Regisztráció Blogot indítok
Adatok
fallenontheland

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
hángörienidiocc Meglepetés 2010.10.23 09:55:00
Bárki, bármit gondol a Google Inc.-ről, azért ez egy kedves meglepetés számunkra tőlük:     A képre kattintva előjön ám nagyban is...
fallenontheland 2010.10.23 10:44:19
@jssyjrm: Annyira nem értek hozzá, de épp külföldön ülök a gép előtt (tehát külföldi ip, gondolom), és a google.hu-n ez jön be, a többi google címen már nem. Csak ennnyi.
Minden kezdet nehéz, nagyok az elvárások, bonyolultak a megoldások. Nyilván ezért kerülhetett sor a minap arra, hogy egy állami vezető állítólag parancsokat osztogatott egy útépítésen.De hát, mit tehet a környezetvédelemért felelős államtitkár, ha hivatalos tudomást szerez…..
fallenontheland 2010.10.08 08:56:27
Tartósnak bizonyult a kerékpárok fölénye Amszterdam mindennapi járműhasználatában. Legalábbis van már olyan összesített adat, amely szerint a bringázás veri az autózást. Az amszterdamiak ugyanis 2005 és 2007 között egy átlagos napon 0,87 alkalommal szálltak kerékpárra, és…..
fallenontheland 2009.07.06 15:47:37
A kedvesem amszterdami, és én is bringázom, úgyhogy duplán is magaménak érzem a témát. 1.: Az autó-bringa balesettel kapcsolatos dolog nem urban legend - természetesen szabályozva van, de tömören összefoglalva úgy van, ahogy az előttem szóló leírta. 2.: Elég sok időt töltöttem kint (és ősszel költözünk vissza), úgyhogy volt szerencsém "bennszülöttekkel" bringázni, akik bevezettek az ottani közlekedés rejtelmeibe. Nem tapasztaltam idegeskedést - csengetnek, persze, de odafigyelnek egymásra autósok, bringások, gyalogosok (persze láttam kerékpáros balesetet - vicces, amikor két kerékpáros ugyanúgy ütközik egymásnak a kereszteződésben, ahogyan itthon az autók szoktak). Vicces, hogy elhagyják a bringájukat (eleinte röhögtem, aztán én is elhagytam, és egy nap múlva találtam csak rá:)) Egy jellemző történet: haladok az egyik csatorna melletti egyirányú úton (a csatornák partjai egyirányúak, csak más-más irányban), mögöttem már pár autóból álló kocsisor (a szűk úton nem férnek el mellettem) halad 20-szal, és mit csinálok én Pesten szocializálódott bringásként? - Lehúzódom a járdára, hogy elengedjem őket...pedig senki sem dudált előtte, még kevésbé szálltak ki szétverni a fejemet vagy ordítottak rám - meg kell még szokni. A városban mindenhova eljutsz bringaúton - hóban, sárban, fagyban bringáznak, nem törődnek vele, nem szállnak autóba, néhányan tömegközlekedésre ülnek ugyan, de a város ugyanúgy tele bringákkal...egy dolog tehát csak az emelkedő, a másik, hogy ne féljünk akár öltönyben sem nekivágni esőben (persze ott a tél talán kicsit enyhébb, de azért jóval több a csapadék, meg persze a bringautak, igaz). 3.: Igen, gyalogosként meg kell szokni, hogy bárhonnan jöhet bicikli, de azért nem olyan nehéz ez - én itthon sem mászom rá a bringaútra, és ha átmegyek rajta, ugyanúgy körülnézek előtte, mintha egy autóúton kelnék át. 4.: Mindennek a hátránya: kicsit be vagyok tojva, ha szegény barátnőm itt Pesten ül bringára, mindezt úgy, hogy 20 éve teker Amszterdamban; és persze nehéz elmagyarázni neki, hogy nem, itthon mi nem igen szoktunk a bringaúton egymás mellett tekerni, mert keskeny, és nincs mindkét oldalon, és nincs minden bringán csengő 5.: És az igazsághoz végül szintén hozzátartozik, hogy ha a rendőr meglát este kivilágítás nélkül, kegyetlenül megbüntet, ha csak nem túl csábos a mosolyod (ebben nem különböznek)...