Adatok
VJV
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Olvasónk repülővel érkezett haza, és rohant, hogy elérje a vonatot Ferihegyen. Az automata nem működött így felszálltak a vonatra, mondván majd ott megváltják. Jött is a MÁV helytartója a hatalmasságos kalauz, akinek nem kötelessége a kultúrált viselkedés, és izibe meg is…..
VJV
2010.03.22 18:17:03
Simán ki kellett volna adni a jegyet a jv-nek, az üzletszabályzat az automatákról nem ír, tehát az nem számít pénztárnak. Így egyeszerűen pótdíj nélkül nyomtathatott volna jegyet a tisztelt jegyvizsgáló. Arról sincs semmi infó, hogy a terminálon található pénztár az milyen pénztár. A Ferigyegy megállóhelyhez tartozik, vagy csak a reptéren egy lehetőség a Máv-Start jegyek megvásárlására. Illetve aki nem a reptérről száll át vasútra, tőle nem várható el, hogy elsétáljon a reptér termináljába jegyet venni... Nincs szabály erre .............
VJV
2010.03.22 18:33:00
A jó idő közeledtével a bringások előveszik paripáikat és nyeregbe pattannak. Ugye kedvenc kötöttpályás intallációnk biztosít(ana) kerékpárszállításra alkalmas kocsikat. Ezek a legtöbbször tényleg csak kerék pár szállítására jók, mert maximum 2 bringa fér el bennük,…..
Olvasónk szerint amilyen lassan ment a nemzetközi jegyek kiadása a Keletiben, legalább 3 órát kellett volna várakozniuk, hogy megkapják a jegyüket. Fél óra alatt 3 utas kapott csak jegyet: Kedves MÁV-figyelő! 2009. augusztus 11.-én este nemzetközi jegyet szerettünk volna…..
Olvasónk nem érti, hogy a Budapestre jövő vonata miért kerüli meg a fél várost, mielőtt beáll a Keleti vagy a Nyugati pályaudvarra. Szerintem kifejezetten pozitív, hogy a vonat nem a rövidebb útvonalon megy (pedig van, hogy megtehetné), hanem egy kis kört tesz, így a Budapest…..
VJV
2009.07.24 11:37:59
@sünvadász: felújítás kellene és Bp-nek meg lehetne egy gyorsvasút Bp körül, megállókat kellene kigondolni, kis infrastruktúra, szép szerelvények és ennyi, de ez mint tudjuk az egyszerűbb megoldás, és az olcsóbb is egyben, nekünk ez nem jó, nem is használjuk ki a lehetőségeket.
Amíg Érden meg nem épült az aluljáró a gyalogosokat és az autósokat sűrűn fogadta a lenti képen látható látvány. A hiba nálunk is ezzel az „új típusú” (fehér-szürke, és műanyag kar) sorompóval volt, ami akkor is lezáródott, ha nem jött vonat, amikor pedig IC…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz