Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sseven

0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Segítség, GYILKOS! 2009.10.15 07:00:00
  Felejtsenek el mindent, amit az autókról tudnak. Az Atom nem úgy gyorsul, nem úgy áll meg és nem úgy fordul, ahogy az általunk ismert kocsik, ezért egy átlagos sofőrnek esélye sincs rá, hogy megülje ezt az irgalmatlan masinát. Vélemények az azonos című írásunkról...
  Sperrdiffi, 180 ló, négy és fél másodperces százas sprint... a gondolatok végigfutnak agyamon és apró izzadságcsíkokat hagynak a homlokon. Ez egyszerűen nem LEHET szar. Életem első Seven-replikája muszáj, hogy jó legyen. Vélemények az azonos című írásunkról...
sseven 2009.09.11 12:25:47
@JxP:
sárgazsiguli:P
sseven 2009.09.11 19:59:10
@pet77:
Összeszerelés dátuma:(
Sajnos tudják, mert előzetes engedélyt kell kérni az összeszerelésre is.
Belsőség Élményautó gombokért 2009.07.24 14:55:00
Na jó, ha éppen nem is gombokért, azért meglehetősen olcsón. Jómagam pár hónapja találkoztam a locost-autókkal egy meg nem nevezett pécsi költővel folytatott beszélgetés után, aki épített volna egy gyerek gokartot a remek kartbuilding.net-en található tervek alapján.Szóval a…..
sseven 2009.07.25 17:12:07
@Il mio nome è Nessuno:
Ha ennyire okos vagy a merci témát elmagyarázhatnád.
Amúgy szerintem egy hozzászóló sem személyeskedik Shadowbull sem! Egyedül te!
Szóval az egész lapon ez csak téged minősít!
Csak simán vitatkozunk egy témáról normális hangnemben, te meg jössz a semmiből a személyeskedéssel.
sseven 2009.07.25 17:13:47
sseven 2009.07.25 19:01:03
@Shadowbull:
Értem.
Nem beszélünk el most már:) csak az zavart meg hogy az otthoni építést azonosították sokan a tákolással. Természetesen lehet tákolni is, de ahány építőt itthon megismertem és láttam a munkája eredményét egyikőjük sem tákolt dologgal bizonyított. Hidd el egy ilyen dolgot NEM TUD otthon könyvből összerakni mozgásképesre aki tákol. Túl összetett és hosszú folyamat az építése, hatszor föladja mire elkészülne. Van itthon ilyenre is példa, de szerencsére nem jellemző.
Egyértelműen szigorú, de egyben korrekt elbírálást kívánna meg egy ilyen forgalomba helyezés. Csak ismételni tudom magam, vegyük a mintát olyan helyről ahol működik.

A CAD-nél arra gondoltam, hogy veszélyes geometriákat nem építesz össze mivel már ott kiderül hogy csak a szerkezetet terheli és önmagát fárasztja az anyag azon felállása/összeállítása. Tehát nem az úton fog hajlani hanem már a számítógépen.