Adatok
newname
0 bejegyzést írt és 498 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Gyűlölet szempontjából egész erősen indult az év blogunkon, hiszen mindössze január 22.-ig kellett várnunk és már meg is jelentek az első fecskék. Árpáddal a szokott helyen fotóztunk Újpesten, mikor egy bősz, egyenruhás matróna támadott le minket lényegében egy sínre szerelt…..
Családunkban régi hagyomány a halottak napi dunántúli turné. A közvetlen ősök meglátogatása a Győr-Szombathely tengely mentén esedékes, a hosszú útra általában tesztautót viszek, mert egyébként igen ritkán járok országot, és így legalább lesz fogalmam a kicsit hosszabb…..
Ősi ellenségek, gondolnánk, pedig a két cég teljesen más elképzelések mentén épít autókat. Hezitálni egy BMW és egy Mercedes között olyan, mintha nem tudnám, cézár salátát vagy töltöttkáposztát szeretnék. Vélemények az azonos című írásunkról...
newname
2009.11.12 18:55:31
Közeli barátunk egy alkatrész-kereskedésben dolgozik, mely autóbontót is üzemeltet. Nincs könnyű dolga, az alábbi beszélgetést az imént küldte el nekem Az év hülye kérdése tárggyal:- Jó napot kívánok. XY autóhoz keresnék XY alkatrészt, csak bontott érdekel. - Sajnos nincs.…..
newname
2009.11.12 18:53:59
@kisgyuresz:
valahogy mintha én is ezt mondtam volna:)
Egyet azért viszont biztosan tudok: panelházból ne remélj bontott téglát.
valahogy mintha én is ezt mondtam volna:)
Egyet azért viszont biztosan tudok: panelházból ne remélj bontott téglát.
Nem vettem porszívót. Nem is akaram venni. Gyalog mentem, nem kocsival. S hogy mi a fenét keres ez a cucc mégis egy autós blogon? Kérem, az árcédulát figyeljék! Illetve azt az izét, amire ki sem merik írni az árát. A termékfejlesztő felhörpintette az utolsó korty kávét, és…..
newname
2009.11.08 19:15:06
newname
2009.11.08 19:17:44
@m20b25:
Fasza akkumulátoros Tv-k vannak, elég régen...
Sőt, nekem a telefonom is akkumulátoros..:)
Meg jó pár egyéb....
De mi bánatért, hibrid, hiszen elektromos árammal működik...
Mondjuk van troli is, amelyik hibrid..
Fasza akkumulátoros Tv-k vannak, elég régen...
Sőt, nekem a telefonom is akkumulátoros..:)
Meg jó pár egyéb....
De mi bánatért, hibrid, hiszen elektromos árammal működik...
Mondjuk van troli is, amelyik hibrid..
Mai cikkünk blogposztja...
newname
2009.11.06 17:22:46
@Gubo77:
Szarok a statisztikára. tudnillik az mindig utólag készül...
Valahogy így:..alig esett le az első hó, máris több halálos és többszáz koccanásos baleset történt. A tűzoltóság folyamanrosan menti az elakadt járműveket...
Kb. 3 éve, karácsony és szilveszter között. Mert ugye az utóbbi időben alig van hó:)
Szarok a statisztikára. tudnillik az mindig utólag készül...
Valahogy így:..alig esett le az első hó, máris több halálos és többszáz koccanásos baleset történt. A tűzoltóság folyamanrosan menti az elakadt járműveket...
Kb. 3 éve, karácsony és szilveszter között. Mert ugye az utóbbi időben alig van hó:)
newname
2009.11.08 08:14:13
@Ciri:
Mondhatod, de hiába...
Mert a biztonsági felszerelelést nem "látja" a szomszéd, rokon, kolléga, csaj, haverok...stb:)
Mondhatod, de hiába...
Mert a biztonsági felszerelelést nem "látja" a szomszéd, rokon, kolléga, csaj, haverok...stb:)
Ha ön vérbeli autóbuzinak tartja magát. Ha ön a Forma-1 közvetítések alatt is csak azt várja, mikor padlózza le Bernd Maylander a biztonsági autót. (Mint én.) Akkor ez az Ön ajándéka. Lehet. Mert mi is lehet jobb annál, mikor trepnihez szegezett gázpedállal gyorsul egy big block…..
newname
2009.11.06 15:27:22
Eredetileg mindenki balra hajtott. Ma majdnem mindenki jobbra. Minek kellett ennyit kavarni? Vélemények az azonos című írásunkról...
newname
2009.10.30 20:28:21
@dennisthemenace:
..én gyakoroltam, de qrva szar dolog, hidd el....
/mondjuk balkormányos kocsiban/:)))
..én gyakoroltam, de qrva szar dolog, hidd el....
/mondjuk balkormányos kocsiban/:)))
newname
2009.10.30 20:37:34
newname
2009.10.30 20:48:08
Majd kiesett a szemem, mégis alig láttam az útjelző táblákat. Ma már azt is tudom, miért. Mert lopunk. Mindenhol, mindent ellopunk, amit csak bírunk. Vélemények az azonos című írásunkról...
newname
2009.10.28 22:27:39
newname
2009.10.28 22:34:38
@orsós vendel:
Hát mán a gádzsó is a tied? Azért mer te asszonyodtól van? Oszt a félkilós lánccal amit kapott tülem mi lesz?
Hát mán a gádzsó is a tied? Azért mer te asszonyodtól van? Oszt a félkilós lánccal amit kapott tülem mi lesz?
newname
2009.10.29 23:39:50
@orsós vendel:
vendikém, dikmá, nem kéne mindent kipofázni, ugyse megy a bót. ezek a rosszisták úgyse értik a mi dogainkot, nem lehet mindenki könyvelő, meg hogy nézne ki az a kis gádzso szemüveggel?
majd elmegyünk a maunikához, vagy a jozsi haverhoz oszt jól kipanaszoljuk a dógot, meg azért pénzet is adnak. a csömöri alu hidat ti akartátok elvinni előlünk? hogy ájjik a görcs a kezetekbe.
vendikém, dikmá, nem kéne mindent kipofázni, ugyse megy a bót. ezek a rosszisták úgyse értik a mi dogainkot, nem lehet mindenki könyvelő, meg hogy nézne ki az a kis gádzso szemüveggel?
majd elmegyünk a maunikához, vagy a jozsi haverhoz oszt jól kipanaszoljuk a dógot, meg azért pénzet is adnak. a csömöri alu hidat ti akartátok elvinni előlünk? hogy ájjik a görcs a kezetekbe.
Két doboz, egymás közt Abban a sajnálatos esetben, ha mégis döntéskényszerbe kerülnék, a Citroënt választanám, egyszerűen azért, mert ez jobban megfelel a feladatának, olyan primitív eszközökkel, mint a használható csomagtér és a létező rugózás. Véleményük mai…..
newname
2009.10.27 16:20:30
Poros PorscheAz öreg Porschét egy délnémet kisváros pici autókereskedésében láttam meg ´98-ban, ákombákom betűkkel írt „BARKÁCSAUTÓ” táblával a szélvédő mögött. Tipikus leghátsó sorban álló, poros, madárszaros, lerobbant vacak volt. A török nepper…..
newname
2009.10.23 17:42:08
@Hagalex:
Qrva Wikipediát be kéne tiltani. Mindenki onnan szakért. Soha nem hajtott ABS-el szerelt kocsit, így soha nem kormányzott vészfékezés közben, amikor érdekes módon megmarad a kormányozhatóság.
De nekem mindegy, kit kell itt meggyőzni? -akinek megvan a "srác" telefonszáma?.
Sz@r ez na, inkább iszom egyet...
Qrva Wikipediát be kéne tiltani. Mindenki onnan szakért. Soha nem hajtott ABS-el szerelt kocsit, így soha nem kormányzott vészfékezés közben, amikor érdekes módon megmarad a kormányozhatóság.
De nekem mindegy, kit kell itt meggyőzni? -akinek megvan a "srác" telefonszáma?.
Sz@r ez na, inkább iszom egyet...
newname
2009.10.25 07:33:52
Gondolom, láttak már hasonló képet önök is. Csütörtök reggel a Flórián-téren megkaptam szokásos piros lámpámat, ez a Corsa úgyszintén, becsorgott mellém.Nézem, nézem és elgondolkodtam, hogy vajon miért kell egy kirakatnyi plüssmackót a hátsó ablakba pakolni? Biztosan…..
Olvasónk és egyben autóm megvásárlója totálkárosra törte a Subaru Forestert. Ennek a történetét meséli el, okulásképp mindazoknak, akik azt hiszeik, nekik mindent lehet. Kapnak a belső sávban szöttyögők is. Az ominózus napot megelőző három éjszaka igen rövid volt, a…..
newname
2009.10.22 16:21:38
@igazi hős: "Érdekes a németeknél a mienknél sokkal forgalmasabb pályák vannak sebességkorlát nélkül többnyire kétsávosak."
Ezek szerin diszlexiás vagyok, bocs.
Ezek szerin diszlexiás vagyok, bocs.
newname
2009.10.22 16:42:51
newname
2009.10.23 17:50:55
@igazi hős:
Okosodj.
A tacho pontos, a seb mérő óra nem. És a tacho a lényeg (mert azt megnézik és bukta)
Okosodj.
A tacho pontos, a seb mérő óra nem. És a tacho a lényeg (mert azt megnézik és bukta)
A szerkesztőségi idiótamétert erősen kilengette a hír, hogy a giccsokádásban néha már Indiát is megelőző oroszok bálnapénisz-bőrös ülésekkel szerelik borzalmas – szerintem terepjárónak immáron teljesen alkalmatlan – (elnézést) autójukat. De tényleg. Ez…..
newname
2009.10.21 18:55:31
@Kalti:
Én már most tiltakozom a hangyavédők nevében. A genetikailag péniszformára kitenyésztett hangyák szaporítását pedig be fogjuk tiltatni!!! /hangy@fasznyikukac.com-ra kérem az egyetétő kommenteket/
Véleményem szerint a rózsaszín győzike csikos most a trendi. A wunderbaumnál pedig nincs jobb, csak jó sok lógjon a belső tükrön. A bálnafing meghajtású motor pedig sok szempontból előnyös.
Én már most tiltakozom a hangyavédők nevében. A genetikailag péniszformára kitenyésztett hangyák szaporítását pedig be fogjuk tiltatni!!! /hangy@fasznyikukac.com-ra kérem az egyetétő kommenteket/
Véleményem szerint a rózsaszín győzike csikos most a trendi. A wunderbaumnál pedig nincs jobb, csak jó sok lógjon a belső tükrön. A bálnafing meghajtású motor pedig sok szempontból előnyös.
2011-ben alapjaitól változik a kötelező biztosítási díjak számításának módja. Az irány jó. De félek, fércmunka marad az egész. Vélemények az azonos című írásunkról...
newname
2009.10.21 09:40:09
@visszakettopadlogaz:
Szerintem pillanatok alatt kimatekozták és az jött ki, hogy így nagyobb a sáp.
Éljenek a bankok és biztosítók!
Szerintem pillanatok alatt kimatekozták és az jött ki, hogy így nagyobb a sáp.
Éljenek a bankok és biztosítók!
newname
2009.10.21 11:34:56
@Rocko-:
:) Jobb helyen NEKED van biztosításod.
Logikus, átlag ember egyszerre csak egy autót képes vezetni.
:) Jobb helyen NEKED van biztosításod.
Logikus, átlag ember egyszerre csak egy autót képes vezetni.
newname
2009.10.21 11:38:54
Megint itt az ideje, hogy vegyek valami vackot kétszázért. Épp ki se hevertük a Subarus bukót - ott 800 ezerbe került az autó eladása - amit egyébként az új tulajdonos totálkárra tört azóta. Ő köszöni jól van. Így néz ki, tessék, ha ilyet akarnak csinálni, a sztrádán…..
newname
2009.10.19 20:59:41
@loláb:
Mi kukázunk. Mondjuk az autót csak a garázsból kihozzuk reggel, hogy lássák a szomszédok. Meg nehogy má' a ház elé álljon valaki. :)
Mi kukázunk. Mondjuk az autót csak a garázsból kihozzuk reggel, hogy lássák a szomszédok. Meg nehogy má' a ház elé álljon valaki. :)
newname
2009.10.20 18:06:44
@loláb:
:)
Én szerencsésebb vagyok, egy sarok a buszmegálló...(lehet, hogy jó helyen lakom?-a környéken nincs hiteles autó)
Komolyra.
Én is kinlódtam régi vassal (minden-féktől a szelepcsiszolásig, gyűrűzésig),mikor megvettem qrvául "egyben volt", ezért nem idegen tőlem a koszos kéz. Sőt most már alkatrészhez is hozzá lehet jutni.
De rájötem, hogyha a ráfordított idő alatt pénzt keresek,(ráadásul kevesebbet idegeskedek) jobban járok. Ennyi az egész, nem bizos, hogy az a jó, ha kényszerpályára állunk.
És mindenki tegye ami neki jól esik, illetve vegye amire telik. Aztán ha nem eyformán gondolkodunk, ne fikázzuk a másikat: nem mindenki hülye aki új autót vesz, jó dolog az. A közgazdasági elemzéseket meg bizzuk a szakértőkre (azért sok millió ember nem lehet hülye-aki újat vesz)
De -az új autó jó dolog, kívánom,hogy teljen rá mindenkinek.
:)
Én szerencsésebb vagyok, egy sarok a buszmegálló...(lehet, hogy jó helyen lakom?-a környéken nincs hiteles autó)
Komolyra.
Én is kinlódtam régi vassal (minden-féktől a szelepcsiszolásig, gyűrűzésig),mikor megvettem qrvául "egyben volt", ezért nem idegen tőlem a koszos kéz. Sőt most már alkatrészhez is hozzá lehet jutni.
De rájötem, hogyha a ráfordított idő alatt pénzt keresek,(ráadásul kevesebbet idegeskedek) jobban járok. Ennyi az egész, nem bizos, hogy az a jó, ha kényszerpályára állunk.
És mindenki tegye ami neki jól esik, illetve vegye amire telik. Aztán ha nem eyformán gondolkodunk, ne fikázzuk a másikat: nem mindenki hülye aki új autót vesz, jó dolog az. A közgazdasági elemzéseket meg bizzuk a szakértőkre (azért sok millió ember nem lehet hülye-aki újat vesz)
De -az új autó jó dolog, kívánom,hogy teljen rá mindenkinek.
newname
2009.10.20 21:00:16
@papa33:
Az utolsó mondat nem egészen igaz.
Jövőre jönnek a gyári használtak. Jó, egy két dolog nem működik bennük, rozsdás lemezből préselik (néhol lyukas), néhol maradék festékkel befújják, selejt alkatrészek lesznek benne, előre koptatva minden mint a farmergatyánál.
Az ötletet a bontók rossz eladási statisztikái valamint az "directrecycling trendi" adták, miután a gyárilag selejt alkatrészek száma véges. Különösen kelendők a repedt szélvédők (vizsgán átmegy), rossz aksik. -A marketing tanácsadókat pedig most toborozzák a munkanélküli nepperek köréből.
A nyugati (eltunyult, polgári jólét mocskában feterengö) vevők között nagy az érdeklődés, izgalomfokozónak veszik: indul-nem indul, pályán pihenőben alszunk-e, ha kigyullad eloltjuk-e , télen megfagyunk-e, stb. témájú túlélő versenyeket terveznek.
A tervek szerint a bizonytalanságérzet fokozására az anyacégek Kinában alakítanak ki használaton kívüli sufnikból összeszerelő üzemeket, egyenlőre EU-ból szállított alkatrészek felhasználásával.
Sajnos MO-on a legolcsóbb sem jön ki 200-ból a regadó miatt.
Az utolsó mondat nem egészen igaz.
Jövőre jönnek a gyári használtak. Jó, egy két dolog nem működik bennük, rozsdás lemezből préselik (néhol lyukas), néhol maradék festékkel befújják, selejt alkatrészek lesznek benne, előre koptatva minden mint a farmergatyánál.
Az ötletet a bontók rossz eladási statisztikái valamint az "directrecycling trendi" adták, miután a gyárilag selejt alkatrészek száma véges. Különösen kelendők a repedt szélvédők (vizsgán átmegy), rossz aksik. -A marketing tanácsadókat pedig most toborozzák a munkanélküli nepperek köréből.
A nyugati (eltunyult, polgári jólét mocskában feterengö) vevők között nagy az érdeklődés, izgalomfokozónak veszik: indul-nem indul, pályán pihenőben alszunk-e, ha kigyullad eloltjuk-e , télen megfagyunk-e, stb. témájú túlélő versenyeket terveznek.
A tervek szerint a bizonytalanságérzet fokozására az anyacégek Kinában alakítanak ki használaton kívüli sufnikból összeszerelő üzemeket, egyenlőre EU-ból szállított alkatrészek felhasználásával.
Sajnos MO-on a legolcsóbb sem jön ki 200-ból a regadó miatt.
Nekem eddig az osztrákokról az volt a benyomásom, hogy türelmetlen, idegengyűlölő népség, akik Bécsben, ha magyar rendszámot látnak, és a hozzá tartozó autó nem indul el a zöldre két tizedmásodpercen belül, azonnal egy kurvaanyád hosszúságú dudát nyomnak, és még mutogatnak…..
Egyre nagyobb szívás az utak mellett lakni. Ordít minden, az autók, a motorok – azok különösen -, a buszok. Miért?
Vélemények az azonos című írásunkról...
newname
2009.10.15 17:20:31
hirdetés Mindenki, de tényleg, MINDENKI ismeri a Top Geart. Ezt az autós műsort játsszák a BBC-n, meg ezer más nemzetközi csatornán, sőt, itthon is a tévében. Utóbbit nem akarom nagyon minősíteni, olyan, mintha valaki kölcsönbe kapná a Mona Lisát, és rózsaszín alkoholos…..
newname
2009.10.15 17:10:48
@alprazolam:
Hát...én odamentem...
maunika, győzike, született feleségek, mindenféle celebfőzés...
de topzsír az nem.
buták a nők:)
Hát...én odamentem...
maunika, győzike, született feleségek, mindenféle celebfőzés...
de topzsír az nem.
buták a nők:)
Nem hiszek a hibátlan 400 000 kilométert futott autóban. Sőt, nem hiszek a 200 ezresben sem. Szinte minden – saját autóinkkal foglalkozó blogposzt – kommentelői között feltűnnek a most vettem olaszban egy kilenc éves 320d-t, hibátlan és a kilenc éves B Vectrával járok…..
newname
2009.10.13 18:59:14
Sokáig szkeptikus voltam, de sajnos a hír igaz, Korea megtanult autót gyártani. Ráadásul fejlődik. Vélemények az azonos című írásunkról...
newname
2009.10.10 20:07:29
beszéljünk már a hüvelygombáról...illetve a kiakadt turbókról automata kocsiknál...élmény megállni:)
@Merida001:
1.Gondolom nem is akarsz venni (autót), vagy csak virtuálisan fantáziálsz?
2. Bizony, eddig is sokan vették, akik nem péniszhosszabbítónak szánták.
3. osztán mi is van lopva? -ha már szakértesz?
4. Multnélküli? gyökértelen? -mozdultál már ki a faludból? /mondjuk a világba?/
@Merida001:
1.Gondolom nem is akarsz venni (autót), vagy csak virtuálisan fantáziálsz?
2. Bizony, eddig is sokan vették, akik nem péniszhosszabbítónak szánták.
3. osztán mi is van lopva? -ha már szakértesz?
4. Multnélküli? gyökértelen? -mozdultál már ki a faludból? /mondjuk a világba?/
newname
2009.10.11 09:21:13
@Heckantrieb:
?
BMW- hogy jön ide?
Utaltam rá, hogy a KIA-ban nem rudas a váltókezelés, hanem bowdenes. Így nem rezeg a váltókar. Ettől függetlenül viszont a szarul szerelt bowden qrvára tud zörögni.
@Merida001:
Egy vevőt baromian nem érdekel "miböl áll ösze" a kocsija./bár a magyar szereti, ha másra hasonlít, illetve nem: l.optikai tunning:)/ A mai világban pedig nincs nagyon gyártó, amelyik mindent (motortól az elektronikáig) önállóan fejleszt és gyárt (lásd: beszállítók).
Szar lehet a Hyundai-Kia konszernek, mert a válság ellenére növelte az eladásait -gondolom a sajtó vásárolja a kocsijaikat, meg a marketingesek.
A cikket itt sokan félreéltemezik.
A lényeg az, hogy annak idején a fauvé megteremtette a "GOLF" osztályt, így lábalva ki a szarból. Létrehozott egy olyan népautót, amely a vásárlók széles körében igen népszerű lett, miután a megfogalmazott és nem megfogalmazott igényekre választ adott, normális áron. Magyarul, eltalálta azt amit a piac igényel -mert az az eladható. /persze egy 1-es GOLF mai szemmel jócskán elavult, de a technikát mindig az adott kor lehetőségeihez kell viszonyítani/.
Annyi az egész, hogy a koreaiak észbekapva összehoztak kocsikat ezen alapon -miután a "GOLF" osztály (vagy alsó-közepes hatchback) még mindig igen népszerű a piacon, és várhatóan az is lesz még egy ideig- és részt kérnek az EU piacból ebben a szegmensben.//bár azt tudni kell, hogy a volt szoc. országokban a vevők szemében a "szedán" az autó, merthát abba egyszer egy évben minden "belefér, meg olyan "nagy":), és az egy család-egy kocsi elvnek megfelel, csak nagy autónak nézzen ki (l.Trabant)//
Miután más marketing szempontok szerint dolgoznak mint az EU-s gyártók (és a Távol-keletieknél ez más termékre is igaz, csak hogy a piacon legyenek) természetesen konkurenciát jelentenek.
Az hogy 2 gyárat is létrehoztak a szomszédban (és mindkettő lehetett volna nálunk is, csakhát...el..uk) igazolja, hogy alaposan felmérték a piacot.
Lehet fikázni (minden autót) ebben-abban, de jelenleg a részvényesek úgy érzik (és az autógyártásban csak ez az egy számít: az eladások száma), hogy jó úton haladnak.
Azt pedig illik tudomásul venni, hogy ebben az osztályban nem létezik presztizs autó, csk megbízható használati tárgy /persze faluja válogatja:)/, és így kell kezelni a dolgot: mit kapsz a pénzedért.
?
BMW- hogy jön ide?
Utaltam rá, hogy a KIA-ban nem rudas a váltókezelés, hanem bowdenes. Így nem rezeg a váltókar. Ettől függetlenül viszont a szarul szerelt bowden qrvára tud zörögni.
@Merida001:
Egy vevőt baromian nem érdekel "miböl áll ösze" a kocsija./bár a magyar szereti, ha másra hasonlít, illetve nem: l.optikai tunning:)/ A mai világban pedig nincs nagyon gyártó, amelyik mindent (motortól az elektronikáig) önállóan fejleszt és gyárt (lásd: beszállítók).
Szar lehet a Hyundai-Kia konszernek, mert a válság ellenére növelte az eladásait -gondolom a sajtó vásárolja a kocsijaikat, meg a marketingesek.
A cikket itt sokan félreéltemezik.
A lényeg az, hogy annak idején a fauvé megteremtette a "GOLF" osztályt, így lábalva ki a szarból. Létrehozott egy olyan népautót, amely a vásárlók széles körében igen népszerű lett, miután a megfogalmazott és nem megfogalmazott igényekre választ adott, normális áron. Magyarul, eltalálta azt amit a piac igényel -mert az az eladható. /persze egy 1-es GOLF mai szemmel jócskán elavult, de a technikát mindig az adott kor lehetőségeihez kell viszonyítani/.
Annyi az egész, hogy a koreaiak észbekapva összehoztak kocsikat ezen alapon -miután a "GOLF" osztály (vagy alsó-közepes hatchback) még mindig igen népszerű a piacon, és várhatóan az is lesz még egy ideig- és részt kérnek az EU piacból ebben a szegmensben.//bár azt tudni kell, hogy a volt szoc. országokban a vevők szemében a "szedán" az autó, merthát abba egyszer egy évben minden "belefér, meg olyan "nagy":), és az egy család-egy kocsi elvnek megfelel, csak nagy autónak nézzen ki (l.Trabant)//
Miután más marketing szempontok szerint dolgoznak mint az EU-s gyártók (és a Távol-keletieknél ez más termékre is igaz, csak hogy a piacon legyenek) természetesen konkurenciát jelentenek.
Az hogy 2 gyárat is létrehoztak a szomszédban (és mindkettő lehetett volna nálunk is, csakhát...el..uk) igazolja, hogy alaposan felmérték a piacot.
Lehet fikázni (minden autót) ebben-abban, de jelenleg a részvényesek úgy érzik (és az autógyártásban csak ez az egy számít: az eladások száma), hogy jó úton haladnak.
Azt pedig illik tudomásul venni, hogy ebben az osztályban nem létezik presztizs autó, csk megbízható használati tárgy /persze faluja válogatja:)/, és így kell kezelni a dolgot: mit kapsz a pénzedért.
Mi a közös a családját kiirtóban, az ittasan balesetet okozóban, meg abban, aki elkártyázza a családi birtokot? Nem tudnak veszíteni.
Vélemények az azonos című írásunkról...
newname
2009.10.09 18:40:12
@WhiteEagle:
hehe, ez igaz, de fordítva is.
ha egy jobb(.......)-val szabályosan mész, biztos, hogy valami csettegő szar megelőz, merthát: az Ő kocsija sokkal jobb- most bizonyította:)
hehe, ez igaz, de fordítva is.
ha egy jobb(.......)-val szabályosan mész, biztos, hogy valami csettegő szar megelőz, merthát: az Ő kocsija sokkal jobb- most bizonyította:)
Tegnapi beharangozó posztunk kérdése következik:Tudvalevő, hogy Csikós és Bende részt vettek életük kirándulásán, Angliában. Négy nap alatt a crova-készlet Pege Aladárja, a szerkesztőségi patina őrzője, Csikós, 4141 fotót készített. Igen, annyit. Tippelje meg, hány bájtot…..
newname
2009.10.09 17:29:38
Az olvasói levelek mindig tanulságosak. Van, aki a feszültséget vezeti le, van akinek tetszik, amit csinálunk és van, aki csak megír egy történetet. Talán okulásul, egy kicsit a mi szórakoztatásunkra is. Gábor ilyen ember, elnézést, Gábor, nem bírtuk ki nevetés nélkül. Pedig…..
newname
2009.10.06 21:18:30
@Lüke Szkájvókmen:
"Mellesleg meg annak kellene eltörni a kezét, aki gyorscsatlakozóval oldja meg a tápellátását valaminek"
???????????????????????????
"Mellesleg meg annak kellene eltörni a kezét, aki gyorscsatlakozóval oldja meg a tápellátását valaminek"
???????????????????????????
newname
2009.10.06 21:20:36
Kérdezte a minap fanatikus biciklis ismerősöm, miért nem járok biciklivel munkába, amikor összesen 4 kilométer az út. Szinte csak az Árpád-hídon kéne áttekernem. Az Árpád-híd ráadásul elég jól be tud dugulni, főleg olyankor, mint ma, amikor öt autó csattan egymásba, mert…..
newname
2009.10.03 19:10:19
@Krisi:
"Ne aggódj, autóban sem friss hegyi levendulaillatot szívsz (hacsak nem légmentesen lezárt a kocsid saját osszigénpalackkal).
Igaz, hogy nem direkt a tüdődbe köpi a kormot a Z56-os Euro-minuszhat Ikarus, de az se sokkal egészségesebb, hogy a saját fingszagodat keringteti a klíma. És megdöbbentő, de az autóba is a Hungária Körútról szívja be a levegőt a rendszer, csak átmegy egy szűrőn, de az klasszikussal élve "az ellen nem véd" :)"
1.Küldök neked egy 1 hónapos pollenszűrőt.
2. Amig én ülök a valagamon, te 10x annyi levegőt (amelyben lebeg a korom) szívsz be, merthát tekersz.
3.Saját fingszagomat jobban elviselem mint más izzadságszagát.
4.Néhány szupertekerő már az ABS-emnek köszönheti az életét (vagy, hogy nem lett rokkant), mert sajnos azt hiszik, hogyha "benne voltak a TV-ben" már mindent megtehetnek. (a gyalogosokkal szemben is)
Úgyhogy tekerjen aki akar, de tisztelettel. Merthát itt a méret számít.:)
"Ne aggódj, autóban sem friss hegyi levendulaillatot szívsz (hacsak nem légmentesen lezárt a kocsid saját osszigénpalackkal).
Igaz, hogy nem direkt a tüdődbe köpi a kormot a Z56-os Euro-minuszhat Ikarus, de az se sokkal egészségesebb, hogy a saját fingszagodat keringteti a klíma. És megdöbbentő, de az autóba is a Hungária Körútról szívja be a levegőt a rendszer, csak átmegy egy szűrőn, de az klasszikussal élve "az ellen nem véd" :)"
1.Küldök neked egy 1 hónapos pollenszűrőt.
2. Amig én ülök a valagamon, te 10x annyi levegőt (amelyben lebeg a korom) szívsz be, merthát tekersz.
3.Saját fingszagomat jobban elviselem mint más izzadságszagát.
4.Néhány szupertekerő már az ABS-emnek köszönheti az életét (vagy, hogy nem lett rokkant), mert sajnos azt hiszik, hogyha "benne voltak a TV-ben" már mindent megtehetnek. (a gyalogosokkal szemben is)
Úgyhogy tekerjen aki akar, de tisztelettel. Merthát itt a méret számít.:)
newname
2009.10.04 16:24:13
@loláb:
Vazze!
NEM neked szól!
Jogaid lehetnek, de nem korlátozva a többség jogait.
Jogod van NEM dohányozni.
Jogod van NEM a járdára köpni a rágót.
Jogod van amikor jobbra kanyarodok NEM bevágni mellém jobbról.
Jogod van NEM leugrani a járdáról, mert ott zebra van.
Jogod van tanulni az adófizetők pénzén (mégha jelképesen fizetős vagy is).
Jogod van kerékpározni és autózni -ahol lehet.
Jogod van NEM kábítószerezni.
Jogod van NEM kib@szni a kolesz ablakán a piás üveget.
Jogod van NEM halasztatni egy autópálya építését.
Jogod van zöldnek lenni -de ez nem fej-könyök-térdvédő függő.
stb
Vazze!
NEM neked szól!
Jogaid lehetnek, de nem korlátozva a többség jogait.
Jogod van NEM dohányozni.
Jogod van NEM a járdára köpni a rágót.
Jogod van amikor jobbra kanyarodok NEM bevágni mellém jobbról.
Jogod van NEM leugrani a járdáról, mert ott zebra van.
Jogod van tanulni az adófizetők pénzén (mégha jelképesen fizetős vagy is).
Jogod van kerékpározni és autózni -ahol lehet.
Jogod van NEM kábítószerezni.
Jogod van NEM kib@szni a kolesz ablakán a piás üveget.
Jogod van NEM halasztatni egy autópálya építését.
Jogod van zöldnek lenni -de ez nem fej-könyök-térdvédő függő.
stb
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
VANNAK SOKKAL HÜLYÉBBEK IS.
BOLDOG ÚJÉVET MINDENKINEK!