Adatok
Maga Lenin
235 bejegyzést írt és 1163 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az Antonov iroda STOL szállítógépének sztorija nem annyira nagyszabású, stratégiai kérdéseket feszegető történet, mint a blog előző ismertetőjében szereplő B-70-esé. A típus az alapkialakításán túl nem tartalmaz különlegesen érdekes megoldásokat, kiemelkedően fejlett vagy szofisztikált elektronikát.…..
Maga Lenin
2024.04.23 17:07:05
@Galaric: @KLB80: Örülök, hogy tetszett!
Az itt leírtakhoz majdnem mindig oda lehetne tenni, hogy „amint erről a részletes ismertetőben szó volt”. Néhol, ahol ezeknek a dolgoknak az újabb szemszögű körüljárásáról van szó, vagy ez kiemelten fontos, ott ez meg is történt… de az ismertető adott részeinek linkelését puszta kényelmességből…..
Maga Lenin
2024.03.29 09:39:24
@gigabursch: @Burgermeister: Örülök, hogy tetszett :)
@molnibalage: Köszönjük az információgazdag kiegészítést!
@molnibalage: Köszönjük az információgazdag kiegészítést!
Maga Lenin
2024.04.09 08:34:28
@Level_88: Köszönöm és örülök, hogy tetszett! Ezzel a poszttal együtt van nettó 150 oldal a szöveg, szóval szerintem 3-400 oldalnál könyvben sem lenne több :)
Maga Lenin
2024.04.14 23:21:03
@KLB80: Jóval kisebb ívű, de hamarabb jön, mint 7-10 nap :)
A B-70 nagyívű bemutatóját záró részben a sokat tervezgetett utódról, majd néhány, kapcsolódó típusról, dologról lesz szó. Előbbiek a Szuhoj T-4 és az Avro 730 – az angol tervezettel való párhuzamot máshol még nem láttam említeni, pedig a leírtak alapján szerintem nagyon is indokolt. Zárásként,…..
Maga Lenin
2024.02.25 17:40:28
Maga Lenin
2024.03.27 00:40:08
@KLB80: Még sok idő van a tavaszból ;)
A két XB-70-essel történt repüléseket értékelő, az előző részben kezdődött, nagyon hosszú fejezet az unstart jelenség hatásaival, a műszerezéssel, a fel- és leszállással, emelkedéssel és gyorsítással, végül pedig a hatótávolsággal foglalkozik a folytatásban. Ezt a számtalan, az NAA által javasolt,…..
Maga Lenin
2024.02.05 08:31:56
@KLB80: Hát ennek jobban utána kéne nézni... Először csak annyit akartam írni, hogy erre biztos gondoltak a tervezés során - nos ez magában tuti igaz is, de... 3 Mach-nál egy atombombát kihajítani a bombára nézve nem triviális kicsit se, a géptől való eltávolodási probléma is ott van, de az más kérdés. Aztán mondom a B-58-asnál biztos megoldották - de nem tudom, ott lehet, hogy a spéci külső konténer volt a megoldás, ami ugye itt nem játszik. Viszont azon is volt aztán külső függesztés, B43 bombákkal, amiket szuperszonikus taktikai típusok is hordoztak. A későbbi B61-esnél meg alapból említik a hangsebesség feletti használhatóságot. Ezekre alapozva talán kellett volna egy új bomba, megfelelő aerodinamikával és hőszigeteléssel, de talán egy, már meglévő harci résszel. Na és akkor mindez amit írtam, igaz lehet bármilyen, hagyományos/vegyi/biológiai töltetű bombára.
@Galaric: Örülök :)
@gigabursch: A bombateherről részletesen volt szó, a berendezések tömegéről a telemetria esetében említés szintjén. Amúgy a bevetési elektronika, minthogy fixen a fedélzeten lett volna, az üres tömegbe beszámított volna. Ballasztot is betettek épp ezek kapcsán, az egyik metszeti rajz aláírásában ott van. 4 fős személyzet ruházattal, "használati tárgyakkal" stb. 500 kg simán megvan.
@Galaric: Örülök :)
@gigabursch: A bombateherről részletesen volt szó, a berendezések tömegéről a telemetria esetében említés szintjén. Amúgy a bevetési elektronika, minthogy fixen a fedélzeten lett volna, az üres tömegbe beszámított volna. Ballasztot is betettek épp ezek kapcsán, az egyik metszeti rajz aláírásában ott van. 4 fős személyzet ruházattal, "használati tárgyakkal" stb. 500 kg simán megvan.
Noha a B-70 túlélőképességét elsősorban a repülési sebessége és magassága kellett, hogy biztosítsa, ezen felül is a legkülönfélébb önvédelmi megoldást vizsgáltak a programja során. Az eredetileg elsődleges, katonai fejlesztési szálat e fejezetet követően ismét a polgári kutatások veszik át, a…..
Maga Lenin
2024.01.19 08:53:56
@gigabursch: Csak maximum annyira fenyeget bárkit is, mint a két B-70 katonailag ;)
Az AV/2 elvesztése után sem álltak le a repülések, de már amúgy is egyre inkább kezdtek áttérni a szuperszonikus utasszállítókhoz szükséges tapasztalatok gyűjtésére. Az ilyen módon polgárivá váló folytatás bemutatása előtt ezért érdemes a katonai vonalat a javasolt, harci bevetésekhez szükséges…..
Maga Lenin
2023.12.29 16:38:47
@molnibalage: Köszönöm.
Noha megindul az XB-51 berepülése, ami több balesettel és néhány módosítással jár, a kitörő koreai háború megváltoztatja a katonai környezetet, ami együtt a haderőnemek és érdekcsoportok rivalizálásával, a típus bukásához vezet. Ennek ellenére még évekig használják kísérleti célokra az XB-51-eseket,…..
Maga Lenin
2023.12.17 17:54:15
@KLB80: Ha készültek profi fotók reklámcélból vagy hivatalos dokumentáláshoz mondjuk, ami relatíve valószínű amúgy (előbbi amerikai típusoknál leginkább), akkor már csak azok elérhetősége a kérdéses. Abban az értelemben főleg, ha a minőséget nézzük, hogy valaki beszkennelte-e őket nagy felbontásban, és így méretben, azaz biztosít-e számukra tárhelyet.
@gigabursch: Örülök, hogy tetszett.
@gigabursch: Örülök, hogy tetszett.
Mielőtt a második XB-70 katasztrófája után a hófehér stratégiai bombázó ismertetője ismét a program katonai vonatkozásaival folytatódna, két részben a Martin bő egy évtizeddel korábbi, és kisebb, de a maga korában szintén elég sok újdonságot felvonultató csapásmérő-bombázójának bemutatása…..
A B-70 műszaki részletei után jönnek az építés nehézségei, és még egy utolsó programmódosítás. A következőkben a repülések számtalan, kisebb-nagyobb eseményéről, tapasztalatáról, ezek kezeléséről lesz szó. A sorozat első része ITT olvasható, míg az előző ITT.
Építés és az AV/3 törlése
A főbb…..
Maga Lenin
2023.10.27 19:43:24
@molnibalage: Amint írtam: "(A sebességeket illetően eltérő, jóval kisebb adatokat is megad ugyanez a szerzőpáros másik könyvében.)"
Maga Lenin
2023.11.19 18:43:49
@Ződ2000: Remélem azóta megtörtént, már van újabb rész is :)
@amundsen: Nem értek hozzá, de traktorok terén lehet, hogy az jó volt. Nem túl fair összevetés :) Meg annak nyilván kevesebb fejlesztési költsége volt... Egyébként van a Gagarin c. orosz film, ott zseniális az a jelenet, amikor az apja elindul szánon a szomszéd faluba/városba, ahol egyáltalán rádió van (nem hogy tévé), hogy hallja, amit a fiáról mondanak, aki ugye az ŰRBEN van... Ő meg szánon megy egy rádióhoz. Na ez a kontraszt :) Ez is :)
@amundsen: Nem értek hozzá, de traktorok terén lehet, hogy az jó volt. Nem túl fair összevetés :) Meg annak nyilván kevesebb fejlesztési költsége volt... Egyébként van a Gagarin c. orosz film, ott zseniális az a jelenet, amikor az apja elindul szánon a szomszéd faluba/városba, ahol egyáltalán rádió van (nem hogy tévé), hogy hallja, amit a fiáról mondanak, aki ugye az ŰRBEN van... Ő meg szánon megy egy rádióhoz. Na ez a kontraszt :) Ez is :)
Mind az első, mind a második XB-70 számos repülőeseményben volt érintett pályafutása során. Ezek közül néhány részletesen bemutatva szerepel ebben a részben, a berepülés egyéb tapasztalataival együtt. A sorozat első része ITT olvasható, míg az előző ITT.
A problémás tizenkettedik repülés
A…..
Ebben a részben a B-70 hajtóműveinek, üzemanyagrendszerének, pilótakabinjának, mentőkapszuláinak, a belső környezeti paramétereket fenntartó rendszereinek, hidraulikus, elektromos és elektronikus rendszereinek ismertetője következik. A sorozat első része ITT olvasható, míg az előző ITT.
A 4. rész…..
Maga Lenin
2023.10.15 20:34:08
Sárkányszerkezet, szárny, lehajtható szárnyvégek, kacsaszárny, futóművek, fékernyők – erről mind szó van az aktuális részben, de a megkoronázása egyértelműen a beömlő és a szívócsatorna bemutatása. Hogy miért, az világosan kiderül a vonatkozó fejezetből! A sorozat első része ITT olvasható, míg az…..
Maga Lenin
2023.09.30 22:57:36
@Mesterséges Geci: Há' most kicsit szomorú vagyok. Pontosan erről a miértről szólt legalább két résznyi anyag. Illetve értem a felvetést, de azok a részletek legalább részben választ adnak a felvetésre, amik arról beszélnek, hogy különben leáll az USA-ban a bombázófejlesztés, aminek a teljes/nagy kép szempontjából lehetnek súlyos következményei. Ezt a légierő nagyon nem akarta. A nagy sebesség hatásáról a légvédelemre az U-2 sorozat végén volt szó, utólag teljesen világos a kép, de akkor azért voltak kétségek. Ezek alátámasztottsága persze már akkori tudással is minimum kérdőjeles, de azért mégsem volt teljes a meggyőződés ez ügyben. Röviden a köv. részben, és hosszabban az önvédelmi rendszereknél, tehát jóval később még szó lesz arról például, hogy milyen légvédelmi technológiát gondoltak a típusra leginkább veszélyesnek, és ez sem jött be. Utólag azért okosabbak vagyunk mindig.
Maga Lenin
2023.10.01 08:34:38
@Mesterséges Geci: Ezt sajnálom. Ugyanakkor az jó, hogy megvan a szóban forgó információ.
Maga Lenin
2023.10.03 14:25:25
@Mesterséges Geci: Olyan értelemben ismét értetlenkednem kell, hogy itt van egy több részes cikksorozat magyarul, ami más források mellett 5 monográfián alapul, és egyik se "History Channel" szintű. Nem quorán kell válaszokat keresni, itt le van írva részletesen szépen minden :) Lehet ez nem hangzik szerényen, de ennyi forrással a hátam mögött merek magamra hivatkozni.
molni jól kiemelte az Sz-200-ast, én meg az előző kommentemre visszatérve mondom, hogy amúgy az amerikaiak a B-70 tervezésekor még nem ezzel számoltak fő fenyegetésként, de, erről lesz még szó kicsit bővebben is később.
@molnibalage: Bizony, a pilóták nagyon ügyesek a maguk területén, de minden, kapcsolódó dologban már korántsem.
molni jól kiemelte az Sz-200-ast, én meg az előző kommentemre visszatérve mondom, hogy amúgy az amerikaiak a B-70 tervezésekor még nem ezzel számoltak fő fenyegetésként, de, erről lesz még szó kicsit bővebben is később.
@molnibalage: Bizony, a pilóták nagyon ügyesek a maguk területén, de minden, kapcsolódó dologban már korántsem.
A Kamov Ka-50/52-est bemutató sorozat utolsó részében is szerepelt, hogy a 2010-es évek második felétől már foglalkoztak a Ka-52 Aligátor modernizációjával, Ka-52M jellel. Már csak az orosz-ukrán háború miatt is érdemes megnézni, hogy mi lett ebből a projektből.
A korszerűsítési igények…..
Maga Lenin
2023.09.17 18:44:39
@gigabursch: Akármennyire is javult (papíron) a radar felbontása, mivel a szenzorok amúgy optikai tartományban dolgoznak, a válasz nyilván nem.
A sorozatgyártás törléséről szóló döntés és annak körülményei, kontextusa után a sorozat rátér a Valkyrie részleteinek ismertetésére, először még az alapvető dolgokkal kezdődően. Az ezt követő, a felhasznált technológia szempontjából nagyon fontos fejezetek bemutatják, hogyan birkózott meg a…..
Maga Lenin
2023.09.08 10:09:56
@gafzhu: Azon részek nélkül nem hiszem, hogy meg lehetne érteni, hogy miért épp olyan lett a tényleges kialakítása a gépnek, amilyen, vagy, hogy miért nem gyártották sorozatban, a fantasztikus műszaki megoldásai ellenére. De valóban az e részhez hasonló tartalom következik több részen át. ;)
Maga Lenin
2023.09.09 11:59:50
@Galaric: @gigabursch: Örülök, hogy tetszett :) Nehéz volt összehozni konkrétan ezt a részt.
@gafzhu: Ezért jó a lenini úton, mindenkinek jut, amit szeretne! ;)
@gafzhu: Ezért jó a lenini úton, mindenkinek jut, amit szeretne! ;)
36 szuper fotó jön ma az utolsó nyári ismétlőválogatásban. A jövő héttől újra friss Napi érdekesekkel jövök!
1893. Ónbánya Cornwallban, Angliában..
Maga Lenin
2023.09.03 21:56:07
A nyári ismétlőválogatás utolsó előtti Napi érdekese elképesztő mennyiségű, 91 fotóval!
Az egykori Észbontó cári Oroszország sorozat befejezésekor - ami a kommunista hatalomátvétellel ért véget - ígértem, hogy a folytatásban a Szovjetunió "viselt dolgaival" is foglalkozom majd. A mai válogatásban…..
Maga Lenin
2023.08.27 18:46:55
@bioLarzen: A Mustard csatorna nagyon élvezetes, de korántsem "szak"csatorna.
Amúgy ha már a hómobilról van link, a Buranról is kéne a blogon lévő posztra mutató! ;)
Amúgy ha már a hómobilról van link, a Buranról is kéne a blogon lévő posztra mutató! ;)
Maga Lenin
2023.08.27 21:55:52
@bioLarzen: ja semmi gond, mondom, én is bírom "amúgy" :)
1962-ben újabb, nagyszabású vitára került sor az XB-70 sorozatgyártásáról. A légierő és a típus pártolói minden áron megpróbálták életben tartani az egyetlen bombázóprogramjukat, és ehhez érvek hadát sorakoztatták fel. A másik oldalon a Kennedy kormány és más szakértők, elemzők szélesebb körű…..
Maga Lenin
2023.08.27 10:14:38
@Galaric: Ennek örülök :) Nagyon jók ezek a rajzok, nem véletlen nem egy egyszerűbb háromnézeti rajzot tettem be. Viszont legalább egy nagyobb eltérés van a szöveges leírásokhoz képest, de hát annyi baj legye.
Az NAA a tender elnyerése után fokozatosan kialakítja a B-70 prototípusokba önthető formáját. Ez nem kis módosításokkal jár, miközben a HEF helyzete és egy alternatív hajtómű is közbejön. A programra azonban még átfogóbb problémák jelentik az igazi veszélyt, például egy elnökváltás és az árához…..
Maga Lenin
2023.08.18 10:17:38
@Galaric: Igen, a kétfokozatú kialakítás miatt. Addig nem tud úgy manőverezni, amennyire erőteljesen kéne. Ez jóval kisebb légvédelmi rakétáknál is előfordul.
Egy koncepcióváltást követően megszületik a WS-110A kiírás győztese, amihez egy addig sosem használt elvet is kiaknáz az NAA. A követelmények és nyertes terv csiszolgatása közben a hajtóművek és hajtóanyagok fejlesztése is folyik. A sorozat első része ITT olvasható, míg az előző ITT.
A légierő…..
Maga Lenin
2023.07.29 19:08:36
@molnibalage: Ú köszi hogy megírtad helyettem :)
Maga Lenin
2023.07.29 22:34:26
@gigabursch: Annyit hozzá kell tenni, hogy nagyobb gépeknél anno nem volt feltétlen ennyire egyszerű a dolog, eleve a másodpilóta vagy a fedélzeti mérnök menedzselte a tartályok kifogyasztását, szóval az utántöltésnél is figyelni kellett. Vagy a jelentős sebességkülönbség is folyamatos figyelmet igényelt, pl. KC-97 és sugárhajtású bombázók párosánál, de volt ilyen gond az SR-71-esekkel is. Még érdemes felidézni, hogy az oroszok csak a hajlékony csöves metódust használták, a bombázóknál is, amikkel egyrészt nehéz volt a kosárba találni, másrészt a lassabb átfolyás miatt nagyon sokáig kellett összecsatlakozva repülni, ami elég megterhelő volt a személyzetek számára. De a többit jól bemutatta molni önidézete :)
Maga Lenin
2023.08.04 10:19:19
@Galaric: Ezek fontos dolgok az életben :)
@molnibalage: Tudom én 5 résznyi ismertető után, még évekkel ezelőtt is volt :) Engem az az oldala lepett meg még, amikor erre a kényszerű személyzeti együttműködésre rájöttem, hogy milyen bonyolult valójában egy dugattyús motor beállítása, és így kezelése.
@molnibalage: Tudom én 5 résznyi ismertető után, még évekkel ezelőtt is volt :) Engem az az oldala lepett meg még, amikor erre a kényszerű személyzeti együttműködésre rájöttem, hogy milyen bonyolult valójában egy dugattyús motor beállítása, és így kezelése.
Militavia - Katonai repülés és légvédelem
Vadászrepülőgép ki mit tud - Honi légvédelmi vadászok - 3. rész
2023.07.27 19:00:00
Előszó
Az előző részben a szovjet honi légvédelemi vadászgépek bemutatása a II. világháborút követő időszaktól a ’60-as évek közepéig történt meg. Innen folytatódik a történet.
Azok számára, akik inkább a hangoskönyveket és animációt kedvelik a cikk anyaga videón, narrálva is elérhető.
..
Maga Lenin
2023.07.28 22:07:51
@Macroglossa: pusztán spekuláció: a rakétákból azért sose volt olyan sok, és miután megjelentek a manőverező robotrepülők, sokkal több potenciális cél lett, amiből még adódhatott esély egy-kettővel többet lelőni, ha nem sikerült időben elkapni a hordozó bombázójukat. És egy-kettő is egy-kettővel kevesebb atomrobbanás, ami nem mindegy. Ennek az üzemanyagkészletet illető realitását nem tudom, de ilyen tartalék megoldásként szerintem szolgálhatott a tűzfegyver.
Maga Lenin
2023.07.29 09:29:08
@molnibalage: Összekevertem, az R-60-asokról olvastam ezt a feladatot.
Tudom, hogy azt mondtam hogy lesz egy kis nyári lassítás, de a vendégszerzők és az Arcanum cikkei kivételt képeznek ez alól. Így hát amikor Maga Lenin, a modernwartech.blog gazdája ismét megörvendeztetett egy érdekes és mindenképpen ritkán látható képes összeállítással, akkor gondoltam hogy sietve…..
Maga Lenin
2023.07.22 10:19:37
@gigabursch: Pótoltam.
Ha van repülőeszköz, melyre igazán illik a blog címe, az élenjáró haditechnika, akkor az a North American Aviation XB-70-ese. Bár szerepeltek a blogon egyszerűbb típusok is, mint az A-10 vagy az F6D, és olyan, igazán összetettek is, mint az F-111 vagy akár a maga nemében a Princess repülőhajó, talán…..
Maga Lenin
2023.06.26 10:26:52
@Galaric: ahogy a mém mondja: ám ez még mind semmi
Maga Lenin
2023.06.28 20:02:20
@KLB80: Magam is ezen voltam el a minap, amikor írtam ezt, hogy "régen minden jobb (legalábbis egyszerűbb) volt". Egyszerűen kellettek zseniális és odaadó emberek, utóbbihoz azt hiszem hozzájárul a hidegháborús légkör és hogy tényleg valami addig sosem látott, és látványosan újat lehetett csinálni. (Szerintem ez utóbbi is fontos, mert pl. egy AESA radar is valami fantasztikus szerkezet, de olyan szinten nem látványos...)
Hogy hányan dolgoznak be, azt mondjuk nem teljesen értem, szerintem ma kiterjedtebbek a beszállítói láncok, mondjuk egy bizonyos értelemben egyszerűbb Airbus is az egész világon készül, az is több tízezer ember.
Hát némi titkot elárulva, a szöveg 90%-a kész, de ez nagyon nem egyenlő a kirakható poszt szintű készültségei szinttel, úgyhogy sajnálom, de holnap nem lesz folytatás :) Előre lehet dolgozni - egyben ismételni - a Tu-22M sorozat első részével :)
Hogy hányan dolgoznak be, azt mondjuk nem teljesen értem, szerintem ma kiterjedtebbek a beszállítói láncok, mondjuk egy bizonyos értelemben egyszerűbb Airbus is az egész világon készül, az is több tízezer ember.
Hát némi titkot elárulva, a szöveg 90%-a kész, de ez nagyon nem egyenlő a kirakható poszt szintű készültségei szinttel, úgyhogy sajnálom, de holnap nem lesz folytatás :) Előre lehet dolgozni - egyben ismételni - a Tu-22M sorozat első részével :)
Maga Lenin
2023.07.21 10:07:34
@gigabursch: Elsőre van köztük hasonlóság, de a funkciójuk teljesen eltérő. Amit manapság látsz, a winglet vagy szárnyvéglap, az az ottani örvénylés káros hatásait csökkenti, és inkább egy már meglévő szárny kiegészítése. Itt a szárnyból magából mozog egy darab.
Az első részben tisztázták az alapvető igényeket és számba vették a meghajtási koncepciókat, így megkezdődhet a WS-110A fejlesztése, immár konkrétabb tervekkel. Konkrétabbakkal, de azért szokás szerint rengeteggel, ahogyan a mérnökök próbálgatták a lehetőségeket. Amellett, hogy bizonyos, a bombázó…..
Maga Lenin
2023.07.08 11:03:50
@at900: Azt már nem tudom elsütni, hogy "ám ez még mind semmi", de nagyon részletesen lesz szó a fejlesztés minden fázisáról, és a mögöttes elképzelésekről, azaz "a sztoriról". Azt nem tudom, hogy tűnik kívülről, meg nem panaszkodni akarok, de borzasztó sokáig tart jó képeket találni. Néha egyszerűbb lenne rajzolni, ha tudnék olyan (vagy hát bármilyen...) minőségben. Sőt, arra is gondolni kell, hogy ha véletlen egyszer sorra kerülnek más, az adott ismertetőben csak mellékes típusok, a legjobb képeket ne lőjem el ilyenkor :)
Maga Lenin
2023.07.10 22:37:47
@KLB80: Hát mindezeknek örülök. Jól esik, de irigykedni nem kell :)
Különbözőképp viszonyul a témák, illetve azokkal együtt a konkrét megvalósításuk iránt a készítő is, nekem is vannak számomra kedvesebb sorozatok, a Tu-22M az egyik ilyen pont. ;)
Különbözőképp viszonyul a témák, illetve azokkal együtt a konkrét megvalósításuk iránt a készítő is, nekem is vannak számomra kedvesebb sorozatok, a Tu-22M az egyik ilyen pont. ;)
Maga Lenin
2023.07.13 09:43:15
@molnibalage: Már a negyedik részben is lesz erről szó, illetve röviden a legvégén az egésznek, és a Je-150 rövid sorozat is foglalkozott ezzel, úgyhogy jól áll a helyzet ;)
Militavia - Katonai repülés és légvédelem
Vadászrepülőgép ki mit tud - Honi légvédelmi vadászok - 2. rész
2023.06.27 18:30:00
Előszó
Az amerikai honi légvédelmi vadászgépek történetét tömören már bemutatta a csatorna. Lássuk, hogy mi történt a vasfüggöny túloldalán, következzen a szovjet honi légvédelmi vadászgépek fejlődésének története.
De még mielőtt belekezdünk; a videó lektorai Hpasp, Galcom és Cifka Miklós messze…..
Maga Lenin
2023.06.29 19:57:24
@molnibalage: OK, nekem itt tűnt logikusnak, hogy szerepeljen a két rávezetési mód oka, sorry :) Extra tartalom, rendben, de nekem még így is kicsit fura ez a részlet. Sebaj, én dolgom.
Szerintem akik a videót nézik, azok is elég nagy százalékban kis képernyőn teszik, szóval ilyen szempontból nem nagyon számít, melyik a fő platform. A poszt kitétele nálam rövidebb, ami azt illeti, de a sok munkát vele teljesen értem, ahogy előzőleg írtam is.
A hibák közül pár (ennyivel megelégedtem):
Akkoriban és nagyrészt még mai is
ekkora a felső antennával a pásztázás szünetelt
ezért ez korai vezérlési módszer ("ez a" lenne)
Ez az faja osztozkodás
Csak azért merem mondani, mert ugyanebben a cipőben utazom a készítéskor: az azért furcsa, ha olyanok sem veszik ezeket észre, akik nem maguk írták az egész szöveget. Na mindegy, mint írtam már, nálam is marad benne szinte bárhány (évekkel későbbi) újraolvasáskor is elütés.
Szerintem akik a videót nézik, azok is elég nagy százalékban kis képernyőn teszik, szóval ilyen szempontból nem nagyon számít, melyik a fő platform. A poszt kitétele nálam rövidebb, ami azt illeti, de a sok munkát vele teljesen értem, ahogy előzőleg írtam is.
A hibák közül pár (ennyivel megelégedtem):
Akkoriban és nagyrészt még mai is
ekkora a felső antennával a pásztázás szünetelt
ezért ez korai vezérlési módszer ("ez a" lenne)
Ez az faja osztozkodás
Csak azért merem mondani, mert ugyanebben a cipőben utazom a készítéskor: az azért furcsa, ha olyanok sem veszik ezeket észre, akik nem maguk írták az egész szöveget. Na mindegy, mint írtam már, nálam is marad benne szinte bárhány (évekkel későbbi) újraolvasáskor is elütés.
Maga Lenin
2023.07.01 13:00:20
@gigabursch: Jaj istenem nem erről van szó, hogy felkel a nap... feleslegesen kár beleszólni
1970. Nyárköszöntő "Midsommar" fesztivál Svédországban..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz