azért is tenni kell, ha kapcsolatot, dettó.
borzlány
2019.06.30 20:22:27
@whoamiohmy: fogalmam sincs, volt egy pár ilyen alkalom.
Amikor megkapod egy csajtól, hogy normális vagy, helyes és kedves fiú, ám mégis dob, a legtermészetesebb dolog, ha egy kicsit kiakadsz. Posztolónk egyik korábbi nője úgy tartotta, hogy a jó pasi az nem csak úgy van, hanem a nő faragja magának amilyenre akarja, és ez talán még…..
borzlány
2019.06.25 08:42:11
@Torokhang: "A nyugati nők számára összemosódik két szerep, ez pedig a férfi, akinek a génjei kellenek, és a férfi, akinek a gondoskodása. Noha teljesen nyilvánvaló, hogy ez a két férfiszerep soha a büdös életben nem fog egyesülni egy emberben"
Na, itt tévedsz nagyon nagyot :)
Na, itt tévedsz nagyon nagyot :)
borzlány
2019.06.25 10:32:55
@Torokhang: abból indulsz ki, hogy minden nőnek ugyanazok a pasik tetszenek. Annyiban igaz, hogy Brad Pitt pl nagyon kevés nőnek nem jön be, de attól még nem akarnák a génjeit.
Nekem nagyon visszatetsző, hogy a "nyugati nőket" kritizálod az elvárásaik miatt, közben neked is ugyanúgy megvannak az elrugaszkodott elvárásaid (legyen fiatal, feszes, szép, művelt, házias, családcentrikus, hűséges, hálás stb stb), és amit ezért cserébe adni tudnál bárkinek az elég soványka, ezért inkább a világ túlsó felén kerestél feleséget, ahol elég, hogy EU-ból jöttél és nem vagy egy vadállat.
Nekem nagyon visszatetsző, hogy a "nyugati nőket" kritizálod az elvárásaik miatt, közben neked is ugyanúgy megvannak az elrugaszkodott elvárásaid (legyen fiatal, feszes, szép, művelt, házias, családcentrikus, hűséges, hálás stb stb), és amit ezért cserébe adni tudnál bárkinek az elég soványka, ezért inkább a világ túlsó felén kerestél feleséget, ahol elég, hogy EU-ból jöttél és nem vagy egy vadállat.
borzlány
2019.06.25 11:25:54
@Torokhang: szóval elvettél volna egy csúnya és unalmas magyar nőt, de hiába kérdezted végig mindet, egynek se kellettél?
„Unom az állandó magyarázkodást és mentegetőzést ártatlanul, konkrétan a semmi miatt. Az lehet a baj, hogy nem vagyok elég naiv” - Levélírónk mindig is tartós kapcsolatban gondolkodott, de az már nem az ő hibája, amikor krónikus féltékenykedők saját kárukra keserítik meg…..
borzlány
2019.06.24 09:32:46
@Dolus directus: és ugyanolyan a szóhasználatuk, a fogalmazásuk és úgy általában a problémáik? :)
borzlány
2019.06.24 09:59:04
@Sally and Billy: a 3-at kizárnám egyelőre, emiatt:
pcworld.hu/pcwlite/mesterseges-intelligencia-harry-potter-fejezet-241283.html
Mindennel együtt az 1-esre szavaznék. És sajnálom szegény fószert, ritka unalmas és hálátlan ez a munka.
pcworld.hu/pcwlite/mesterseges-intelligencia-harry-potter-fejezet-241283.html
Mindennel együtt az 1-esre szavaznék. És sajnálom szegény fószert, ritka unalmas és hálátlan ez a munka.
Az első időkben még alig bírtátok levenni egymásról a kezeteket és sose voltatok fáradtak a szexhez? Két évvel később meg már csak ímmel-ámmal csináljátok? Újabb két év múlva havonta egyszer? És egyikőtök se érti, miért szűnt meg a varázs? Ti csináltátok rosszul?…..
borzlány
2019.06.18 09:25:43
„Egy felnőtt emberrel kezdtem a kapcsolatot és egy hisztis, harsány, ostobaságokkal érvelő nőt kaptam a végére” - a kezelhetetlenné vált barátnő az utolsó percig állítja, hogy ő bizony nem változott meg, inkább a pasi lett túlérzékeny. Még akkor is ragaszkodik ehhez,…..
borzlány
2019.06.14 16:00:54
@tortabevonó: igaz, igaz, megyek is.
borzlány
2019.06.14 16:08:32
@Captain Admin: ja mert Szent Istvánnak se felesége volt, csak összeálltak mint a lovak :D azért hoztam fel őt meg Jézust, mert gondoltam róluk te is hallhattál már.
Egyébként meg első találat:
"How old is the institution?
The best available evidence suggests that its about 4,350 years old. For thousands of years before that, most anthropologists believe, families consisted of loosely organized groups of as many as 30 people, with several male leaders, multiple women shared by them, and children. As hunter-gatherers settled down into agrarian civilizations, society had a need for more stable arrangements. The first recorded evidence of marriage ceremonies uniting one woman and one man dates from about 2350 B.C., in Mesopotamia."
Na de most már tényleg megyek.
Egyébként meg első találat:
"How old is the institution?
The best available evidence suggests that its about 4,350 years old. For thousands of years before that, most anthropologists believe, families consisted of loosely organized groups of as many as 30 people, with several male leaders, multiple women shared by them, and children. As hunter-gatherers settled down into agrarian civilizations, society had a need for more stable arrangements. The first recorded evidence of marriage ceremonies uniting one woman and one man dates from about 2350 B.C., in Mesopotamia."
Na de most már tényleg megyek.
borzlány
2019.06.14 17:39:19
@Frau Untermensch4: nézd engem nem érdekel se ő, se bárki aki itt kommentel, nem ismerem egyikőtöket se és az se érdekel, hogy engem mennyire kedvel bárki itt, nem az a célom, hogy barátokat szerezzek. Jelenlegi élethelyzetem miatt sok szabadidőm van, és ezen a furcsa szerzeten szórakozni még mindig jobb, mint aggódni személyes dolgaimon. Eddig azért faggattam, mert gondoltam hátha van valami a logikája fenekén, a józan ész szikrája vagy efféle, ma kiderült hogy nincs, ez enyhe csalódást okoz, de azért ezt is túlélem. Azt már látom, hogy itt értelmes beszélgetés ritkább, mint zárdában a fitymacsattogás, de a múltban volt már rá példa, szóval lehet hogy maradok, lehet hogy nem, hozzászólni ehhez a lényhez vsz nem fogok, mert ma kiderült, amit rég sejtettem, hogy tényleg nincs értelme.
Amíg a csávónak nem volt állása, behúzta fülét-farkát, de amikor fordult a kocka és a barátnő került szorult anyagi helyzetbe, nagy mellénnyel napi szinten emlegeti fel neki, hogy mennyire hálásnak kéne lennie. Plusz a háttérben még egy új haver is van, nőgyűlölő eszmékkel,…..
borzlány
2019.06.13 10:53:58
„Nem akarok beledumálni túlzottan, de ő először mindig a kiszemelt ingatlan és a szülei háza közti távot nézi” - A barátnőnek amúgy nem sok baja van a párja családjával, csak máshol képzeli el kettejük közös jövőjét. Az biztos, hogy nem akar úgy járni, mint a sorsára…..
borzlány
2019.06.12 10:35:59
@TSEPKE: a posztban egy szó nincs arról, hogy az ingatlant venni fogják-e vagy bérelni, és első esetben kinek a pénzéből, így szerintem egy kicsit nagy logikai ugrás azt feltételezni, hogy "a készbe akar beülni".
borzlány
2019.06.12 10:49:00
@TSEPKE: hát, a fene tudja. Most elolvastam megint, és aszongya "nem akarok túlzottan beledumálni", ami valószínűsíti h ez a srácék pénze-lakása, de közben meg "miért én engedjek", szóval lehet többféleképpen érteni.
Lehet, hogy nincs tisztázva a dolog. Ha a család vesz egy ingatlant a srác nevére, az egész más helyzet, mintha deklaráltan az a cél, hogy együtt lakjanak máshol, és ez esetben logikus, hogy a csajnak is legyen beleszólása.
Hasonló volt ismeretségi körben, akkor egyértelműen a pasi szülei adták a pénzt és választották a lakást, sőt sztem az ő nevükre is került, csak a "fiatalok" laknak benne.
Lehet, hogy nincs tisztázva a dolog. Ha a család vesz egy ingatlant a srác nevére, az egész más helyzet, mintha deklaráltan az a cél, hogy együtt lakjanak máshol, és ez esetben logikus, hogy a csajnak is legyen beleszólása.
Hasonló volt ismeretségi körben, akkor egyértelműen a pasi szülei adták a pénzt és választották a lakást, sőt sztem az ő nevükre is került, csak a "fiatalok" laknak benne.
borzlány
2019.06.12 11:02:38
@TSEPKE: hát vannak "majdcsakleszvalahogy" emberek szép számmal :) de ja, vsz itt nem a csaj adja a lóvét, vagy csak minimálisan.
De az is lehet, hogy csak bérelnek, ha a nyaralót nem újítják fel, akkor annyira nem életszerű, hogy kiadjanak több tízmillát egy ingatlanra.
De az is lehet, hogy csak bérelnek, ha a nyaralót nem újítják fel, akkor annyira nem életszerű, hogy kiadjanak több tízmillát egy ingatlanra.
Egy szünettel tapintatosan késleltetett szakítás után Posztolónk újra belevágott a társkeresésbe, és talált is egy lányt, aki három randi után azzal állt elő, hogy neki most annyira stresszes az élete, hogy találkozni sincs kedve. A lovagban ekkor felébredt a gyanakvás, hogy ez…..
„Ha szakítani akar, elvárnám tőle, hogy legalább olyan nyíltan megmondja, mint az ilyen-olyan véleményeit szokta” - Levélírónknak semmi tapasztalata nincs abban, hogy mi a teendő, amikor valaki szünetet kér. Azt sem tudja, mit jelent, és mennyi ideig tarthat a dolog. Vagy csak…..
borzlány
2019.06.07 09:30:27
@exilis: bocs de ez nagy hülyeség, hogy kell a "feszültség". Így nem lehet évtizedeket leélni. Normális kapcsolatban az ember simán azon dolgozik, hogy mindenki jól érezze magát, és ezért nem fog "elkényelmesedni". Mert maga miatt, és a másik miatt, és az esetleg létező gyerekek miatt szükség van vidám, harmonikus mindennapokra.
Az viszont tény, hogy ha érzékeli az ember, hogy a párjára potenciális szexpartnerként tekintenek mások időnként, az felpörgetheti a libidót. De itt se az számít, hogy a másik "bármikor lecserélhet", hanem hogy másnak is tetszik. Óriási a különbség, ugyanis egyik esetben a másik kacsingat kifele (magyarul lojalitás 0), másikban meg nem kacsingat.
Az viszont tény, hogy ha érzékeli az ember, hogy a párjára potenciális szexpartnerként tekintenek mások időnként, az felpörgetheti a libidót. De itt se az számít, hogy a másik "bármikor lecserélhet", hanem hogy másnak is tetszik. Óriási a különbség, ugyanis egyik esetben a másik kacsingat kifele (magyarul lojalitás 0), másikban meg nem kacsingat.
borzlány
2019.06.07 09:39:25
@Beátrisz: hagyd, szegény sose találkozott még őszinte szeretettel (mármint életének korai szakaszában, aztán nyilván igen, csak nem ismerte fel). Mintha egy színvaknak magyaráznád a szivárványt. Nem érti, csak feleslegesen koptatod a szádat.
borzlány
2019.06.07 09:59:46
@Captain Admin: ismét nagyon mellélőttél, minden téren. Azért mondd már meg, szerinted milyen módokon zsarolom a férjem? Mondjál már hármat, mert szegényes a fantáziám.
Azt meg, hogy neked nagyon komoly anya-gondjaid vannak, bocs de csak az nem látja, akinek nincs szeme. Nyilvánvaló, hogy igazi, feltétlen szeretetet keveset kaptál, manipulációt annál többet. Ez nem a te szégyened, de megértem, hogy fáj a dolog még mindig, ezek a sebek örökre elkísérnek mindenkit, nemcsak téged.
Azt meg, hogy neked nagyon komoly anya-gondjaid vannak, bocs de csak az nem látja, akinek nincs szeme. Nyilvánvaló, hogy igazi, feltétlen szeretetet keveset kaptál, manipulációt annál többet. Ez nem a te szégyened, de megértem, hogy fáj a dolog még mindig, ezek a sebek örökre elkísérnek mindenkit, nemcsak téged.
Levélírónk arról panaszkodik, hogy a barátnő barátnője - aki kifogott egy gazdag férjet magának -, igen rossz hatással van a csajára, mert amit az a nő kisajtol a férjéből, azt ő is szeretné, vagy legalábbis hasonló jókat. Bár a pasi mindent megtenne párjáért, azért…..
borzlány
2019.06.04 16:09:08
@God Harald: naja, a magyar háztartások többsége hónapról hónapra él, minimálbér és átlagbérx2 fizu esetén is. Innentől kezdve családi költségtervezésről értelmetlen beszélni :(
borzlány
2019.06.04 17:55:31
@Womb Raider: az tény, hogy vannak jól fizető területek, de jópár van, ahol soha nem lesz magas fizetés. Pl tanár, eü dolgozó (nem a hálapénzes orvosbárókra gondolok), takarító, összeszerelő stb stb. És az, hogy akkor elmegyek egy multihoz sokkaltöbbért, csak az egyén szintjén megoldás, a társadalom meg belegebed :(
Meg vannak azok a területek, ahol pályakezdőként nagyon jól jársz, pl SSC, de pár év után nincs előrelépés se melóban, se fizuban, mert a Mo-ra hozott pozikban egyszerűen nincs annyi potenciál (magyarul többségét egy idomított majom el tudná végezni). Nagyon sok ismerősöm van 35 körül totál kiégve/zsákutcában emiatt.
Szóval ja, vannak a nagyon jól fizető területek, meg van a többi, meg van Magyarország minden szépségével együtt -_-
Meg vannak azok a területek, ahol pályakezdőként nagyon jól jársz, pl SSC, de pár év után nincs előrelépés se melóban, se fizuban, mert a Mo-ra hozott pozikban egyszerűen nincs annyi potenciál (magyarul többségét egy idomított majom el tudná végezni). Nagyon sok ismerősöm van 35 körül totál kiégve/zsákutcában emiatt.
Szóval ja, vannak a nagyon jól fizető területek, meg van a többi, meg van Magyarország minden szépségével együtt -_-
borzlány
2019.06.04 21:33:15
@Kritikus Intrikus: hát b+ téged se az eszedért fognak ellopni. Találd már ki, hogy akkor csicskítom a pasimat, vagy ő basz fejbe engem és rángat a barlangjába? Vagy felváltva csináljuk, páros napokon egyik, páratlanon a másik?
„Tiszteletben tartom, ha néhány hétvége a haverozásról szól. Én már nem tartok vele, ha biliárd nap van” – A barátnő azon túl, hogy elhanyagolva érzi magát, tagadja azt a vádat is, hogy szánt szándékkal ki akarná szakítani párját a baráti társaságából. Ők nyilván…..
borzlány
2019.06.03 16:49:14
@Captain Admin: eddig azt hittem, ártalmatlan bolond vagy, de most komolyan a 10 éves gyereked szájába adod az idiótaságaidat? Normális vagy? Ha már hülye vagy mint a seggem, legalább tartanád meg magadnak. Ez konkrétan abúzus amit művelsz. Szerencsétlen fiad.
Őszintén remélem, hogy a gyerek elég karakán ahhoz, hogy átlásson idővel a hülyeségeiden, és ha van Isten, full szűzies softboy lesz belőle.
Agyamat eldobom, mennyi barom szülő van.
Őszintén remélem, hogy a gyerek elég karakán ahhoz, hogy átlásson idővel a hülyeségeiden, és ha van Isten, full szűzies softboy lesz belőle.
Agyamat eldobom, mennyi barom szülő van.
borzlány
2019.06.03 17:16:26
@Captain Admin: az észosztás egy dolog, nyilván elkerülhetetlen, de a gyerekből bazári majmot csinálni, mert milyen vicces ahogy a tízéves tolja a pua szöveget, túlmegy egy határon.
borzlány
2019.06.04 16:12:40
@Kritikus Intrikus: ne merészeld még egyszer szóbahozni bármelyik gyerekemet, te szerencsétlen, agyatlan, ostoba véglény. Fröcsögtesd a szádból áradó mocskot a tükörbe, otthon, ott van az egyetlen jó helye.
„Esetenként képes vagyok kilépni a szerepemből, de állandóan anyává, vagy nevelőnővé lenni nem akarok felette” - Mert jelenleg most így áll a helyzet. A pasi Xbox-függő és trehány lett, aki a barátnőjét hol bionaptárként, hol cselédnek használja.
Ha esetleg nem…..
borzlány
2019.05.31 07:30:31
@Captain Admin: nézd ha konkrétan meghazudtolsz, hogy márpedig azt írtam hogy az ég zöld, hiába mondom hogy kurvára nem, akkor telibeszarod az emberek közti kommunikáció alapszabályait és teljesen értelmetlen folytatnunk bármilyen vitát.
Igen, sokszor figyelmetlenül írok. Mea culpa. Te viszont akarattal magyarázol félre sok mindent, ha másba már nem tudsz belekötni.
Ha ellentmondást vélsz felfedezni, akkor kérdezzél, ugyanis az ellentmondások a te fejed és a valóság között léteznek.
Igen, sokszor figyelmetlenül írok. Mea culpa. Te viszont akarattal magyarázol félre sok mindent, ha másba már nem tudsz belekötni.
Ha ellentmondást vélsz felfedezni, akkor kérdezzél, ugyanis az ellentmondások a te fejed és a valóság között léteznek.
borzlány
2019.05.31 07:50:20
@Captain Admin: utoljára mondom el: a "nem" a "nem erről beszélek" rövidített változata volt.
Egyet mondj már meg: faszért írnék le valamit, ha aztán meg megváltoztatom? Mi értelme lenne?
Áh, reménytelen. Tudod nekem ez baromi rosszul esik, mert nem szoktam hazudni. Mindegy, tudom hogy a probléma a te készülékedben van, túlteszem magam rajta, ommm.
Egyet mondj már meg: faszért írnék le valamit, ha aztán meg megváltoztatom? Mi értelme lenne?
Áh, reménytelen. Tudod nekem ez baromi rosszul esik, mert nem szoktam hazudni. Mindegy, tudom hogy a probléma a te készülékedben van, túlteszem magam rajta, ommm.
borzlány
2019.05.31 21:42:34
@Almandin: köszi, aranyos vagy. Én tudom, hogy az én felemen mi van, nem egy ilyen egysejtűtől támadnak kételyeim az épelméjűségemben, max az övében :) mindegy, ő baja, végülis le lehet élni egy életet egy párhuzamos valóságban. Csak bosszant, hogy az emberiség amúgyis trágya mentális egészségén rontanak az ilyen önjelölt próféták.
Nehéz úgy fenntartani egy kapcsolatot, ahol a volt férj még mindig jelen van. Mivel ezzel a helyzettel nem lehet mit tenni, Levélírónk azt javasolja magának és a hasonló szituációban vergődő férfiaknak, hogy próbáljanak nem agyalni ezen: más megoldás nincs. Mert vastag bőr kell…..
borzlány
2019.05.31 12:11:43
@Elementáris: nekem nem az jön le ebből a rinyából, hogy próbált volna kommunikálni a nővel. Amikor ketten mennek el kirándulni, és defektkor az exet hívja a nő, azért legkésőbb ebben a pillanatban lehetett volna 1. azt mondani, hogy NE, és felcsörögni vki mást, legrosszabb esetben az autómentőt 2. rákérdezni, hogy mégis miért pont őt? És értelmes közléseket tenni, pl hogy "nekem rosszulesik hogy Jenőt hívod még mindig folyton, rám nem is számítasz, miért van ez?", mire a nő adhatja a következő válaszokat:
1. mert megpróbáltam rád számítani, és nem jöttél / elbénáztad / késtél 3 napot
2. mert nem akarok tőled szívességeket kérni, mert így is folyton savanyú pofával mászkálsz
3. mert azt hittem, neked a terhedre lenne
stb stb, majd ennek függvényében lehet továbblépni a szituban.
1. mert megpróbáltam rád számítani, és nem jöttél / elbénáztad / késtél 3 napot
2. mert nem akarok tőled szívességeket kérni, mert így is folyton savanyú pofával mászkálsz
3. mert azt hittem, neked a terhedre lenne
stb stb, majd ennek függvényében lehet továbblépni a szituban.
borzlány
2019.05.31 13:18:15
@Elementáris: maradjunk abban, hogy elég furcsa a helyzet minden oldalról. Ha wellnessezni volt pénz, akkor egy új franciaágy se kéne, hogy gondot okozzon egyik félnek se. Persze lehet, hogy a lomtalanítást várják azóta is.
borzlány
2019.05.31 14:42:32
@Captain Admin: "A felnőtt ember azért az, mert felülírja az otthonról hozott rossz beidegződéseket. "
Mondja az, akinek olyan súlyos anyaproblémái vannak, hogy a szent/szajha komplexusával egész keresztes hadjáratot visel :o
Mondja az, akinek olyan súlyos anyaproblémái vannak, hogy a szent/szajha komplexusával egész keresztes hadjáratot visel :o
A lány azt állítja, hogy szexmentes kapcsolatban él, mégis ragaszkodik a párjához. Levélírónk találkozgat vele, viszont azt nem tudja elhinni, hogy egy fiatal, csinos lány benne maradna egy olyan kapcsolatban, ami ilyen komoly szinten nincs rendben. Még nem történt köztük semmi, de…..
borzlány
2019.05.29 11:43:31
@Rita Vrataski: úgy szoktuk, hogy gyümölcsöt leturmixolni, hozzákeverni tejszínhabot és/vagy mascarponét, cukor(pótló) meg esetleg citromlé, és ha finom, mehet a gépbe, fagyinak is finom lesz.
Meglestem a receptet, jónak tűnik. Nálunk ugyanígy, csak tejből, a felvert tojásfehérjével készül. Habosabb és könnyebb mint ez lehet (imádom a madártejet, arra hajaz erősen). De ki fogom ezt is próbálni.
Meglestem a receptet, jónak tűnik. Nálunk ugyanígy, csak tejből, a felvert tojásfehérjével készül. Habosabb és könnyebb mint ez lehet (imádom a madártejet, arra hajaz erősen). De ki fogom ezt is próbálni.
borzlány
2019.05.29 11:49:57
@Rita Vrataski: ja és még görög és/vagy natúr joghurt is szokott belemenni.
borzlány
2019.05.29 13:37:53
@Rita Vrataski: na az előzőre hamar kattintottam. Szóval joghurtot mindig rakok bele, hogy ki ne csapja a fehérjét a nemsavanyú tejes cuccból a gyümölcs (az ritka undi)
@Womb Raider: á most már látom. Igazából ugyanaz, csak a megfagyás különböző fokozatain.
Ez a fagyicentrum jól felhúzott. "Fagylalt alap" pálmazsír bazz. A medzsik unikorn gondolom vmi extra műanyag hányás lehet. A gyerekek sajnos imádják az ilyesmit, mert színes és csillog :P
@Womb Raider: á most már látom. Igazából ugyanaz, csak a megfagyás különböző fokozatain.
Ez a fagyicentrum jól felhúzott. "Fagylalt alap" pálmazsír bazz. A medzsik unikorn gondolom vmi extra műanyag hányás lehet. A gyerekek sajnos imádják az ilyesmit, mert színes és csillog :P
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem tudom, nekem ez nem tűnik valami vonzó életmódnak. Baromi fárasztó lehet, és az embernek annyi búja-baja van ilyen komplikációk nélkül is.