Adatok
lala444
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Komárom-Székesfehérvár, Zirc-Veszprém, Pápa-Csorna, Karcag-Tiszafüred, Lajosmizse-Kecskemét
A Kötött pálya úgy értesült nem hivatalos, de megerősített forrásokból, hogy napokon, heteken belül öt olyan vasútvonalon indulnak meg ismét a személyszállító vonatok, ahol a Bajnai-…..
lala444
2010.06.18 15:02:57
@zgabi: Ekkora hülyeséget már rég hallottam.
Ilyen fajlagos km költségekkel mint a MÁV, nem lehet üzemelni.
Olyan vonalakra üzemeltetésére költenek óriási összegeket, amelyeken csak pár ember van. A helyett, hogy fejlesztenék a forgalmasabb és hosszabb vonalakat, ezeket a kis szarokat meg hagynák a Volánokra.
Ilyen fajlagos km költségekkel mint a MÁV, nem lehet üzemelni.
Olyan vonalakra üzemeltetésére költenek óriási összegeket, amelyeken csak pár ember van. A helyett, hogy fejlesztenék a forgalmasabb és hosszabb vonalakat, ezeket a kis szarokat meg hagynák a Volánokra.
lala444
2010.06.18 15:23:31
@Névtelen betelefonáló: Pont az a baj ezzel az egésszel, hogy olyan, mintha a szocik csinálnák. Mindegy mibe kerül, és hogy racionális e, de ez kell a népnek, mert megígértük és népszerű. Ez a Fidesz egyetlen intézkedése és ígérete (eddig), amivel nagyon nem értek egyet. A legtöbb bezárt vonalon akkor sem lesz utas, ha ingyen kávét szolgálnak fel a légkondis vagonokban... Száz milliárdok mennek el mindenki pénzéből úgy, hogy semmi értelme nincs. A Fidesztől inkább azt vártam volna, hogy szedje rendbe a közösségi közlekedés egészét, nem pedig hogy herdálja a közöst, mert már megígérte...
Ígérem, most utoljára foglalkozunk az argentin meccsel, és holnaptól a görögverés lesz a téma, de ezt azért mégsem lehet szó nélkül hagyni. "Tökéletesen kielemezte a nigériai védők mozgását egy-egy szögletnél, és megfigyelte, az ötösön belülre sodródnak. Ezért…..
Az Eurosporttól kapott legújabb hivatalos információ szerint a minket tájékoztató kolléga tévedhetett, mert szó sincs arról, hogy a Chelsea és a Liverpool meccsei átkerülnének a Digisportra, sőt, az a helyzet, hogy a heti kínálatból a 2. és 4. választás lehetősége a…..
lala444
2009.08.11 13:08:59
@ékszíjas: erről beszéltem...:)
A kormány szerdai határozata csak általános irányokat jelöl ki, lehet belőle még jó és rossz is.
Július 1-én jelentette be Hónig miniszter, hogy új vezetőt kap a közösségi közlekedés, és annak legfontosabb cége, a MÁV. Akkor szánalmasan kevés konkrétum hangzott el, azt…..
lala444
2009.08.08 08:51:56
@EvilHedgehog:
Ezt a hülyeséget honnan vetted? Az összes Volán veszteséges, csak most még nem akkora mértékben (tisztelet a kivételnek), ami a létüket veszélyeztetné.
Az állam az elismert (!!!) veszteséget 'veszteségkiegyenlítés' címén fizeti ki.
Ezt a hülyeséget honnan vetted? Az összes Volán veszteséges, csak most még nem akkora mértékben (tisztelet a kivételnek), ami a létüket veszélyeztetné.
Az állam az elismert (!!!) veszteséget 'veszteségkiegyenlítés' címén fizeti ki.
Szerepelt már linkként a blogban az itf.hu. Fiatal vasúti szakemberek hozták létre, akik úgy vélik, végre meg kellene csinálni Magyarországon is az országos integrált (tehát nemcsak a vasútra, hanem a busz- és a vízi közlekedésre is kiterjedő) ütemes menetrendi rendszert (az…..
lala444
2009.07.16 12:16:40
@n_gery: A vasút nem a pályadíj miatt kerül többe a közúti közlekedésnél. Azért ezt ki ne találjátok már...
lala444
2009.07.16 12:22:59
@hank_1974:
Tökéletesen igazad van. Én azt mondom, regionális szinten közlekedjenek a Volánok (buszok), a hosszabb szakaszokon meg menjen a MÁV. A többi sint meg fel kell szedni. Nincs is ezzel semmi gond, csak azt a sok érdek (anyagi) amit ez sértene... azért nem lesz ebből semmi.
Tökéletesen igazad van. Én azt mondom, regionális szinten közlekedjenek a Volánok (buszok), a hosszabb szakaszokon meg menjen a MÁV. A többi sint meg fel kell szedni. Nincs is ezzel semmi gond, csak azt a sok érdek (anyagi) amit ez sértene... azért nem lesz ebből semmi.
lala444
2009.07.16 12:46:25
@n_gery:
Igazad van, nem lehet párhuzamba állítani. A kormány és a minisztérium felelőssége az, hogy nem definiálja egyértelműen a cégek feladatait, és így alakulhattak ki a párhuzamosságok. Ezt most meg akarják szüntetni, de most sem onnan kezdik, hogy kinek mi a közszolgáltatási feladata, hanem majd elkezdődik az egymás torkának esés, hogy melyik az olcsóbb, és melyikre van szükség, stb.
Igazad van, nem lehet párhuzamba állítani. A kormány és a minisztérium felelőssége az, hogy nem definiálja egyértelműen a cégek feladatait, és így alakulhattak ki a párhuzamosságok. Ezt most meg akarják szüntetni, de most sem onnan kezdik, hogy kinek mi a közszolgáltatási feladata, hanem majd elkezdődik az egymás torkának esés, hogy melyik az olcsóbb, és melyikre van szükség, stb.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A bezárt vonalakhoz nem kellene ugyanúgy vezényelni az embereket munkára, és akkor talán lenne megtakarítás. De ameddig a MÁV érdeke az, hogy bármi áron, de azt mutassa ki, hogy ez a mostani gazdálkodás és állapot tökéletes, addig ne számítson senki fejlett vasútra.