Adatok
myronman
0 bejegyzést írt és 284 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Nemtudom mi van velem mostanában, kicsit néha érzényekebb vagyok vagy fogalmam sincs mi lehet.
Najó, van pár sejtésem:
- túl nagy az igazságérzetem
- anyám baszogat, hogy mosmá' pasizzak be (üzenem neki h találjon jobb elfoglaltságot)
- nincs legjobb barátnőm, aki meghallgatna és azt mondaná:…..
Rögtön félrevezető a cím persze, mert nem fogyókúrázni kell, aztán minden vissza a régibe, hanem életmódot váltani és onnantól fogva kitartani a váltás mellett. Hát nem egyszerű egyik sem, akár magát az első lépést megtenni illetve utána tovább sétálni. Nekem egyedül…..
myronman
2015.04.23 15:51:31
Kérem, forduljanak el egy kicsit, míg szabálysértően lehajtok az úttestre! Vigyorognak a rendőrök, akárcsak én.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
myronman
2015.03.06 12:07:35
@chr: Az úttal semmi gond. Többször is mentem rajta.
Egyébként attól hogy engedélyeznék rajta a haladást te még nyugodtan mehetnél a bringaúton meghagyva ezt a gyorsabb, ügyesebb vagy kockázatválalóbb bringásoknak.
Egyébként attól hogy engedélyeznék rajta a haladást te még nyugodtan mehetnél a bringaúton meghagyva ezt a gyorsabb, ügyesebb vagy kockázatválalóbb bringásoknak.
Soha, soha nem tudhatod, hogy mit hoz a jövő. Ezt általában valamiféle vígasztalásra, pozitív megerősítésre használják. Amikor felébredtem a BBU félmaraton után, érdekes módon még az izomlázat is keresnem kellett. Valahogy nem vett ki belőlem annyit a verseny, mint gondoltam,…..
myronman
2014.10.30 12:39:17
Pár hete átvettünk egy igencsak ütős posztot arról. hogy miért "jó" felkészületlenül nekivágni a versenyeknek. Nem hiszem, hogy az abban leírtakat tudnám überelni és nem is akarom. Minden egyes szavával egyetértek. Ellenben azt érzem, hogy a témáról nem lehet eleget beszélni,…..
myronman
2014.08.21 19:15:12
@braue: Mi a te definíciód szerint az amatőr sportolás?
A vébének vége, foci után ismét a futásé a pálya. Ez a poszt a frusztrációmról szól. Mint a szél, én is ventillálok, talán jobb lesz tőle. Ha sportról, közlekedésről van szó, a szél nem a barátom. Sőt: utálom a szelet. A huzatot, a bevágódó ajtót, az ellapozódó…..
myronman
2014.07.15 16:05:09
@őze bálint: Nem értek veled egyet :) A lényeges kifejezés itt "volna". Történhetett volna az is, hogy nem lő ki túl hamar és nem tudok beállni mögé hanem pont hogy mögöttem marad és húzom el egy ideig. Szerintem eltaktikázta.
Érdekes kérdések, de ellentmondásokat érzékelek. Azt mondod alapvetően az idővel és távval versenyzünk, akkor miért zavar az téged, ha valaki ezeket saját kárára lerontja? Attól még a te időd nem lesz rosszabb.
Én nem szoktam levágni a kanyarokat a futóversenyen és mindenképpen fel és leugrálni a járdára a belvárosban, mert minek? Ezen nem múlik már semmi szerintem. N vagy N+1 vagyok az nem kifejezetten számít amikor magam ellen versenyzek. 10 másodperccel később érek be? Na bumm.
Viszont a hétvégén volt egy 24 órás 6 fős bringás csapatverseny a Hungaroringen. Ott nem magam ellen versenyeztem hanem másik x csapattal és minél több kör megtétele volt a cél nyilván minél kevesebb idő alatt. Akkor már igenis jönnek az olyan dolgok, amivel időt tud nyerni az ember. Jön a taktikázás, hogy le lehet tekerni úgy is, hogy mindenkinek 4 órát kell egyhuzamban tekerni de egy órás váltásokkal relatív frissen is le lehet. Jön a kanyarok levágása amivel még gyorsabb köridőket lehet elérni és jön az összebeszélés és bolyok formálása összebeszélve és közös "ellenséget keresve".
Lehet úgy is nézni a témára, hogy valaki mindent megtesz a győzelemért amit csak a szabályok engednek és lehet úgy is nézni, hogy de hát ez nem fair mert más nem használja ezeket ki. Hosszúra nyúlt, de amit igazából mondani akarok:
Döntsd el, hogy csak magaddal versenyzel és akkor ne zavarjon az, hogy más versenyzik veled és hogy esetleg a saját szórakozását rontja. Vagy döntsd el, hogy mással versenyzel és akkor ne lepődj meg ha kihasználják mások a szabályok adta lehetőséget és taktikáznak is. Taktika ilyen vagy olyan formában a sport része lesz és meg kell tanulni kezelni ezt a részét.
Érdekes kérdések, de ellentmondásokat érzékelek. Azt mondod alapvetően az idővel és távval versenyzünk, akkor miért zavar az téged, ha valaki ezeket saját kárára lerontja? Attól még a te időd nem lesz rosszabb.
Én nem szoktam levágni a kanyarokat a futóversenyen és mindenképpen fel és leugrálni a járdára a belvárosban, mert minek? Ezen nem múlik már semmi szerintem. N vagy N+1 vagyok az nem kifejezetten számít amikor magam ellen versenyzek. 10 másodperccel később érek be? Na bumm.
Viszont a hétvégén volt egy 24 órás 6 fős bringás csapatverseny a Hungaroringen. Ott nem magam ellen versenyeztem hanem másik x csapattal és minél több kör megtétele volt a cél nyilván minél kevesebb idő alatt. Akkor már igenis jönnek az olyan dolgok, amivel időt tud nyerni az ember. Jön a taktikázás, hogy le lehet tekerni úgy is, hogy mindenkinek 4 órát kell egyhuzamban tekerni de egy órás váltásokkal relatív frissen is le lehet. Jön a kanyarok levágása amivel még gyorsabb köridőket lehet elérni és jön az összebeszélés és bolyok formálása összebeszélve és közös "ellenséget keresve".
Lehet úgy is nézni a témára, hogy valaki mindent megtesz a győzelemért amit csak a szabályok engednek és lehet úgy is nézni, hogy de hát ez nem fair mert más nem használja ezeket ki. Hosszúra nyúlt, de amit igazából mondani akarok:
Döntsd el, hogy csak magaddal versenyzel és akkor ne zavarjon az, hogy más versenyzik veled és hogy esetleg a saját szórakozását rontja. Vagy döntsd el, hogy mással versenyzel és akkor ne lepődj meg ha kihasználják mások a szabályok adta lehetőséget és taktikáznak is. Taktika ilyen vagy olyan formában a sport része lesz és meg kell tanulni kezelni ezt a részét.
myronman
2014.07.16 00:02:36
@őze bálint: Te tartod csalásnak vagy a szabály szerint az? Ez nagyon nem mindegy :)
Ha szabály szerint nem az, akkor könnyen lehet pusztán a lehetőségek kihasználásának is tekinteni. Szerintem alap lenne egyébként megköszönni, de ez érdekes kérdés.
Volt egyszer egy olyan eset, tekertünk le a Balatonra a dög melegben és elfogyott teljesen a kulacsunkból a víz. Odamentünk egy forráshoz, ahol jó kis fél hektós dobozokba töltötték a vizet, ahogy az lenni szokott. Én megkérdeztem, hogy szabad-e tölteni a kulacsba vizet, hiszen szomjasak vagyunk. Megengedték de amikor az utolsót és majdnem teletöltöttem jött a beszólás, hogy na de meg sem köszöntem a segítséget. Szándékomban volt de ez a kierőszakolt köszönet kihozta belőlem a rosszindulatot: "Minek köszönjem meg a türelmüket, ha láthatóan nincs mit?"
Amit mondani akarok, ne így kezdj :) A kierőszakolni köszönetet nem lehet. Példáidnál nem írtál annyi körítést, hogy meg lehessen ítélni, de lehet hogy konstruktívabb lett volna, hátra fordulni és azt mondani, hogy "bocsánat, de zavar ha a nyakamba lihegnek. Tudnál inkább mellettem futni vagy lemaradni pár métert?". El tudom képzelni, hogy az ilyen nyugodt és nem azonnal támadó hozzáállás jobbat hoz ki a helyzetből, de legalábbis egy próbát megért volna. Persze tudom, hogy ilyenkor nem mindig van az embernek ereje ilyen megoldásokat keresni.
Kanyar levágását szerintem félreértetted egyébként :) Én úgy értettem, hogy általában nem keresem a legjobb ívet, mert minek. Semmi nem múlik rajta - nem lesz tőle sikeresebb az edzésem és munkába sem érek be sokkal hamarabb. Futás közben sem kell keresnem a legjobb ívet. Itt a kanyar "levágásával" kvázi a legjobb ívet kerestem meg, amivel mondjuk minden körben nyertem 2 másodpercet ezzel 1 perc előnyt összeszedve.
Ha szabály szerint nem az, akkor könnyen lehet pusztán a lehetőségek kihasználásának is tekinteni. Szerintem alap lenne egyébként megköszönni, de ez érdekes kérdés.
Volt egyszer egy olyan eset, tekertünk le a Balatonra a dög melegben és elfogyott teljesen a kulacsunkból a víz. Odamentünk egy forráshoz, ahol jó kis fél hektós dobozokba töltötték a vizet, ahogy az lenni szokott. Én megkérdeztem, hogy szabad-e tölteni a kulacsba vizet, hiszen szomjasak vagyunk. Megengedték de amikor az utolsót és majdnem teletöltöttem jött a beszólás, hogy na de meg sem köszöntem a segítséget. Szándékomban volt de ez a kierőszakolt köszönet kihozta belőlem a rosszindulatot: "Minek köszönjem meg a türelmüket, ha láthatóan nincs mit?"
Amit mondani akarok, ne így kezdj :) A kierőszakolni köszönetet nem lehet. Példáidnál nem írtál annyi körítést, hogy meg lehessen ítélni, de lehet hogy konstruktívabb lett volna, hátra fordulni és azt mondani, hogy "bocsánat, de zavar ha a nyakamba lihegnek. Tudnál inkább mellettem futni vagy lemaradni pár métert?". El tudom képzelni, hogy az ilyen nyugodt és nem azonnal támadó hozzáállás jobbat hoz ki a helyzetből, de legalábbis egy próbát megért volna. Persze tudom, hogy ilyenkor nem mindig van az embernek ereje ilyen megoldásokat keresni.
Kanyar levágását szerintem félreértetted egyébként :) Én úgy értettem, hogy általában nem keresem a legjobb ívet, mert minek. Semmi nem múlik rajta - nem lesz tőle sikeresebb az edzésem és munkába sem érek be sokkal hamarabb. Futás közben sem kell keresnem a legjobb ívet. Itt a kanyar "levágásával" kvázi a legjobb ívet kerestem meg, amivel mondjuk minden körben nyertem 2 másodpercet ezzel 1 perc előnyt összeszedve.
Kezdjük az UNESCO által meglehetősen körülményesen megfogalmazott definícióval :„Funkcionálisan analfabéta az a személy, aki képtelen gyakorolni azokat a tevékenységeket, amelyekben az írásbeliségnek fontos szerepe van az adott csoportban és közösségben, valamint képtelen…..
myronman
2014.06.23 16:44:31
@juctice: Let it go :)
(A poszt nem vidám. És van egy pár nem túl szép fotó. Csak saját felelősségre...)
Mindig más karambolozik. Mindig mást ér baleset. Mindig mást ütnek el. Mindig másért víjjog a mentőautó szirénája. Mindig azt gondoljuk, hogy velem ez úgysem történhet meg. Én is ezt…..
myronman
2014.05.13 13:16:46
@bukszindeksz: Te meg netes troll aki csak így tudja levezetni a frusztrációját :)
Fekvőgipszet kaptam a hétvégén, mert futás közben beléptek elém és részleges szalagszakadást szenvedtem. Nekem is az volt az első reakcióm, hogy ugyanazt a versenyt ki kell hagynom. Felelőtlen és önző pasi vagyok?
Fekvőgipszet kaptam a hétvégén, mert futás közben beléptek elém és részleges szalagszakadást szenvedtem. Nekem is az volt az első reakcióm, hogy ugyanazt a versenyt ki kell hagynom. Felelőtlen és önző pasi vagyok?
myronman
2014.05.13 18:02:41
@videki gyerek:
Ezzel a formával amit most írtál egyetértek, de eredetileg ez volt benne:
"Akarhogy is, de a ha buzi autosok nem szaguldoznanak lustasagbol, kenyelembol a nagytomegu kornyezetszennyezo szarjaikkal, akkor nem tortenenek ilyenek. Egyertelmuen az autos a hibas."
Ennek más a jelentése :) Nem hinném, hogy egyértelműen az autós lett volna a hibás, csak azért mert ott volt az autó ki tudja milyen okból :)
Ezzel a formával amit most írtál egyetértek, de eredetileg ez volt benne:
"Akarhogy is, de a ha buzi autosok nem szaguldoznanak lustasagbol, kenyelembol a nagytomegu kornyezetszennyezo szarjaikkal, akkor nem tortenenek ilyenek. Egyertelmuen az autos a hibas."
Ennek más a jelentése :) Nem hinném, hogy egyértelműen az autós lett volna a hibás, csak azért mert ott volt az autó ki tudja milyen okból :)
Mivel mindig jöttek a panaszok kommentben, hogy mi értelme szenvedős maraton beszámolókat írni, minek felkészületlenül elindulni. Úgyhogy gondoltam, elébe megyek a kritikának, és a bécsi maratonra edzéstervet fogok követni. Most, hogy ezt le is írom, abba sem hagyhatom majd…..
Egy trolis bemutatott atomboynak, aki föltette az erről készült videó egy részletét facebookra, hogy megmutassa ismerőseinek. Ma pedig lehozta a biciklisnek bemutató trolis hírét a Délmagyar és az Index is. A közlekedési társaság panaszként kezeli a hírt és vizsgálatot indít…..
myronman
2013.11.16 11:49:52
@GabikA: Ott az autós előtte 2-3 másodperccel ahogy éppen lecentizi.
Picikét más az eset mint az itt linkelt videón látható.
Picikét más az eset mint az itt linkelt videón látható.
Megelégelték, hogy itt-ott már Budapesten is felbukkant néhány magas bicikli: a Közlekedéstudományi Egyesület jópofa, de ön- és közveszélyes játéknak minősítette a szerkezeteket.
A társaság levelét közöljük:
„Egy új, Amerikából származó extrém kerékpár használata…..
myronman
2012.07.12 18:14:21
@Sajátzsíron: Maradjunk annyiban hogy nem kell félteni a srácot mert többet biciklizett mint te és én együttvéve :)
Én csak kicsivel megyek beljebb mint őt látom a felvételen. Abszolút jónak és kezelhetőnek érzem mert egyszerűen elég széles itt. Még az előző autók is tudnak távolságot tartani, annyira széles az út és van hová húzódni ha nyílna az ajtó.
Én csak kicsivel megyek beljebb mint őt látom a felvételen. Abszolút jónak és kezelhetőnek érzem mert egyszerűen elég széles itt. Még az előző autók is tudnak távolságot tartani, annyira széles az út és van hová húzódni ha nyílna az ajtó.
myronman
2012.07.12 19:24:41
@insert_click: Sajnálom de ebben továbbra sincs benne hogy a KRESZ melyik része tiltja az áthaladást.
Amire itt hivatkozol, az az, hogy ha valaki megáll a zebra előtt akkor neked is kötelességed megállni mellette. Ebből a szempontból teljesen érthető ha az nem megállót hozzák ki vétkesként még akkor is ha a másik szabálytalan volt - amit továbbra is vitatok lévén hogy még senki sem tudta megmutatni a tiltást.
Amire itt hivatkozol, az az, hogy ha valaki megáll a zebra előtt akkor neked is kötelességed megállni mellette. Ebből a szempontból teljesen érthető ha az nem megállót hozzák ki vétkesként még akkor is ha a másik szabálytalan volt - amit továbbra is vitatok lévén hogy még senki sem tudta megmutatni a tiltást.
myronman
2012.07.12 19:26:47
@shitgun: Azt ugye tudod hogy a KÉP csak illusztráció amit a cikk mellé tettek. Nézz utána hogy mit jelent ez a szó :)
Ennyi erővel elkezdhetnénk vitatkozni a féktelen autók veszélyességén is de gyakorlatilag nincs senki pesten aki féktelen talbikeal nyomná.
Ennyi erővel elkezdhetnénk vitatkozni a féktelen autók veszélyességén is de gyakorlatilag nincs senki pesten aki féktelen talbikeal nyomná.
Az EMPAMO rendszeres időközönként előáll valamilyen nagyszabású javaslatcsomaggal, hogy az utcákon megvédje a különféle közlekedő csoportok okozta fenyegető veszélytől az autósokat. A szervezet megint akcióba lépett, és az Autósok Szövetségével javaslatokat adott be a…..
myronman
2012.06.20 16:00:17
@Icarus_: Upsz, kétszer ment el a komment... nembaj, hátha legalább egyszer át fog menni valakinek hogy a fékpedál használata sem az ördögtől való :)
myronman
2012.06.20 16:10:38
@Yogi: Rendben, majd felteszem valahova és belinkelem ide :)
myronman
2012.06.20 21:17:31
Bringásként sokan érzik úgy, hogy veszélyben vannak az utakon, ami sajnos néha nem megalapozatlan. A KRESZ ott tesz keresztbe nekünk, ahol csak lehet és egy nagyon fájó hiányossága számunkra, hogy nincs megszabva a kötelező távtartás előzés során. Ennek eredményeképp sűrűn…..
myronman
2012.05.13 16:45:41
@zum trucc:
"A bicikli nem nevezhető közlekedési eszköznek."
Miért is ne lenne nevezhető annak? Eszköz? Igen, mert az ember használja. Közlekedés mert a segítségével A pontból B pontba eljutsz.
"Ostoba divat, veszélyes játék, amely a használóiban sem örömet, hanem frusztrációt kelt."
Érdekes :D Biztos mindenki flúgos aki bringatúrákra szokott menni és élvezi. Én szeretek a városban biciklizni és fusztrációt maximum azzal keltek, hogy nem álldogálok a dugóban hanem pillanatok alatt át tudok menni rajta. Tudod milyen szórakoztató?
"Az autó elleni, olykor sötétzöld beütésű gyűlölet meg nevetséges."
Mert ám a bicikli elleni gyülőlet nem nevetséges ám :)
"A bicikli nem az anyagi helyzetről, hanem az intelligenciáról szól. Pontosabban a hiányáról."
Akkor ha éppen autót vezetek akkor zseni vagyok de ha biciklivel megyek munkába akkor 100-at eset az IQ-m? Na ne mondd már :)
"A biciklisták olyan erőforrásokat vesznek ellenérték fizetése nélkül igénybe, amelyekért a közlekedés többi résztvevője, inclusive BKV, fizet (kötelező biztosítás+biztosítási adó, súlyadó, vizsgadíj, rendszám, forgalmi, zöld kártya, apám fasza, üzemanyagadó és még ki tudja micsoda, már nem is tartom észben)."
Sírok ezen :D Zöld kártyát miért fizetne egy olyan járműre ami gyakorlatilag nem is szennyezi a környezetét. Súlyadó? Valamire ami effektív nem rongálja az utat? Üzemanyagadót nem fizet, de ha nagyon rá akarod fogni akkor többet eszik és képzeld el az ételeknek is van áfája. Mi van azokkal a biciklistákkal akik mellette autót is vezetnek? Azoknak szabadna az úton menni, a többieknek meg nem? És mi van azzal a plusz mozgással ami kicsit egészségesebbé teszi a bringásokat és kevesebb kiadást jelentenek a TB-nek? Bocsánat de ez csak irigység amiatt h kevesebbe kerül a bicaj fenntartása...
"Rendszám híján nem azonosíthatók."
Akkor gondolom a gyalogosok is hatalmas problémát jelentenek neked. Gondold el folyamatosan átmennek a piroson, néha bankot is rabolnak és meg azonosíthatatlanok is...
"A bicikli nem nevezhető közlekedési eszköznek."
Miért is ne lenne nevezhető annak? Eszköz? Igen, mert az ember használja. Közlekedés mert a segítségével A pontból B pontba eljutsz.
"Ostoba divat, veszélyes játék, amely a használóiban sem örömet, hanem frusztrációt kelt."
Érdekes :D Biztos mindenki flúgos aki bringatúrákra szokott menni és élvezi. Én szeretek a városban biciklizni és fusztrációt maximum azzal keltek, hogy nem álldogálok a dugóban hanem pillanatok alatt át tudok menni rajta. Tudod milyen szórakoztató?
"Az autó elleni, olykor sötétzöld beütésű gyűlölet meg nevetséges."
Mert ám a bicikli elleni gyülőlet nem nevetséges ám :)
"A bicikli nem az anyagi helyzetről, hanem az intelligenciáról szól. Pontosabban a hiányáról."
Akkor ha éppen autót vezetek akkor zseni vagyok de ha biciklivel megyek munkába akkor 100-at eset az IQ-m? Na ne mondd már :)
"A biciklisták olyan erőforrásokat vesznek ellenérték fizetése nélkül igénybe, amelyekért a közlekedés többi résztvevője, inclusive BKV, fizet (kötelező biztosítás+biztosítási adó, súlyadó, vizsgadíj, rendszám, forgalmi, zöld kártya, apám fasza, üzemanyagadó és még ki tudja micsoda, már nem is tartom észben)."
Sírok ezen :D Zöld kártyát miért fizetne egy olyan járműre ami gyakorlatilag nem is szennyezi a környezetét. Súlyadó? Valamire ami effektív nem rongálja az utat? Üzemanyagadót nem fizet, de ha nagyon rá akarod fogni akkor többet eszik és képzeld el az ételeknek is van áfája. Mi van azokkal a biciklistákkal akik mellette autót is vezetnek? Azoknak szabadna az úton menni, a többieknek meg nem? És mi van azzal a plusz mozgással ami kicsit egészségesebbé teszi a bringásokat és kevesebb kiadást jelentenek a TB-nek? Bocsánat de ez csak irigység amiatt h kevesebbe kerül a bicaj fenntartása...
"Rendszám híján nem azonosíthatók."
Akkor gondolom a gyalogosok is hatalmas problémát jelentenek neked. Gondold el folyamatosan átmennek a piroson, néha bankot is rabolnak és meg azonosíthatatlanok is...
myronman
2012.05.17 11:13:33
@zum trucc: Ez aztán vitakultúra :D Köszönöm, jót nevettem így reggel :)
A Fidesz országgyűlési képviselőcsoportjában a belügyminiszter jelenlétében ismét elővették a szigorú KRESZ témáját a képviselők. Az ülésen Pintér Sándor meghallgatta a panaszokat, és egyetértett azzal, hogy túlzás húszezer forintos bírságot kiszabni egy hiányzó…..
myronman
2012.05.04 09:44:52
@Priest Lord: Ha zavar az jó :) Ha valami zavar téged akkor az azt jelenti hogy látod is és feltűnt a tulajdonosa és kifejezetten ez a lámpahasználat célja :)
Ahogy látom valakinek az is baj, ha van sapka, az is baj ha nincs :)
Ahogy látom valakinek az is baj, ha van sapka, az is baj ha nincs :)
myronman
2012.05.04 09:51:06
@tatabike: Lehet hogy az ebből pénzt csinálást találta ki magából :) Egy bringakölcsönzés cég szervezi és nem lehet ám csak úgy velük tartani, még ha saját bringával és teljesen felszerelkezve mennél is :P
Kerékagy
Annyit majdnem mindenki tud, hogy egyirányúba nem lehet csak úgy behajtani
2012.04.12 13:08:00
A kerékpárosok háromnegyede tisztában van azzal, hogy egyirányú utcába csak akkor lehet biciklivel behajtani a forgalommal szemben, ha ezt külön tábla engedélyezi. A legalapvetőbb KRESZ-szabályok ismeretét firtató kutatás szerint ez a legkönnyebb kérdés a biciklisek számára. A…..
myronman
2012.04.13 20:10:49
@A Tyne folyó déli partja: Ez látod jó kérdés - kicsit gumiszabálynak érzem, de egész biztos vagyok benne hogy alkalmatlan ha mondjuk fel van bontva :)
myronman
2012.04.13 20:11:46
@Mon3: Hát igen, ezt nem tudom hogy honnan vették hogy csak tolni szabad a zebrán a bicajt. Sehol nincs szó erről a kreszben. Mondjuk annyiban igazuk van, hogy bringán zebrára hajtva elsőbbségünk sincs.
myronman
2012.04.13 20:36:10
@Mon3: Be tudnad linkelni ezt a paragraffusat a kresznek? sokszor kerestem mar de eddig nem talaltam ilyen reszt
2012. április 11-én, szerdán korán reggel a Parlament előtt indult a "BAM!", azaz a A "Bringázz a munkába!" tavaszi kampánya. A nagy dirrel-durral beharangozott eseményen nagyjából százan lehettek, így javarészt a meghívott vendégek és a hivatalból jelenlévők…..
myronman
2012.04.13 11:00:14
@Jack Torrance: Hasonlóképpen érzem én is.
Kicsit túldimenzionáltnak érzem ezt a posztot, főleg hogy tegnap előtt reggel kezdődött a kampány és nem érződhet ennyire a hatása (és főleg nem ennyire rossz a helyzet, egyre javul szerintem mind az autós mind a biciklis oldalról a morál) :D
Kicsit túldimenzionáltnak érzem ezt a posztot, főleg hogy tegnap előtt reggel kezdődött a kampány és nem érződhet ennyire a hatása (és főleg nem ennyire rossz a helyzet, egyre javul szerintem mind az autós mind a biciklis oldalról a morál) :D
Szóval beütött a tavasz és ahogy mondtuk előre, a Margit-hídon alig lehet már elférni. Az északi oldal kétirányú bringaútja és a vele egy szintben lévő szűk járda alig bírja el a tömeget. Teljesen természetes, hogy az egymást kikerülő gyalogosok betévednek a bringaútra,…..
myronman
2012.03.25 21:36:00
@Jó Mercutio halott: Azt ugye tudod, hogy tolatás közben nincs elsőbbséged? Számonkérni azt hogy nem létező elsőbbséged nem kapod meg, vicces dolog :D
A Harry Potter-filmek mellett a Trónok harca kaszkadőrgárdája, köztük nyolc magyar is Screen Actor Guild-díjat kapott az amerikai színészek céhétől. A húsz fős csapat kaszkadőr koordinátora, Párdányi Domonkos nem először szerepelt kardozós szuperprodukcióban: a Trójában Brad Pitt dublőre volt, a…..
myronman
2012.02.17 02:22:45
@Hamlet: Istenem, miert nem ismeritek be ha valamit rosszul csináltatok? Csak annyit kellene mondani, hogy igen... lehetett volna okosabban is... Tanulunk belőle, spoiler tagbe rakjuk vagy valami hasonló :)
Sajnálom de ezzel a mindenek felett védett hülyeséggel már lassan pár kormánypárti szereplőhöz lehetne hasonlítani titeket :D
Sajnálom de ezzel a mindenek felett védett hülyeséggel már lassan pár kormánypárti szereplőhöz lehetne hasonlítani titeket :D
2011. október 25-én kellett volna átadni a kerékpáros forgalomnak az új csepeli kerékpárutat, amit Vitézy Dávid, a BKK vezetője ígért be még az ősz elején. A Weiss Manfréd úti 2885 méter hosszú kerékpárút építése azonban néhány hete megakadt. Az iho.hu szerint a…..
myronman
2011.12.14 21:16:41
@fda: Ezzel vitatkoznék. Van olyan ismerősöm, aki mivel még nincs kész, ott az úton közlekedik. Ledudálták már az "annyi eszű autósaid" a bringaútra mutogatva... sajnos azt nem vették észre, hogy nincs kész és betontömbök állnak keresztben.
myronman
2011.12.14 21:18:03
@luciferko: Igen, nem is rontom a levegő minőségét égési termékekkel. Nem szennyezem a műanyagokat korommal és a több mozgás miatt nem is kerülök annyiba a tb-nek... szépen elfelejtkeztél ezekről :D
myronman
2011.12.14 21:22:10
@luciferko: Nem kell... elég ha nem irod be hogy bezzeg a biciklisek nem fizetnek adot
Arról, hogy a nagyvárosokban lehangoló a levegőminőség a közelmúlt szmogriadói után felesleges beszélni. A helyzetről annyit kell tudni, hogy ha néhány napra leáll a szél az országban, akkor a falak közt rekedő levegőről kiderül, hogy az valójában emberi fogyasztásra…..
myronman
2011.12.11 12:01:32
@midnight coder: Sajnos kevés esélyt látok erre. Hallom egyik oldalról is az indokokat és a másik oldalról is. Annyira vannak mind a két oldal mellett érvek, hogy megkockáztatom hogy kb ugyanannyi negatív hatása lehet biciklivel városban tekerni, mint autóval haladni.
Ezek után meg úgy vagyok vele, hogy akkor maradok a kedvenc közlekedési eszközömnél és továbbra sem cigizek :D
Ezek után meg úgy vagyok vele, hogy akkor maradok a kedvenc közlekedési eszközömnél és továbbra sem cigizek :D
..
myronman
2011.10.31 12:23:43
@ericssonfan: hivatalosan legbiztonsagosabb :D? Valami forrast legyszives mutass mar :)
Tudom, tudom, Péter levele hangulatkeltésre kiválóan alkalmas, de olyan mély részletességgel ír az őt feltartóztató kerékpáros szőrös tomporáról, mint Tolsztoj Ivan Iljics állapotának romlásáról, vétek lenne nem elolvasnotok! Sokáig gondolkodtam, hogy megírjam-e ezt az…..
myronman
2011.10.04 16:06:58
@tundrazuzmo: Ilyent ritkán látok szerencsére... az sokkal gyakoribb hogy odacsorgok mellé... elindul és az utolsó pillanatban kezd el indexelni...
A Londonban kerékpárral közlekedő fiatal felnőttek tüdejébe kétszer több korom jut, mint a gyalogosokéba. A bartsi Jonathan Grigg professzor és a London School of Medicine nemrég publikált tanulmánya szerint igaz, amit azért eddig is lehetett sejteni: bringázás közben sokkal…..
myronman
2011.10.03 19:02:24
@Mester Aba: Mert ha sokkal többen használnak tömegközlekedést, akkor több buszt kell beállítani a forgalomba hogy ne az emberek ne hering módjára közlekedjenek hanem kulturált körülmények között.
Illetve ha egy kocsit jobban megterhelsz, plusz súlyt teszel rá akkor attól magasabb lesz a fogyasztása -> több elégetett üzemanyag -> több szennyező anyag.
Ha egy villamost jobban megterhelsz, akkor több áram kell a gyorsításához -> áram pl szénerőműben keletkezik -> több elégett szén a megnövekedett áramszükséglet miatt -> több széndioxid és szénmonoxid kibocsátás -> több szennyező anyag...
Illetve ha egy kocsit jobban megterhelsz, plusz súlyt teszel rá akkor attól magasabb lesz a fogyasztása -> több elégetett üzemanyag -> több szennyező anyag.
Ha egy villamost jobban megterhelsz, akkor több áram kell a gyorsításához -> áram pl szénerőműben keletkezik -> több elégett szén a megnövekedett áramszükséglet miatt -> több széndioxid és szénmonoxid kibocsátás -> több szennyező anyag...
myronman
2011.10.03 19:10:29
@Mester Aba: Én úgy látom, hogy minél többen szoknak rá erre a "veszélyes és egészségtelen" közlekedési eszközre, annál kevésbé lesz veszélyes (normálisabban kialakított infrák, egymást jobban elfogadó felek, összeszokás) és annál kevésbé lesz egészségtelen (lásd a csökkenő szennyezés levezetését egyel feljebb)...
Ha választhatok, akkor ezt az ördögi kört inkább ebbe az irányba próbálom befolyásolni és nem a másikba... :) És közben még jól is érzem magam :)
Ha választhatok, akkor ezt az ördögi kört inkább ebbe az irányba próbálom befolyásolni és nem a másikba... :) És közben még jól is érzem magam :)
myronman
2011.10.03 19:19:55
@tatabike: Biciklista vagy ;-) Definíció szerint nem lehetsz jófej ;-) :D
Nagyszebenben a hétvégén lett vége a 2011-es női Európa-bajnokságnak. Pocsai Ritának ez a harmadik női Európa-bajnoki címe. A negyedik forduló volt a döntő, amikor a két veretlen, Rita és a román Laura Avram (2 dan) kerültek össze. Érezni lehetett a tétet, Laura…..
myronman
2011.09.27 13:29:37
@Brendel Mátyás: Gondolkodtam rajta és nekem nincs semmi probléma az "inváziózott" kifejezéssel :) Szerintem elég sokan és gyakran használják ilyen formában :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Fuck, nem én voltam az első :D