Adatok
csakakkor
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Alig két héttel az Ikarus Egyedi magyar kézbe kerülése után, az állami támogatást is élvező hosszú nevű, "Elektromos és szerelvényes üzemben hibrid hajtású pótkocsis járműtechnológia kutatása és prototípusának elkészítése" projekt újabb fontos állomásához érkezett,…..
csakakkor
2014.04.06 06:54:00
@itoérambolafoci:
Mivel egyet hajtasz, mint a pereces, nincs értelme az egész mondandódnak. Egy pótkocsis midi vagy rövid szóló kocsit NEM ugyanaz a csapásirány.
Amellett a számításaid is hmm ... nem éppen elfogadhatóak.
Gondolom anno a Bp-re érkező VH csukikat is a ika260-al párhuzamosítottad .. :D
A lényeg, nincs értelme a köpködésednek. De legalább megröhögteted a buszos társadalmat .. :)
Mivel egyet hajtasz, mint a pereces, nincs értelme az egész mondandódnak. Egy pótkocsis midi vagy rövid szóló kocsit NEM ugyanaz a csapásirány.
Amellett a számításaid is hmm ... nem éppen elfogadhatóak.
Gondolom anno a Bp-re érkező VH csukikat is a ika260-al párhuzamosítottad .. :D
A lényeg, nincs értelme a köpködésednek. De legalább megröhögteted a buszos társadalmat .. :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ergo üzemeltetésben a gördülő km olcsóbb lehet, ami majd visszahozza a többlet árat, hiszen póttal majdnem hogy 2 midi busz közlekedik egyszerre 1 buszvezetői bérköltséggel.
A kocsi elektromos lesz, a pót miatt megnövekedett többletet pedig a pót aggregátora fogja biztosítani. Ebben sem látok problémát, szerintem elég egyedi elgondolás.
Szerintem okos elgondolás, lehet is benne jövő, felesleges itt köpködni, nem hiszem, hogy bárki kitalálta volna innen, vagy jobbat tudna mondani. Én szurkolok.