Adatok
zzoltan73
0 bejegyzést írt és 96 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A képlet egyszerű: valaki csekkett hamisított, amivel átíratta az autómat, és én még ezért fizettem is neki ezért. Kár, hogy elévült a bűne.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Érdekes képeket kaptunk barátunktól; nem gondoltuk volna, hogy a termoplaszt, vagyis a hőre lágyuló műanyagból készülő külső héjak ennyire nem bírják a meleget. A lidlis márkaként ismert B-Square bukó hamar feladta: a nyári napon maradt az autóba zárva – nagyjából hetven…..
Minek is? Csak rablás, pénzkidobás, semmi értelme blablabla, a téligumi-ellenesek n+1 számú érvet tudnak felhozni ellene, lelkük rajta. De azért álljunk meg egy pillanatra és nézzük meg ezt az alig négynapos videót egyenesen az Újvilágból. Seattle nem egy mediterrán…..
zzoltan73
2012.01.20 12:37:53
@Shadowbull: Ez pontosan így van, ugyanis mindenkinek az életét veszélyezteti.
zzoltan73
2012.01.20 14:26:01
@okos róka:
Mint ahogy írtam függ az autótól is, de ezt az óvatosan vezetek, ezért nem kell téligumi véleményedet nem osztom.
Elég, ha egy másik nem vezet óvatosan és Te azért nem tudod elkerülni a balesetet, mert nyári gumi van az autódon.
Na utána meg tényleg lehet vinni a családot az orvoshoz, ha még van rá lehetőséged.
Most nincs pénzed téligumira, holnap meg lehet, hogy már lehetőséged sem lesz venni.
Egy átlag autóra nem olyan vészes kiadás ez, max 40-ből meg lehet úszni.
Nekem darabja 65, mégis megveszem, mert ér ennyit a családom élete.
Mint ahogy írtam függ az autótól is, de ezt az óvatosan vezetek, ezért nem kell téligumi véleményedet nem osztom.
Elég, ha egy másik nem vezet óvatosan és Te azért nem tudod elkerülni a balesetet, mert nyári gumi van az autódon.
Na utána meg tényleg lehet vinni a családot az orvoshoz, ha még van rá lehetőséged.
Most nincs pénzed téligumira, holnap meg lehet, hogy már lehetőséged sem lesz venni.
Egy átlag autóra nem olyan vészes kiadás ez, max 40-ből meg lehet úszni.
Nekem darabja 65, mégis megveszem, mert ér ennyit a családom élete.
zzoltan73
2012.01.20 18:44:20
@ivivan:
"max 40-ből meg lehet úszni."
"Jah, darabját. Én úgy vagyok vele, hogy annyit nem ér az egész. "
Aki így gondolkozik, elvenném a jogosítványát és pszichológiai vizsgálatra is küldeném.
Mi van ha darabja 40e? Neked nem ér a családod élete 160 ezret?
A legolcsóbb temetés is többe kerül, megsúgom. És akkor ez csak az anyagi része.
"max 40-ből meg lehet úszni."
"Jah, darabját. Én úgy vagyok vele, hogy annyit nem ér az egész. "
Aki így gondolkozik, elvenném a jogosítványát és pszichológiai vizsgálatra is küldeném.
Mi van ha darabja 40e? Neked nem ér a családod élete 160 ezret?
A legolcsóbb temetés is többe kerül, megsúgom. És akkor ez csak az anyagi része.
Elméleti oldalról közelíteném meg az üzemanyag-kérdést. Az érdekel, hogy vajon melyik üzemanyagfajtával kapok több energiát úgy, hogy közben a lehető legkevesebb adót fizessek. Hadd legyek már én is szemét, nem? Mai cikkünk blogposztja...
zzoltan73
2011.09.28 08:13:37
@zootyo: A barátomnak is TDI autója van, Ő is folyamatosan jelenti, hogy melyik kútnál ne tankoljak, mert brutálisat fogyasztott belőle az autója, illetve melyiknél érdemes, mert abból rekord fogyasztása volt.
A Te autód érzéketlen. :)
A Te autód érzéketlen. :)
zzoltan73
2011.09.28 08:15:15
@KaPé: Valószínűleg nem ők panaszkodnak. De arra is kíváncsi lennék, hogy ebből hány ül céges autóban és hány a sajátjában?!
zzoltan73
2011.09.28 08:20:38
@Shadowbull: A motoromnál folyamatosan vezetve van, hogy mikor, melyik kútnál és milyen üzemanyagot tankoltam, mennyi volt a fogyasztás belőle. Vezetve van az abban az időszakban mért átlaghőmérséklet, hőmérséklet szélsőértékek és a használta módja (város, országút, nyugis, sietős).
A statisztikai hivatal megirigyelné ezt a nyilvántartást. És igenis kimutatható belőle egyértelműen, hogy óriási különbségek vannak azonos márkájú kutak között is.
A statisztikai hivatal megirigyelné ezt a nyilvántartást. És igenis kimutatható belőle egyértelműen, hogy óriási különbségek vannak azonos márkájú kutak között is.
Hallottam olyat Fidesz-közeli szürke eminenciástól, hogy miért bántják ezt a Stohlt, amikor olyan rendes magyar ember, úgyhogy a felfüggesztetten sem csodálkoztam volna. Vélemények az azonos című írásunkról...
zzoltan73
2011.03.31 23:12:45
@zsoci: És Ő a felelőtlenségével tönkreteheti más ember és családok életét és még csak meg se büntessék érte?
Egyre több szakértő véli, hogy az épülő 4-es metró, amelynek terve 38 éve született, mára már elavult, ráadásul nem könnyíti meg a külvárosban élő emberek életét, pusztán politikai érdekeket szolgáló beruházás. Budapest abban a szerencsés helyzetben…..
zzoltan73
2011.03.22 14:49:29
@Lőrinc: "A tervezett villlamos kiváltaná a zajos, szmogos buszokat és ezáltal csendesebb és tisztább lenne a környék."
Véleményem szerint a legzajosabb közlekedési eszköz a villamos, ami nem csak zajt, de rezgéseket is kelt, akármennyire korszerű.
Véleményem szerint a legzajosabb közlekedési eszköz a villamos, ami nem csak zajt, de rezgéseket is kelt, akármennyire korszerű.
zzoltan73
2011.03.22 14:51:39
@Dé: "A megvalósításhoz eleve szükség van legalább 2-3 új kocsi beszerzésére - ezek nem különösebben zajosak (ld. Combino)."
Én úgy tudom, hogy 4 percenként követnék egymást a leendő villamosok. Ön szerint 2-3 új kocsival ezt a követési időt meg lehet valósítani egy ilyen hosszú szakaszon?
Én úgy tudom, hogy 4 percenként követnék egymást a leendő villamosok. Ön szerint 2-3 új kocsival ezt a követési időt meg lehet valósítani egy ilyen hosszú szakaszon?
zzoltan73
2011.03.22 14:53:46
@Sulúr: "Kérem, amikor a villamosra és a végállomására gondol, ne a XX. szd. liberális fővárosára gondoljon, hanem a XXI. századra, ... ahol még a villamos is (nem UV) tud halk lenni, sőt a vágányok közét akár füvesíteni is lehet."
Csak egyetlen egy villamos vonalat említsen nekem, ahol a vágányok között füvesítve van és végállomástól végállomásig XXI. századi.
Csak egyetlen egy villamos vonalat említsen nekem, ahol a vágányok között füvesítve van és végállomástól végállomásig XXI. századi.
Őszintén bevallom, már régóta szemezgettem néhány jól ismert gyártó előre megírt programmal forgalmazott ECU-jaival (Engine Control Unit: Motorvezérlő Egység, ejtsd:eku) a nemzetközi aukciós oldalakon. Mivel –mint megannyi korabeli japán sportautó– a saját Celica…..
zzoltan73
2011.03.17 14:54:07
@danixxx: Adócsalás? Ugye nem a turbósításra gondoltál, hanem a le nem vizsgáztatásra? Az meg a tulaj feladata.
Roland! Gratulálok! Csak így tovább! :)
Roland! Gratulálok! Csak így tovább! :)
zzoltan73
2011.03.17 17:18:14
@danixxx: Nem csalsz adót, ha utána becsületesen elmész és levizsgáztatod, forgalmiba bejegyezteted.
- Elkúrtuk, elvtársak. Nem kicsit, nagyon. Szégyent hoztunk a vörösökre.Na ez lehet az az első pár mondat, amit Luca di Montezemolo intézett az egybegyűltekhez a Abu Dhabi-i nagydíj után. És akkor még nem is tudja, mekkorát csalódtam bennük én, itt, a képernyők előtt, mintha a…..
A világ leghülyébb kötelező biztosítási rendszerétől búcsúzunk. Lesz helyette új, ami csakis jobb lehet. De lehetne még jobb. Vélemények az azonos című írásunkról...
Úgy látszik, finomodott a lehúzás módszere, vagy legalábbis bővült a palette. Tboyka állítólag olyan helyen lépte túl a megengedett 60-as sebességet, ahol nem is volt 60-as korlátozás, ráadásul a büntetés mellé bizonyítékként csatolt fotón sem teljesen megdönthetetlen,…..
zzoltan73
2010.09.10 14:27:57
Mindenki elmerengett már egy dugóban, hogy most valaki engem egy íróasztal mellől szívat, direkt mostanra ütemezték az összes felújítást, netán a lámpákat programozták rosszul. De tényleg: miért?! Vélemények az azonos című írásunkról...
Befordulok az egyirányú utcába, és jön szembe az Átlag család, bringán. A két gyerek teker az út közepén, a szülők meg néznek rám felháborodottan, hogy mit csinálok én, az állat. Ők is elhitték, hogy mehetnek a forgalommal szemben. Vélemények az azonos című írásunkról...
Miből derül, hogy kié a szajré? Meg ki jött nekem? És ki fog kártalanítani? Ki ütötte el a babakocsis feleségemet? Hát a rendszám! Vélemények az azonos című írásunkról...
zzoltan73
2010.08.11 12:58:44
@Alf: Ebben teljesen igazad van, de ez még nem mentesít senkit a szabályok betartása alól.
Én nem sokat járok autóval a városban, de olyankor tapasztalom, hogy 10 bringásból 8 nagy ívben sz@rik a szabályokra.
Némelyik játszótérnek tekinti a várost. Az autóútról fel a járdára, majd kerékpározva át a zebrán, fel a járdára, majd újból az úttest, át a piroson stb... Közveszélyesek.
Ha pedig véletlenül neked megy és végighúzza az autó fényezését, pillanatok alatt el tud tűnni úgy, hogy azt sem tudod ki volt az, mi volt az. Ezért is kell a rendszám.
Én nem sokat járok autóval a városban, de olyankor tapasztalom, hogy 10 bringásból 8 nagy ívben sz@rik a szabályokra.
Némelyik játszótérnek tekinti a várost. Az autóútról fel a járdára, majd kerékpározva át a zebrán, fel a járdára, majd újból az úttest, át a piroson stb... Közveszélyesek.
Ha pedig véletlenül neked megy és végighúzza az autó fényezését, pillanatok alatt el tud tűnni úgy, hogy azt sem tudod ki volt az, mi volt az. Ezért is kell a rendszám.
zzoltan73
2010.08.11 13:06:26
@Alf: Az én autóm motorháztetején pedig pont egy kerékpáros kormánya által okozott sérülés díszeleg, mert a lámpánál előre tudott tolakodni, de amikor megállt már nem tudta kontrollálni magát és rádőlt a motorháztetőmre.
Mire kiszálltam, már árkon-bokron át 3 sarokkal odébb volt és eltűnt.
Mire kiszálltam, már árkon-bokron át 3 sarokkal odébb volt és eltűnt.
zzoltan73
2010.08.11 13:10:22
@derabitz: Jajj el ne kezdjük ezt a KRESZ kényszeríti rá a szabálytalankodásra dolgot. :)
Természetesen az autósok jóval több balesetet okoznak, de jóval többen is vannak.
Gondolom pont azért kezdenek el ilyen rendszámosdiban gondolkodni, mert egyre több kerékpáros is van és bár a statisztikákban nem szerepel, de azért okoznak balesetet (persze kisebbet) bőven, a szabálytalankodásokról nem is beszélve.
Természetesen az autósok jóval több balesetet okoznak, de jóval többen is vannak.
Gondolom pont azért kezdenek el ilyen rendszámosdiban gondolkodni, mert egyre több kerékpáros is van és bár a statisztikákban nem szerepel, de azért okoznak balesetet (persze kisebbet) bőven, a szabálytalankodásokról nem is beszélve.
Szeretnél kilométer alapon fizetni az autópályáért? Elsőre ésszerűnek tűnik, de hidd el: rohadt drága lenne. Vélemények az azonos című írásunkról...
Füley István olvasónknak az idén összejött az élet, hiszen az autóbuzéria egyik zarándokhelyén, a Nürburgringen járhatott. És ha már ott volt, fotózott is tisztességgel, ügyesen. A 24 órás versenyt is, melyen sajnos Vida Janiék BMW-je beadta a kulcsot, és a 24h Classic-futamot,…..
zzoltan73
2010.05.20 15:35:25
@Dennis01: Valóban el kéne döntenie, hogy mihez ért?! A cégvezetéshez, az autóvezetéshez vagy a műsorvezetéshez? Mert a sok mindenhez értek egy kicsit helyett sokkal jobb lenne, ha egy valamihez értene, de ahhoz nagyon. :)
Rájöttem... az arcoskodás tudományát műveli legjobban. :)
Rájöttem... az arcoskodás tudományát műveli legjobban. :)
Ez egy Škoda, és tízmillió az ára. Tudják mit? Minden fillérét megéri
Vélemények az azonos című írásunkról...
zzoltan73
2010.05.06 07:59:21
@Ciri:
"Egyedül a 2,5 benzines technikai adatai vethetőek össze a Skodáéval, ráadásul nincs is hozzá automata (DSG meg főleg)."
Ahogy a cikk is írja a DSG felára 500e, ha jól emlékszem.
No akkor a 2,5 GT 7,8 milliós árához add hozzá az 500 ezret és még mindig 2 millióval beljebb vagy a Skodánál.
"Egyedül a 2,5 benzines technikai adatai vethetőek össze a Skodáéval, ráadásul nincs is hozzá automata (DSG meg főleg)."
Ahogy a cikk is írja a DSG felára 500e, ha jól emlékszem.
No akkor a 2,5 GT 7,8 milliós árához add hozzá az 500 ezret és még mindig 2 millióval beljebb vagy a Skodánál.
János és a többi ott lakó igen kitartóan kampányolt azért, hogy végre be lehessen tartatni az autósokkal az ott jogosan 30-ra korlátozott maximális sebességet. Először 2008 decemberében számoltunk be az ottani helyzetről, ami nem csak zavaró volt, de sok esetben életveszélyes is…..
zzoltan73
2010.04.08 18:49:26
@Voyager: Párszor jártam már Szigetszentmiklóson és a véleményem az, hogy ott az egész településen elszúrtak valamit a parcellázásoknál, földméréseknél. A világon még egy ilyen szűk, kanyargós utcákkal teli település nincsen, mint Szigetszentmiklós. Anno ott akartam házat venni, de amikor ezt megláttam, menekültem. Fekvőrendőrök helyett egyébként inkább csatornázni és aszfaltozni kéne...
Nem tudja lerakni az autót? Mert a kék, horpadt Kispolák a kedvenc helyén telel, tavaszol és nyaral? Azt hiszi, van megoldás?
Vélemények az azonos című írásunkról...
Autópályán a legkönnyebb közlekedni. Az ember csak tartja a gázt és a kormányt, és nem történik szinte semmi, de mi képesek vagyunk rá, hogy még itt is veszélybe sodorjunk másokat. Vélemények az azonos című írásunkról...
zzoltan73
2010.03.17 09:20:58
@andybandy: Ha 130-al közlekednek előttem, nem szoktam villogtatni. Ismerem a KRESZ-t.
Sőt akkor sem, ha látom, hogy 100-al küzd szerencsétlen, hogy végre megelőzze a 95-el haladó kamiont és vélhetően utána megkönnyebbülve egyből visszatér a külsőbe.
De ha valaki úgy megy 100-al a belsőben, hogy a külső teljesen üres és nem ismeri a jobbra tartást és végül még villogásra sem hajlandó észhez térni, azt nehezen viselem.
@Carrotfield: A tükörből több látszik, mint 231 ló. :) Egyébként nem szoktam lesüllyedni különböző szintekre, egy esetet kivéve, amit pár sorral feljebb leírtam.
Sőt akkor sem, ha látom, hogy 100-al küzd szerencsétlen, hogy végre megelőzze a 95-el haladó kamiont és vélhetően utána megkönnyebbülve egyből visszatér a külsőbe.
De ha valaki úgy megy 100-al a belsőben, hogy a külső teljesen üres és nem ismeri a jobbra tartást és végül még villogásra sem hajlandó észhez térni, azt nehezen viselem.
@Carrotfield: A tükörből több látszik, mint 231 ló. :) Egyébként nem szoktam lesüllyedni különböző szintekre, egy esetet kivéve, amit pár sorral feljebb leírtam.
Nem tudunk egyelőre többet, mint amit a Tumbleren, a Mefikrolog blogon talált kép mutat, de az sem kevés. Eszerint a Westendben nyílhat meg a Budapestről világváros létére eddig hiányzó amerikai kávézólánc első szeme. Tavaly ősszel még arról cikkezett több lap, hogy a Váci…..
zzoltan73
2010.02.18 11:57:23
Mi a közös a szarvasban és a jávorszarvasban? A totálkár.
Vélemények azonos című írásunkról.
..
Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...
Hóban, az úttesten. Az sonline híre szerint megúszta egy rendőri figyelmeztetéssel a felelőtlen szülő, kétségkívül nem helyes dolog a nyakig érő takonyban tolni a gyerkőcöt az autók között. De! Aki próbált már babakocsit tolni a havas járdán, az tudja, hogy szinte…..
zzoltan73
2010.01.07 16:49:08
@Libretto:
Kedves Antal, értjük mi! Te viszont azt nem érted - pedig többször leírtam - , hogy nem a szabályosságát firtatjuk és senkit nem az érdekel, hogy jogosan büntette-e meg a rendőr.
Én a gyermekemet biztosan nem tolnám az úttesten még napsütésben száraz úton sem.
Kedves Antal, értjük mi! Te viszont azt nem érted - pedig többször leírtam - , hogy nem a szabályosságát firtatjuk és senkit nem az érdekel, hogy jogosan büntette-e meg a rendőr.
Én a gyermekemet biztosan nem tolnám az úttesten még napsütésben száraz úton sem.
zzoltan73
2010.01.07 17:03:56
@Kifordított kacagány:
"függetlenül attól, hogy lehet rá vigyázni, meg mit mond a KRESZ, nem árt mérlegelni a kockázatokat, mielőtt élek a jogaimmal. ha valaki nem ad meg egy jobbkezet és ezt már előre látom, akkor azért nem kockáztatom meg az elsőbbségem érvényesítését, csak mert a KRESZ nekem ad igazat."
Na pontosan erről van itt szó és természetesen ismételten nem abból az aspektusból, hogy szabályos volt-e vagy sem, hanem a felelősség és kockázat oldaláról nézve.
"függetlenül attól, hogy lehet rá vigyázni, meg mit mond a KRESZ, nem árt mérlegelni a kockázatokat, mielőtt élek a jogaimmal. ha valaki nem ad meg egy jobbkezet és ezt már előre látom, akkor azért nem kockáztatom meg az elsőbbségem érvényesítését, csak mert a KRESZ nekem ad igazat."
Na pontosan erről van itt szó és természetesen ismételten nem abból az aspektusból, hogy szabályos volt-e vagy sem, hanem a felelősség és kockázat oldaláról nézve.
zzoltan73
2010.01.07 17:11:33
@Rav Antal:
Azért egy autóban lévő biztonsági gyermekülés, amit oldalütközés védelemmel ellátott kasztni vesz körül, 8 légzsákkal, szerintem nem ugyanaz, mint egy 4 kg-os aluvázas, babakocsiban ülő gyermek.
Azért egy autóban lévő biztonsági gyermekülés, amit oldalütközés védelemmel ellátott kasztni vesz körül, 8 légzsákkal, szerintem nem ugyanaz, mint egy 4 kg-os aluvázas, babakocsiban ülő gyermek.
Nem hittem a szememnek, amikor a mai vaterás hírlevelemet megkaptam. Oké, az ötvenezres állólámpás Merci egy médiahack volt, azt mindenki tudta, de ez nem.Fűzöld kocka Zsigulátor, 1,3-as, 44 ezer kilométer van benne. Garantáltan sérülésmentes, közel hibátlan, állítólag…..
Régi a vas, de távolról sem ócska. Egy gonosz kis turbófeltöltőnek hála, az egyszeri Civic motorja körülbelül 300 lóerős, van is meglepetés, mikor zöldre vált a lámpa.
Vélemények az azonos című írásunkról...
zzoltan73
2009.11.10 16:16:57
@Hagalex: Nekem meg az egyik kollégámnak van pont ilyen Civicje, az is turbós. Mondjuk ő nem lótifuti autónak használja, ő is gyorsulás mániás.
zzoltan73
2009.11.10 16:25:52
@kalloskrisz: Mazda RX-8 Rev C 231 LE
zzoltan73
2009.11.11 10:30:13
@ESi 1.5T: Ajjaj, ha Sanyi csinálta, akkor már mindent értek. :)
Láttalak én ezzel dolgozni jönni. :) 2-esben hangos brummogás, 30 km/h tempó. :)))
Láttalak én ezzel dolgozni jönni. :) 2-esben hangos brummogás, 30 km/h tempó. :)))
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Utána meg lehet köpködni az adóhivatalra, a megbízottra és mindenkire.