Regisztráció Blogot indítok
Adatok
laccmacc

0 bejegyzést írt és 50 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy olvasónk, Fehér Bertalan ajánlotta fel, hogy megörökíti a nyugati part legnagyobb autókiállításának látványosságait. Ami azt illeti, az idei évre kevesebb petárda jutott, mint korábban, és igazán kevés új átlagautót állítottak ki. Inkább a sportkocsiké, a…..
A cím komolyabb kérdést feszeget, mint elsőre tűnhet, tán a végére önök is elgondolkodnak rajta. A lényeg az, hogy a Dekra jóvoltából próbálhattuk ki, aki szerződéses partnere a Transzport Stúdium cégnek, amelyik viszont a Fuvaros Tanoda jogutódja. Na, csak hogy képben legyünk…..
Posztunk sztorija valamikor a 90-es évek elején kezdődik, amikor is a Kirkham fivérek, David és Thomas restaurálni kezdték saját Shelby Cobrájukat. Akkoriban történt, hogy egy barátjuk hozzájutott egy újjáépített lengyel sugárhajtású katonai géphez (minden valószínűség…..
laccmacc 2009.10.20 14:37:26
@pet77: Super Sevent vezetni is tudni kell. Annál alattomosabb autó kevés van.
Ok, a Cobra sem az a jófej júzerfrendli, de azért nem annyira geci.

A Porsche Speedster-t is gyártják replikaként, akkor inkább abba púposkodnék bele.
Belsőség Azami Sürat: 295 km/h 2009.10.14 15:18:00
Hosszú idő után valahogy ismét ráakadtunk Forgács Zsolt András remek weboldalára, ahol összegyűjtve szerepelnek a régi Turbó rágó szkennelt képei. Néha ránézünk, hogy bővült-e a gyűjtemény aztán az egész szeánsz egyféle visszaemlékező-délutánná fajul, nincs olyan autó, amiről ne jutna eszébe…..
laccmacc 2009.10.15 16:12:44
@ommm:
és nem is beszélve a kakasos nyalókáról, meg a cigizős sündisznó fejü (vagy inkább woodoo szertartáshoz is használható) bábúról...
Cigit meggyujtottam, bevettem a számba, de nem jött a füst a számba, hanem közvetlen az orromba. Asszem két napig éreztem a tömény szagát :)
És annó még igényes volt az, aki barna BAH dezodort használt :)
Igaz, a mai napig sem kaptunk tőle hónalj-rákot :)
Belsőség Gusztáv parkol 2009.10.08 06:48:00
Legutóbbi volvós programomon viszonylag korán végeztünk és viszonylag későn indult a gép hazafelé. Hozzáteszem, nem vagyok a svájciak nagy barátja, mert sótlannak tartom őket, de ez esetben hálás vagyok a svájci újságíró-különítménynek. Ők ugyanis felvetették, hogy ha…..
laccmacc 2009.10.08 10:20:14
@pink75: szerintem "régi volvók hegyekben"-t akart írni Tibi :)
laccmacc 2009.10.08 10:22:28
@pink75: szerintem "régi volvók hegyekben". Így jobbnak tűnik, mint a balra tartás helyett jobb :)

De nem csak ő bakizik, mindenki. Én is szoktam hibázni, pedigén kurvaértelmesgyerek vagyok.
A Tehén egy kicsit el van hanyagolva. A nyár eleve nem az ő évszaka, ott punnyad a garázsban, míg én motorozok, maximum egy-egy nagybevásárlásra veszem elő, vagy ha rázendít az eső. Egyébként semmi esélye. Főleg, hogy időnként hiába sunyítok az értekezleten, csak nem tudok…..
  Érdeklődtem az ORFK-n: nincs olyan statisztika, hogy taxisok több balesetet okoznának, mint bárki más. Vélemények az azonos című írásunkról...
laccmacc 2009.09.24 15:48:40
@manny: jééé... tutsz szebben is írni.
Azért ugattalak meg, mert a nyelvtanoddal fát lehetett ültetni.
Anglia. 55 font a reptérig. ja. Így van. De nem skócia felé visz kerülni a "bevándorló", hanem egyenesen oda. És 55 font az sokkal kevesebb nekik, akik kint keresnek, mint te, ha kimész. Az itteni fizetést baromság lefordítani fontra, mert kurvakevés lesz. De ha kint egy átlag megkeresi az évi 20e fontot, annak nem nagy dolog.
És végül csak annyi, hogy aki egy autós fórumon marxistázik, meg politizál, holott köze nincs a politikához a ciknek, meg a reagálásnak... tudod az nagyon szánalmas... Mi vagy te? Ne válaszolj, sejtem.
laccmacc 2009.09.28 16:38:11
@manny: Tudod én félreértettelek. Beismerem. Ha tényleg ez volt a célod, a megtévesztés, akkor nyertél, tényleg bedőltem neked.
De te is félreértettél, nem mocskolódtam, csak azt nem értettem, hogy egy ilyen tök, mi a szart keres itt, hogy tudja elolvasni egyáltalán a cikket, és miért nem puskázik annyira legalább, hogy a szavakat leírja.
A taxisokkal nekem eddig 2x nem volt bajom. De a többi alkalommal volt. Részemről a téma lezárva, mivel hely sincs, hogy az élményeimet leírjam, meg ugye senkit sem érdekel.
Ha esetleg a lelkedbe gázoltam, megsértettelek, akkor bocs.

De ha most vertél át, hogy nem is tudsz helyesen írni, de most kislányos gúnyolódásból elrontottad direkt és jól írtál mindent... :)
laccmacc 2009.09.28 16:44:55
@taxi33: hiába a több százezer kilóméter, a kocsijuk órája szerint épp, hogy mentek vele... pedig 3 éve azzal taxizik.

Egy tény, minden taxis trükközik, minden taxis valahogy becsapja az utast.
Belsőség A középsúly bajnoka 2009.09.20 23:29:00
Érdekes és tanulságos hét volt, amit a Clio RS-sel töltöttem. Alkalmi utasaimnak, illetve azoknak, akik a hátulra szorultak inkább kínszenvedés, hiszen 185 centiméter felett - fejtér ide vagy oda - egy-egy durváb bukkanón bizony koppant a fejük. Bevallom, átkoztam az ország rossz…..
laccmacc 2009.09.21 11:30:05
@luck66: szerinted hogy?
Ha én azt mondom, hogy "egy seggel ülök meg két lovat"? Akkor azt kérded, hogy "ekkora ótvar picsája hogy lehet valakinek?", vagy pedig azt, hogy "hogy tudtak a lovak ennyire szűken odabújni egymáshoz?"...
Szerintem ne érts mindent szó szerint... Jobb lesz úgy, hidd el :)
laccmacc 2009.09.21 15:42:23
@orbán cigány takarogggyyyyyy:
6.1 milla alapból sok egy kocsiért. Főleg egy olyan ótvaros szarért, amit ha kitólsz a szalonból, már veszít fél millát. Bármelyik. A Ferkó talán nem, bár ott is érezhető az áresés, ha az nem Enzo, vagy F50, vagy F40.
Azt hittük, a Brabus V12-es E-osztályának, a tuningautók Darth Vaderének hátsó keréktakaróját már nem lehet überelni. A limit nélküli autópályákon – amelyek megőrzésére egyébként aláírásgyűjtési kampányt szervezetek a szalonon – biztos számít valamit a…..
laccmacc 2009.09.18 10:56:10
@budapestdarkside: Én is rühellem, ha a munkámat olyan ugatja meg, aki még ahoz is hülye, hogy kitalálja azt, amit én kitaláltam. Ha jobban tudja, bocs, szabad a pálya, csinálja jobban. De addig inkébb ne az én munkámat nézegesse, hanem a maga balfaszságát.
Gyulavitéz írását jól kiegészíti a Panamera videó-anyaga, bár a műsorvezető kicsit mesterkélt és darabos a kamera előtt. De nem is ezért szeretjük Walter Röhrlt. Megteszi, amit megkövetel a haza, bizony a gyári tesztpilóták munkája nem csak játék és mese, kőkemény meló,…..
Belsőség Jó napot! Arany van? 2009.09.03 15:55:00
- Mennyi kéne? - Hát, egy Ferrarira való. Nincs új a nap alatt, a krómozás, polírozás, aranyozás, platinázás, karbonozás és minden -zás már úgy hozzánőtt a drága és exkluzív autókhoz, mint Magdi anyus a Barátok közt-höz, nélkülük már szinte nincs is élet negyvenmillió…..
Belsőség Move to the city 2009.09.01 20:20:00
Bizony ám, a Guns n' Roses klasszikusa teljesen helyénvaló bár a költözéshez nem kellett lenyúlni anyánk autóját és az öreg hitelkártyáját, elég volt csupán bedobozolni motyónkat és matricát biggyeszteni mindenre, amit meg akartunk tartani. A költöztetők elvitték, de csak…..
  A biciklis nem fog kerülni, nem fogja tolni: a biciklis az arra megy, amerre a legrövidebb. Vélemények az azonos című írásunkról...
laccmacc 2009.08.19 10:01:07
Szerintem nem csak ott a veder takonyban van a hiba. Mert ezek egymás farkának a pöckölése mellett basztatják is a másik felet -mi ezt látjuk, közben kurvanag málnát nyúl le mindkét fél abból a tortából. ott is a hiba, ahol ezt hagyják. Mi is.
Mert az embereknek sem az a fontos, hogy valaki értelmes kerüljön oda, hanem az, hogy melyik párt. pedig mindegyik nagy (húdekurvanagy) párt az embereket, színlelt tenniakarással ösztönzi arra, hogy majd szép mosolygós, kipirosult arcukkal jól lenyúlja a pénzüket. Pénzünket.
Vajon mi lenne akkor, ha senki sem menne el szavazni? Csak az a párszáz képviselő, akik ugye a mi pénzünkre hajtanak?
Ha senki nem tudná megnyerni a választásokat?
Ez egy érdekes sztori lenne, de amíg az emberek a pártokra szavaznak, holott emberekre kéne, ez nem fog soha sem megtörténni.

Bringások... Én ha bringázom, akkor bringaúton, vagy járdán megyek. Autók közé soha. Mert az autósok nem szeretik a bringásokat. Hogy miért? Mert, mit itt is írva vagyon 100-ból 10 átmegy a tilos jelzésen. És ez a 10% tahó, akik torony iránt megy, úgy leminősítteti a bringást, hogy mindenki utálja őket.
én is utálom azt a hajtáspajtást, aki szarik a lámpára, szarik a kreszre, ő megy. Ha valaki rádudál, akkor felháborodva rugdossa a kocsit. Ezeket ha jól megverné pár izomagyu, akiknek lerugdosták a tükrét, tuti nem tenné meg a 4. verés után.
De mi az annyáért nem foglalkozik velük a rendőr? Ha a bringásnak is a kresz szerint kell tekerni, részt venni a forgalomban, akkor a fakabátnak kötelessége a rendet fenttartatni vele is. Csak neki nem fér bele utánamenni, mert ugye rendszáma sincs, hogy később megkeressék.
Nagyon visszás a helyzet, és ezt csak egyféleképpen lehetne megoldani -hamár a sok léhűtő nem foglalkozik velünk-, méghozzá a toleranciával.
Bringás tisztelje a kreszt, a többi autóst, őt is tisztelni fogják.
De addig utálja mindenki őket, mint ők is mindenkit
Negyed mila és máris a tiéd Sumáhher ótója. Az évszázad üzletét találta prostreetes Söndör barátunk, és ha nem tartanánk tőle, hogy mire leérünk az ország túlsó felére, megveszik előlünk, rohannánk céges autónak elhozni a Zsiga helyett. Ezzel ebédelni menni a hétfői…..
Nem kis különbség, hogy úgy megy-e az ember a legnagyobb magyar amerikaiautó-találkozóra, hogy csak úgy elmegy, vagy hogy vesz magának egy 1968-as izomautót, és úgy megy el. Utóbbi esetben ugyanis kicsit beleássa magát a történelembe, és akkor úgy jár, mint én: nem azt játja,…..
Belsőség Eladásra összetákolva 2009.08.06 06:45:00
Mekkora találmány is a leállósáv! Állunk az M0-áson. Forr a víz, illetve a nyomás miatt forrpont felett feszíti a rendszert, ami önmagában nem lenne baj. Viszont mégiscsak beleugrott az autóba kétszázezer forintnyi alkatrész és pár hétnyi munkaóra. Ráadásul vízforralás nem…..
laccmacc 2009.08.06 15:12:48
@intruderjani: Olvass velvetet.
Senki sem mondta, hogy "szart" olvass. Ha nem tetszik, akkor van elég sok más téma az interneten.
Keress valami szexoldalt, aszt tedd ragacsossá a rágcsálód. Jobb lesz a kedved, hidd el.