Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Yagry

0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az idei utolsó nyárias hétvége sokakat, így engem is kicsalt az egyik, fővároshoz közeli strandra. A Nap búcsúsimogatása igazi áldás, feltölti a hamarosan beköszöntő őszi-téli fényhiányban senyvedő test és lélek energiaraktárait. A medence kék vize kimossa a "holvanmárakéthétszabadság" után ránk…..
1. Ha hónapok óta nem volt élő barátnőd Emmán és Marcsán kívül, akkor szállj magadba! Nem azért van, mert kicsi a farkad, (ez az első randi előtt egyébként sem derül ki), hanem mert képtelen vagy ismerkedni. Rossz a kommunikációd, helytelen az önértékelésed, tele vagy…..
Yagry 2017.07.12 13:20:14
Kis hazánkban emberek milliói élik úgy az életüket, hogy céljaikat nem sikerül megvalósítaniuk, elégedetlenek a munkahelyükkel, rossznak ítélik meg az anyagi helyzetüket és úgy összességében nincsenek kiegyezve az életükkel. Ennek a fajta sikertelenségnek számtalan oka lehet, most mi az 5…..
Yagry 2016.09.09 00:40:28
Eddig feketének és fehérnek láttam a világot, de hirtelen minden szürke lett. -Cecelia Ahern Ha úgy érzed, Füles, a Micimackó c. meséből motivációs könyvet írhatna, a te állapotodhoz képest, akkor talán a "letört" nem a megfelelő fogalom a helyzeted leírására. Mégis, néha érezzük úgy, hogy…..
Van egy műsor a Viasaton, az Észbontók aminek az a lényege, hogy nem túl okos embereknek tesznek fel nem feltétlenül nehéz (na jó, rémesen egyszerű) kérdéseket, és a játékban vetélkedő két csapat dolga meg az, hogy kitalálják, sikerül-e a delikvenseknek megtippelni a helyes…..
A heves esőzések, a belvíz, a folyamatosan emelkedő hőmérséklet mind-mind kedvezett a szúnyoglárváknak; az elmúlt hosszú hétvégén konkrétan már az agyamra mentek a vérszívók a Duna-parton. De kismadarak azt csiripelték, hogy a Balatonnál (hiába volt május elején biológia…..
Látszik, az adrenalin a fülén csöpög a mexikóinak, szaporán veszi a levegőt, fejben rendesen rákészül a versenyre, még keresztet is vet. Egy kis burouttal bemelegíti a gumikat a jobb tapadás érdekében. És beáll egy Porsche 911 Turbo mellé versenyezni. Röhögsz? Ne tedd. Senor…..
A Reuters értesülései szerint a német, az osztrák, és a svájci magánbefektetők körében óriási népszerűségnek örvend a svájci Valcambi legújabb terméke. A bankártya méretű 50 grammos befektetési aranyból öntött lap, a bemetszések mentén viszonylag egyszerűen 1 grammos…..
  Nagy átalakításokat hajtottak végre a budapesti Herminamező utcáin: védett utat jobbkezesítettek, egyirányú forgalmakat forgattak meg, kétirányúakat egyirányúsítottak, kerékpársávokat és fekvőrendőröket alakítottak ki. Kedves olvasónk, Unc3ns0RED szerint az…..
Yagry 2012.11.20 18:46:01
1) Én kapásból észrevettem az egyirányúsítást, aki nem, azt figyelni kéne ilyen esetekben és felfüggeszteni a jogosítványát, és további vezetés leckékhez, vizsgákhoz és PÁV-hoz kötni az újra engedélyezését. Mint ahogy azoktól is el kellett volna venni a jogsit akikre sokszor rá kellett dudálnom a Columbusból az Erzsébet krné felől a Korong felé hajtva, mert fékezés és jobbkezezés nélkül mentek át előttem. Ezeknek nem szabadna hogy helye legyen a forgalomban. De valahogy mindig csak azokat molesztálják akik 50 helyett 65-tel száguldoznak az üres utakon.
2) Az hogy az M3-as felől lejövök a Columbusra, és utána az Erzsébet krné után ne tudjak tovább haladni hazafelé, az nonszensz, és akkor a Korongtól meg megint a Thököly felé egyirányú, ez az elmebetegség súlyosabb formája, ilyenkor azért igazolva látom hogy a közszférában dolgozók miért nem kereshetnek töredéke annyit se mint a versenyszférában, ezeknek a kreténeknek ápolási díjat kéne kapni, nem fizetést.
3) A Korong utcán a Mexikói felé haladva az Amerikai úthoz érkezve én is tapasztaltam hogy annyira megemeli a kocsi orrát a piros rész h sokkal nehézkesebb a kilátás és lejobbkezezés, még egy fejlövés a tervezőnek
4) Az Amerikai út eddig fő közlekedési útnak számított, ha a területen gyorsan át akartál menni védett útvonalon, és mondjuk utána lámpával akartál a Thököly-ra mondjuk balra menni, vagy keresztbe, arra pont jó volt. Sajnálatos hogy ezt megszüntették, a Mexikói nem tudja ugyanezt a szerepet betölteni onnantól kezdve h lerakták a Thökölyn a betontömböket, ami jogos is volt, mert életveszélyes volt keresztbe menni.
5) Ezek a bicikliutak a vicc netovábbja, remélem az alkotó megpróbál a biciklisávon parkoló autókon végig-cross-bicajozni. Teljesen indokolatlan hülyeség az egész, a valóságtól elrugaszkodott.
6) Az egyetlen aminek örültem hogy a fekvőrendőrök tényleg nem jók semmire. Az igazán zakkantós fekvőrendőrök kitalálójával szívesen kifizettetném a kocsigumijaimat, a felnijeimet, a felfüggesztésemet, a keresztlengőkarokat, meg minden egyes további alkatrészt ami tönkremegy, vagy csak elengedi magát és ami miatt csörgősebbé, kopogósabbá válik az autó ha rendszeresen keresztülmegyek rajta, akármilyen kis sebességgel.
7) Az hogy a Columbus utca így is szerepel a google maps-en, meg Kolumbusz-ként is, az pusztán azt a célt szolgálja hogy az egyszeri ember bárhogy keresi, így is úgy is megtalálja, és ne anyázzon miután fél órája keresi rossz leírással hogy szar a google, nincs rajta.
8) Remélem van annyi tartás a halmozottan sérült tervezőben hogy belátja a tévedését, és megfordítja a Columbus utca Erzsébet krné és Korong utca közti szakaszát, hogy ne legyen ez az egyetlen szakasz fordított irányú ennek a hosszú utcának a közepén, mint az előtte és utána lévő szakaszok.
A telefon ismét megszólalt, és ekkor a vonalban lévő illető kicsit határozottabban, de ugyanígy kezdte. Tényleg ő volt Orbán Viktor. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Yagry 2012.08.08 18:00:06
Jobbra kanyarodás USA egyes államaiban megengedett, de ott akkora üres terekben vannak kereszteződések mint a Hősök tere, és nem olyan mintha a Síp utcáról szeretnél a Dohány utcára kanyarodni.

Sajnos a sebességkorlátozásokkal az a baj h nem lehet minden utcára és annak minden szakaszára egyéni sebességkorlátozást szabni, ezért mindenre ráhúzunk egy-egy szabályt, ami 95%-ban 50 km, a maradék a többi. Egyébként is a sebességhatárok olyanok h üzemi fék nélküli autóval részegen tej sűrű ködben is biztonsággal lehet menni kétszer annyival. A baj az amikor a rendőrség mér sebességet olyan helyeken ahol teljesen indokolatlan a sebességhatár, és mondjuk iskola közelsége miatt van egy 30-as tábla ahol egyébként 80-nal lehet menni biztonságosan, és mondjuk hétvégén amikor nincs iskola bemérnek mert 40-nel hagytad hogy beelőzzenek a csigák. Ez nem kulturált közlekedésre nevelés hanem szemétkedés, és a rendőrök is azért állnak oda mérni, mert ők is tudják hogy betarthatatlan a korlátozás. És ami mégnagyobb baj az h mindig mindent csak a sebességtúllépésre fogunk, mikor annak semmi köze a balesetekhez. Nálunk a Columbus és Korong sarkán rendszeresen mennek el úgy autók h ki se néznek a jobbkezes utcába, hanem bambán néznek előre és nincsenek is tisztában vele hogy éppen ma is mint 1000-ből 999 alkalommal hatalmas mázlijuk volt h nem jött keresztbe is egy hasonló barom akinek túl bonyolult a jobbkézszabály, mert különben már lehetne is a rendőrséget meg a mentőket hívni.
Sajnos a rendőrség nem tudja mérni az igazán veszélyes közlekedési magatartást, amik valójában a balesetek okozói: elsőbbségi szabály be nem tartása (sok embernél a nem ismerete), sávváltásnál holttér nem figyelése, beláthatatlan helyen előzés, követési távolság be nem tartása, stb. Javasolnám a rendőrségnek hogy álljon ki a Columbus/Korong sarokra, és kezdje büntetgetni azokat akik lassítás és a kereszteződésbe való benézés nélkül hajtanak át, sok pénzt be lehetne így szedni. Ami a fontos különbség, hogy amikor én 50 helyett 70-nel megyek, akkor én TUDOM hogy sebességtúllépést követtem el, és úgy ítéltem meg a helyzetet hogy semmilyen mértékben nem veszélyeztetem sem magam sem senki más biztonságát vagy épségét. Míg akik be sem néznek a jobbkezes utcába, azok NEM TUDJÁK hogy mit követtek el, nem mérték fel az esetleges következményeket, és ezek alkalmatlanok arra hogy jogosítványuk legyen. Kéretik ezekre rászállni, mert sokkal veszélyesebbek mint az aki miután kifizetett 3000 Ft-ot az autópályáért és ne adj isten az M3-as Pesttől távol lévő nyílegyenes tök üres részén megy 180-nal, ugyanis ennyi pénzért haladni szeretne és nem 130-nal totyogni. Mert az autópályán sem az a baj ha 180-nal mész egészen addig amíg a 300 méterrel előtted menő is annyival megy, hanem ha mondjuk 100-zal mész, de 3 méterre az előtted menőtől, aki hirtelen fékez egyet. Kéretik a követési távolságot be nem tartókat mérni, és nem a haladni kívánókat.
...mondta Göbi, a motordoktor, amikor az alábbi berendezés működéséről szóló videót elküldtem a szerkesztőségi levlistára - és azt hiszem, a legtöbben a lelkünk mélyén hasonlóan gondolkodunk. A Cordon ugyanis egy traffipax, pontosabban egy több célpontot egyszerre figyelni,…..
Yagry 2011.11.06 22:30:20
@hallari: köszi, a "gyorsan odaérjünkben" ugye benne van az "odaérjünk" is, ami már feltételezi hogy biztonságban oda is értünk. És ha össze kell hasonlítani a lassan biztonságosan odaérést a gyorsan biztonságosan odaéréssel, akkor nyilván utóbbi tekinthető a fejlettebb közlekedésnek.
Yagry 2011.11.06 22:18:52
@alfagumi.hu: a sebességnek elég kevés köze van a balesetekhez. Sokkal inkább az elsőbbségi szabályok be nem tartása, a figyelmetlen sávváltások, és a követési távolság be nem tartása miatt vannak balesetek. Próbálj meg egy hajnali 4-es időpont körül 160-nal átmenni az Árpád hídon, és látni fogod hogy teljesen biztonságos, pedig több mint 2-szeres sebességtúllépés. Mindig azzal van baj amikor valaki nem az adott lehetőségeknek meg az adott körülményeknek a figyelembevételével közlekedik. Az is egy vicc hogy lakott területen kívül mindenhol az általános szabály a 90. Ugyanúgy egy töredeztt harmadrangú úton ahol nincs padka sem, mint mondjuk bármelyik 1 számjegyű új burkolatos széles főúton. Egyébként pedig a baleseti statisztikáknak nem feltétlenül kell hinni mert ha 60-nal mész városban és közben sms-t írt és ráfutsz az előtted a piros lámpánál állóra, arra is azt fogják mondani hogy gyorshajtás volt az esetben, pedig megintcsak nincs közvetlen köze a sebességnek a történtekhez. Az is vicc amúgy h pl pár több sávos széles úton a városban ugyanúgy 50 a határ mint pl a Holló utcában. Persze nem lehet minden utcába külön sebességhatárt szabni, a baj azzal van amikor egy olyan helyen mérnek ahol értelmetlenül alacsony a határ. Pl engem egyszer bemértek 110 körül a 7-es út kivezetőjénél, amikor épp átmész az autópálya alatt, elhagyod a zöldségest, és mész lefelé már a lejtőn a bobpálya felé. Ott még a határ 50 volt, ugyanis a Budapest vége tábla pár száz méterrel odébb van. Na ez szemétség, és ha 150-nel megyek, akkor se fogok halálra gázolni senkit. És azt is vegyük észre hogy amikor nagy büszkén mutatják a hónap gyorshajtóját, pl az M3-ason egy Porschét aki megy 200 fölött, valahogy sose végződik ez úgy hogy ezek az autók néhány kilóméter után katasztrófát okoztak volna. Nem, szépen gyorsan balesetmentesen végimentek az autópályán, kevesebb idő alatt aúgy is kevesebb balesetbe lehet keveredni ugye. Igenis ha valakinek olyan autója van aminek stabilabb az úttartása, lényegesen rövidebb a fékútja, nagyobb a kanyarstabilitása a szélesebb gumik vagy a négykerékhajtás miatt, azokkal az autókkal biztonságosan lehet nagyobb sebességekkel is közlekedni. Ezen fölösleges vitatkozni. Amúgy vitatkoznék azzal hogy mi a közlekedés célja. Igenis az, hogy minél gyorsabban eljussunk egyik helyről a másikra. Hogy ez milyen biztonsággal és mennyi idő alatt kivitelezető, az mutatja a közlekedés szervezettségének szintjét. Persze ha nem akarnánk egyetlen balesetet sem, akkor 10 lenne a sebességhatár (még úgy is lenne baleset). De ha felemelnénk a sebességhatárokat, akkor sem lenne szignifikánsan több baleset, lásd német autópályák. Valahol az optimumot kell megkeresni, de a mostani sebességhatár rendszer az nem az.
Az IQ-ról pedig annyit hogy az IQ definició szerint relatív, mindig a mért populációhoz igazodik, és egy adott populáció átlag IQ-ja minden esetben 100. Ettől még lehet neked 70.
Belsőség Cascóra mehet? 2010.10.04 14:12:00
Reggel fővárosunk felé hatoltam éppen, mikor a rádió bemondta a Nap Autóshírét:Félmilliárdos autót tört össze egy német az autópályánBerlin, 2010. október 4., hétfő (MTI) - Egy közel félmilliárd forint értékű szupersportkocsit tört össze Németországban egy autós, aki…..
A Neo FM már elkezdte felkészíteni a hallgatókat a változásra, hogy november 19-én ne minden betelefonáló azt kérdezze, hogy miért nem játszottak már két órája az Eye of the Tigert. A Kreatívhoz eljuttatott játszási lista alapján a Neo FM inkább a Petőfit utánozná, de 15-20…..
Elkészült Budapest második nem balesetveszélyes kerékpárútja a Thököly úton. A frissen felújított egy kilométeren ugyanis – az Alkotmány útihoz hasonlóan - nem a járdán vezették végig a kerékpárutat, a biciklisek és a gyalogosok konfliktusának fokozására. Ehelyett az…..
Yagry 2009.10.12 19:29:21
Nagyon balesetveszélyes. Az ostobák azt mondják hogy jajj de jó, a jobbra kanyarodók nem keresztezik a biciklis útját. De ezek a szellemi fogyatékosok azt hiszik hogy a jobbra kanyarodók a jobb sávba születtek? Csak mert hogy a jobb sávba az egyenes sávból kell kisorolni. A biciklisávon keresztül. Ahol a C oszlop mögött meg a holttérben úgy eltűnik a biciklis, hogy ha biztos akarsz lenni h nincsen, akkor vagy kb 0-ra le kell lassítani, ami miatt hátulról belédjönnek, vagy ha nem lassítasz le csak sokáig nézel hátra, akkor te mész bele az előtted menőbe. Tehát a lesorolás miatt így is keresztezed a biciklis sávot, csak nem úgy ahogy jobb lenne, ha előtted menne keresztbe (ha a biciklisáv a szélén lenne) és lenne is esélyed észrevenni, hanem úgy h veled párhuzamosan megy, és szerintem előre könnyebben kilátok az ablakon mint jobb hátra. A bickilisek és az autósok tempója nagyon különbözik, biciklivel kb 15-20-szal mész, kocsival meg 40-50-nel. Képzeld el ha autópályán úgy kéne a 130-as belső sávból kisorolni a legkülső sávba ahol mondjuk majd 110-zel mész tovább, hogy közben segédmotorok mennek a két sáv között 40-nel. Szánalmas ostoba emberek vannak döntési pozíciókban. Csak sajnos mindig az lesz h a közszféra közlekedésrendészeti osztályon a semmittevő tudatlan ostoba hivatalnokok kiadják az ilyen melót a nyári diákmunkán lévő 19 éves hülyegyereknek, és kb az dönt az egészről. Aki már van annyira értelmes hogy képes lenne logikus döntést hozni ilyen kérdésekben, az nem ilyen szánalmas munkahelyen dolgozik.
Mi különbözteti meg a művészt a nem művésztől? Én, a nem művész úgy fogalmaznék, hogy "Noranora kiszúrta, az ATV egyik telefonos-pénznyerős vetélkedőjében rossz megoldást adtak egy feladatra". Ugye milyen unalmas? Bezzeg ha Noranora, a művész fogalmaz, az olyan…..