Adatok
Lofej
4 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Pilisszántó Önkormányzat terme óránkét 1.000 HUF ért. Részleteket a TT-be kezdtem oldalon találtok...
ATillig gyár tájékoztatása szerint leáll a MÁV TT M61 004-es pályaszámú mozdonyok gyártásával. A raktáron lévő készletet még kiárulják. Aki szeretne venni az rendelje meg annál a kereskedőnél akibe megbízik. Sürgős kevés van!..
Lofej
2009.12.16 13:13:00
Szégyellem magam, hogy múlt héten egyetlen posztot sem sikerült kiizzadni, ugyanakkor remélem, hogy a minden eddiginél jobb Szörcshátteres felhozatal feledtette a posztok hiányát. Aki nem ismeri a szörcshátteres játék lényegét az kattentson gyorsan a frissített szabályzatra! Az…..
Lofej
2010.03.30 17:26:47
Megjelent a Tillig idei őszi újdonságkatalógusa, benne számos modell festési és formavariánsával. Az idén bevezetett "einmalauflage", egyszeri kiadású modellek ötletét továbbviszi a gyár, a WR135-ös, pantográfos étkezőt Touristikzug festéssel lehet rendelni…..
A Budapesti TT Baráti Kör, klub foglalkozásra havi egy alkalomra /hétköznap du. négy óra időtartamra/ keres, alkalmas termet 30-50 fő részére...
Az uj Tillig katalógusban magyar vonatkozású járművek alig találhatók. A gyártó azt mondja, hogy nem nagy piac. Én ezt nem hiszem, és szeretném ezzel a bloggal bizonyítaniis. A katalógusban találtam egy sárga tartálykocsit aminek a katalógus száma 95824, két tengelyes,…..
Lofej
2009.07.17 11:04:30
Megjelent a Roco 2009-es újdonságkatalógusa, amiben némi TT-s modell is helyet kapott.Ismét piacra kerül egy digitális szett, Ludmillával és 3db nehézteherszállító vagonnal, amik rakományt is kapnak, DR festésben. A szett tartalma lesz ezúttal is a Multimaus (10810) egy…..
Lofej
2009.07.06 21:28:17
Tegnap óta kicsit tovább elemeztük az újdonságokat. Felfigyeltünk egy-két dologra.A katalógus elején egy 051-es sorozatú gőzmozdony van, de belül ezt nem találtam meg. Az impresszum szerint egy BR50-es van a címlapon. Valaki kommentelje már meg nekem mi ez a kavarc!A Mehano úgy…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Megálláshoz elég a régi szakasz, mert csak a közepe, ha áramot kap, akkor indul. Rövidebb szakaszon kettes fokozat felett átcsúszik és megy tovább. Harminc perc után fordítottam a polaritáson és elindultunk másik irányba. Ugyan azt tette, amit először remekül ment egyetlen hibája, hogy a jobb első alsó lámpája nem világit, később vettem észre ugyanezen a helyen a záró fénye sem ég.
Menetrendszerű üzemeltetés: méterenként 3,5 cm-es emelkedőn remekül megy fel. A 4 cm-es emelkedőt nem bírja, kipörög, helyben marad. A négy centiméteres emelkedőre csak gumizott, kerekű gépekkel szoktam közlekedni.
Az emelkedők döntött kanyarúak csodálatosan bele fekszik és siklik felfelé is és lefelé is.
Időkapcsolóm 30 cm hosszú szakasz, ha két vonalnál több áramot kap, majdnem megáll, de átcsúszva folytatja útját.
Kivitele csodálatos, nagyítóval olvashatók csak az oldalán lévő felíratok. Festése tökéletesen megfelel az elsőknek, amiket Magyarországra hozott a MÁV. Igaz, hogy van ez az izzóhibám,
de én ilyen egyenletesen világító vonatot még nem láttam. A szakaszon minimálisan gyorsul tartja a vonali sebességet.