Adatok
bolcseszflotta
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ki tud felsorolni legalább öt magyar személyautó-gyártót a háború előttről? A MÁG, az ő Magomobiljaival és Magosixeivel, ugye, megvan talán mindenkinek, a Csonkát ismerjük, hiszen az a történelem része, aztán az aradi MARTA-gyár is készített kocsikat, meg nagyon kis…..
Sok kommentárt nem tudok hozzáfűzni. Élvezzétek! ;-DRemélem sosem készül el.A méret igenis számít!Mondom én!Bosozoku. Már meg sem lepődöm.Egy menő postásfurgon.Honkey Donk.Lakóautó.És még a csajok is csúnyák mellette.S(z)ulák, de nem Andrea. Vagy inkább Subalski?Snowboard…..
bolcseszflotta
2011.11.23 07:18:09
@biker_kolee: Nem kötözködésből, de a Kispolszki miért JDCS? Tudtommal ez egy valóban a Subaru egyik aprócska blokkjával épített Polák, s maga az autó összességében sem komolytalan gép, gyakran látom menni a lengyel rallyk videó-összefoglalóiban.
Egy február közepi estén, kicsit hosszúra nyúlt bentlét után elindultam haza a szerkesztőségből. Hullafáradt voltam, maradt még otthonra is meló, vágytam valami jó hírre. Felhívtam hát Csabit, aki a Ponton-Mercimet alakítja már szeptember óta – hátha van valami…..
Akit utálnak, arról pletykálnak. Akit pedig nagyon utálnak, arról igen erős pletykák születnek, melyek tökéletesen szolgálják céljukat, vagyis tovább fokozzák az indulatokat. Éppen ezért neház eldönteni, mekkora igazságtartalma van annak a hírnek, miszerint Hoszni Mubarak a…..
Illyés Gyula Ebéd a kastélyban című szociográfiájában olyan finom, gyilkos iróniával szorítja sarokba az amúgy hihetetlenül szórakoztató és izgalmas figurát, az irgendi grófot (vagyis inkább már ex-grófot, mivel 1947-ben járunk), hogy a könyv végére talán még maguk az…..
Egy pár zöld árnyalat megtalálható az alábbi Mazdán, amelyet statoil küldött. A hirdetés ITT érhető el.1.zöld: lökös, 2.zöld: sárvédő, 3.zöld: ajtó.Na meg még van itt pár effekt..Kőműves Kelemen Edition...
Szaporodjatok, és sokasodjatok, töltsétek be a kommentablakot, a közösség is sokasodjék a földön.Örömmel jelenthetem, megint többek lettünk. A blog, ahová naponta olvasók tízezrei látogatnak, olvasnak és kommentelnek, dühöngenek, anyáznak (és zsidóznak), kicsit megint többet…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A XVII. század óta nem jogilag önálló Csehország ("cseh korona országai") létezett, hanem egy Habsburg koronatartomány, tehát az állítás akkor lenne igaz, ha egy országnak tekintenénk a Lajtán túli birodalomrészt, aka Ausztriát a "magyar korona országai"-val, azaz Magyar- és Horvátországgal. A kettő közötti viszony azonban közös uralkodóval bíró, két ország szűk reáluniója volt, nem pedig egy országtest.
Tény, hogy a kettő között jelentékeny volt az integráció, pl. az utazás, a költözés, a tőkeáramlás szabadsága, et cetera, viszont több meghatározó területen álltak fenn éles különbségek, lásd törvények, politikai szervezet, ráadásul a két terület között belső vámhatár húzódott, pl. valószínűleg az Unitas-műhely is kicsengette Bécsnek a behozott Tátra-alkatrészek után a vámot. Ausztriát - így Csehországot - és Magyarországot a korszakban egy országnak tekinteni maximum a középkori államfogalomnak a XIX. századi állapotokra való ráhúzásával lehetne, de azzal eltávolodnánk a valóságtól.