Adatok
ábrus (törölt)
0 bejegyzést írt és 72 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Totalcar tíz év működés után jutott el oda, hogy népi kezdeményezést indítson. A népi kezdeményezés annyiban más, mint a népszavazás, hogy kevesebb aláírás kell hozzá (ötvenezer), és semmire sem kötelezi a Parlamentet, csak mintegy jelzi a nép igényét…..
ábrus (törölt)
2011.01.04 23:08:06
Patakokban folyik a lóvé elfele, cserébe érkeznek az alkatrészek a Cougarba. A nagyobb falatok, szelepfedelek, kockás viszosvászon pótkeréktakaró, kanyarstabilizátor még nem jöttek meg, de a tegnapi értekezlet alatt a postás orvul egy kis csomagot csempészett az íróasztalomra. Nem…..
ábrus (törölt)
2010.10.24 16:40:02
ábrus (törölt)
2010.10.25 07:12:47
Nyáron Földváron lenni jó, mert ott a család, lehet fürdeni, focizni, bringázni, a kisdedek gyöngyöző kacagása az égig hallik. Idill, Paradicsom. Paprika. Idén még a szúnyogok sem csíptek, mert bár voltak vagy negyvenmilliárdan, egyiknek sem volt fullánkja, lévén mind…..
ábrus (törölt)
2010.09.02 23:33:11
ábrus (törölt)
2010.09.02 23:46:29
Évtizedeken át keményvonalas oldtimer-rajongó voltam, új járművek nem üthettek rést a pajzson. Aztán lefolyt egy kis víz a Dunán. Ha a legnagyobb politikusoknak szabad, én miért ne forgathatnék köpönyeget? Vélemények az azonos című írásunkról...
ábrus (törölt)
2010.08.18 11:06:33
Vagyis igazából nem én futamodtam meg a Dolomitoktól, hanem a Yamaha. Tavaly lejárt róla a vizsga, a Kawa Z750-esen viszont tavaly nem volt, és most lett, azt használtam hát, gondoltam, a Yam pihen majd idén. Mivel a nagyszülők két napnál tovább már elég nehezen tudják kordában…..
ábrus (törölt)
2010.08.15 21:34:42
@GERI87:
Nem a hengerfej esett le,nem a blokk állt be,nem a váltó hullott szét hanem túlfolyt egy-két úszóház. Így egy ilyen állapotú gépet "le öreg szarozni és nem karbantartottnak" kikiáltani elég komolytalannak hat a "hozzáértőktől".
Azt meg talán nem egy ilyen kis farkincának kellene megmondani hogy Zsolti,aki azért megfordult már itt-ott a bolygón ezzel-azzal,mivel és hova induljon el. A cikket meg nekünk írta úgyhogy némi tisztelet azért kijárna nekik szarozás helyett.
Nem a hengerfej esett le,nem a blokk állt be,nem a váltó hullott szét hanem túlfolyt egy-két úszóház. Így egy ilyen állapotú gépet "le öreg szarozni és nem karbantartottnak" kikiáltani elég komolytalannak hat a "hozzáértőktől".
Azt meg talán nem egy ilyen kis farkincának kellene megmondani hogy Zsolti,aki azért megfordult már itt-ott a bolygón ezzel-azzal,mivel és hova induljon el. A cikket meg nekünk írta úgyhogy némi tisztelet azért kijárna nekik szarozás helyett.
ábrus (törölt)
2010.08.15 23:24:27
@Csikós Zsolt:
Nem hosszú hanem rövid. Bírtam volna még olvasni. Nagyon szép hely,egyszer arra is el szeretnék jutni.
Nem hosszú hanem rövid. Bírtam volna még olvasni. Nagyon szép hely,egyszer arra is el szeretnék jutni.
ábrus (törölt)
2010.08.15 23:27:31
Kéne vagy nem kéne? Jó kérdés. Egy rendes világban az lenne a normális, hogy azért ötvenéves korunk előtt legyen egy ilyen szintű autónk, vagy a G-Merci, vagy egy X5, vagy egy XC90, Q7 valamelyik. De nincs rendes világ. Még kisebb motorral, egyszerűbb összkerékhajtással,…..
Sarc. Ez a szó jut eszembe elsőként. Minden egyes autó megvételekor újra és újra megdöbbent, hogy micsoda elcseszett aratógép kapja el az ember lengedező kabátujját abban a pillanatban, amikor a nevét az adásvételi aljára karcolja. Egy teljesen mezei kétütemű Trabant, amelynek a…..
ábrus (törölt)
2010.07.04 08:09:34
@nem kéne...:
Vettem. Össze is balhéztam az illetékhivatallal amikor kijöttek felbecsülni a házat.(így lett 1.040.000ft helyett 750.000ft az illeték)
Vettem. Össze is balhéztam az illetékhivatallal amikor kijöttek felbecsülni a házat.(így lett 1.040.000ft helyett 750.000ft az illeték)
ábrus (törölt)
2010.07.04 17:30:54
ábrus (törölt)
2010.07.04 17:32:46
Nehéz a szerelőnél kiugratni a nyulat a bokorból. Na, hogy állunk, hogy állunk? Ki van már cserélve a tető? Dolgozik rajta a lakatos. De fizikailag fent van még az autó teteje, vagy le van már vágva? És ezért vagyok egy idióta, hogy nem közjegyző jelenlétében hívogatom Zsoltit,…..
ábrus (törölt)
2010.07.01 20:39:22
@newtehen:
Nos Zsoltinál a pontossággal nincs gond mert nem ígér konkrét időpontra semmit,a minőségről pedig Te nem hiszem hogy tudnál véleményt alkotni.(én viszont igen mert LÁTTAM és TUDOM hogy miket csinált eddig) A többi meg duma.:D
Nos Zsoltinál a pontossággal nincs gond mert nem ígér konkrét időpontra semmit,a minőségről pedig Te nem hiszem hogy tudnál véleményt alkotni.(én viszont igen mert LÁTTAM és TUDOM hogy miket csinált eddig) A többi meg duma.:D
Friss híreink: Az első személyes megtekintő minden lebeszélési kísérletem ellenére rögtön megvásárolta az Elnökit. Remélem, boldog tulajdonlásnak néz elébe. Köszönöm mindenkinek az érdeklődést, jó érzés, hogy sok szerető gazdajelölt jelentkezett. És a Z, barátaim, az…..
ábrus (törölt)
2010.05.04 12:14:36
ábrus (törölt)
2010.05.04 12:18:23
ábrus (törölt)
2010.05.04 15:41:24
@G.Szabolcs:
Asztaqrva de szép! Miért nincs még nekem ilyen Jaguárom?
(sajnos halványan dereng a válasz)
Asztaqrva de szép! Miért nincs még nekem ilyen Jaguárom?
(sajnos halványan dereng a válasz)
"Lehet, hogy azért állnak így, nehogy rájuk nyissák az ajtót" - mondta Winkler, amikor hétfő reggel, a parkolóházunkban azon kapott, hogy kivont Nikonnal lövöm az autókat."Akkor menjenek fel a negyedikre, tele van üres hellyel az a szint. Az ötödik pedig tök üres. Ez…..
Mozgalmas időszak közepén van a szerkesztőség. Egyesek az irodában éjszakáznak, alszanak, mások otthon sem. Gőzerővel dolgozunk, hogy az olvasónak is legalább olyan öröm legyen a szülinapi zsúrunk, mint nekünk. Nem félünk feladatokat felvállalni, egy-egy jó, vagy annak…..
ábrus (törölt)
2010.04.09 23:32:48
Na ez nagyon-nagyon nehéz döntés volt. Nem a márka, hiszen evidens volt, hogy kell egy ilyen francia is. Mikor az első, Weber karbis BX befutott, csak szimplán összefutott a nyál a szánkban. Aztán, mikor ez a makulátlan ezüst 14 TRE benevezett, Bende lassan kezdte felvágni az…..
ábrus (törölt)
2010.03.20 10:58:39
ábrus (törölt)
2010.03.20 22:43:16
@easycash:
Közben rájöttem hogy nem lehet mert AZ TRD volt.Dunaújvárosban a Spar parkolóban láttam és komolyan gondolkoztam hogy teszek egy cetlit az ablaktörlő alá.(nagyon szép volt,ugyanilyen színű volt)
Közben rájöttem hogy nem lehet mert AZ TRD volt.Dunaújvárosban a Spar parkolóban láttam és komolyan gondolkoztam hogy teszek egy cetlit az ablaktörlő alá.(nagyon szép volt,ugyanilyen színű volt)
2000.március.12. Ragyogóan napos, de annál hidegebb délután. A legvastagabb motoros gúnya alá is befúj a szél, a maszk is hasztalan próbál melegíteni a sisak alatt. A kilométer-óra számlapjára nézek - még 220 km van hátra. Ösztönösen újat fogok a gázon, suhannak a…..
ábrus (törölt)
2010.03.14 07:18:33
@kutya_zzr: Aztán csak nem valami öreg ezeregyes lesz a következő lépcső? :-))
(emlékszem az öreg GPZ-re,Gyula azzal ment először 210-et és kib@szott büszke volt magára:-)
(emlékszem az öreg GPZ-re,Gyula azzal ment először 210-et és kib@szott büszke volt magára:-)
Istenem, hány lóerő kell ahhoz, hogy az ember jól érezze magát egy autóban. Háromszáz? Vagy még az is kevés? Asszem, kihaltak a jó GTI-k. Vélemények az azonos című írásunkról...
Mióta kikerültünk és tanuljuk eme fura és érdekes nyelvet, rengeteg megdöbbentő magyar szóba botlottunk. Alant olvasható a lista.Ezek után nekem senki nem tudja bemagyarázni, hogy a magyar a finnel van rokoni nyelvcsaládban! :DA lista végén lehet akár mosolyogni…..
ábrus (törölt)
2010.03.06 21:59:21
Sipos Zoli jelenti: A hihetetlenül szikrázó svéd napsütésben suhanó öreglányt Karesz kizavarta a bokszutcába.
Biztos, ami biztos alapon, meg a figyelmeztető jelek alapján (néha egész picit prüszkölt a Teve) egy plusz benzinszűrőt iktatott be a rendszerbe. A dolgok tökéletesen szervezett rendben…..
ábrus (törölt)
2010.03.06 21:54:50
Belsőség
A finn kamionos összetörte a félig magyar, félig svéd Mercedest - újabb fejlemények!
2010.03.04 21:49:00
Szépen csorogtunk dél felé, csodásan purrogott a Merci motorja, jöttek egymás után a falvak városok, közeledett az evés hely és ideje. Mi mentünk hátul az Insigniával, Zsolték elöl, hogy lássuk ha van valami baj, ne kelljen tolatgatni. Egyszer csak mögénk került egy tartálykocsi, elég közel volt, az…..
ábrus (törölt)
2010.03.04 22:14:37
ábrus (törölt)
2010.03.04 22:18:06
ábrus (törölt)
2010.03.04 22:40:31
Történelmi pillanat, ezért volt minden: az idegölő szervezés, a sok átvirrasztott éjszaka és a kínlódás, a hideg, fagy, véreres szem. Pénz cserélt gazdát, kulcsok csörrentek.
De megvan.
13:02-kor került bele az akku, amit vittek, mivel a sajátja lemerült. A belseje csodás, az autó önmagában is…..
ábrus (törölt)
2010.03.04 13:50:46
Elindultunk végre Sundsvallból - ami egyébként egy csodás városka – Domsjőbe. Éjjel ítéletidőben érkeztünk ide, az Insigniát több ízben hótolóként használtuk, valószínűleg pár órával korábban szakadt a hó. De ez csak másodpercekig tartott. A szállóhoz vezető úton konkrét hófal állta az utunkat, mert…..
ábrus (törölt)
2010.03.04 13:48:34
Megvolt az első kisebb havária az Insignia fedélzetében. Bende Tibby jelentette, hogy a szivargyújtóba dugott elosztó nem bírta a gyűrődést és füstölni kezdett. Pedig csak a GPS és az MSI volt rajta. Kicsit csodálkoztam ezen, de amikor Vályi Pistának elmondtam a történetet, minden megvilágosodott.…..
ábrus (törölt)
2010.03.03 00:25:06
Az imént telefonált Bende Tibi. 9:48 perckor Linz környékén jártak, az Insignia csomagtérajtaja csak harmadik nekifutásra csukódik, annyira tele van. Csikós nagyon ideges és káromkodik, Karesz és Bende folyamatosan dohányoznának, Csik viszont hajt, kapkod és dühöng. Egyedül Sipos tűri sztoikus…..
Csikós és társai ma (kedd) reggel elindultak a 48 éves Mercedesért a 2600 kilométerre lévő Domsjőbe. Több ezer olvasónk és mi is drukkolunk nekik, hogy sikerüljön a vállalkozás és nagyobb gond nélkül hazaérjenek. Blogunkban folyamatosan követjük a történéseket, kora hajnalban meg is érkezett az első…..
A világ legjobb ajánlatát vázolom az olvasónak: másfél millió forintnyi euróért itt-ott javítandó, negyvennyolc éves Mercedes, Domsjőből. Zsííííír, igaz?..
A Cougarba két dolog kell, de izibe’: fejtámlás ülés és hárompontos biztonsági övek. Az öv a nehezebb téma, ha már a korhűségre próbálna adni az ember. 1968-ban még a rendes szedánokban se volt hárompontos öv, a B oszlop nélküli kupékban meg végképp nem.…..
ábrus (törölt)
2010.02.27 16:57:49
A Tehénnel nincs semmi. Na jó, a rohadt Toyotája csak elromlott egyszer: tolatáskor hátrafelé néztem, ne akadjak össze valakivel, közben az autó orra beleakadt egy betonoszlopba.Hogy valami tudományos publikációt mégis fel tudjak mutatni az autómmal kapcsolatban, elkezdtem keményen…..
ábrus (törölt)
2010.02.23 19:29:06
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kérném hogy emelje fel az a kezét a monitor előtt akinek van "B"-s jogsija és határozottan kijelenti hogy ő képtelen lenne egy 125-ös motort/robogót kis (otthoni)gyakorlás után elvezetni, mert neki ehhez mindenképpen egy teljes értékű motorkerékpár vezetői tanfolyamot kellene elvégeznie és sok-sok év gyakorlás után akár ki is merészkedne a forgalomba.(mert úgy néz ki hogy ez egy misztikus és szinte megtanulhatatlan dolog amire csak talán a kiválasztottak képesek)
Mert ha van ilyen az vegye elő a "B"-s jogsiját azonnal tépje ketté,tapossa meg és a büdös életbe ne menjen többet a forgalomba mert alkalmatlan rá!
Mielőtt bárki elkezdené:18 éve van "A"-a és "B"-s jogsim,használom is őket ugyanennyi ideje, van itthon ezres nagymotor, autó és (valódi)50-es robogó is,motoroztam télen is.