Adatok
Triznyak
0 bejegyzést írt és 56 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Miért kellett ez az egész? Miért fenyegettek bírsággal több ezer autóst, miközben még azok sem ismerik a jogszabályokat, akik erre hivatkozva forgalomkorlátozást rendelhetnek el? ..
Triznyak
2011.11.05 15:46:08
@Atengerimalac:
"Akkor a tisztogatás és a haverok, párttársak bejuttatása a rendszerbe már a rendszer működésének akadálya lett! Elérte azt a kritikus tömeget, amikor a „csókosok” aránya maga alá gyűri a szakmai tudást. Ezt azért nem bírom elhinni!"
Isten hozott a való világban! :-/
Csak egy mondat egy jó nevű tollforgatótól a horty-korszakból.
"Akinek isten hivatalt ad, majd ad hozzá észt is."
Változott azóta valami?
"Akkor a tisztogatás és a haverok, párttársak bejuttatása a rendszerbe már a rendszer működésének akadálya lett! Elérte azt a kritikus tömeget, amikor a „csókosok” aránya maga alá gyűri a szakmai tudást. Ezt azért nem bírom elhinni!"
Isten hozott a való világban! :-/
Csak egy mondat egy jó nevű tollforgatótól a horty-korszakból.
"Akinek isten hivatalt ad, majd ad hozzá észt is."
Változott azóta valami?
Triznyak
2011.11.05 16:45:14
@h4z4rd:
"-amennyiben(!) a kocsim teljesíti a normát függetlenül attól, hány éves, kaphasson megfelelő besorolást,"
Akkor nem értem, mi a gondod, ez így van most is. Bebizonyítod és már írják is a másik forgalmit.
"..valamint szeretnék rálátást a konkrét kritériumokra."
Az ENSZ-EGB 83.02/B előírás tartalmazza ha az euro2 érdekel, és az ENSZ-EGB 83.05/B az euro3-at.
"-amennyiben(!) a kocsim teljesíti a normát függetlenül attól, hány éves, kaphasson megfelelő besorolást,"
Akkor nem értem, mi a gondod, ez így van most is. Bebizonyítod és már írják is a másik forgalmit.
"..valamint szeretnék rálátást a konkrét kritériumokra."
Az ENSZ-EGB 83.02/B előírás tartalmazza ha az euro2 érdekel, és az ENSZ-EGB 83.05/B az euro3-at.
Egy dolog biztos. Ha az új vizsgarendszer a gyakorlatban beindul, valamivel kevesebb mozgástér marad a trükközésre. Már csak ezért is érdemes tényleg jól felkészített autóval vizsgára menni, mert az alkalmatlan minősítés összehasonlíthatatlanul rosszabb – és…..
Triznyak
2010.01.11 19:57:50
@mlt3:
3 mondat a dolog megvilágítására!
"Veled ellentetben en mar programoztam at DSCt eltero fekrendszer miatt."
Ez megmutatja a jellemed és a gondolkodásmódod. Kíváncsi vagyok, mire alapozva tudtad ezt tévedhetetlenül eldönteni?
"....az adott nyomashoz mindig adott fekhatas tarsul...."
A fékhatáshoz semmi köze a féknyomásnak. Általános iskolai fizika, már ott tanítják, hogy a fékhatást a gumi és az útfelület közötti súrlódási erő határozza meg. Ezért van jelentősége az útviszonyoknak, amiről, mint a reakciódból kiderült, nem tudod, hogy az mi.
"Ezeket szinten figyelembe veszi"
Az az egy szó, hogy "szintén", erős kételyt ébreszt bennem, hogy valójában tudod-e miként működik a menetstabilizátor.
3 mondat a dolog megvilágítására!
"Veled ellentetben en mar programoztam at DSCt eltero fekrendszer miatt."
Ez megmutatja a jellemed és a gondolkodásmódod. Kíváncsi vagyok, mire alapozva tudtad ezt tévedhetetlenül eldönteni?
"....az adott nyomashoz mindig adott fekhatas tarsul...."
A fékhatáshoz semmi köze a féknyomásnak. Általános iskolai fizika, már ott tanítják, hogy a fékhatást a gumi és az útfelület közötti súrlódási erő határozza meg. Ezért van jelentősége az útviszonyoknak, amiről, mint a reakciódból kiderült, nem tudod, hogy az mi.
"Ezeket szinten figyelembe veszi"
Az az egy szó, hogy "szintén", erős kételyt ébreszt bennem, hogy valójában tudod-e miként működik a menetstabilizátor.
Triznyak
2010.01.11 20:02:32
@MANszerelő:
"amihez tartozik a konkrét féknyomás-fékerő."
Így igen, ennek van értelme, de ugye itt szó sincs _fékhatásról_. :-))
"amihez tartozik a konkrét féknyomás-fékerő."
Így igen, ennek van értelme, de ugye itt szó sincs _fékhatásról_. :-))
Triznyak
2010.01.11 20:07:57
@ColT:
"Ja mert pl. tuti hogy a vizsgaállomások környékén letáborozznak majd a rendőrök, műszaki nélküli autókra vadászva..."
Ezen már napokkal ezelőtt túljutottunk, a "megbukott" autók is _legálisan_ menetnek el a bázisról. Nem kellene ezt a rémhírt erőltetni.
"Ja mert pl. tuti hogy a vizsgaállomások környékén letáborozznak majd a rendőrök, műszaki nélküli autókra vadászva..."
Ezen már napokkal ezelőtt túljutottunk, a "megbukott" autók is _legálisan_ menetnek el a bázisról. Nem kellene ezt a rémhírt erőltetni.
Gyuri Bácsi eredeti szakmáját tekintve fodrász volt, Laci Bácsi pedig főállású gázóra-leolvasó. Az ő műhelyükben készült el Magyarország első katalizátoros, lambda-szondás, injektoros, kereklámpás Ladája. Szándékosan nem írok autószerelő műhelyt. Egyrészt, mert ezzel…..
Triznyak
2009.09.13 11:43:24
@pet77:
Félreérted a dolgot, biztosan lett volna jobb megoldás is, _de nem erről_ szól a történet!!!
A fogyasztást saccolgatni meg teljesen értelmetlen, valószínűleg egyik rendszerrel sem lenne generális a különbség.
Félreérted a dolgot, biztosan lett volna jobb megoldás is, _de nem erről_ szól a történet!!!
A fogyasztást saccolgatni meg teljesen értelmetlen, valószínűleg egyik rendszerrel sem lenne generális a különbség.
Triznyak
2009.09.13 11:56:24
@Rocko-:
"kombit mutattam az elöl motorosra a google javasoltam,vannak nekem is képeim róla de ide nem lehet beszúrni."
Szerintem:
- A kombit mutattam, az elől motorosra a Google-t javasoltam. vannak nekem is képeim róla, de ide nem lehet beszúrni.-
Az eredeti formájában az ellenkezőjét is jelentheti a mondat.
Mielőtt Gyurma73 felkapná a vizet, ebben sem rosszindulat, sem sértő szándék nincs a részemről!!!!!!!!! :-)
"kombit mutattam az elöl motorosra a google javasoltam,vannak nekem is képeim róla de ide nem lehet beszúrni."
Szerintem:
- A kombit mutattam, az elől motorosra a Google-t javasoltam. vannak nekem is képeim róla, de ide nem lehet beszúrni.-
Az eredeti formájában az ellenkezőjét is jelentheti a mondat.
Mielőtt Gyurma73 felkapná a vizet, ebben sem rosszindulat, sem sértő szándék nincs a részemről!!!!!!!!! :-)
Triznyak
2009.09.13 11:58:58
Nálunk - ellentétben például Németországgal - nem az állam támogatja az autósokat, hogy új kocsit vásárolva pörgessék a válságba került gazdaságot, hanem az autósok fizetnek az államnak, mert öreg autóik vannak. Hungarikum. Vélemények az azonos című…..
Triznyak
2009.07.26 01:38:17
@Unter Bahn:
Az alapján adózik, ami a forgalmiban _gyártási időként_ fel van tüntetve.
A vizsgával kapcsolatban pedig az a lényeg, hogy ezentúl a vizsga/zk ára egyben lesz, ha zk miatt bukik az autó, akkor az egész vizsgát meg kell ismételni és megint befizetni a _teljes_ vizsgadíjat. Legalábbis ezt nyilatkozta az érdekképviseleti szervezeteknek tartott tájékoztatón ama bizonyos Lovas úr. Márpedig, ha a zk vizsgálatnál hiányzik a mérést végzőből a jóindulat, akkor az az autó számtalanszor megbukhat. A jóindulatot meg tudjuk mivel lehet megszerezni, ezt a mostani vizsgabiztosok már időtlen idők óta demonstrálják. ):-((
Az alapján adózik, ami a forgalmiban _gyártási időként_ fel van tüntetve.
A vizsgával kapcsolatban pedig az a lényeg, hogy ezentúl a vizsga/zk ára egyben lesz, ha zk miatt bukik az autó, akkor az egész vizsgát meg kell ismételni és megint befizetni a _teljes_ vizsgadíjat. Legalábbis ezt nyilatkozta az érdekképviseleti szervezeteknek tartott tájékoztatón ama bizonyos Lovas úr. Márpedig, ha a zk vizsgálatnál hiányzik a mérést végzőből a jóindulat, akkor az az autó számtalanszor megbukhat. A jóindulatot meg tudjuk mivel lehet megszerezni, ezt a mostani vizsgabiztosok már időtlen idők óta demonstrálják. ):-((
A Nemzeti Közlekedési Hatóság elnökhelyettese az MTV híradójában jelentette be tegnap este, hogy 2010-tõl összevonják az autók környezetvédelmi vizsgálatát és mûszaki vizsgáját. Véleményük mai hírünkről...
Triznyak
2009.07.23 22:44:17
@Speedman:
"Mellesleg nem is tudta leírni rendesen mire is gondol. Csak azon kezdett lovagolni, hogy van vagy nincs."
"Van a mennyiségi, és van a minőségi szabályozás.
Az én olvasatomban Triznyak végig erről próbált meggyőzni Téged."
Ezek szerint, másnak nem okozott gondot megérteni.
"Mellesleg nem is tudta leírni rendesen mire is gondol. Csak azon kezdett lovagolni, hogy van vagy nincs."
"Van a mennyiségi, és van a minőségi szabályozás.
Az én olvasatomban Triznyak végig erről próbált meggyőzni Téged."
Ezek szerint, másnak nem okozott gondot megérteni.
Triznyak
2009.07.24 00:36:14
@Speedman:
"Az a baj veled, hogy még mindig ezen a fojtószelepen lovagolsz,"
Hazudsz! Te kötöttél bele! ( tudod, vissza lehet ám olvasni!)
"De az ellenkezőjét sem, pedig nyílvánvaló."
Vagyis, hazudtál! Hogy neked mi a nyilvánvaló az a magánügyed, tényként viszont csak olyat etikus állítani amit _leírtam_!!!
"Marhaság. A nitrogén-oxidok esetében háromszorosa a megengedett a dízelek esetében, mint a benzineseknél."
Hol állítottam, hogy nem így van? Szövegértelmezési gondok! A motor annyit ereget, és mint írtam ( csak ugye ezt "véletlenül" kihagytad) a benzines utókezelése _egyszerűbb_.
"Aha és akkor hogyan teljesítenék az EURO4-5 normákat a benzinesek, ami harmadannyít ír elő nekik, mint a dízeleknek?"
Még mindig ugyanott vagyunk, egyszerűbb az utókezelése!!!! Ebben mit olyan nehéz felfogni?
A szegénykeverékesnek egyébként szép nagy és igen drága NOx tárolókatalizátora van, (mint a dieselnek is) amit percenként 2 másodpercig regenerál a vezérlő. Hát így teljesíti a normát.
"Mit is csinálsz? Tíz éve zöldkártyát is?
És ennyire nem vagy tisztában a normákkal?"
Mellébeszélsz! Még mindig a normákon lovagolsz, vádaskodsz, olyanokat találsz ki amik el sem hangzottak! Hol írtam olyat ami ellenkezne a normákkal?????? Ja, hogy te úgy gondoltad, hogy én biztosan arra gondolok.... Hát ez siralmas. És igazad van, jellemzően magyar szokás.
Amúgy elárulom neked, miután önteltségedben tudatlanul ismét pálcát törtél felettem és ezzel a zöldkártyások felett, a zöldkártyásnak nincs köze ezekhez a normákhoz!!!!!! Gyakorlatilag egy betűt sem kell belőle tudnunk.
Hogy úgy mondjam, ismét öngól volt ez részedről!
"részemről befejeztem a vitát."
Ezt már mondtad máskor is, aztán nem lett igaz ez sem.
Szóval maradunk abban, hogy megrögzött hazudozó vagy?
"Az a baj veled, hogy még mindig ezen a fojtószelepen lovagolsz,"
Hazudsz! Te kötöttél bele! ( tudod, vissza lehet ám olvasni!)
"De az ellenkezőjét sem, pedig nyílvánvaló."
Vagyis, hazudtál! Hogy neked mi a nyilvánvaló az a magánügyed, tényként viszont csak olyat etikus állítani amit _leírtam_!!!
"Marhaság. A nitrogén-oxidok esetében háromszorosa a megengedett a dízelek esetében, mint a benzineseknél."
Hol állítottam, hogy nem így van? Szövegértelmezési gondok! A motor annyit ereget, és mint írtam ( csak ugye ezt "véletlenül" kihagytad) a benzines utókezelése _egyszerűbb_.
"Aha és akkor hogyan teljesítenék az EURO4-5 normákat a benzinesek, ami harmadannyít ír elő nekik, mint a dízeleknek?"
Még mindig ugyanott vagyunk, egyszerűbb az utókezelése!!!! Ebben mit olyan nehéz felfogni?
A szegénykeverékesnek egyébként szép nagy és igen drága NOx tárolókatalizátora van, (mint a dieselnek is) amit percenként 2 másodpercig regenerál a vezérlő. Hát így teljesíti a normát.
"Mit is csinálsz? Tíz éve zöldkártyát is?
És ennyire nem vagy tisztában a normákkal?"
Mellébeszélsz! Még mindig a normákon lovagolsz, vádaskodsz, olyanokat találsz ki amik el sem hangzottak! Hol írtam olyat ami ellenkezne a normákkal?????? Ja, hogy te úgy gondoltad, hogy én biztosan arra gondolok.... Hát ez siralmas. És igazad van, jellemzően magyar szokás.
Amúgy elárulom neked, miután önteltségedben tudatlanul ismét pálcát törtél felettem és ezzel a zöldkártyások felett, a zöldkártyásnak nincs köze ezekhez a normákhoz!!!!!! Gyakorlatilag egy betűt sem kell belőle tudnunk.
Hogy úgy mondjam, ismét öngól volt ez részedről!
"részemről befejeztem a vitát."
Ezt már mondtad máskor is, aztán nem lett igaz ez sem.
Szóval maradunk abban, hogy megrögzött hazudozó vagy?
Triznyak
2009.07.24 00:53:18
@Pasas:
Nem szokásuk ilyet csinálni, ott valami pillanatnyi "elmezavar" jöhetett közbe. Diag gépre kellene tenni, hátha beírt valami hibakódot. Ha nyomod a féket, akkor nem emelkedik a fordulat csak kb 2500-ig, de hogy alapjáratra essen, olyat eddig nem tapasztaltam. Amúgy nem kell pörgetni klíma töltés közben, szépen beszivattyúzza alapjáraton is. Ha pörgetik, hamarabb töltődik át a gáz. De ez is töltési módszer kérdése, ha gázként töltik be a hűtőközeget akkor egyszerűbb az autó kompresszorával "szívatni", de valójában a klímás kompresszorával, álló motorral is feltölthető.
Nem szokásuk ilyet csinálni, ott valami pillanatnyi "elmezavar" jöhetett közbe. Diag gépre kellene tenni, hátha beírt valami hibakódot. Ha nyomod a féket, akkor nem emelkedik a fordulat csak kb 2500-ig, de hogy alapjáratra essen, olyat eddig nem tapasztaltam. Amúgy nem kell pörgetni klíma töltés közben, szépen beszivattyúzza alapjáraton is. Ha pörgetik, hamarabb töltődik át a gáz. De ez is töltési módszer kérdése, ha gázként töltik be a hűtőközeget akkor egyszerűbb az autó kompresszorával "szívatni", de valójában a klímás kompresszorával, álló motorral is feltölthető.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"Nyilván a kipufogógázok értékeire értettem, amit első sorban figyelembe veszünk."
Igen ezt veszitek figyelembe és ez a baj. (mármint abból a szempontból, hogy magasabb besorolást várnátok el)Ezek az értékek csak a köznapi embernek bírnak ekkora jelentőséggel, valójában csak töredékei az előírásnak. (jellemzően az utóbbi 15évben ezek az értékek szinte semmi sem változtak!!) Ilyen alapon nem az euro3-ba, hanem az euro5-be is beleférne akár egy 1986-os Opel motor is.