Regisztráció Blogot indítok
Adatok
koczka_mate

54 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egyik napról a másikra mindannyiunk élete megváltozott. Nincs ember, akire ne gyakorolna komoly hatást a koronavírus. Cégvezetőként, vállalkozóként, marketingesként, PR-osként is nagy felelősség hárul mindenkire, hiszen az olyan krízishelyzetekben mint a mostani, a helyes kommunikáció még fontosabb…..
Sajtó tanulmányutat szervezni az egyik kedvenc feladatom! Nem újdonság, hogy sok vállalkozás - főleg a turisztikában - rendszeresen szervez tanulmányutakat (study tour-okat) újságíróknak. Ezek az általában egy-két napos programok nagyon jó lehetőséget adnak arra, hogy olyan sajtóorgánumokat is…..
Nemrég az Üzletem.hu készített velem interjút: 12 kérdésen és 12 válaszon keresztül a munkáról és magánéletről. Itt olvasható: https://uzletem.hu/velemeny/koczka-mate-101-evesen-is-a-mediaban-szeretnek-dolgozni..
Újsághirdetésekért, bannerekért, tévéreklámokért, de még PR cikkekért is százezreket elkérnek a kiadók. Ezzel szemben médiamegjelenéseket akár "ingyen" is el lehet érni, ha elég érdekesek tudunk lenni. (Erről bővebben itt.) ermészetesen fontos a pénz, de nem csak az ingyenesség miatt jobb "ingyen"…..
Hogyan kerülhetsz be a sajtóba? Mi kell ahhoz, hogy a média felkapja a témád?  A szerkesztőségekhez naponta több száz e-mail érkezik olyanoktól, akik be szeretnének kerülni az adott újságba, tévébe, rádióba, internetes felületre. Vannak, akik személyes hangvételű levéllel, mások…..
December 2-án immár hatodik alkalommal rendezik meg a fővárosban a Tetoválók Éjszakáját, melyen idén a képregények világába kalauzolják a fesztivál látogatóit. A nemzetközi szinten komoly presztízzsel bíró rendezvénynek újfent a Dürlin és a Dürer kert ad majd otthont december első szombatján. Az…..
Kolbásztöltés újságírókkal, kertészkedés Rékasi Károllyal, beszélgetés professzorokkal és Jakupcsek Gabriellával - néhány ok, ami miatt az elmúlt hónapokban nem jutott időm írni a blogra. Most viszont szeretnélek kárpótolni benneteket az utóbbi néhány általam szervezett sajtótájékoztatóról és…..
Már nem csak a "főállású" médiaszemélyiségek és a művészek, hanem üzletemberek, orvosok, jogászok, séfek, asztalosok és számos más terület képviselői jelennek meg egyre tudatosabban a médiában. Az elmúlt években egyre többen jöttek rá, hogy a személyi PR nagyon fontos, ha…..
Örömmel jelenthetem, hogy néhány nappal ezelőtt megalakult a Fiatal Vállalkozók Szövetségének Média Bizottsága, amelynek én lettem az elnöke. A FIVOSZ Média Bizottságának célja, hogy az érdeklődő tagok választ kapjanak egy sokak számára talán idegen területtel, a médiával…..
Nemrég szerencsém volt eltölteni egy kis időt Japánban, és ha már ott jártam, két találkozót is leszerveznem helyi PR szakemberekkel. Az utazás előtt hetekkel kerestem fel őket az interneten, mert nagyon érdekelt, hogy miben különböznek az ottani munkamódszerek. Első pillantásra…..
http://www.vallalkozzitthon.hu/hirek/Hogyan-legyek-erdekes-a-sajtonak- Hogyan legyek érdekes a sajtónak? Minden vállalkozás tele van jó témákkal, csak meg kell találni őket, és eljuttatni a megfelelő helyekre. A PR tanácsadó ebben segít. Szerencsére egyre több vállalkozás…..
Megjelent egy írásom a vallalkozzitthon.hu oldalon arról, hogy a multik mellett a kkv szektor is sikeresen használhatja a PR adta lehetőségeket. Miért pont annak a pékségnek a tulajdonosa, az a jogász, és az a divattervező nyilatkozik a tévében? Miért ahhoz az autókölcsönzőhöz…..
Jó téma, alaposság, kapcsolat, ritmus Hiába a Tiéd a világ leghatásosabb híre, ha nem tudod eljuttatni a sajtóhoz. A blogomban már sokszor írtam róla, hogy milyen a jó sajtóközlemény, vagy hogy mennyire fontos a kapcsolatépítés. De ez még mindig nem elég ahhoz, hogy elég…..
Vállalkozásod teljes sikeréhez elengedhetetlen az újságírókkal való kapcsolatépítés!   Ha profi szeretnél lenni a PR-ban, nem elég megtalálni azokat, akik szívesen foglalkoznának a híreiddel, hanem megfelelően is kell bánnod velük. A lenti tippek segítenek abban, hogy az…..
Sokat meséltem már arról, hogy mennyire fontos az újságírókkal és szerkesztőkkel való jó kapcsolat kialakítása. A mai világban azonban már nem csak a klasszikus sajtótermékek, hanem a webes véleményformálók is legalább olyan fontosak a pr-osok számára. Ma akkor már nem…..
PR Furfang blog Miben vagy egyedi? 2012.09.20 16:48:26
Hiába tudod, hogy egyedülálló amit kínálsz és kimagasló színvonalat képviselsz a piacon, ha erről nem tudnak a vásárlóid. Miben vagy egyedi? - Ha sajtónyilvánosságra vágysz, sokszor elég, ha erre az egyszerűnek hangzó kérdésre megtalálod a választ. Gondolkodj! Keresd meg…..
Megtörtént hát, ismét, ezúttal az első Dining Guide Street Food Show részeként került megrendezésre a harmadik Blogkóstoló. És hála a jó szervezésnek valamint a varázslatos helyszínt biztosító Hold utcai piacnak, ismét egy nagyszerű élménnyel lettem gazdagabb. fotó:…..
Az őszi divatelemek közé néhány divattervezőnek, divatháznak köszönhetően becsempészték a baglyokat is. Anna Sui például baglyos sapkákat, kesztyűket és kardigánt tervezett, a Burberry Prorsumnál pedig pólón, pulcsikon jelent meg a motívum. Anna Sui:    Burberry…..
koczka_mate 2012.09.13 18:16:49
A PR a bizalomépítés művészete és tudománya. A hírneved segít a vevőszerzésben, pozicionálásban és a bevételeid növelésében!Tisztában vagyok vele, hogy a multi cégek lehetőségei PR téren is merőben eltérnek a kisvállalkozásokéitól, de nem jó kifogás, ha valaki az…..
  A mai posztban Viktor nem épp egy tipikus úticélt mutat be nektek. A Mount Everest alaptáborába kalauzol el minket fantasztikus fotósorozatával, melyet teljes egészében itt érhettek el. Budapestről egy napos repülőút Delhin keresztül Kathmanduba, majd a nyüzsgő…..
koczka_mate 2012.09.11 19:28:33
Egy kampányt indított a Bob nevű, hamarosan nyíló szórakozóhely. Gerilla eszközöket is használtak. Alább a részletek. A kampányt a 4BRO Hungary készítette. Plakátok és közterületi megjelenések Film ..
koczka_mate 2012.09.11 18:20:50
A hétvégén zajlott le a Street Food Show a Dining Guide szervezésében, a Hold utcai Vásárcsarnokban. A Burger Blog is kinn járt, a bővített beszámolót pedig a Háj Fájv gasztropodcastben tudjátok meghallgatni. A Spílerhez betérve egyértelmű volt, hogy a fogások közül az…..
Egy megfelelő "arc" a maradandó cégimázs megteremtésének kulcsa! A legtöbb pr kampányból azonban mégis sokszor a megfelelő szóvivő hiányzik. Egyet kell értenem a híres Ries & Ries amerikai tanácsadó cég két vezetőjével: ha a híressé akarod tenni a terméked, először a…..
Szégyellem magam, hogy az elmúlt néhány hónapban elhanyagoltam a blogom olvasóit, de igazolt volt a hiányzásom! Feszített tempóban dolgoztam több nagyon fontos kampány sajtókommunikációján, és lekopogom, eddig minden ötletünk az elvártnál sokkal jobban teljesített! Remélem nem…..
koczka_mate 2012.08.13 12:43:18
@DaMartian: Elnézést, a Normant bemutató részt egy korábbi "hibás" cikkből idéztem, de máris korrigáltam. :) Én sajnos nem vagyok social media szakértő, világ életemben csak sajtókommunikációval és újságírással foglalkoztam. A kampány Facebook oldalára az általam készített képeket töltöttem fel, de a kommentekre csak egy-egy alkalommal válaszoltam, a moderálás pedig nem az én feladatom volt. Sajnálom, ha valakit megbántott, hogy kitiltották onnan, de biztosan meg volt az oka. Azt mondom, hogy a vitatkozás és a mérgelődés helyett most már inkább koncentráljunk a magyar olimpiai csapat sikerére. Köszönjük meg Nekik mind a 8 aranyat, 4 ezüstöt, és 5 bronzot! További szép napot! :)
koczka_mate 2012.09.04 21:51:09
@csiripiszli12: Én csak a PR ügyekért feleltem a kampány ideje alatt, a szakmai kérdésekről Normant lenne a legcélszerűbb kérdezni. :) A futást nem minden esetben az előző szakasz végétől folytatta, a lényeg csupán az volt, hogy a napi kvóta körüli távot teljesítse.
koczka_mate 2012.09.04 22:12:27
@csiripiszli12: Az europafutas.hu oldalon, vagy talán a saját fb profilján keresztül tudsz neki üzenni. :) Én azt gondolom, hogy miután a távot minden szenvedés ellenére teljesítette, még ha ez nem is egészen pontosan fűszáltól-fűszálig történt, elvitathatatlan a teljesítmény. Örülök, hogy ennyi emberhez eljutott az üzenet és remek érzés, hogy a fiatalokat volt lehetőségünk motiválni arra, hogy merjenek küzdeni a céljaikért. Szerintem ez a legfontosabb! :)
Már megmutattam, hogy az újságírók számszerűen mit gondolnak a sajtósokról és arról is szó esett, hogy szerintük mi a pr tanácsadók által elkövetett leggyakoribb hiba. Az általam készített mini kutatás végén arra is megkértem a médiásokat, hogy segítsenek a tökéletes…..