Adatok
Ogrebá
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ismét áremelés volt. Már előre szólt az egyik kutas ismerősöm, hogy mi várható. Ma már jól látható összeg képében meg is jelent a benzinkutakon az örömhír. Nincs két hete, hogy 3 most meg 5 forinttal emelkedett az E85 ára.Azt hiszem ezt nem kell és nem is lehet…..
Pár nappal ezelőtt volt szó az európai E85 tankolási lehetőségekről, akkor 100 körüli magyar kútról beszéltem. Azóta megérkezett a teljes lista a gyártótól (ami egyébként az oldalukon kereshető). A 100 kút alálövés volt, a dokumentum szerint hazai kúthálózat 190-nél…..
Ogrebá
2010.04.30 20:21:40
@Égő Ákos:
A kecskeméti Oil kutat ne húzd le, mert ott ugyanúgy lehet kapni etanolt mint eddig,csak Agip név alatt. Még a tulaj meg a kutas is ugyanaz,csak a címkét cserélték ki.
A kecskeméti Oil kutat ne húzd le, mert ott ugyanúgy lehet kapni etanolt mint eddig,csak Agip név alatt. Még a tulaj meg a kutas is ugyanaz,csak a címkét cserélték ki.
Szívesen venném ha az alábbi levélhez hasonlóan más típusú E85 elektronikával kapcsolatban is küldenétek tapasztalatot. A központi befecskendezéses első generációs Swift egyébként is érdekes eset ugyanis nem „peak and hold” rendszerű az injektor vezérlése.…..
Ogrebá
2010.02.19 01:04:57
@Ogrebá: Ja persze lehet télen is spórolni szegény keverékkel! Bár az hosszútávon nemigazán egészséges.
A Swift saga folytatódik, Szabó Krisztián tapasztalatával. Ráadásul egy olyan típusfüggetlen átalakítással ami nem elektronikus átalakítás mégis FFV (Flexible-fuel vehicle) lesz a végeredmény, vagyis benzinnel és alkohollal is működőképes autó. Igaz, a két üzem közötti…..
Ogrebá
2009.07.08 20:27:21
@chunter: Ez bizony kevés lesz koma.Ne is ölj bele lóvét,ha rám hallgatsz.Az lesz a baj vele, hogy rángatni fog az alapjáratod,hidegen meg nehezen indul.Tiszta etanolnál már kb 12 százalékkal lesz szegényebb a keveréked,ennyit meg nem szabályoz az ECU.Matematikailag nem tudom neked levezetni,de kipróbáltam,és nagy szar volt.Kell neki a több nyomás.Egy kicsit elgondolkodtam a másik irányon is,márhogy mi van akkor ha ezzel a nyomással küldök tiszta benzint,szerintem ugyanez lesz,ennyit már nem fog visszavenni az ECU az injektor nyitási idejéből.Meg azért arról is illene beszélni hogy azért itt nem zsír új autókról beszélünk ám,lehet hogy pl már a lambdának is kicsit mások az értékei,holott mi azt szinte szentírásnak vesszük.És ez a kis eltérés is,meg még ki tudja hány helyen mennyi,hozzá tud adni annyit hogy pl nyomatékosabbnak érezzük a gépet vagy gyengébbnek,és közbe ugyanannyit eszik 2 eltérő autón.
E85 - bioetanol mindenkinek
Robbanás a szívócsőben - Citroën C4 BioFlex belső körlevél
2009.10.03 08:00:00
A napokban érdekes levelet kaptam egy olvasótól: Belső körlevél, kizárólag a Citroën világhálózat tagjai részére. A levél tárgya: a Citroën C4 BioFlex piaci bevezetése Európában elsőként az 1,6i motorokkal.
Már régóta vártam a PSA csoport hazai alkoholos nyitását ezért…..
Nem mindenkinek van pénze drága átalakító elektronikára. Sok autót egész egyszerű átalakítással alkalmassá lehet tenni az E85 üzemre. Az első generációs Swift átalakításáról már összegyűjtöttünk egy kimerítő anyagot, de a friss tapasztalatra mindig szükség van. Tamás…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Aki még kitart annak sok szerencsét kívánok, jó volt veletek!